Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Jos nisam cuo da neko vozi razlicitu duzinu kurbli 😂 😂

Kad ga budes prodavao napises u oglasu nije mnogo presao jedna noga mi kraca pa sam manje stiskao😁

Ne prodajem ništa. Ovo će biti kod mene još nekoliko godina. Ne brinite se ništa, rešavam ja to. Ide jedna do dve test vožnje pa ću videti na čemu sam.

Na kraju ostaje da samo vratim kurblu i uzmem pare nazad ili skuplje rešenje da zamenim prednji mogon sa kurblom od 172.5.
 
Ultegra r8000, leva kurbla standard. Shimano 105 R7000 ima kurblu 172.5 i to mi jeftinije rešenje za prednji pogon nego da pucam na ultegru.
 
Kupi pogon r8000 i ne cinculiraj bićeš zadovoljan 😏

Nece ti nikad biti žao što si dao pare za to, veruj mi.

Nisi napisao koji powermetar imas na toj kurbli?
 
Kupi pogon r8000 i ne cinculiraj bićeš zadovoljan 😏

Nece ti nikad biti žao što si dao pare za to, veruj mi.

Nisi napisao koji powermetar imas na toj kurbli?


Već sam dao dosta para. Jeftinije mi za duplo 105 r7000. Ovamo mora da se uzme i patrona kod r8000.

Evo slika kurble.


Ima za 120-130 evra ali 52- 36, ne znam koliko je to dobro. Ultegra r8000 Polovna.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250604_142441_Messenger.jpg
    Screenshot_20250604_142441_Messenger.jpg
    47.4 KB · Pregleda: 79
Poslednja izmena:
Јефтиније би ти било да си постао наркоман🤣
 
To je stages powermetar na kurbli....
patrona treba da je ista, jer ona ide prema ramu a ne prema pogonu.

nadji polovan pogon ako ti je skup nov...
to ne bi trebalo biti neki problem, ja bih uzeo uvek r8000 pre nego garmin za koji si lakse odvojio novce.
 
Poslednja izmena:
ima raznih droga na ovom svetu :D

realno Stages i nije neki kvalitetan power meter, kompanija je i tako propala, znaci nema updates, nema servisa….

ja bih pre kupio kvalitetniji pogon nego power meter.
 
Ova droga je zdrava... osim po novcanik 😁 😁


i sto kaze milan razlika izmedju 105 i ultegre je dupla...uvek je bila dupla razlika izmedju grupa.
tako da neces tu nista izgubiti, duplo ce vredeti i kada budes prodavao.

skupo je onome ko ne vidi potrebu...
ko vidi potrebu i zna da mu treba, njemu nije skupo.
 
Неко ко има 90кг неће видети разлику између 105 и Ultegra-e... Осим ако не причамо о гуверналу где Ultegra di2 има додатно дугме. И осим ако неко од нас не оде да вози TdF. Да је лепо имати бољу опрему, јесте, да је исплативо... Зависи.
 
Kako nisam profesionalac, pozadi ide ultegra r8000, napred shimano 105 r7000 sa 172.5 kurblama.

Ja vozim endurance mod bicikl a ne klasičnog drumaša.

Sa trenutnim postavkama mogu da idem preko 30 na sat i više bez problema po ravnom što sa treking bajsom od prošle godine bilo jako teško, odnosno, mogao sam ali nije moglo da traje dugo.
 
kakve gluposti...

vece benefite ima amater na dobrom bajku nego profesionalac, tj vise se vidi razlika
profesionalac ce biti dobar cak i na losem bajku

tu vazi samo ovo pravilo;
skupo je onome ko ne vidi potrebu...
ko vidi potrebu i zna da mu treba, njemu nije skupo.
 
За аматера је већи скок између лошег и доброг бајса него између доброг и одличног.
Ко је на тиагри, видеће и осетити прелаз ја 105di2. Ко је на 105di2 можда осети прелаз на Ultegra di2..

Аматер неће искористити предност DuraAce-а као што ће професионалац.

Да ли би било лепо да свако тера DuraAce? наравно да би било. Да ли је сврсисходно имати DuraAce ако се викендом прелази 100км?
 
kakve gluposti...

vece benefite ima amater na dobrom bajku nego profesionalac, tj vise se vidi razlika
profesionalac ce biti dobar cak i na losem bajku

tu vazi samo ovo pravilo;

Prethodni vikend je Nataliji (jedna od naših najboljih triatlonki), na putu na takmičenje, otpao bicikl sa nosača, sa kola, kada je uspela da se okrene na autoputu i vrati, kažu maks 10 min, bicikla već nije bilo.

Otišla je na Srebrno jezelo, vozila na pozjamljenom biciklu. I pobedila.
Bez da ulazimo u to kakva je bila konkrencija, kada je neko u treningu i zna šta radi, može da vozi šta god i trči u kakvim god patikama.

A kad smo već tu...
Kao neko ko radi u specijalizovane prodavnici, ne mogu da prihvatim da smo u prethodnih mesec dana u ovoj temi imali primer da je prodavac rekao da unutrašnja guma sa pogrešno specifikacijom može da radi i posao i sada da nije problem voziti kurble različite dužine. I meni je nedavno prodavac rekao da bez problema gumu na kojoj piše do 5.5bara duvam na 6 ili 6.5, to je sve bezbedno.
 
U slučaju ove kurble, prodavac je neko ko je prodavao svoju polovnu, koliko sam shvatio...
 
Prodavac je serviser a ujedno i profesionalni biciklista. Vozi ovih dana u Poljskoj i dostupnost delova mu je uvek pri ruci.

Ja sam je samo malo probao juče i beležila je bez problema wate i kadencu.


Prve dve slike su od tog lika, kako mu pukla bicikla pred sam cilj na sprintu.


P.S. Ručna pumpa radi posao, ja sam pogrešio prilikom podešavanja. 😁
 

Prilozi

  • Messenger_creation_71584C42-68A2-45C9-8EFF-07B812169179.jpeg
    Messenger_creation_71584C42-68A2-45C9-8EFF-07B812169179.jpeg
    265.6 KB · Pregleda: 53
  • Messenger_creation_B5B10B44-306F-4013-82A6-925EF7BD9865.jpeg
    Messenger_creation_B5B10B44-306F-4013-82A6-925EF7BD9865.jpeg
    348.7 KB · Pregleda: 46
  • 20250604_182213.jpg
    20250604_182213.jpg
    172.7 KB · Pregleda: 39
  • 20250604_182220.jpg
    20250604_182220.jpg
    167.1 KB · Pregleda: 45
Poslednja izmena:






 
Poslednja izmena:


 
Ali kakav sam ja *****, nisam obratio pažnju da ima HV (High volume) i HP (High pressure) oznaku pumpa i ja pumpam sa HV i jedva 60 psi nabijem. Rekoh sebi, da l moguće, još kada sam skidao pumpu tj crevo, odvrnem skroz presta ventil i vazduh izadje za sekund. Nakon toga vidim oznaku HP, obrnem i krenem da pumpam, bez nekih problema nabijem na 90 psi, na toliko inače vozim, skinem crevo sada polako, presta ventil sada u redu i eto, umesto žaomi električnu pumpu, vučem ovu sa sobom koja je lakša i ne remeti izgled bicikle.
 


Drugarica ima Specialized zver, di2 menjač, ali nema senzor cadence (nosim jedan sa sobom, nikako da se sretnemo u pravom trenutku, da mogu da joj postavim i namestim Edge), prvo sam mislio da broji obrtaje na 10 sekundi, pa množi sa 6, jer joj se to svidja, ali zapravo nije znala da može da vidi taj broj na ekranu. Rezultat? Kad god se umori, kadenca joj pada i ispod 60, a ne shvata da treba da menja brzinu.

Reko' imaš elektronski menjač, baš bi bila fora da imaš opciju da na Edge podesiš da automatski menja na manji zupčanik kada dodješ do 90rpm, a na veći kada padneš ispod 80rpm. Nije shvatila o čemu pričam, dok nisam rekao, isto kao na tvojim kolima, ti daješ gas, a auto menja brzine, a ovde ti vratiš pedale, a Edge ti menja brzine. Rekla je VAU, jel to stvarno postoji?!
 
Eee, koliko vidim, od bicikliste prave debile sa tim hajtek funkcijama. Ništa im nije sveto. Menjač koji menja sam na kontu kadence, živote lutalice.
 
Vec vidim odgovor na pitanje, koju biciklu vozis, "automatik". :D
 
Šta kažete za 1x11 (GRX) prenos? Za vožnju po drumu i ravnici.
Na trenutnom biciklu imam 3x8 i uglavnom koristim tipa od 2x5 do 2x7 i 3x7.
Jel bi meni ovde odgovarao 1x11? Nisam nikad vozio 1x pa ne znam hoće mi "nedostajati" brzina ili će biti velika razlika između brzina?

Kad već koristim malo brzina a ne bih glavobolju štelovanja prednjeg menjača :)
 
Šta kažete za 1x11 (GRX) prenos? Za vožnju po drumu i ravnici.
Na trenutnom biciklu imam 3x8 i uglavnom koristim tipa od 2x5 do 2x7 i 3x7.
Jel bi meni ovde odgovarao 1x11? Nisam nikad vozio 1x pa ne znam hoće mi "nedostajati" brzina ili će biti velika razlika između brzina?

Kad već koristim malo brzina a ne bih glavobolju štelovanja prednjeg menjača :)

Sve zavisi od broja zuba pozadi. Mislim da oni imaju 11 - 40 pozadi ali nemoj da me držiš za reč a to je više za brda i grx grupa je vezana za gravel bicikle.
 
pa zavisi od pogona i kasete, koliko zubaca ima napred koji je raspon pozadi. moze da se vozi, ali po drumu ne ocekuj velike brzine. ja sam vozio mtb 1x11 napred 32T pozadi 11-46T i najbrze je oko 30km/h mada i gume su tu bitan faktor
 
GRX 42T sa 11-40T - mislim da neće biti najbolje, ali će biti korektno.

1749119060165.png
 
@PJ

Definitivno sam se odlučio da napred imam shimano 105 r7000 50-34 a pozadi uletgra r8000 11-34.


Zašto nisam išao na ultegru? Dva jednostavna razloga, novac kao broj jedan, drugi razlog što mahom svi kažu da nema razilike izmedju 105 i ultegre sem materijala i težine i da obe grupe rade u principu iste. Kada gledamo cela grupu, ultegra je lakša za nekih 270 grama, možda i manje i to je mizerno da bi išao na ultegru.
 
rade isto i 105 i ultegra i dura-ace

razlika je u tezini
 
Sve zavisi od broja zuba pozadi. Mislim da oni imaju 11 - 40 pozadi ali nemoj da me držiš za reč a to je više za brda i grx grupa je vezana za gravel bicikle.
Znam da je gravel, iako bih uglavnom po drumu vozio radije bih gravel zbog opuštenije geometrije, uspravnijeg položaja tela i debljih guma.
11-42 je pozadi bicikl koji gledam.

pa zavisi od pogona i kasete, koliko zubaca ima napred koji je raspon pozadi. moze da se vozi, ali po drumu ne ocekuj velike brzine. ja sam vozio mtb 1x11 napred 32T pozadi 11-46T i najbrze je oko 30km/h mada i gume su tu bitan faktor

Merkam Cube Nuroad EX, 40T/11-42T, WTB Byway 44c gume.
 
ok je to, za drum je nekad malo nezgodno jer imas vece skokove tih manjih brzina, pa se desi ides nekom brzinom u jednoj brzini ti pretesko, prebacis u sledeci bude prelako, nemas onaj fine tuning koji imas sa road kasetom, ali nista strasno za causal voznje
 
Nazad
Vrh Dno