Српска верзија километраже. Зависи од државе до државе.potreban mi je auto za 600-700km u cugu
Mislim da si nedovoljno informisan o temi.Ako ćeš svaki put van grada da ideš vozom, busom ili avionom, onda ti je sasvim OK.
Ako ćeš svaki put van grada da ideš vozom, busom ili avionom, onda ti je sasvim OK.
Ako imam auto u kome ne mogu na put ili moram da planiram put nadaleko i naširoko - ja auto nemam.
Meni je ključna prednost auta da mogu van grada, a ne da mogu po gradu - vožnja po centru Beograda me ne mami nikako.
Kao svaki sistem koje velik uzasno je i spor samim tim javni prevoz u skorije vreme nece biti dobar a pogotovo kod nas i do tada ce proci decenije i covek se treba prevesti ovo je negde medju varijanta koja nije resenje problema, resenje problema je javni prevoz ali do tada covek da zuji jeftino po gradu to je dobra stvar jeftina i korisna ali svakako ulazimo debelo u domen filozofije. Saobracj je daleko od glavnog uzroka zagadjenja, elektro automobili jesu medju resenje, ljudi jesu ekstremno razmazeni i nece 300m peske da predju peske dok u kini i tajvanu voze skutere masovno po kisi i to najlaganije nema nikavog stresa. Kao i uvoj temi svako ima svoj stav a ustvarosti je podeljenost jos veca verovatno.Ako ćeš svaki put van grada da ideš vozom, busom ili avionom, onda ti je sasvim OK.
Ako imam auto u kome ne mogu na put ili moram da planiram put nadaleko i naširoko - ja auto nemam.
Meni je ključna prednost auta da mogu van grada, a ne da mogu po gradu - vožnja po centru Beograda me ne mami nikako.
Ovo je dobro samo kao drugi auto za vozikanje po gradu - a čim je reč o drugom autu, ekologija je tu promašena tema. Samo za vozikanje po gradu, što nikako ne bi trebao da bude smer razvoja...
Dakle, pravac razvoja je da svako vozi svoj auto do posla u gradskoj sredini? A za more avion?
Klasičan konzumerizam, nema veze sa ekologijom.
Realnost je da bi po gradu trebalo stimulisati gradski prevoz i njime ići do posla, a ne emitovati hrpu CO2 za auto i bateriju da bi neko išao na posao sam...
Međutim, do boljeg rešenja za baterije se ne može ni doći bez ogromnih ulaganja, pa tako i stigosmo do ove tačke...
Dobri su mi ljudi sa "a more?!", kao da svaki vikend idu na more...
Да, има и тога. Велики простор је корисна ствар за пребацити мање комаде намештаја и слично 😂На страну позерај, већина људи се "пати" са великим аутом целе године по граду да би имали комфор возила за све потребе, излете, путовања, превоз робе и сл. Тако да тај моменат, не само домета, већ и простора је јако битан. Иначе би сви возили мале градске зујалице, а то никако није случај.
Много штошта није циљана рута за такав ауто, а ја ти упорно причам да је прављење аутомобила само за одређену руту - будалаштина и трошење ресурса којих нема безгранично. Ако правимо нешто ограничено рутом, онда боље да правимо воз или трамвај 😂Šta, hoćeš da kažeš da ne idem svaki vikend na more, pfff 😀 Pa naravno da je bitno, Grčka je najpopularnija destinacija, treba ljudima tih 750-800km. Zašto da se mlate sa punjačima, dotankaju u Makedoniji i vozi, imaš goriva i za tamo da se vozikaš, nemaš nikakve brige hoćeš li naći punjač ili ne, itd. Ljudi su navikli na taj komfor, predstaviš im auto koji ide samo 200km, pa naravno da im neće biti zanimljivo i da će ga oterati u tri lepe, nebitno što opet taj tip putovanja na more uopšte i nije ciljana ruta za takav auto, ali kako to objasniti. Tih dve nedelje su centralni događaj godine, to je nešto sveto, i ako nemaš dizelaša za takav put da odvoziš u cugu sa dve brze piš pauze usput, to nije to iskustvo, kakva crna struja.
Па ти си лепо описао једну идеалну ситуацију и њу екстраполирао на све остало. Снобовске коментаре о возачима дизела ћу да прескочим, пошто возим бензинца, али су свакако... Па, снобовски.Sve u svemu - prioriteti, izuzetno su različiti od pojedinca do pojedinca. Eto ja sam u svojoj električnoj kočiji pre nekoliko dana krenuo na put na Alpe sa 50% baterije, rekoh ajde puniću ga to jutro pre nego što krenem do 90 i kusur posto, cvrc, neki električni bus se nabio na punjače, drugi punjač zauzet, treći u kvaru, druga mreža punjača mi malo dalje a bio sam u stisci sa vremenom tamo da idem. Rešenje - morao sam dvaput da stajem na Supercharger usput umesto jednom kako sam planirao. Izgubio sam dodatnih 25 minuta svog života koje nikada neću vratiti. Da sam imao dizela, ne bih brinuo o tome, nije da deca nisu morala da idu u WC, ili da protegnem noge, kakvi, tri puta sam mogao tu razdaljinu da odvezem sa dizelom u cugu onako bez razmišljanja o natankavanju, jer ko još poštuje 15 minuta pauze na svakih 2 sata vožnje, to je za curice.
325km. Gde to konkretno nema punjača u tolikom radijusu da ne stižeš do drugog punjača sa nekim normalnim procentom baterije pre puta? Sigurno je neka ekstremnija situacija kojoj bi više odgovarao neki 4x4, a to je opet neka druga priča.Gizmo, koliko daleko su bili udaljeni Alpi? Voziš po urbanim delovima planete, pa nije problem. Ja volim prirodu i vikendom znamo da pređemo po 500km na rutama gde ne da ima malo električnih punjača, nego nema nijedan. Kako tamo da idem električnim autom?
Imaš web sajt ABRP, unesi EV koji te zanima, konfiguriši adaptere kako te zanima (za teslu po Evropi je interesantno probati bez adaptera, jer onda aplikacija koristi samo Tesla brze punjače), i izmišljaj rute. Onda dodaj adaptere, pa vidi kako to izgleda.Dva puta po 25 minuta za 325km puta? OK, slažemo se da se ne slažemo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari