Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ako nije prošlo 14 dana trebalo je da ga vratiš bez obrazloženja, ovako je obična reklamacija zbog kvara, šalju u servis da ono pogledaju. Da te zeznu nemogu jedino da kažu da nisu našli kvar. Nemaš obavezu da ih pustiš da popravljaju čak i ako ti ponude, zamena ili pare nazad, tvoj izbor ali to nije zbog tih 14 dana.
 
Da ne bude zabune, cak i ako nije proslo 14 dana od kupovine, moraju da utvrde u kakvom je stanju vracen TV pa ne moze da se izbegne reklamacija.
 
TV je vraćen u roku od 2 sata od kada ga je doneo kurir tako da kod mene nije bio ni sat vremena. Znači da tražim pare nazad.
 
D
Ako nije prošlo 14 dana trebalo je da ga vratiš bez obrazloženja, ovako je obična reklamacija zbog kvara, šalju u servis da ono pogledaju. Da te zeznu nemogu jedino da kažu da nisu našli kvar. Nemaš obavezu da ih pustiš da popravljaju čak i ako ti ponude, zamena ili pare nazad, tvoj izbor ali to nije zbog tih 14 dana.
Da vrati bez obrazloženja očigledno pokvraren/fabrički loš televizir?
Pa da mu nakaleme da ga je on čačka,o. udario, ispustio, I prouzrokovao takvo stanje. Zato se ispravno izjavljuje reklamacija.
 
Ja sam imao loše iskustvo sa Tehnomediom, kupio tv povezao kuci ekran je bio zelen, vratio se za 15 min ( zivim blizu prodavnice) da reklamiram i kazu oni meni tv je koriscen od strane vas upaljen je bio mora da se salje reklamacija i da ide na servis, dobio sam nov tv posle 3 nedelje fabricka greska
 
Evo ja da podelim loše iskustvo sa Gigatronom. Kupljen online Samsung TV 4k 55" U8000F i pri prvom uključenju ima treptajuće štrafte u donjem levom uglu (najverovatnije panel crkava) TV je odmah vraćen u Gigatron radnju i poslat na reklamaciju. Ono što mene zanima je kako da se postavim dalje i da li nekako može Gigatron da me zezne i da mi ne uvaži reklamaciju?
Zašto je to lose iskustvo? Pa nije njihovo to što je TV feler.
 
Zašto je to lose iskustvo? Pa nije njihovo to što je TV feler.
I u principu Tehnomedije proveravaju televizor pre preuzimanja, upali se ekran i proveri. Ali očigledno ne sve njihove prodavnice. I u tom slučaju je mirna glava svima. Njima, da ti nisu dali oštećen/neispravan TV, a kupcu da sigurno uzme ispravan, a ne da reklamira i čeka odgovor servisa.
 
Proverom se vadi iz originalne ambalaze i riskira ostecenje, prvi put cujem za ovo.
 
Proverom se vadi iz originalne ambalaze i riskira ostecenje, prvi put cujem za ovo.
Slabo si kupovao onda. Baš će kupca da puste da vadi kod kuće i "rizikuje oštećenje". Pa kad ga slomi kući ili najčešće na putu do kuće, dođe i kuka kako mu je prodat polomljen televizor. Već sam pisao i da ne ponavljam koje to benefite ima za kupca.
 
To je generalno i najsigurnije, s obzirom kakvi su nam prodavci tehnike (čast izuzecima).
Ja sam upravo ovako kupio TV kod Gigatrona, otpakovao ga momak, uključili u struju, ušao u meni i pokazao da nije korišćen, zapakovao ga, ja platio i odneo kući.
 
Kupujem mnogo ali van Srbije, bez tog ludila.
Nije baš ludilo. Pre mnogo godina su mi objasnili da zbog proširenja prodajnih mesta ne mogu više da isprate situaciju oko isporuke sa sopstvenim voznim parkom (u prevodu, ne isplati im se da se zezaju sa sopstvenim voznim parkom. Ako razumeš na šta mislim i koje je to peripetija a nije ti osnovna delatnost).
Tako da otvore, pogledaš da li nema fizičkih oštećenja, itd... Mislim da ima preko pet godina kako su uveli tu praksu pri ličnoj kupovini i preuzimanju u prodavnici.
 
To da se otvori u prodavnici i proveri da nije oštećen je najbolja opcija za kupca. Ukoliko odnese kući i konstatuje da je oštećen, mora da vraća nazad, pa da čeka par dana za zamenu i sl. Kao prvo izgubi se mnogo vremena.
Meni su donosili kući svojom isporukom (Gigatron prodavnica). Uneli ga u stan, ali onda nismo odmah otvarali.

Kupujem mnogo ali van Srbije, bez tog ludila.
Kod nas je ludilo što kupac nikada neće priznati da je sam nešto oštetio (čast izuzecima); uvek će pokušati da na drugog svali krivicu.
 
Na portalu reklamacije.rs mi za TV piše status Uredjaj u ES-- šta to znači. Prošlo je nedelju dana i nema ni mejla ni poziva.
 
Ma ovi mene zezaju. Ladno odbili reklamaciju a lepo se vidi da je TV feler. Šta sada da radim?
 

Prilozi

  • Odgovor.jpg
    Odgovor.jpg
    200.4 KB · Pregleda: 56
Ma ne brini, to Gigateon fazoni. Poslace ti za koji dan da au uvazili, u duhu dobrih odnosa🤣🤣.
 
Samo što je to sad trebalo da piše,ako je generička poruka.
U suštini bitno je ako ceš rešavati reklamaciju da ne podižeš uredjaj
 
Ma ne pada mi na pamet da podignem TV sa felerom. Sad ću opet da im pišem mejl i sutra da zovem. Neće oni mene da prave na budalu!
 
Vidim da si nasao.
Ako jos nekog zanima tema (mada obican gsearch i lako nadje temu):
 
Na portalu reklamacije.rs mi za TV piše status Uredjaj u ES-- šta to znači. Prošlo je nedelju dana i nema ni mejla ni poziva.
To znači da se uređaj nalazi u ovlašćenom servisu, reklamacija je u toku i biće izvršena dijagnostika, nakon toga stiže konačan odgovor na reklamaciju.
 
Nazad
Vrh Dno