Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Pisao sam im sad na chatu, kažu proslediće na proveru nadležnoj sluzbi. Verovatno većini ljudi nije problem ako kasni par dana ali meni se baš potrefilo da putujem tri dana posle isteka polise pa bi mi značilo da sam automatski dobio novu čim je istekla stara.
Možda nekom bude značilo, stigla mi sad nova polisa na mejl, samo je trebalo malo pogurati preko chat podrške.
Nova polisa važi od dana prestanka stare, dakle iako je danas poslata - početak važenja joj je od pre tri dana.
 
Yettel mi je sticajem okolnosti sada postala primarna banka i poslednjih meseci su zadobili moje poverenje.
Pridružujem se pohvalama za Yettel bank. Prvi deo mnogi rade dobro. Znaju ciljnu grupu. Ali mnoge banke onda odaberu da je nerviraju i igraju se strogoće kao da su jedina banka u zemlji. Samo neka nastave.
 
Meni trenutno 4. banka, otvorio racun pocetkom maja i prebacio svu svoju ustedjevinu (na stednji naravno). :D
Takodje prebacio i platu da bih imao free BankMax (i zatvorio u Unicredit racun za fizicka lica, ali ostao poslovni, tako da ako racunamo samo racune za fizicka lica, onda je 3. banka).
 
Yettel mi je sticajem okolnosti sada postala primarna banka i poslednjih meseci su zadobili moje poverenje.

I ja ih koristim i povukli su neke odlične poteze. Neke stvari se popravljaju (manje nailazim na gluposti sa bankomatima).

Međutim ako sam nešto naučio zahvaljujući njima to je da nijednoj banci ne treba u potpunosti verovati, i uvek, uvek, uvek treba imati backup.
Problemi i greške se uvek dešavaju (setite se problema sa karticama koje ne rade u sred leta), a nekad znaju i da potraju.
 
Nisam koristio Yettel u inostranstvu. Ako na racunu imam evre i placam u EU, nece biti nikakve konverzije i troskova?
 
Tako je, za plaćanja debitnom MasterCard se skida u cent, a za korisnike Bank MAX paketa nema provizije (odnosi se i na kartice koje su ostale spuštanjem sa tog paketa na niži), dok za Bank Start postoji 1,5%. Znam da je tvoj prvi slučaj, ali čisto naglašavam, jer je to zapravo do paketa, ne do same banke.

Povezana stvar, ušao sam u tarifnik jer nisam bio siguran koji je tačno procenat za Start, i vidim da su ipak ograničili akciju sa potrošnjom 30k na kraj godine, iako na samoj stranici posvećenoj paketu piše da nije kratkotrajna ponuda. Konkretno, ovde su sad napisali (dođe im kao aneks tarifnika): U toku trajanja promotivnog perioda od 01.06.2025. godine do 31.12.2025. godine korisnicima Bank Max tarifnog paketa, koji ne primaju deo ili celu zaradu (platu/penziju) u Yettel Bank, neće biti naplaćena naknada za održavanje platnog računa, za mesec u kome su izvršili plaćanja Yettel Bank debitnim platnim karticama online ili na prodajnom mestu, u ukupnom iznosu od najmanje 30.000,00 RSD.
 
Stigla mi je debitna, 20 dana nakon izdavanja a 4 dana nakon isteka roka važenja stare debitne kartice.

Odgovor je bio da nije do njih jer izradu vrši Zavod za izdavanje novčanica i kovanica.
 
Kad smo kod kartica, treba li neka najava da putujem u inostranstvo? Imam Bank Max račun, i otvorenu deviznu partiju u EUR, a taman putujem u Hrvatsku na par dana, pa bi mi odgovaralo da plaćam sa karticom tamo gde je to moguće.

Iz Banke mi kažu da treba da nazovem call centar i da najavim (tako mi je rečeno preko četa), ali čitajući iskustva po forumu znam da dosta ljudi nije izvršilo najavu pa nije imalo nikakav problem.

Za Erste deviznu sam najavljivao na mejl sigurnost.kartice kada sam znao da ću imati malo veće transakcije koje nisam hteo da rizikujem da budu odbijene.
 
Dok cekas odgovor mogao si da nazoves iskreno...

Sto bi se oslanjao na tudja iskustva ako im naprasno dune da ti budes izuzetak. Javi i gotovo.
 
Kad smo kod kartica, treba li neka najava da putujem u inostranstvo? Imam Bank Max račun, i otvorenu deviznu partiju u EUR, a taman putujem u Hrvatsku na par dana, pa bi mi odgovaralo da plaćam sa karticom tamo gde je to moguće.

Iz Banke mi kažu da treba da nazovem call centar i da najavim (tako mi je rečeno preko četa), ali čitajući iskustva po forumu znam da dosta ljudi nije izvršilo najavu pa nije imalo nikakav problem.

Za Erste deviznu sam najavljivao na mejl sigurnost.kartice kada sam znao da ću imati malo veće transakcije koje nisam hteo da rizikujem da budu odbijene.
Prvi put cujem za to,nikad nisam najavljivao nista i placao po evropi,zadnjih mesec dana konkretno u rusiji i crnoj gori.
 
Sta kako?Lepo rukom🤣
Ne pita te čovek sarkastično, već zbog sankcija kako si uspeo da plaćaš tamo, s obzirom da prema zvaničnim saopštenjima, Visa i Mastercard su se povukli sa tržišta dokle god traje rat, odnosno UnionPay kartice sa globalne mreže se takođe ne prihvataju, ali mogu kineske pa nas čudi da je, pretpostavljam Master kartica, uopšte tamo i prolazila. Da nisi možda koristio Google odnosno Apple Pay?
 
Ne pita te čovek sarkastično, već zbog sankcija kako si uspeo da plaćaš tamo, s obzirom da prema zvaničnim saopštenjima, Visa i Mastercard su se povukli sa tržišta dokle god traje rat, odnosno UnionPay kartice sa globalne mreže se takođe ne prihvataju, ali mogu kineske pa nas čudi da je, pretpostavljam Master kartica, uopšte tamo i prolazila. Da nisi možda koristio Google odnosno Apple Pay?
Ma znam zato sam se i nasalio🤣Dosta stvari nije bas tako kako se prica na tv.
Kartice retko kad i nosim sve radim preko telefona.Negde prodje negde ne,konkretno gazprom pumpe prolazi,u susi restoranima isto sam placao,a ovde koristim union pay za koriscenje novca koje mi uplacuju tamo,mada i to je zavrzlama nekad prodje nekad ne.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Vrlo zanimljivo, stvarno bi trebalo da su ruski trgovci isključeni iz Visinog i MasterCard-ovog sistema. Autorizacija inače ide kroz kartični sistem, tj. nema direktne komunacije između banaka. Ne znam onda kako je npr. Gazprom uspeo da pošalje zahtev Yettelu, a i Yettel da im odgovori pozitivno, ako ne preko MasterCard-a. Konkretno MC je još u martu 2022. objavio da any Mastercard issued outside of the country will not work at Russian merchants or ATMs. Verujem ti, ali opet, brzim guglanjem ne nalazim na slično iskustvo. 🙈 Vidim, doduše, da mnogi ruski sajtovi prihvataju onlajn plaćanja preko kazahstanskih platnih procesora, ali ne znam da li bi takva mahinacija mogla da se odradi na POS terminalima uživo. Stoji ti za te transakcije da su izvršene u Rusiji?
 
Vrlo zanimljivo, stvarno bi trebalo da su ruski trgovci isključeni iz Visinog i MasterCard-ovog sistema. Autorizacija inače ide kroz kartični sistem, tj. nema direktne komunacije između banaka. Ne znam onda kako je npr. Gazprom uspeo da pošalje zahtev Yettelu, a i Yettel da im odgovori pozitivno, ako ne preko MasterCard-a. Konkretno MC je još u martu 2022. objavio da any Mastercard issued outside of the country will not work at Russian merchants or ATMs. Verujem ti, ali opet, brzim guglanjem ne nalazim na slično iskustvo. 🙈 Vidim, doduše, da mnogi ruski sajtovi prihvataju onlajn plaćanja preko kazahstanskih platnih procesora, ali ne znam da li bi takva mahinacija mogla da se odradi na POS terminalima uživo. Stoji ti za te transakcije da su izvršene u Rusiji?
Jeste rade preko kazahstana ponegde i belorusija,odakle znas bre sve to?🤣Ajde ja,ja sam upucen jer od toga zivim ali ono…
Najvise volim da citam tvoje postove ovde na forumu.
 
Da, u principu, moguće je da su napravili sistem koji kad se prisloni strana kartica ide preko stranog platnog procesora (Kazahstan) ili da imaju odvojene terminale (ovog drugog ima na jednoj našoj teritoriji). Kad sam kupovao karte za voz u Uzbekistanu, preko aplikacije njihove železnice, za strane kartice je išla naplata u GBP na firmu Uzbekistan Railways, London (ili tako nešto slično). Sad, ne sećam se tačno da li je automatski po broju kartice biralo da li je GBP ili UZS valuta plaćanja, ili se biralo u toku procesa plaćanja.
 
Ali jedno je sporna teritorija ili onlajn prodaja, a drugo preusmeravanje kupovine fizički u jednoj državi na drugu, to je malo čudno. Čak bi imalo smisla i da nije u skladu sa pravilima kartičarskih kuća, pa i zakonima (takve kupovine automatski zaobilaze sistem države u kojoj se faktički odvijaju), ali mrzi me sad da proveravam detalje. U svakom slučaju, udaljili smo se već od teme, a glavno je da je očigledno pod određenim okolnostima moguće plaćati i u Rusiji našim karticama, uključujući Yettelov MasterCard.
 
Ali jedno je sporna teritorija ili onlajn prodaja, a drugo preusmeravanje kupovine fizički u jednoj državi na drugu, to je malo čudno. Čak bi imalo smisla i da nije u skladu sa pravilima kartičarskih kuća, pa i zakonima (takve kupovine automatski zaobilaze sistem države u kojoj se faktički odvijaju), ali mrzi me sad da proveravam detalje. U svakom slučaju, udaljili smo se već od teme, a glavno je da je očigledno pod određenim okolnostima moguće plaćati i u Rusiji našim karticama, uključujući Yettelov MasterCard.
Rovello zvani gugl🤣Vise nije ono ok gugl nego ok rovello hahah
 
Jel su nekome izlazile ove poruke? Prva je za dinu a druga za master. Ne mogu da platim račun preko interneta. Bio mi je limit ukljucen u aplikaciji, povecao sam ga da pokrije placanje, ali iste poruke mi izlaze, probao par puta... Pisao im mail pa cekam odgovor.1000001700.jpg1000001699.jpg
 
Proveri da li ti je ukljucen internet kanal za placanje i koji je limit.

EDIT: nvm, proveri i mesecni limit eventualno
 
Da, hvala, nisam povecao limit i na pojedinacnoj kartici, stajalo 1, moja greska.
 
Meni Yettel nije primarna banka, treća je i držim račun samo zbog mastercard nekada mi zatreba za plaćanje.

A da NA PRIMER prestanete da me zovete kada sam u 8 sati različitoj vremenskoj zoni zbog minusa od 200 dinara? Ako sam deset ili koliko već godina plaćao održavanje računa verovatno ću nastaviti. Održavanje je valjda 600 dinara, povremeno pebacim pare da pokriva to, nekada ode u minus i odmah - kada planirate da platte, može do petka? Ma ***** :mad:
 
Prebaci vise para i nece da te zovu, to bas i nije neki problem.
 
Da li je neko imao problem sa formatom poziva na broj na uplatnici?
Npr. za br. ‪012-34-56-002155 stalno prijavljuje "nevažeći format".
Pokušao sam i bez modela, i sa tačkama ili razmakom umesto crtica ali neće pa neće.🤬
 
Da li je neko imao problem sa formatom poziva na broj na uplatnici?
Npr. za br. ‪012-34-56-002155 stalno prijavljuje "nevažeći format".
Pokušao sam i bez modela, i sa tačkama ili razmakom umesto crtica ali neće pa neće.🤬
Poziv na broj unosiš u kontinuitetu bez crtica, tačaka ili razmaka. Obavezno izaberi model jer te on štiti od eventualnih grešaka u pozivu na broj.
 
Poziv na broj unosiš u kontinuitetu bez crtica, tačaka ili razmaka. Obavezno izaberi model jer te on štiti od eventualnih grešaka u pozivu na broj.
Na uplatnici po kojoj treba da izvršim uplatu nije bilo broja modela pa ne znam koji onda izabrati i kako on štiti od ev.greške.
Vrv. ove crtice imaju neku svrhu pa ne bih smeo da ih uklonim. Ili grešim...
 
Crtice i razmaci se sistemski ignorišu, tj. za knjiženje je ‪"012-34-56-002155" isto što i "‪012 34 56 002155", i to je isto što i ‪"0123456002155" i tako dalje, iako ti se možda vizuelno drugačije prikazuje u samoj aplikaciji. Takođe, svejedno je da li model ostaje prazan ili se stavlja 00 (Yettel ni nema eksplicitno tu opciju, samo prazan, 97 i 11). Tačke već nisu dozvoljene.

Nevezano za to, probao sam sad ovaj broj sa crticama, prošao je bez problema. Da nemaš ti možda neki nevidljivi karakter u unosu ako kopiraš odnekle? Kreni od praznog polja i ručno kucaj karakter po karakter. Sigurno će proći, a ako ne, znaćeš tačno u kom karakteru je problem, jer će ti se poruka o nevažećem formatu prikazati tačno kada uneseš sporni karakter. Alternativno, idi ovde i generiši QR kod za plaćanje, pa ga skeniraj, i to će sigurno proći ako prođe samo generisanje koda.
 
Da li je neko uspeo da aktivira yettel sve sa komercijalnom ponudom od 50% na ugovor? Uporno salju obavestenja i poruke te ponude, a kada udjem i prihvatim da se zapocne proces vecito mi stoji na onom “Provere su u toku”
 
Nazad
Vrh Dno