Nemaju veći protok osim na optici, takođe, neće biti 5 uređaja na aplikaciji već 3, svaki eon box osim osnovnog se plaća - ako ne veruješ, pitaj samPa ne mogu da ti jednostrano izmene uslove ugovora (ako brzina piše uopšte, zato naglašavam da se ne sećam) bez prethodne najave, a niko dosad nije javio da su išta menjali.
Sve ok, samo sam naveo svoje iskustvo sa drugim operaterom koji to nije dozvolio. A vidim da i u toj temi ljudi pišu slično kao i ja. E sad , ne nađoh neki pravni akt koji je to regulisao.Citat: "ako si zvanično promenio adresu i ugovor se vodi na tebe, koliko se razumem u materiju, to što si naveo je osnov za raskid ugovora bez penala"
Izvor: https://forum.benchmark.rs/threads/yettel-hipernet.481016/post-7519576
Kod Yettel-a je to član 7. st. 3. Opšti uslovi za optički internet, ima i ugovoru s SBB-om slična stavka sad nemogu tačno da ti je navedem, ali pravni akt koji se ovde primenjuje je ugovorena opt-out opcija specificirana u samom ugovoru mada verovatno postoji i neka eksterna primenjiva zakonska norma, možda nešto što proizilazi iz zakona o obligacionim odnosima....ne nađoh neki pravni akt koji je to regulisao.
Nema od toga ništa bar što se tiče SBB.. Isto sam pokušao prošle godine. Samo se pozivaju na potpisani ugovor i adresu koja je navedena u istom.Kod Yettel-a je to član 7. st. 3. Opšti uslovi za optički internet, ima i ugovoru s SBB-om slična stavka sad nemogu tačno da ti je navedem, ali pravni akt koji se ovde primenjuje je ugovorena opt-out opcija specificirana u samom ugovoru mada verovatno postoji i neka eksterna primenjiva zakonska norma, možda nešto što proizilazi iz zakona o obligacionim odnosima.
A da bi nešto kako ti kažeš "uspelo" potrebno je da budeš uporan i ne nasedaš na prvobitnu odbijenicu i razne metode obeshrabrivanja koje primenjuju provajderi kao prvu liniju odbrane.
Verujem da ti je sagovornica rekla to, ali suština je da njeno mišljenje (kako već to da nazovemo) nije relevantno. Trebalo bi da ima nešto zvanično. Proverio sam u međuvremenu, u ugovoru ne stoji specifikacija usluge. Po toj logici, nakon dve godine mogu i da mi ukinu internet, hahah. I stvarno mogu, ali isključivo uz prethodnu najavu, u šta tvoj telefonski poziv baš i ne spada.Nemaju veći protok osim na optici, takođe, neće biti 5 uređaja na aplikaciji već 3, svaki eon box osim osnovnog se plaća - ako ne veruješ, pitaj sam
A da bi nešto kako ti kažeš "uspelo" potrebno je da budeš uporan i ne nasedaš na prvobitnu odbijenicu i razne metode obeshrabrivanja koje primenjuju provajderi kao prvu liniju odbrane.
U redu. Možda se javi neko ko je to uspešno odradio.
Otprilike je ovako. Mnogi su uspeli da raskinu, sa manje ili više muke, ali i te kako je moguće. Ne znam konkretno za SBB, ali viđao sam takva iskustva na forumu, a i ovde se jedan Efektivin pravnik slaže da bi to trebalo da prođe bez frke. Ali istina je da uglavnom nastane problem i na korisniku je kako će i koliko to pokušati da reši.tu nastaje problem
Ja sam pre par godina prešao sa Supenove na SBB i progledao sam. Od podrške, preko odličnog rutera, do eon boxa koji je tri koplja ispred supernovinog....Ništa se to meni ne sviđa, posebno konkurencija. Prelaskom na Supernovu dobio bih samo optiku.
EON box je bolji od Supernovinog Move
SBB podrška se, barem meni, pokazala daleko bolja. U S. Banovcima SBB problem rješavaju u roku od dana. Supernova u Loznici pošalje ekipu ako se sjete, a da ne pominjem onu mantru "procenjeno vreme čekanja je manje od dva minuta" koje traje dok ne odustaneš.
Sad na SBB Premium nisam NATovan, kad bih prešao vjerovatno bih dobio NAT. Supernovine IP adrese nisu na dobrom glasu. Često moram preko VPN-a da se kačim na SBB.
Ostalo mi još 8 mjeseci ugovora. Ćutim i čekam šta će biti. Ali sa ovim novim paketima su napravili 💩
Ne moraš. Dovoljno je samo da platiš iznos popusta koji si do tada imao (neki to zovu penali, mada nisu) odnosno doplatu do pune cene pretplate za mesece koje si koristio uslugu. Meni je to i logično jer su ti taj popust i dali zato što si se obavezao 24 meseca, a nisu oni krivi što se ti seliš… i šta to znači - promeniš adresu, na njoj nema njihove infrastrukture, a ti moraš do kraja UO da nastaviš da plaćaš na prethodnoj adresi…?!
Nije pravedno ako sam ugovorio 9 meseci po 1 RSD, a stvarno se selim, a slažem se da je bezveze menjati prebivalište samo kako bih raskinuo ugovor, a ne selim se stvarno. Više puta sam čitao na forumu iskustva kolega koji su bez problema raskinuli postojeći ugovor sa operaterom usled selidbe na adresu gde taj operater ne pruža usluge. Apsolutno se ne slažem da bi svi pohrlili da menjaju prebivalište, mislim da bi broj korisnika koji su na to spremni bio minimalan.Pa dobro, i jeste pravedno da platiš nešto ako si koristio 9 meseci.
Sad zamisli da prolazi ova fora sa selidbom. Pa svi bi onda posle isteka gratis meseci (6, 9, 12, bilo i 18) promenili adresu u LK i nikom ništa. Po meni to nije fer.
Sta ima veze da li je neko drugu uspeo ili nije? Sto bi se i ljudi hvalili ovde na forumu ako su uspeliU redu. Možda se javi neko ko je to uspešno odradio.
Pa forum i služi da se prenesu iskustva i pomogne drugim ljudima. Možda si ti promašio smisao foruma.Sta ima veze da li je neko drugu uspeo ili nije? Sto bi se i ljudi hvalili ovde na forumu ako su uspeli
Potrudi se sam, nije tesko. Srecno
ali, nije u redu da isključe mogućnost da neko može da se preseli na adresu gde njihove usluge nema…
Meni vise lici kao da zelis da dobijes sve na gotovo, kao da ne smes sam da prilozis zalbu. Ne znam sto bi to znacilo da sam omasio poentu foruma 😀Pa forum i služi da se prenesu iskustva i pomogne drugim ljudima. Možda si ti promašio smisao foruma.
Naravno niko ne bi pomišljao da koristi tako nešto da oseća da između njega i pružaoca usluge vlada jedan fer i korektan odnos....promenili adresu u LK i nikom ništa. Po meni to nije fer.
U uslovima "bitno promenjenih okolnosti" izgleda da primat ipak ima tumačenje iz člana 133 zakona o obligacionim odnosima na koje nas je uputio rovello tako da mislim da nisi u pravu:Прописи су дефинисали да мора да се покрије цена промоције или исплати уговор, шта испадне повољније...
Da si bolje pročitao video bi da sam je već priložio. Ali dobro, uvek se nađe neki pametnjaković. Ni ovaj forum nije izuzetak.Meni vise lici kao da zelis da dobijes sve na gotovo, kao da ne smes sam da prilozis zalbu. Ne znam sto bi to znacilo da sam omasio poentu foruma 😀
Ja sam na EON full duo jos uvek i prebacili su me iza NAT-a, svaki put kada ulazim u google moram da stikliram da nisam robot, jer postoji "sumnjivi" saobracaj sa moje IP adrese, rogovi mi rastu od toga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari