Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Kako ide korisničko ime i lozinka za IrisGo Biz (probam Irisgo. broj ugovora) i izbaci mi ovo ? 1000003352.jpg
 
Najbolje da zoves korisnicki servis ili posaljes mail. Mislim da treba da oni posalju podatke za login
 
ne radi nam Iris app izbacuje aplikacija poruku No internet connection (crna je slika) :oops: onn box radi najnormalije orion tv app radi ok. jos nekome izbacuje ovakvu poruku ?
 
Izbacivalo je meni to pre dvadesetak dana, trajalo par sati pa sve bilo okej posle. Par puta mi se to dešavalo. Nisam sad kući da proverim kako je na android boksu. To je neki bug.
 
Da li je neko ko je raskinuo ugovor sa totaTV-om, a ostao duzan rate za uredaj (tv, telefon...) dobio neki racun ovog meseca?
 
Ja sam pisao mts i rekli su mi da platim po racunu koji su mi poslali u junu. Tatu sam prebacio sa totala na box, i receno mi je da i buduce rate za uredjaj placam po istim instrukcijama. I sam sam video da je poziv na broj isti kao sto je bio i za racune dok su bili sbb, samo je racun drugi.
 
Hvala na odgovoru, meni su rekli da u poziv na broj pisem broj ugovora a to mi se ne poklapa sa starim racunima (ni mts-ovim junskim). Da li je normalno da ne mogu da posalju racun na mail nego moram da ih jurim da bi im dao pare. Mislim da cu da odustanem od svega, a oni ako hoce pare neka posalju racun.
 
Hvala na odgovoru, meni su rekli da u poziv na broj pisem broj ugovora a to mi se ne poklapa sa starim racunima (ni mts-ovim junskim). Da li je normalno da ne mogu da posalju racun na mail nego moram da ih jurim da bi im dao pare. Mislim da cu da odustanem od svega, a oni ako hoce pare neka posalju racun.
Svi podaci su na mom računu su isti (poziv na broj) kao na starim SBB računima osim bankovnog računa.
 
+1 i kod mene su isti podaci. Inace kad sam im pisao sa pitanjem kako da uplatim, odgovor je bio: "postoji zaduzenje", sto znaci da oni uredno zaduzuju, i bas ih briga da li stizu racuni, samim tim dug se uvecava, pa nisam hteo da dodjem ja u problem zbog njihove aljkavosti.
 
Da li je neko ko je raskinuo ugovor sa totaTV-om, a ostao duzan rate za uredaj (tv, telefon...) dobio neki racun ovog meseca?
Meni jos nije stiglo za ovaj mesec. Prosli mesec mi je dosao racun, gde sam imao 2 neplacene rate za uredjaj i nesto malo za sam TotalTV.
 
Da, na isti kao junski. I plus sam pitao da li i ubuduce da placam tako - odgovor je da, imam napismeno pa ako bude problem njihova stvar, ja cu placati.
 
Ponovo sam ih zvao, kazu da vise nema ugovorene obaveze samim tim nece vise slati racune na prijavljenu mail adresu. Dali su mi celokupnu cifru (zaduzenje) da platim na racun i poziv na broj od juna (poslednji dobijeni racun), a ako ne zelim da isplatim jednokratno, mora da se ode do poslovnice i napravi dogovor/ugovor za preostale rate uredjaja.
 
Ja.imam napismeno - mejl da nastavim da placam rate. Od mts podrske. Ne idem u poslovnicu. A slali su moj upit na "dalju proveru", sto verujem da je verodostojno. A takodje kada smo prebacivali na box, receno mi je (usmeno) da cu rate nastaviti da placam...
 
Ja.imam napismeno - mejl da nastavim da placam rate. Od mts podrske. Ne idem u poslovnicu. A slali su moj upit na "dalju proveru", sto verujem da je verodostojno. A takodje kada smo prebacivali na box, receno mi je (usmeno) da cu rate nastaviti da placam...
Ok hvala puno, i ja cu tako samo da nastavim da placam rate kao i do sada. Oni svi razlicito pricaju ali uplate ce biti evidentirane u svakom slucaju.
 
Samo izvuci napismeno, ako ti treba pomoc pisi. I javi sta su ti na kraju rekli.
 
Danas me zvao monter da dođe da zameni opremu za msat 🤣

Ovo preuzimanje je ubedljivo najgore izveden proces ikada! Oni ni ne znaju ko su im korisnici.
 
I ja sam ih zvao, rekli su mi da nastavljam da placam na rate normalno.
 
Tašti je istekao Total ugovor i cimaju je ovi iz MTS-a a ja bih da zadrži Totalovu opremu i i da ne sklapa ugovor već samo da nastavi uslugu da koristi. Da li neko zna da postoji ta mogućnost.U SBB kol centru pojma nemaju naravno a kid MTS -a ne možeš da dođeš do živog čoveka već do virtuelnog asistenta.
 
Tašti je istekao Total ugovor i cimaju je ovi iz MTS-a a ja bih da zadrži Totalovu opremu i i da ne sklapa ugovor već samo da nastavi uslugu da koristi. Da li neko zna da postoji ta mogućnost.U SBB kol centru pojma nemaju naravno a kid MTS -a ne možeš da dođeš do živog čoveka već do virtuelnog asistenta.
mislim da moze ali po vecoj ceni verovatno.
 
Tašti je istekao Total ugovor i cimaju je ovi iz MTS-a a ja bih da zadrži Totalovu opremu i i da ne sklapa ugovor već samo da nastavi uslugu da koristi. Da li neko zna da postoji ta mogućnost.U SBB kol centru pojma nemaju naravno a kid MTS -a ne možeš da dođeš do živog čoveka već do virtuelnog asistenta.
Pisi preko portala/mejl, imaces napismeno kako jeste.
 
Tašti je istekao Total ugovor i cimaju je ovi iz MTS-a a ja bih da zadrži Totalovu opremu i i da ne sklapa ugovor već samo da nastavi uslugu da koristi. Da li neko zna da postoji ta mogućnost.U SBB kol centru pojma nemaju naravno a kid MTS -a ne možeš da dođeš do živog čoveka već do virtuelnog asistenta.
Svakako mora da se zameni oprema a ugovor moze da se potpise bez minimalnog trajanja (UO)
 
Tašta je imala mobilni operatera sa kog je juče čovek zvao i okrenuo sam ga i pitao za tu varijantu i rekao je da može neko vreme bez ugovora da plaća samo račun za uslugu ali da će pre ili kasnije svakako morati ili da vrati opremu ako ne sklopi ugovor ili da zameni sa mSat-ovom opremom ako sklopi ovakav ili onakav ugovor.Problem je što drugi njen risiver(ima 2) koristim kod mene na spratu i onda sigurno neću imati više Total tamo a moj Total ugovor ističe za godinu dana.
 
Nema više SBB ništa sa tim evo već tri meseca tako da nemojte džabe njih cimati.
Ovo tehnički nije tačno.

SBB:
  • kreira, štampa i šalje račune sa mts logom
  • drži call centar za tehničku podršku 19955
  • održava uplink na eutelsat za kanale
 
Pa nisam mislio baš toliko u detalje ;) mislio sam konkretno za opremu odnosno sve u vezi same usluge u smislu instalacija, popravki i svega ostalog, za to je samo MTS valjda nadležan. Nigde još inače da se pojavi info kada će se taj signal sa Eutelsata gasiti, od svih ljudi koje znam nije njima ni 10 % oprema zamenjena ili da su prešli načisto na m:SAT.

Ove nove Arene možda se i pojave na ovom još uvek Totalu ali teško išta od drugih programa, pre par dana ubaciše odnosno vratiše na MSAT neke kanale koje su ranije imali na novim zakupljenim transponderima na Astri ali naravno to će zaobići ubuduće nas Totalovce, razumljivo. Što se mene tiče proći će i ta preostala godina i onda posle 19 godina koliko će biti tada - zbogom satelitu forever.
 
Ja sam odmah po preuzimanju totala krenuo "jako" i završio sa tim. Sreća da sam se (skupo) i uz ogroman napor izborio za mts optiku na selu. Mogu 4K Iris da koristim, muljavi msat mi ne treba ni u ludilu!
Total sam koristio zbog UM kanala odavno, sad više ta priča nema smisla.
 
Vrh Dno