Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Pisao sam na temi o eon boxu jos pre par dana. Jeste zvuk zeznut. Prvo nisam bio siguran da li je do boxa ili tv-a ali kada se i drugi box azurirao shvatio sam da je definitivno do box-a i azuriranja.
 
Meni deluje sve isto…ako stvarno ima neke razlike onda je do nekog dela decibela 😁
Mozda je i odredjen kanal smanjio, ko zna
 
A ja se pitam otkad sam preso u sbb sta je sa zvukom🤣stavim na najjace brate kad gledam nase serije.
 
Raskinem ugovor na osnovu smrti lica na koji se vodi ugovor. I sad kad mi nudili to 12m po 1 din, ne moze da se veze ugovor za drugo lice zato sto se podaci poklapaju, i kao treba neki period da prodje.... pa mi uopste nije jasno kakva im je to politika.
mislim da to nema nikakvog smisla posto uopste se ne vodi na isto lice...
Da cujem vaše misljenje?
 
kao, fora je da ne bude isto prezime
 
Gledaju adresu prikljucka i prezime korisnika, i sad kao treba da cekas neko vreme da bi mogao na istoj lokaciji da budes novi korisnik. Iz licnog iskustva, to je nekih mesec dana.
 
Podnet zahtev za raskid zbog ukidanja Unifon-a i ugovora koji glasi na 36. meseci pre 11 dana, i dalje nema odgovora. Sutra idem da podnesem još jedan zbog izmene programske šeme. Koliki je rok za odgovor na zahtev za raskid? Da pomenem Ratel, tržišnu inspekciju ili nekog trećeg?
 
Podnet zahtev za raskid zbog ukidanja Unifon-a i ugovora koji glasi na 36. meseci pre 11 dana, i dalje nema odgovora. Sutra idem da podnesem još jedan zbog izmene programske šeme. Koliki je rok za odgovor na zahtev za raskid? Da pomenem Ratel, tržišnu inspekciju ili nekog trećeg?
Ja sam danas bio i raskinuo ugovor za EON Premium bez plaćanja penala na osnovu ukidanja UG minuta, ali tek nakon solidnog prepucavanja sa njima. Ukratko: 4.6. sam u poslovnici napisao dopis u tražio da raskinem ugovor zbog ukidanja UG minuta i obaveštenja koje sam dobio na računu za maj. Nakon 7 dana me zvali da me zadrže, ja odbio i oni mi rekli telefonom da slobodno mogu da idem u poslovnicu i da raskinem ugovor (takođe mi imejlom odgovorili na dopis i praktično rekli da mogu da raskinem ugovor). Otišao sa opremom, ali oni tada tvrde da imaju mišljenje pravne službe da to nije razlog za raskid. Napisao još jedan dopis iz poslovnice 11.6. da se ne slažem i da me puste da raskinem. Zatim se obratio Efektivi i tražio mišljenje, oni jako brzo odgovorili i tačno mi naveli zašto misle da moraju da mi daju raskid. Ja SBB-u napisao imejl u kojem sam citirao delove odgovora Efektive, priložio račun u kojem piše da imam prava u skladu sa članom 131 ZEK i još jednom tražio da mi odobre raskid ili ću se obratiti Ratelu i Tržišnoj inspekciji. 19.6. imejlom stiže odgovor na dopis iz poslovnice od 11.6. u kojem nadugačko pišu kako ne mogu da raskinem ugovor jer su UG minuti bili deo promocije. 20.6. imejlom stiže odgovor na moj naknadni imejl gde sam citirao Efektivu i malo zapretio u kojem kažu da su se konsultovali sa nadležnom službom i da ipak mogu do kraja meseca da odnesem opremu i odmah raskinem ugovor bez plaćanja penala, što sam danas i uradio.

Da li imaš obaveštenje na računu za maj da se od 1.7. ukidaju UG minuti i da imaš prava u skladu sa članom 131 ZEK? Ako imaš, što pre idi do poslovnice da vidiš zašto nema odgovora na prethodni dopis i piši novi dopis ako treba i u njemu navedi da ti odgovor pošalju imejlom.
Podnet zahtev za raskid zbog ukidanja Unifon-a
Tek sad vidim da si napisao da je zahtev podnet zbog ukidanja Unifona. Zahtev treba da bude na osnovu ukidanja besplatnih minuta u okviru UG grupe od 1.7. I meni su u poslovnici pominjali Unifon, kao to je već ukinuto, samo još nekim korisnicima radi do nekog datuma, tako nešto, ali ja sam im rekao da ovo nikakve veze sa Unifonom nema, već da oni ukidaju besplatne minute koji su bili deo paketa. Iskreno, mislim da tim raznim vrdanjima i pričama samo pokušavaju da zamajaju korisnike i obeshrabre ih da se izbore za raskid.
 
Poslednja izmena:
Obaveštenje o ukidanju minuta je valjda svima stavljeno na poslednji račun, ako imaju paket koji uključuje fiksni (stoji i meni za paket Trio Mini).
 
Ja sam danas bio i raskinuo ugovor za EON Premium bez plaćanja penala na osnovu ukidanja UG minuta, ali tek nakon solidnog prepucavanja sa njima. Ukratko: 4.6. sam u poslovnici napisao dopis u tražio da raskinem ugovor zbog ukidanja UG minuta i obaveštenja koje sam dobio na računu za maj. Nakon 7 dana me zvali da me zadrže, ja odbio i oni mi rekli telefonom da slobodno mogu da idem u poslovnicu i da raskinem ugovor (takođe mi imejlom odgovorili na dopis i praktično rekli da mogu da raskinem ugovor). Otišao sa opremom, ali oni tada tvrde da imaju mišljenje pravne službe da to nije razlog za raskid. Napisao još jedan dopis iz poslovnice 11.6. da se ne slažem i da me puste da raskinem. Zatim se obratio Efektivi i tražio mišljenje, oni jako brzo odgovorili i tačno mi naveli zašto misle da moraju da mi daju raskid. Ja SBB-u napisao imejl u kojem sam citirao delove odgovora Efektive, priložio račun u kojem piše da imam prava u skladu sa članom 131 ZEK i još jednom tražio da mi odobre raskid ili ću se obratiti Ratelu i Tržišnoj inspekciji. 19.6. imejlom stiže odgovor na dopis iz poslovnice od 11.6. u kojem nadugačko pišu kako ne mogu da raskinem ugovor jer su UG minuti bili deo promocije. 20.6. imejlom stiže odgovor na moj naknadni imejl gde sam citirao Efektivu i malo zapretio u kojem kažu da su se konsultovali sa nadležnom službom i da ipak mogu do kraja meseca da odnesem opremu i odmah raskinem ugovor bez plaćanja penala, što sam danas i uradio.

Da li imaš obaveštenje na računu za maj da se od 1.7. ukidaju UG minuti i da imaš prava u skladu sa članom 131 ZEK? Ako imaš, što pre idi do poslovnice da vidiš zašto nema odgovora na prethodni dopis i piši novi dopis ako treba i u njemu navedi da ti odgovor pošalju imejlom.

Tek sad vidim da si napisao da je zahtev podnet zbog ukidanja Unifona. Zahtev treba da bude na osnovu ukidanja besplatnih minuta u okviru UG grupe od 1.7. I meni su u poslovnici pominjali Unifon, kao to je već ukinuto, samo još nekim korisnicima radi do nekog datuma, tako nešto, ali ja sam im rekao da ovo nikakve veze sa Unifonom nema, već da oni ukidaju besplatne minute koji su bili deo paketa. Iskreno, mislim da tim raznim vrdanjima i pričama samo pokušavaju da zamajaju korisnike i obeshrabre ih da se izbore za raskid.
Napisao sam Unifon ali sam mislio na UG minute, nisam gledao račun dok sam pisao. Hvala na ispravci. Evo pišem efektivi mail sada...
 
Dobio sam ponudu 12m besplatno za prelazak iz MTS za Eon Premium paket. Malo mi fali da prelomim ali me brine to što nisam imao problema sa mts internet optikom. Radi kao podmazana. Inače izašlo bi me skoro pa isto para ali bih dobio N1 i NovaS.

Kakva su iskustva sa internetom i SBB generalno? Nikada nisam bio korisnik do sad a recimo da bih hteo iz principa da smanjim finansiranje telekoma
 
Dobio sam ponudu 12m besplatno za prelazak iz MTS za Eon Premium paket. Malo mi fali da prelomim ali me brine to što nisam imao problema sa mts internet optikom. Radi kao podmazana. Inače izašlo bi me skoro pa isto para ali bih dobio N1 i NovaS.

Kakva su iskustva sa internetom i SBB generalno? Nikada nisam bio korisnik do sad a recimo da bih hteo iz principa da smanjim finansiranje telekoma
Meni odlicna, ja sam na SBB od kada su prvi kabl razvukli u Beogradu i nemam losa iskustva, pa sad ***, to je moje ali svako ima drugacije :)
 
Ista situacija, od 2009. nisam imao nekih ozbiljnijih problema.
 
Dobio sam ponudu 12m besplatno za prelazak iz MTS za Eon Premium paket. Malo mi fali da prelomim ali me brine to što nisam imao problema sa mts internet optikom. Radi kao podmazana. Inače izašlo bi me skoro pa isto para ali bih dobio N1 i NovaS.

Kakva su iskustva sa internetom i SBB generalno? Nikada nisam bio korisnik do sad a recimo da bih hteo iz principa da smanjim finansiranje telekoma
Moje iskustvo za prethodne dve godine odlično. Koristim njihovu optiku 600/60, sve radi kako treba.
 
Ako je razlog da se napusti telekom, onda podržavam. Ako prelaziš samo zbog ova dva kanala, budi svestan toga da niko ne zna šta će biti do kraja godine sa njima, tj. da li će postojati u ovoj formi, ako me razumeš, pogotovo nakon najskorijih kadrovskih promena. Ja sam siguran da sbb neće ni postojati sledeće godine, tj. da će se zvati Yettel, ali videćemo. Sva dosadašnja sbb iskustva nisam siguran koliko su validna za budućnost, i to ti kažem kao neko ko je 16 godina na sbb kablu, praktično nisam imao drugog provajdera na ovoj lokaciji i vrlo sam zadovoljan uslugom.
 
Ako je razlog da se napusti telekom, onda podržavam. Ako prelaziš samo zbog ova dva kanala, budi svestan toga da niko ne zna šta će biti do kraja godine sa njima, tj. da li će postojati u ovoj formi, ako me razumeš, pogotovo nakon najskorijih kadrovskih promena. Ja sam siguran da sbb neće ni postojati sledeće godine, tj. da će se zvati Yettel, ali videćemo. Sva dosadašnja sbb iskustva nisam siguran koliko su validna za budućnost, i to ti kažem kao neko ko je 16 godina na sbb kablu, praktično nisam imao drugog provajdera na ovoj lokaciji i vrlo sam zadovoljan uslugom.
Sve sam razumeo i sve mislim identično. Više mi je pluseva na strani mts i taj jedan veliki minus. Hvala
 
Izgleda da uskoro zaista kreću novi paketi, zapravo biće samo dve opcije za odabir paketa, valjda M ili L (slabiji ili jači ). Nejasno je još uvek koji će kanali ostati u kojim paketima korisnicima koji su još pod važećim ugovorima. Uglavnom, biće znatno skuplje ako želiš sve da gledaš, jer će npr. arena premium i hbo sigurno biti zajedno u tom skupljem paketu.
 
Два поменута канала ће бити готова брже него што многи мисле. На Н РС већим делом иду репризе по цео дан, "Желите ли да постанете милионер?" из 2022. године, Survivor исто од пре пар година...можда неће формално бити угашени али садржај ће бити безвредан.
 
Два поменута канала ће бити готова брже него што многи мисле. На Н РС већим делом иду репризе по цео дан, "Желите ли да постанете милионер?" из 2022. године, Survivor исто од пре пар година...можда неће формално бити угашени али садржај ће бити безвредан.
Pa tako je svake godine tokom leta.
 
^
У реду али сада ми делује баш претерано, можда и грешим.
 
Izgleda da uskoro zaista kreću novi paketi, zapravo biće samo dve opcije za odabir paketa, valjda M ili L (slabiji ili jači ). Nejasno je još uvek koji će kanali ostati u kojim paketima korisnicima koji su još pod važećim ugovorima. Uglavnom, biće znatno skuplje ako želiš sve da gledaš, jer će npr. arena premium i hbo sigurno biti zajedno u tom skupljem paketu.
Odakle ta informacija?
 
Pravićemo SBB od blata. Uskoro kreću Yettel-ovi paketi i cene, a nakon toga i provizija od 65 dinara za plaćanje na šalterima SBB-a.
Umesto 600/60 biće 500/50.
SBB tehnička podrška prelazi u podizvođače.
Srećno nam bilo sa Yettel-om i MTS-om.
 
Nazad
Vrh Dno