Šta je novo?

Digitalna TV: predlozi, sugestije i pitanja


Op zanima se Efektiva za našeg drugara @Yettel Srbija i njihova obećanja. 😉

Znači javno obećali da će posle 3 meseca vrate SatTv i Bella Amie i od toga ništa sad ću tražim raskid ugovora i odoh kod MTS - a 14 meseci fraj.
 
Hej @Yettel Srbija imam problem sa TV aplikacijom. Nedavno sam produžio ugovor jer mi je osoba iz vaše kompanije koja je produžavala ugovor obećala da ćete uvrstiti kanale N1 i Nova S do kraja juna. Danas je 2. jul, a kanale koje ste obećali ne mogu nigde da nađem. Da stvar bude gora, ne mogu da nađem nikakvo obaveštenje zašto kanali kasne sa uvođenjem niti iko izlazi sa zvaničnim stavom. Daću vam rok par dana da mi objasnite zašto nema obećanih kanala, a onda ću (ukoliko ih ne ubacite) da raskinem ugovor bez penala i posavetovaću još dvadesetak korisnika vaših usluga da postupe isto. Razumem ja probleme i tehničke zavrzlame, ali ne razumem zavlačenje i laž
 
Ala gusite temu sa tim vasim "obecanjima"... Kad god dobijem obavestenje o poruci na ovoj temi, pomislim - aha menjaju platformu, kad ono medjutim... Ajde makar da ste u pravu, nego niste, uopste niste i zato bih vas zamolio da ne pisete vise o tome a ako bas morate, organizujte se preko PP, samo nemojte vise k'o Boga vas molim. :)

P.S. Uopste ne zelim da ulazim u nekakvu diskusiju ali za svaki slucaj, procitajte njihova obavestenja i obratite paznju na - "možete očekivati" . Valjda je svima jasno sta to znaci.
 
Lagano rešiš to, isključiš obaveštenja. Ljudi u okviru teme diskutuju o onome što je u nazivu. I dosta ljudi zanima ista stvar.
Zasto bih iskljucivao obavestenja? Da ne bi citao bezvezne postove o "falsifikatu", o "obecanim kanalima do kraja juna", o "tuzbama za obmanu korisnika"... Kao sto rekoh, u njihovim obavestenjima stoji "mozete ocekivati" i "kada se ocekuje". Kome nije jasno sta to znaci, taj definitivno ima problema sa razumevanjem napisanog. Ili mozda namerno trolujete?! Onda u redu. Postujem
 
Pa da te ne bi uznemiravali. Ne postoje obaveštenja samo za poruke koje tebe interesuju. Ovo je mesto gde ljudi diskutuju na temu koja je u nazivu, nisam još video da neko piše na forumu "nemojte da pišete i da mi dosađujete sa meni nebitnim stvarima"... Ljudi hoće da znaju kada će biti uvedeni kanali koje očekuju, u usluzi koju plaćaju, od predstavnika operatera koji je na forumu.
 
Zasto bih iskljucivao obavestenja? Da ne bi citao bezvezne postove o "falsifikatu", o "obecanim kanalima do kraja juna", o "tuzbama za obmanu korisnika"... Kao sto rekoh, u njihovim obavestenjima stoji "mozete ocekivati" i "kada se ocekuje". Kome nije jasno sta to znaci, taj definitivno ima problema sa razumevanjem napisanog. Ili mozda namerno trolujete?! Onda u redu. Postujem
Ne trolujem namerno i kao korisnik Yettel usluga imam pravo da pitam i budem nezadovoljan jer su me nahvatali kao soma na bućkalo obećanjem o kanalima UM grupe ako produžim ugovor.
Što nas je više nezadovoljnih to bolje jer kao pojedinac slabo šta mogu da uradim, ali kao grupa je pritisak jači i kvalitetniji.
Ako ti se ti postovi ne sviđaju, preskoči ih
 
Zasto bih iskljucivao obavestenja? Da ne bi citao bezvezne postove o "falsifikatu", o "obecanim kanalima do kraja juna", o "tuzbama za obmanu korisnika"... Kao sto rekoh, u njihovim obavestenjima stoji "mozete ocekivati" i "kada se ocekuje". Kome nije jasno sta to znaci, taj definitivno ima problema sa razumevanjem napisanog. Ili mozda namerno trolujete?! Onda u redu. Postujem
Jel rekli do kraja Juna sa zvaničnog profila, i to ne samo ovde već i na društvenim mrežama i po njihovim poslovnicama, pa čak i na njihovom sajtu. Rekli.
Jel posle promenili na njihovom sajtu obaveštenje, onako mufljuski, promenili ne računajući da internet sve pamti.
Pogledaj samo temu Supernove kada se podigne cena ili kada je krenula nova Move aplikacija koje je to što ti smatraš trolovanje.
Na kraju Yettel je sam izabrao da mu ovo bude tema za utiske i podršku korisnika, gde da se žalimo i razmenjuje utiske u Malim Oglasima da tebi ne smeta?
 
Jel još neko ima problem da ne može da vraća program unazad? Izbaci mi stalno gresku neku (90010). Pisao reklamaciju, glat mi odbili naravno. Pa da vidim da li ima svrhe zvati i cekati onaj broj za podrsku.... U opticaju je mozda i da probam preko advokata da raskinem ugovor, jer s njihove strane ugovor nije ispoštovan ovim problemom. Nisam citao samo da li se ogradjuju od ovih tehnickih problema s njihove strane.
 
1000002047.jpg
Meni ovo izbaci kad pokusam da vratim. Plus, nekada posle ove greske daljinski izgubi struju. Povrati se tek kada izvadim bateriju na par sekundi i vratim.
 
Video sam taj broj, ali pretpostavljam da treba vecnost da bih dobio nekog operatera. Svakako cu pokusati sutra. Pa ako budu cvrstog stava kao u mejlu, pokusacu da idem na prevremeni raskid ugovora.
 
Jel još neko ima problem da ne može da vraća program unazad? Izbaci mi stalno gresku neku (90010). Pisao reklamaciju, glat mi odbili naravno. Pa da vidim da li ima svrhe zvati i cekati onaj broj za podrsku.... U opticaju je mozda i da probam preko advokata da raskinem ugovor, jer s njihove strane ugovor nije ispoštovan ovim problemom. Nisam citao samo da li se ogradjuju od ovih tehnickih problema s njihove strane.
Zdravo, kolege za svaki podnet prigovor vrše detaljne provere i obaveštavaju o samom ishodu. Svakako, ukoliko je potrebna neka dodatna informacija, javi nam se putem privatne poruke.
Pogledajte prilog 498043
Meni ovo izbaci kad pokusam da vratim. Plus, nekada posle ove greske daljinski izgubi struju. Povrati se tek kada izvadim bateriju na par sekundi i vratim.
Zdravo, hajde javi nam se privatnom porukom i prosledi nam podatke, kako bismo proverili sve za tebe.
To sa vraćanjem mi se ne dešava, ali daljinac baš dosta baguje
Zdravo, ukoliko primećuješ poteškoće u radu daljinskog upravljača, slobodno poseti kolege u poslovnici kako bi isti zamenio.
 
Pokusacu kada budem pri tom tv-u. Meni su u prvom mejlu napisali cash da obrisem. U drugom su rekli da ce me neko nazvati iz podrske.
 
Vrh Dno