uji
Čuven
- Učlanjen(a)
- 24.12.2019
- Poruke
- 6,502
- Poena
- 675
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo Y510P
- Tablet
- Lenovo Tab 2 A7-10
- Mobilni telefon
- Poco F2 8/256
- Pristup internetu
- Mobilni internet
@Belgrade. Pre svega hvala što me imaš u vidu kad su te reference u pitanju, mada situacija sa narodnom bankom kao regulatorom više nije sjajna od prošle godine, što se već videlo na primeru UniCredit, a čekam i ishod pritužbe sa Rajfajzenom, ali svakako nada postoji. Slažem se da je jako bitno imati baš sve napismeno i dodatno istražiti fb objave. Neću čak ni kriti da sam u dopuni pritužbe UniCredit koristio dopise od drugih članova, bez otkrivanja osetljivih podataka, a koje su sadržale sporne navode, kako bih dodatno izvršio pritisak da dođe do blagovremenog okončanja, ali sada već gledaju da odugovlače 3 meseca i to je jako mučno. U celoj toj priči, Yettel je načinio pomak i interno rešio reklamaciju nakon mog ponovnog obraćanja, jer realno, odgovor na prigovor je ostavljao mogućnost da se razmotri pozitivan ishod, te mi nije bilo do toga da sečem glave. Tako nešto mi se do tada, ruku na srce, nije dogodilo i opet sam hteo da budem čovek. Ovde je isto tako, decidno, bez prava na žalbu, ako ste nezadovoljni, pritužite nbs.