Ne znam šta ti misliš da je Dolby Vision ali to svakako nije tema ovde jer Switch 2 ne podržava taj standard. Filmovi su jedno, igrice su drugo. Dolby Vision je zaživeo u filmskoj industriji i koristi se aktivno, nije zaživeo u gaming industriji i ne koristi se. Ako imaš Xbox i hoćeš da gledaš film, uključi Dolby Vision, ako hoćeš da igraš igricu isključi jer je većina igrica grejdovana za HDR10.
Da se vratimo na temu, problem sa ekranom na Switch 2 je što ne podržava Rec.709 SDR boje, već samo DCI-P3. Uprošćeno, sve switch 1 igrice su urađene u Rec.709 bojama, gde u tom prostoru svaka boja ima svoje koordinate. Da bi se te boje prikazale verodostojno u DCI-P3 prostoru koji je dosta širi i u kome radi switch 2 ekran, imamo dve opcije. Prva je da se ekran limitira i simulira SDR prostor boja i na taj način se prikažu boje verodostojno, kao što rade televizori kada dobiju SDR signal od switch 2 konzole. Druga opcija je da se mapiraju koordinate boja iz SDR prostora u HDR prostor, kao što to radi Sony na Playstation-u pa i kad je HDR uključen na Always On dobijamo ispravan prikaz boja, sa varijacama u osvetljenju. Ono što se dešava na Switch 2 ekranu je da kada se pokrene Switch 1 igra, boje sa SDR koordinatama se prikažu u P3 prostoru gde nemaju ispravne pozicije, te bivaju prezasićene. U praksi je to da ako upališ Mario Kart 8 na Switch 1 ekranu, bilo LCD bilo OLED izgleda normalno. Ako povežeš Switch 1 na TV izgleda normalno. Ako na switch 2 konzoli u podešavanjima namestiš HDR na on when supported i upališ Mario Kart 8 na TVu izgleda normalno, ali ako upališ u handheld modu na ekranu switch 2 imaš prezasićene boje i Mario izgleda narandžasto. Ako izađeš i upališ novi Mario Kart World upaliće HDR i Mario ponovo izgleda normalno.