srkiNS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.09.2006
- Poruke
- 25
- Poena
- 305
I kod mene se utisalo, od par drugara sam cuo da je i kod njih utisan zvuk na eon boxuDali je na sbb svima utisan ton na Eon Box ovima ili samo kod nas
I kod mene se utisalo, od par drugara sam cuo da je i kod njih utisan zvuk na eon boxuDali je na sbb svima utisan ton na Eon Box ovima ili samo kod nas
Zbog cega?kao, fora je da ne bude isto prezime
I ja sam primetio da mi je slabiji zvuk.Ali ne na EON box nego na EON TV aplikaciji na Xiaomi boksu.Nesto su definitivno prckali.A ja se pitam otkad sam preso u sbb sta je sa zvukom🤣stavim na najjace brate kad gledam nase serije.
Ja sam danas bio i raskinuo ugovor za EON Premium bez plaćanja penala na osnovu ukidanja UG minuta, ali tek nakon solidnog prepucavanja sa njima. Ukratko: 4.6. sam u poslovnici napisao dopis u tražio da raskinem ugovor zbog ukidanja UG minuta i obaveštenja koje sam dobio na računu za maj. Nakon 7 dana me zvali da me zadrže, ja odbio i oni mi rekli telefonom da slobodno mogu da idem u poslovnicu i da raskinem ugovor (takođe mi imejlom odgovorili na dopis i praktično rekli da mogu da raskinem ugovor). Otišao sa opremom, ali oni tada tvrde da imaju mišljenje pravne službe da to nije razlog za raskid. Napisao još jedan dopis iz poslovnice 11.6. da se ne slažem i da me puste da raskinem. Zatim se obratio Efektivi i tražio mišljenje, oni jako brzo odgovorili i tačno mi naveli zašto misle da moraju da mi daju raskid. Ja SBB-u napisao imejl u kojem sam citirao delove odgovora Efektive, priložio račun u kojem piše da imam prava u skladu sa članom 131 ZEK i još jednom tražio da mi odobre raskid ili ću se obratiti Ratelu i Tržišnoj inspekciji. 19.6. imejlom stiže odgovor na dopis iz poslovnice od 11.6. u kojem nadugačko pišu kako ne mogu da raskinem ugovor jer su UG minuti bili deo promocije. 20.6. imejlom stiže odgovor na moj naknadni imejl gde sam citirao Efektivu i malo zapretio u kojem kažu da su se konsultovali sa nadležnom službom i da ipak mogu do kraja meseca da odnesem opremu i odmah raskinem ugovor bez plaćanja penala, što sam danas i uradio.Podnet zahtev za raskid zbog ukidanja Unifon-a i ugovora koji glasi na 36. meseci pre 11 dana, i dalje nema odgovora. Sutra idem da podnesem još jedan zbog izmene programske šeme. Koliki je rok za odgovor na zahtev za raskid? Da pomenem Ratel, tržišnu inspekciju ili nekog trećeg?
Tek sad vidim da si napisao da je zahtev podnet zbog ukidanja Unifona. Zahtev treba da bude na osnovu ukidanja besplatnih minuta u okviru UG grupe od 1.7. I meni su u poslovnici pominjali Unifon, kao to je već ukinuto, samo još nekim korisnicima radi do nekog datuma, tako nešto, ali ja sam im rekao da ovo nikakve veze sa Unifonom nema, već da oni ukidaju besplatne minute koji su bili deo paketa. Iskreno, mislim da tim raznim vrdanjima i pričama samo pokušavaju da zamajaju korisnike i obeshrabre ih da se izbore za raskid.Podnet zahtev za raskid zbog ukidanja Unifon-a
Napisao sam Unifon ali sam mislio na UG minute, nisam gledao račun dok sam pisao. Hvala na ispravci. Evo pišem efektivi mail sada...Ja sam danas bio i raskinuo ugovor za EON Premium bez plaćanja penala na osnovu ukidanja UG minuta, ali tek nakon solidnog prepucavanja sa njima. Ukratko: 4.6. sam u poslovnici napisao dopis u tražio da raskinem ugovor zbog ukidanja UG minuta i obaveštenja koje sam dobio na računu za maj. Nakon 7 dana me zvali da me zadrže, ja odbio i oni mi rekli telefonom da slobodno mogu da idem u poslovnicu i da raskinem ugovor (takođe mi imejlom odgovorili na dopis i praktično rekli da mogu da raskinem ugovor). Otišao sa opremom, ali oni tada tvrde da imaju mišljenje pravne službe da to nije razlog za raskid. Napisao još jedan dopis iz poslovnice 11.6. da se ne slažem i da me puste da raskinem. Zatim se obratio Efektivi i tražio mišljenje, oni jako brzo odgovorili i tačno mi naveli zašto misle da moraju da mi daju raskid. Ja SBB-u napisao imejl u kojem sam citirao delove odgovora Efektive, priložio račun u kojem piše da imam prava u skladu sa članom 131 ZEK i još jednom tražio da mi odobre raskid ili ću se obratiti Ratelu i Tržišnoj inspekciji. 19.6. imejlom stiže odgovor na dopis iz poslovnice od 11.6. u kojem nadugačko pišu kako ne mogu da raskinem ugovor jer su UG minuti bili deo promocije. 20.6. imejlom stiže odgovor na moj naknadni imejl gde sam citirao Efektivu i malo zapretio u kojem kažu da su se konsultovali sa nadležnom službom i da ipak mogu do kraja meseca da odnesem opremu i odmah raskinem ugovor bez plaćanja penala, što sam danas i uradio.
Da li imaš obaveštenje na računu za maj da se od 1.7. ukidaju UG minuti i da imaš prava u skladu sa članom 131 ZEK? Ako imaš, što pre idi do poslovnice da vidiš zašto nema odgovora na prethodni dopis i piši novi dopis ako treba i u njemu navedi da ti odgovor pošalju imejlom.
Tek sad vidim da si napisao da je zahtev podnet zbog ukidanja Unifona. Zahtev treba da bude na osnovu ukidanja besplatnih minuta u okviru UG grupe od 1.7. I meni su u poslovnici pominjali Unifon, kao to je već ukinuto, samo još nekim korisnicima radi do nekog datuma, tako nešto, ali ja sam im rekao da ovo nikakve veze sa Unifonom nema, već da oni ukidaju besplatne minute koji su bili deo paketa. Iskreno, mislim da tim raznim vrdanjima i pričama samo pokušavaju da zamajaju korisnike i obeshrabre ih da se izbore za raskid.
Meni odlicna, ja sam na SBB od kada su prvi kabl razvukli u Beogradu i nemam losa iskustva, pa sad ***, to je moje ali svako ima drugacijeDobio sam ponudu 12m besplatno za prelazak iz MTS za Eon Premium paket. Malo mi fali da prelomim ali me brine to što nisam imao problema sa mts internet optikom. Radi kao podmazana. Inače izašlo bi me skoro pa isto para ali bih dobio N1 i NovaS.
Kakva su iskustva sa internetom i SBB generalno? Nikada nisam bio korisnik do sad a recimo da bih hteo iz principa da smanjim finansiranje telekoma
Moje iskustvo za prethodne dve godine odlično. Koristim njihovu optiku 600/60, sve radi kako treba.Dobio sam ponudu 12m besplatno za prelazak iz MTS za Eon Premium paket. Malo mi fali da prelomim ali me brine to što nisam imao problema sa mts internet optikom. Radi kao podmazana. Inače izašlo bi me skoro pa isto para ali bih dobio N1 i NovaS.
Kakva su iskustva sa internetom i SBB generalno? Nikada nisam bio korisnik do sad a recimo da bih hteo iz principa da smanjim finansiranje telekoma
Sve sam razumeo i sve mislim identično. Više mi je pluseva na strani mts i taj jedan veliki minus. HvalaAko je razlog da se napusti telekom, onda podržavam. Ako prelaziš samo zbog ova dva kanala, budi svestan toga da niko ne zna šta će biti do kraja godine sa njima, tj. da li će postojati u ovoj formi, ako me razumeš, pogotovo nakon najskorijih kadrovskih promena. Ja sam siguran da sbb neće ni postojati sledeće godine, tj. da će se zvati Yettel, ali videćemo. Sva dosadašnja sbb iskustva nisam siguran koliko su validna za budućnost, i to ti kažem kao neko ko je 16 godina na sbb kablu, praktično nisam imao drugog provajdera na ovoj lokaciji i vrlo sam zadovoljan uslugom.
Pa tako je svake godine tokom leta.Два поменута канала ће бити готова брже него што многи мисле. На Н РС већим делом иду репризе по цео дан, "Желите ли да постанете милионер?" из 2022. године, Survivor исто од пре пар година...можда неће формално бити угашени али садржај ће бити безвредан.
Odakle ta informacija?Izgleda da uskoro zaista kreću novi paketi, zapravo biće samo dve opcije za odabir paketa, valjda M ili L (slabiji ili jači ). Nejasno je još uvek koji će kanali ostati u kojim paketima korisnicima koji su još pod važećim ugovorima. Uglavnom, biće znatno skuplje ako želiš sve da gledaš, jer će npr. arena premium i hbo sigurno biti zajedno u tom skupljem paketu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari