Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Isto kako su ti sad javili da si im u evidenciji postao primalac zarade, tako će ti javiti i ako bi eventualno prestao da budeš (npr. ako opet uvedu neki prag, a tad šalju i SMS), tako da ne bi trebalo da ima bojazni po tom pitanju. Mejl jeste generički utoliko što nije personalizovan tvojim ličnim podacima, već ti ga je sistem automatski prosledio, ali svakako je zvaničan i nije ti slučajno poslat.
 
Isto kako su ti sad javili da si im u evidenciji postao primalac zarade, tako će ti javiti i ako bi eventualno prestao da budeš (npr. ako opet uvedu neki prag, a tad šalju i SMS), tako da ne bi trebalo da ima bojazni po tom pitanju. Mejl jeste generički utoliko što nije personalizovan tvojim ličnim podacima, već ti ga je sistem automatski prosledio, ali svakako je zvaničan i nije ti slučajno poslat.
Izbacio sam u email deo gde mi kazu Postovani Mitrovicu :) bar neki moj podatak je tu 😂
 
bar neki moj podatak je tu 😂
E, to ga onda čini još zvaničnijim. 😂

Cak u tarifniku stoji ovakva napomena i ne stoji nigde 35000 da je min?
Pa da, pominjali smo valjda to i pre tri nedelje, kad si razmatrao šta da uradiš. Otkad se banka rebrendirala, u novom tarifniku nema minimuma, ali su bankarski savetnici, ali i zaposleni u kontakt centru, dugo ponavljali mantru da je ipak nezvanični 35k, koliki je i bio zvanični dok je banka bila Mobi. Neki su čak zbog toga i odustajali, npr. jer im je penzija manja od tog praga. Skorije se, međutim, ispostavilo da toga (više) nema i mnogi su javili da im je prošlo i za manje iznose. Tvoj je slučaj sad najsvežiji, a i najzanimljiviji, jer je jedna hiljada baš mala.
 
Sledeci mesec prebaci samo 100 dinara zarade, pa onda 50, 20, 10, testiraj ih. :D
 
Po ovome bi trebalo i meni da priznaju uplatu honorara od oko 100€ pod šifrom 241, što sam pretpostavio da bi bio slučaj i ponovo bi me vodili kao primaoca zarade.
 
Napominjemo da Vam Banka neće ukinuti pogodnosti ako Vam izostane jedna mesečna zarada ili deo zarade (u iznosu koji sami odaberete).
Ukoliko navedene uslove više ne ispunjavate (promenite paket ili Vam izostanu 2 uzastopne mesečne zarade ili deo zarade), pogodnosti će prestati da važe.
Dobra vest za Vas je da će ove pogodnosti biti automatski aktivirane ukoliko ponovo u upotrebi budete imali Bank Max paket i uz to primate mesečnu zaradu ili deo zarade na Yettel Bank tekući račun.

Dvoumim se da testiram da uplatim samo 1000,00 RSD svaki drugi mesec ili svaki treci :D
 
Ili sam ja izgubio kompas ili ja treba da menadzmentu yettel banke doniram jedan. Mogu da se zakunem da je bila prica prenos zarade ili minimum 35000 din dela zarade na racun i onda je free odrzavanje. (Nevezano za 30k trosak mesecni karticama).
Mada moguce da mene tripuje jer je za progresiv paket vazilo da se prense zarada ili min deo zarade 35000 din.

Oni po ovome bolje da se reklamiraju prenesite deo zarazde minimum 99,99 RSD i ostvarite besplatno odrzvanje :D Mada ko zna kolko ce ovo dugo da traje, kapiram da ce sledece godine da rezu, ovo je too good to be true xD
 
U međuvremenu su nudili benefit izjave gde je bio definisan prag od barem 35k za mesečni bonus od 400x6 ili 500x10 meseci, u zavisnosti od toga ko je šta koristio.
 
U međuvremenu su nudili benefit izjave gde je bio definisan prag od barem 35k za mesečni bonus od 400x6 ili 500x10 meseci, u zavisnosti od toga ko je šta koristio.
Meni samo nije jasno kako im se isplati da nekome daju taj paket na osnovu priliva zarade od 1000 dinara...
 
Meni samo nije jasno kako im se isplati da nekome daju taj paket na osnovu priliva zarade od 1000 dinara...

Ako nekog time privuku, on će banci svejedno da pravi promet potrošnjom karticama. S tim što, tog nekog neće boleti glava da nužno uklapa preko 30k. Mada, s obzirom na to da se i ino potrošnja u evrima sa debitne računa, onda ni to čak nije problem.
 
Možda ima neko od njihovih agenata ovde i ako ukinu sledeći mesec, znajte da je to problem. :D
 
  • Like
Reagovanja: uji
Danas mi stigle kartice. Međutim, kreditna i dalje u aplikaciji stajala kao status Neaktivna umesto Poslato, pa nisam mogao da je aktiviram. Onda sam preko četa tražio da mi prebace status u Poslato. Dokaz da ipak izgleda mogu da ručno prebace status u Poslato. A da ne pričamo o bagu gde nije odmah bio prebačen status u Poslato.

Prošli put ih lepo pitam preko četa da li može odmah da se inicira izrada dodatne kreditne kartice za već ovlašćeno lice po debitnim karticama kažu može pozivom na 063/9005. Prolazio pored poslovnice kažu mi mora u poslovnicu sa savetnikom, tamo sačekam red kaže savetnik ne može dok vam ne stigne fizički. Danas stigla fizički aktivirana zovem 063/9005 kažu moram da im pošaljem mail u slobodnoj formi i u kojoj bi poslovnici opet išla ovlašćena osoba da potpiše, a oni bi u međuvremenu spremili papire. Sve u svemu opet cimanje do poslovnice.

Da li može da se koristi mobilna aplikacija za prebacivanje sredstava na svoj drugi račun u drugoj banci dok sam u inostranstvu? (Mislim da li ima blokadu preko geo lokacije)
Nisam nikad probao pa zato pitam
 
Možda ima neko od njihovih agenata ovde i ako ukinu sledeći mesec, znajte da je to problem. :D
Da ih ima rešili bi većinu problema na koje su se ljudi žalili 😂
Da li može da se koristi mobilna aplikacija za prebacivanje sredstava na svoj drugi račun u drugoj banci dok sam u inostranstvu?
Da


Mislim da li ima blokadu preko geo lokacije
Nema je
 
Koji kurs računaju kad se kupuje nešto preko u evrima MasterCard debitnom, a na računu imam samo dinare?
Onaj MasterCard kurs iz EUR u RSD uz 0% provizije ili neki njihov nepovoljniji?
 
Ništa onda prenos dinara na UniCredit, pa korišćenje njihove MasterCard ako mi baš zafali evra.
 
Yettel bank je sestri vratio iznose koje su joj prevarom skinuli sa kartice prilično brzo (prigovor podnet 17.8. ,novac vraćen 26.8.).

U trenutku kompromitacije račun je zadužen u dinarima pošto na evro partiji tada nije imala sredstava (mislim da je transakcija bila iz UK tako da je moguće da je zapravo bila u funtama) a povraćaj je izvršen na evro partiju računa i kad se uporedi dinarski iznos koji je kompromitovan i ovaj vraćeni razlika je nekih 33 eur.
Verujem da je sve u skladu sa OUP samo ostaje malo gorak ukus u ustima. Ne znam zašto nisu vratili dinare na račun i to je to.
 
Neka pošalje novu žalbu. Vratiće joj i ta 33eur.
 
Međutim, kreditna i dalje u aplikaciji stajala kao status Neaktivna umesto Poslato, pa nisam mogao da je aktiviram. Onda sam preko četa tražio da mi prebace status u Poslato. Dokaz da ipak izgleda mogu da ručno prebace status u Poslato. A da ne pričamo o bagu gde nije odmah bio prebačen status u Poslato.
Mnogima su u martu stigle neaktivne kartice (meni tako debitna MC nakon promene paketa) i isto smo ih zvali da bi aktivirali, tako da im ni to nije novina. Sad gledam, ovde sam to poslednji put pomenio, ti si baš lajkovao, hahah. Sve u svemu, jasno je da je moguće, samo ne znam da li treba naći nekoga ko to zna ili su im stvarno to u međuvremenu zabranili.

Ništa onda prenos dinara na UniCredit, pa korišćenje njihove MasterCard ako mi baš zafali evra.
Kod njih se troši po nekom lepom kursu? Znam da je u menjačnici lep, ali ona radi samo u toku radnog vremena, ako se nešto u međuvremenu nije menjalo.

Verujem da je sve u skladu sa OUP samo ostaje malo gorak ukus u ustima. Ne znam zašto nisu vratili dinare jednostavno na račun i to je to.
Nije neobično to što se desilo, u smislu da su primenjena pravila uplate/isplate. Trebalo bi da sestra može da vidi originalni iznos, tj. iznos u originalnoj valuti. Kada joj je naplaćeno, skinuti su joj dinari. Kada joj je vraćeno, uplaćeni su joj evri. To se automatski desilo, ali slažem se da to nije sasvim okej i da bi mogla naknadno da im se žali.

Navedena razlika je, međutim, baš velika, tako da sumnjam da se možda nešto drugo ili dodatno desilo. Koliko se sećam, ima neka fora da je banka dužna da nadoknadi štetu preko 3k. Moguće da su oni baš odlučili da je za toliko zakinu, a da je ostatak do kursnih razlika. Takav primer dat je i ovde (primer pritužbe Narodnoj banci Srbije i obeveštenja o rešenju), gde je nekome kao kompromitovana kreditna kartica za 30k. Imaginarna banka iz primera je isprva odbila da mu ih vrati, ali je NBS kao odlučila da to ipak mora da se desi, pa je banka vratila 27k (gubitak preko 3k) i dodatnih 600 dinara (zaračunata kamata, jer je reč o kreditnoj kartici), čime je klijent zvanično ostao bih tih 3k.

Naravno, mnoge banke bi u ovakvim slučajevima vratile sve, ali to je možda samo dobra poslovna praksa, a ne i njihova obaveza...
 
Poslednja izmena:
Nisam imao slucaj do sad da ni neko skine pare sa kartice. Al citam sta pisete, da li to znaci sutra dan kad meni neko npr skine 200 evra preko internet placanja, ja zovem banku javim da je kradja u pitanju, blokiram karticu. Pritom su ta sredstva u rezervisanon stanju, zar nije logicno da ostanu rezervisana dok se spor ne resi i onda vrati nazad celokupan iznos ako se ustanovi da je u pitanju scam / kradja preko interneta.
 
@rovello Kad god sam pre koristio UniCredit debitnu MasterCard Gold (mislim da je isto i za onu običnu) kurs je bio onaj sa sajta MasterCard EUR->RSD uz 0% provizije (na današnji dan bi to bilo 117,55). A 117,87 je danas kurs za kupovinu kroz aplikaciju.

@Stiven Meni kad se to desilo u UniCredit-u prijavio sam dok su sredstva još bila rezervisana samo i rečeno mi je da mogu da podnesem žalbu tek kad sredstva budu proknjižena (što može da potraje do 10 dana). U mom slučaju srećom na kraju nisu ni proknjižena sredstva u tih 10 dana i novac mi je vraćen automatski. Naravno karticu su mi odmah blokirali i izradili novu o njihovom trošku (iako mi je naravno službenica u banci pri podizanju kartice rekla kako se izrada nove kartice plaća 900din, što i piše u tarifniku)
 
kurs je bio onaj sa sajta MasterCard EUR->RSD uz 0% provizije (na današnji dan bi to bilo 117,55)
Hmmm, neobično je to baš. Možda je bila neka promocija ili si pomešao rezervaciju (koja je svugde po tom kao srednjem kursu) sa konačnim iznosom nakon knjiženja. Svakako bi trebalo proveriti kakva je sad zvanična situacija, ali očekivanje bi bilo da se primenjuje prodajni kurs banke, kako je i uobičajeno.

zar nije logicno da ostanu rezervisana dok se spor ne resi
tek kad sredstva budu proknjižena
Problem je što transakcija nije konačna dok ne bude proknjižena. Trgovac može sam da je otkaže, može da dođe do promene iznosa i slično... Neke transakcije i postaju sporne tek nakon knjiženja. Tu mi je upečatljiv primer kada je Vectone Mobile došao kod nas na tržište, pa su dinarska plaćanja knjižili kao devizna. Platiš 100 dinara, toliko i rezervišu, a onda proknjiže 100 funti. 🙈 Pisalo se o tome i na temi koju sam linkovao, a izgleda je najviše i pogađalo klijente bivše Telenor banke, a možda je i slučajnost.
 
Hmmm, neobično je to baš. Možda je bila neka promocija ili si pomešao rezervaciju (koja je svugde po tom kao srednjem kursu) sa konačnim iznosom nakon knjiženja. Svakako bi trebalo proveriti kakva je sad zvanična situacija, ali očekivanje bi bilo da se primenjuje prodajni kurs banke, kako je i uobičajeno.

Primenjuje se prodajni kurs Unicredit banke, trenutno 119,752.
 
Onda je bolje kupiti evre prvo kroz aplikaciju jer mi tu nudi kurs 117,87

Poslednja kupovina u inostranoj valuti mi je bila u aprilu u Poljskim Zlotama, ali tad sam imao evre na računu i računali su kurs sa MasterCard sajta PLN->EUR sa 0% provizije to se sećam.
 
To je druga stvar, kurs treće valute prema evru uvek se zasniva na kartičarskom. Štaviše, banke mahom sva zaduženja u trećoj valuti (koja nije RSD niti EUR) računaju u evrima. Na primeru tvog plaćanja u PLN, svugde se to na neki fer način svodi na EUR i nadalje se gleda kao da si platio u evrima. Ako imaš evre na računu povezanom sa karticom, oni se i skidaju, a ako nemaš, to se nekako svodi na dinare, uglavnom prema nepovoljnom prodajnom kursu banke. Ne postoji direktan kurs između PLN i RSD, tj. postoji u kalkulatorima kartičarskih kuća, ali se ne primenjuje, nego je tok konverzije PLN -> EUR -> RSD, odnosno obrnuto. Imaj u vidu da se ista priča odnosi i na kreditnu karticu, čiji je račun strogo dinarski.

Naravno, prethodni pasus je opšta priča. Yettel konkretno dodatno komplikuje stvar sa upotrebom kartičarskog kursa, o čemu imaš detalje ovde. Takođe, UnionPay je izuzetak jer je tu USD obračunska valuta, pa se sve što nije dinar svodi na njih. Ne izdaje je Yettel, naravno, već zasad samo BPŠ, ali pominjem kompletnosti radi. Mnoge banke svode čak i RSD na EUR kartičarskim kursom, pa svojim prodajnim vraćaju u RSD ako je transakcija nastala u inostranstvu, što naduva trošak, ali Yettel, srećom, nije među njima. Nekad budu i promocije da neke banke koriste srednji kurs ako nemaš evre, npr. trenutno ALTA (mada se pominje i da je kao trajna ponuda), ali mahom je to ipak nepovoljan prodajni kurs, i tako je i u Yettelu, gde je jedan od najnepovoljnijih, danas skoro 122. I da ponovim za kraj, kod UniCredit-a ti menjačnica ima radno vreme, osim ako se nešto nije menjalo u najskorijem periodu, pa obrati na to pažnju. Yettelova radi 24/7, pa joj je to prednost, iako je kurs nešto lošiji.
 
Да ли вам ради плаћање FB Ads Manager-a, ако неко користи?
Сад сам пробао више пута и пише да је уплата одбијена. Имам довољно новца на рачуну и укључен канал за интернет плаћања и неће. Мастер картица је у питању.
 
Nazad
Vrh Dno