Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ima li neko da je skoro radio refundaciju i za koliko je stiglo nazad na račun? Vratim artikal, pre 10 dana dobije status "novac je refundiran", a novca nigde. Zovem, kažu kako će me nazvati i dati neki broj, pa da zovem banku i proverim, jer sa njihove strane je refundirano.

Naravno nisu zvali.
Meni je leglo pre petnestak dana bukvalno za pola sata otkad su potvrdili povracaj.
 
@Milos977 koja banka je u pitanju? Kod mene yettel i dalje ništa, mada me i dalje ananas zavlači za broj transakcije s kojim bih mogao da zovem banku.
 
A kako izgleda transakcija u aplikaciji? Piše kao da je uplata od ananasa ili nešto drugačije?
 
Ima li neko da je skoro radio refundaciju i za koliko je stiglo nazad na račun? Vratim artikal, pre 10 dana dobije status "novac je refundiran", a novca nigde. Zovem, kažu kako će me nazvati i dati neki broj, pa da zovem banku i proverim, jer sa njihove strane je refundirano.

Naravno nisu zvali.
Ja imam isti slucaj sa njima. Vratio artikle jos pre skoro dva meseca i jos uvek nije refundiran novac. Nakon par poziva call centru, na profilu stoji da je proces zavrsen i da je novac fefundiran ali novca nigde na racunu. Tj na racunu leglo nekih cc 400din a trebalo je nekih 8-9000.

Dobio od njih i taj famozni ARN broj, kao dokaz o uplati, medjutim banka preko tog broja ne moze da vidi nikakve detalje transakcije. Tako da se trenutno vrtim u krug sa bankom i ananasom. Ananas kaze da je to jedini nacin da dostave dokaz o uplati, banka kaze da im to nista ne znaci i da mora neki dokaz gde se vidi iznos i sa kog racuna je uplaceno.

Trenutni status je, da ce ponovo proveriti sa finansijama da li mogu da se dobiju jos neke dodatne informacije o uplati pa ce mi se javiti.


Inace, do sada mi se ovo nije desavalo sa njima a kupovao sam i vracao bezmalo puta do sada. Uglavnom kada se placa karticom, sredstva uvek stoje kao rezervisana neki period pa kad se uradi povracaj i odobri isti, takoreci odmah se vrate pare na racun.
 
Ja imam isti slucaj sa njima. Vratio artikle jos pre skoro dva meseca i jos uvek nije refundiran novac. Nakon par poziva call centru, na profilu stoji da je proces zavrsen i da je novac fefundiran ali novca nigde na racunu. Tj na racunu leglo nekih cc 400din a trebalo je nekih 8-9000.

Dobio od njih i taj famozni ARN broj, kao dokaz o uplati, medjutim banka preko tog broja ne moze da vidi nikakve detalje transakcije. Tako da se trenutno vrtim u krug sa bankom i ananasom. Ananas kaze da je to jedini nacin da dostave dokaz o uplati, banka kaze da im to nista ne znaci i da mora neki dokaz gde se vidi iznos i sa kog racuna je uplaceno.

Trenutni status je, da ce ponovo proveriti sa finansijama da li mogu da se dobiju jos neke dodatne informacije o uplati pa ce mi se javiti.


Inace, do sada mi se ovo nije desavalo sa njima a kupovao sam i vracao bezmalo puta do sada. Uglavnom kada se placa karticom, sredstva uvek stoje kao rezervisana neki period pa kad se uradi povracaj i odobri isti, takoreci odmah se vrate pare na racun.
Dva meseca,mnogo je i ovih njegivih 10 dana a kamoli 2 meseca,to je vec prevara cuj dva meseca kao ne mogu da legnu pare🤣
 
Koliko guma kupuješ? Ja sam kupio 2x po 2 gume, jer je dostava bila besplatna za 2 gume, a za 4 nije. Pretpostavljam da sve 4 zajedno pređu granicu u kg za koju je besplatna dostava.
Dve gume mi trebaju. Za jednu, dve, tri i četri gume dotava je ista 349din. Mada i nema neka ušteda, uz kupon se uštedi oko 1000 din. ali kada platiš montažu cena je ista kao kod lokalnog vulkanizera koji prodaje gume i daje gratis montažu.
 
Dva meseca,mnogo je i ovih njegivih 10 dana a kamoli 2 meseca,to je vec prevara cuj dva meseca kao ne mogu da legnu pare🤣
Ako si vratio u 14 dana od porudzbine novac ti legne omah. Ako je proslo vise od 14 dana oni su prebacili novac trgovcu i od trgovca ti dolazi novac na racun. Kod tebe je verovatno to slucaj. Pisi im ali navedi trgovca koji ti nije uplatio.
 
Ako si vratio u 14 dana od porudzbine novac ti legne omah. Ako je proslo vise od 14 dana oni su prebacili novac trgovcu i od trgovca ti dolazi novac na racun. Kod tebe je verovatno to slucaj. Pisi im ali navedi trgovca koji ti nije uplatio.

Artikli uredno vraceni u roku od 14dana. Cak su me i telefonom zvali da potvrde da je prihvacen povracaj, posto je bilo vise artikala. To je sve negde bilo oko 01.07. i od tada cekanje :)

Inace prodavac je Spark, sve su bile stvari iz C&A, tako da je iskljucivo propust do ananasa.
 
Koliko dugo vazi reaktiviran kod za 5000 din popust koji salju mailom kada je porudzbina odbijena?
 
Pozdrav
Čitao sam malo prethodne stranice i vidim i vi pominjete taj neki Spark, zanima me da li je pouzdano naručiti laptop putem ananasa i tog Sparka (sta je to uopšte? Neka prodavnica ili?)


Da li sve stigne uredno zapakovano, novo i ne bude problema ili je sumnjivo ipak narucivati skuplje stvari preko ananasa? Iskreno meni to spark kad cujem zvuci sumnjivo pa zato pitam da li sve bude okej


Preko firme bih uzimao ne znam da li moze ta mogućnost preko ananasa?
 
Pozdrav
Čitao sam malo prethodne stranice i vidim i vi pominjete taj neki Spark, zanima me da li je pouzdano naručiti laptop putem ananasa i tog Sparka (sta je to uopšte? Neka prodavnica ili?)


Da li sve stigne uredno zapakovano, novo i ne bude problema ili je sumnjivo ipak narucivati skuplje stvari preko ananasa? Iskreno meni to spark kad cujem zvuci sumnjivo pa zato pitam da li sve bude okej


Preko firme bih uzimao ne znam da li moze ta mogućnost preko ananasa?
Moze preko firme samo mislim da se placa virmanski ili karticom firme. Spark je Ananasova firma pa je to pouzdan prodavac.
 
14990

1000103128.jpg
 
Pozdrav, koliko se čeka da potvrde porudžbinu ako sam poručila nešto u petak oko 7 uveče? Poručila sam juče nešto, ali i dalje status nije promenjen u potvrđeno, stoji samo da je porudžbina kreirana. Bitno mi je da paket stigne do 8. Septembra jer je u pitanju rođendanski poklon. Da napomenem, sredstva na kartici su uredno rezervisana.
 
Pozdrav, koliko se čeka da potvrde porudžbinu ako sam poručila nešto u petak oko 7 uveče? Poručila sam juče nešto, ali i dalje status nije promenjen u potvrđeno, stoji samo da je porudžbina kreirana. Bitno mi je da paket stigne do 8. Septembra jer je u pitanju rođendanski poklon. Da napomenem, sredstva na kartici su uredno rezervisana.
Ako nije "abrzo" nema pravila, zavisi od toga koja prodavnica šalje. Ako je "abrzo" to je danas za sutra (radni dan)
 
Nije abrzo, a u pitanju je prodavnica Capriolo.
Edit: Za rok dostave je naznačeno 3-5.9.
 
Nije abrzo, a u pitanju je prodavnica Capriolo.
Edit: Za rok dostave je naznačeno 3-5.9.
Ako je eksterna prodavnica (ne spark), onda je sasvim normalno da ce od ponedeljka da obrade porudzbinu.
 
Prvi put mi se desilo da mi podele više proizvoda sa "abrzo" u dva paketa. Uvek je bio jedan, čak i kad sakupljaju iz više magacina.
 
Ne mora da bude isti prodavac ako je obeleženo sa abrzo.
 
Da ali ako je abrzo, dolazi iz istog magacina (u ovom slucaju, oba paketa salju iz Vladimira Popovića 8). Jedino što je jedan proizvod malo veći (prašak 10kg) pa su ga zato podelili.
 
Da, veci prasak se uglavnom pakuje u posebnu kutiju, da ne zgnjeci druge proizvode i da se ne pocepa pakovanje.
 
Nazad
Vrh Dno