Sbb skup, orion prihvatljiv, ja npr ima 4k box, al samo jedan kanal je u 4k sad aplikacija im nije ni loša, a nije ni ******.Ponuda kanala mi nije toliko bitna sem Arene.
Je l' to znači da sbb/mts ne rade na istom principu kao Orion? Malo više sam laik po tom pitanju, tako da ne znam tačno kako šta funkcioniše.. 😅
Najmanje je na yettelu. To kašnjenje je sasvim normalno, ne razumem tu dramaturgiju.Постоји двб-ц (нормална кабловска супернова и сбб ту не постоји кашњење исто као и са сателитском или обичном антеном) иптв (мтс мрежа паралелна интернету посебни излази на рутеру скоро да нема кашњење) и отт (директно преко интернета јетел, орион, еон ван мреже кашњење је велико).
Ne živiš u zgradi ili ne gledaš sportske prenose?ne razumem tu dramaturgiju.
Kako si dobio 4k box?Sbb skup, orion prihvatljiv, ja npr ima 4k box, al samo jedan kanal je u 4k sad aplikacija im nije ni loša, a nije ni ******.
Ja mislim da Orion čak ni sve Arene nema.Ponuda kanala mi nije toliko bitna sem Arene.
Je l' to znači da sbb/mts ne rade na istom principu kao Orion? Malo više sam laik po tom pitanju, tako da ne znam tačno kako šta funkcioniše.. 😅
Taj mi poslali nisam ništa zahtevao mora ovo, mora ono.Kako si dobio 4k box?
Koliko vidim i upoređujemn arenu 9, 10, 1x2 nemaJa mislim da Orion čak ni sve Arene nema.
A gde živim u podrumu??? Zemljače 47 godina u zgradi sprat 3. Uostalom kome se ne sviđa ne mora ništa ni da uzima.Ne živiš u zgradi ili ne gledaš sportske prenose?
Ja? 😂Tebi smeta i nalaziš manu čak i u običnom hdmi kablu.
Satelitske postoje, resen problem krovne takođe.