Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Samo u Srbiji (citiraću: „na našim“ prodajnim mestima), ali može i online pa ako imaš da pokriješ neke račune (postpaid telekomunikacije, EPS uvid u račun, dopuna prepaid kredita i drugo), možda i možeš nešto da iskombinuješ ili se dogovori sa još nekim ako si u mogućnosti oko plaćanja dažbina. Ja se nažalost u to ne uklapam, ali rizikovaću da probam prenosom 35k i 5 transakcija debitnom online, pošto mi je to bila mogućnost iz ranijeg mejla, a naknadno su me obavestili samo o ovoj uz 30k.
Ako sam dobro razumeo, ovo važi samo za kartična plaćanja online, ne važi za račune na klik preko aplikacije ili plaćanja preko QR code-a?
 
Ako sam dobro razumeo, ovo važi samo za kartična plaćanja online, ne važi za račune na klik preko aplikacije ili plaćanja preko QR code-a?
Ne, nažalost i mora debitnom da se plaća (nebitno da li je Dina ili Master Standard/World), ali kreditnom ne.
 
Samo u Srbiji (citiraću: „na našim“ prodajnim mestima)
Moj otac ima kombinovanu potrošnju u inostranstu i srbiji. Otprilike 20k u srbiji i ostatak u evrima i nisu mu skidali za održavanje. Pritom nigde eksplicitno ne piše da plaćanje mora da bude izvršeno u Srbiji. Ne piše našim prodajnim mestima, nego našim debitnim karticama.
 
@Lanikor ćuti, neka nastave i idući dan samo da uvedu da imaju sve opcija na aplikaciji kao što ima preko portala. Ne ovo da moram da se logujem preko QR koda da bih pristupio web portalu i podelio transakciju na rate. Zamislin da se nađeš negde na moru ili bilo gde, gde nemaš računar, a želiš to da uiradiš? Sramota, ali valjda će ispraviti to.
 
Mislim da ta specificna situacija nije problem vecini ljudi, ne mora apsolutno svaka transakcija da se deli.
 
Auuuuu, kakav razgovor na call centru Yettel banke. Ljudi, oni su apsolutno smejurija.

Prvo, za refundaciju koja se u aplikaciji vidi kao odliv, a stanje u aplikaciji i u izvodu se ne slaže. Ubeđuje me više puta da je u pitanju refundacija i da se zbog transakcija u međuvremenu ne poklapaju iznosi, odnosno da se refundacija u aplikaciji greškom prikazuje kao odliv. Na moju konstataciju da su se sve refundacije ranije prikazivale ispravno, nema odgovor. Ostavljam mogućnost da sam ja napravio grešku (ali vrlo malu), tako da sam zatražio novi izvod za sutra, pošto sam stigao u Srbiju i neću plaćati više u evrima, tako da, ako se stanje sutra u izvodu i aplikaciji ne bude poklapalo, biće belaja. U međuvremenu sam uključio i email notifikacije, tako da imam i dodatan izvor.

Drugo, plaćanje računa na klik sa računa kreditne kartice, strana 4 važećeg tarifnika - bez naknade. Ne postoji tehnička mogućnost ni na mob, ni na web aplikaciji. Moje pitanje operateru, kako izvršiti plaćanje na klik sa računa kreditne kartice, dobija odgovor da nije moguće. Ja skrećem pažnju da ta odredba postoji u važećem tarifniku. Operater me ubeđuje da ne postoji. Otvaramo zajedno tarifnik, strana 4, taj i taj red, gle čuda, odredba postoji. Šta ćemo sad? Ona: "To je postojalo u Mobi banci, više ne postoji". Ja: "Ali ta odredba stoji u važećem tarifniku". Ona: "Radimo na tome da uskoro bude mogućnost". Ja: "Pa jel ne postoji ili radite na tome da postoji?" Ona: "Muk" Ja. "Vi ste neozbiljna banka, čekam vaš izvod sutra, doviđenja".
 
Mislim da ta specificna situacija nije problem vecini ljudi, ne mora apsolutno svaka transakcija da se deli.
Ma ovi današnji korisnici, to sve razmaženo, hoće da ima 100% feature parity i na web-u i u mobilnoj aplikaciji, a nekad se znalo, jednom mesečno na šalter, potpis i pečat, lepo sve crno na belo na fino štampanom papiru, a ne ove novotarije ovako, sve nešto virtuelno i bez veze, na klik sa plaže.

Mada koliko šure sa provizijom na podelu na rate, kapiram da mogu i na webu da sklone tu funkcionalnost jer ne znam ko će normalan da deli na rate sa ovako zelenaškom kamatom kad u drugim bankama može da prođe drastično jeftinije.

Izgleda da su odlučili da popune rupčagu u prihodima na najpogrešniji mogući način.
 
Cemu taj sarkazam?

Nisam rekao da je to dobro, nego da je sansa da ce neko nesto na moru da deli na rate jako mala.
 
Ma ovi današnji korisnici, to sve razmaženo, hoće da ima 100% feature parity i na web-u i u mobilnoj aplikaciji, a nekad se znalo, jednom mesečno na šalter, potpis i pečat, lepo sve crno na belo na fino štampanom papiru, a ne ove novotarije ovako, sve nešto virtuelno i bez veze, na klik sa plaže.
Ključna reč u ovoj rečenici je nekad. Tako je bilo nekada, menja se vreme i način na koji funkcioniše bankarstvo u svetu pa bi tako trebalo da bude i u Srbiji. Kad bih upoređivao sta sve moze da se uradi u aplikaciji strane banke i Yettel banke, dosao bih do zaključka da Yettel banka nije ni na 50% modernizacije.
 
Moja poenta je bila da možda ipak treba da imamo neke standarde kad su današnje banke u pitanju a ne da decenijama imamo mentalitet da pravdamo non stop sve i svakoga dok kvalitet usluge konstantno opada a cene održavanja i provizije idu u nebesa.

Ja sam prvi koji voli što više stvari da odradi na mobilnoj aplikaciji dok sam u pokretu i da imam potrebu da koristim Yettel kreditnu za plaćanje na rate, ovo bi mi bio opasan nedostatak, a znam bar još 5 ljudi iz mog okruženja koji bi bili u istom fazonu kao ja, dakle definitivno nas ima mnogo više nego što bi prosečan čovek pomislio. Čak poslednje 2 godine potpisujem završni račun za svoj DOO kroz ConsentID na telefonu dok sam na drugom kraju planete i jako daleko od Srbije, što je bilo nezamislivo do pre samo par godina, tako da stvarno ne znam koje je opravdanje što ovako bazična funkcionalnost ne može toliko dugo da bude dostupna u prokletoj mobilnoj aplikaciji.

Stav da ovo nije ništa specijalno jer može da se odradi na web aplikaciji je naročito problematičan ako se setimo da je ovo banka koja baš voli da se reklamira kao online banka gde se sve završava na daljinu, pa bi normalan čovek onda očekivao da makar osnovna funkcionalnost može da bude dostupna kroz oba online kanala pošto provizije i mesečno održavanje računa košta uporedivo kao u mnogim drugim bankama koje nisu online nego prave banke.
 
Napisao sam prigovor u vezi tehničke nemogućnosti ispunjenja tarifnika banke - ako neko još hoće da se pridruži, prilažem za copy-paste:

Poštovani,
važećim tarifnikom Yettel Bank za fizička lica predviđeno je plaćanje računa na klik i dopune sa računa kreditne kartice bez naknade. Ukidanjem stare Mobi banka aplikacije, korisnicima je uskraćena mogućnost da ostvare gore pomenuto pravo iz tarifnika jer u novoj mobilnoj i web aplikaciji, koji su jedina dva kanala za plaćanje računa na klik, ta mogućnost ne postoji. Kao korisnik Yettel Bank zahtevam da u najkraćem mogućem roku omogućite plaćanje računa na klik i dopune sa računa kreditne kartice u skladu sa važećim tarifnikom, uključujući i retroaktivno od momenta prestanka tehničke mogućnosti do momenta povratka tehničke mogućnosti plaćanja računa na klik i dopune sa računa kreditne kartice, uz pokrivanje eventualnih troškova korisnika koji su nastali krivicom Yettel Bank od strane Yettel Bank.


tav da ovo nije ništa specijalno jer može da se odradi na web aplikaciji je naročito problematičan ako se setimo da je ovo banka koja baš voli da se reklamira kao online banka gde se sve završava na daljinu, pa bi normalan čovek onda očekivao da makar osnovna funkcionalnost može da bude dostupna kroz oba online kanala pošto provizije i mesečno održavanje računa košta uporedivo kao u mnogim drugim bankama koje nisu online nego prave banke.

Nakon ovoliko vremena mučenja sa ovom aplikacijom, ja sam zaključio sledeće: Oni su jednostavno preuzeli mustru aplikacije od češke banke i nakalemili na srpski bankarski sistem koji je drugačiji. Jednostavno su rupe za šrafove na različitim mestima. Kako drugačije objasniti da oni godinu i kusur dana ne mogu da poprave to da u dolaznim transakcija pod stavkom račun primaoca stoji račun platioca? Ili da se refundacija u aplikaciji vidi potpuno isto kao odlazna transakcija. Oni kao da su dobili zaključanu mustru aplikacije i onda prosto čekićem pokušavaju da zakucaju eksere tamo gde su rupe, a šrafovi su već otpali...
 
...koji voli što više stvari da odradi na mobilnoj aplikaciji...
A šta ako si npr. osoba sa debelim i nespretnim prstima koja tek iz drugog eventualno trećeg pokušaja potrefi slovo koje je htelo na ekranu telefona?
Ja npr. imam taj problem čak i na telefonima većih ekrana (časni izuzetak su Android tableti) pa čak i svojoj Viber aplikaciji pristupam sa PC-ja (laptopa).
Dodatni problem sa aplikacijom je što ne uzima u obzir ogroman broj vlasnika kineskih de-Googlovanih telefona kod nas i nema je u Huawei App galeriji za razliku od npr. Raiffeisen-ove mobilne aplikacije.
 
Nakon ovoliko vremena mučenja sa ovom aplikacijom, ja sam zaključio sledeće: Oni su jednostavno preuzeli mustru aplikacije od češke banke i nakalemili na srpski bankarski sistem koji je drugačiji. Jednostavno su rupe za šrafove na različitim mestima. Kako drugačije objasniti da oni godinu i kusur dana ne mogu da poprave to da u dolaznim transakcija pod stavkom račun primaoca stoji račun platioca? Ili da se refundacija u aplikaciji vidi potpuno isto kao odlazna transakcija. Oni kao da su dobili zaključanu mustru aplikacije i onda prosto čekićem pokušavaju da zakucaju eksere tamo gde su rupe, a šrafovi su već otpali...
Pričamo o banci koja je sebi u prošlosti dopuštala da joj isteknu SSL sertifikati za kritične domene, o banci koja je pre par godina baš u ovo vreme početkom avgusta imala gadan outage i pravila se blesava par dana dok nisu saterani u ćošak od strane besnih korisnika da objave da imaju probleme, o banci koja zvoni na sva usta da je online banka a zvanična procedura im je da odgovaraju na mejlove u roku od 5 dana, itd itd.

A onda im odjednom osvane rupa od 2.6 miliona EUR i konstantno su banka sa najmanjom aktivom i među bankama sa najmanjim obimom kreditnih plasmana. Baš se pitam zbog čega li je to tako, velika misterija baš.

A šta ako si npr. osoba sa debelim i nespretnim prstima koja tek iz drugog eventualno trećeg pokušaja potrefi slovo koje je htelo na ekranu telefona?
Ja npr. imam taj problem čak i na telefonima većih ekrana (časni izuzetak su Android tableti) pa čak i svojoj Viber aplikaciji pristupam sa PC-ja (laptopa).
Onda koristiš web aplikaciju i svima lepo. Zamisli sad da dođem ja ili neko drugi da se pravi pametan kako eto nije to baš toliko loše što nešto nema na web aplikaciji nego samo na mobilnoj jer broj korisnika za tu neku funkciju nije veliki. Feature parity treba da bude što veći na oba online kanala i to je jedino normalno i onda svako koristi ono što mu više odgovara i svima super.
 
Domain name: yettelbank.rs
Status: Active
Registration date: 04.10.2022 09:17:24
Date of most recent change: 25.03.2024 13:58:04
Registration expiry date: 04.10.2025 09:17:24
Verified: yes, 04.10.2022 12:14:39
Accredited registrar: mCloud doo

Pricamo o banci koja svoj main domain produzva jednom godisnje jer ni sama ne veruje kolko dugo ce da radi :D

Zamisli slucajno ne produze domain, a ne bi im bilo prvi put, desilo se vec sa mobi bankom da im isteko domain :D
 

Prilozi

  • whois_yettelbank_rs_1755200619.pdf
    112.7 KB · Pregleda: 17
Poslednja izmena:
Nema sta da zamisljamo kad se vec desilo i nikom nista.

Uz to raspadaju se i bankrotiraju svake godine po ucesnicima ove teme a i dalje su tu.
 
Podižite novac sa banke i prebacite u drugu banku. Što je sigurno, sigurno je.
 
i konstantno su banka sa najmanjom aktivom i među bankama sa najmanjim obimom kreditnih plasmana. Baš se pitam zbog čega li je to tako, velika misterija baš.
Gcxi3qxXMAABbOn.jpg

Nude najskuplje kredite i love budale koje će da nasednu, mada ima ih, nije da ih nema, a u prilog činjenici ide i to što su još i zbog uredbe nerado morali da ograniče kamate za dozvoljeni i nedozvoljeni minus.
 
Što je loše ako se domen registruje na po godinu dana? Zašto bi odmah platili veću svotu, umesto da to rasporede na više godina?
Pozdrav
 
Što je loše ako se domen registruje na po godinu dana? Zašto bi odmah platili veću svotu, umesto da to rasporede na više godina?
Pozdrav
Pa zbog toga sto mene kao korisnika brine dal ce opet da im se dogodi ko pre par godina kad im ceo sistem puko jer nisu isti produzili. A u tom momentu sam imao platu zarobljenu na racunu. Eto iz iskustva mi je neozbiljna prica.
Kad im se to desilo produzili su domain i platili unapred 5 godina. Ne vidim razlog da ne urade isto sa yettelbank.rs
 
Pritom, zašto bi to uopšte bila "veća svota" za jednu Banku?


Obnova domena od 1800 do 2400 dinara, puta 5 godina = 9000 - 12000 RSD.
 
I raiffisen, otp, bps, erstebank, aikbank i unicreditbank isto :D Ja sam iskreno u soku. Vrlo verovatno da veruju u svoj IT sistem za automatsku obnovu domaina. Sto je i na neku ruku ok, bar za SSL sertifikate je to osnovno. Jedino NLB Komercijalna veruje da ce da radi najduze od svih oni su 2022 platili 5 godina :D

Al nije mi iskreno svejedno kad vidim da yettelu istice domain za 2 meseca...
 
Vrh Dno