Šta je novo?

Supernova (2024)

Izgleda da će Supernova da reši preopterećenost servera preko kojih gledamo TV program tako što će ograničiti broj slotova za gledanje na Smart TV-u sa 4 na 1. Sigurno vide u logovima na koji način se najčešće gleda TV program.
Veoma jednostavno i efikasno rešenje. :(
 
Posle koliko vremena oni treba da potvrde obnovu ugovora i aktiviraju isti, jer sam dobio onaj mejl da napišem da sam saglasan sa svim uslovima u subotu i jesam ali još uvek nisam nijedan odgovor dobio a prošlo je 48h?
Pozdrav, jedan mali update na ovo, iz nekog razloga nisu dobili moja 2 odgovora da sam saglasan pretpostavljam jer koristim protonmail a njihov sistem je očigledno napravljen da razmišlja samo o gmail-u tako da sam im rekao da mi pošalju ugovor ponovo na gmail nalog, i sad su magično dobili odgovor.
 
Opet ja, sad su došli da mi zamene modem jer sam tražio bridge mode još pre mesec dana gde su mi rekli da ne može bez statičke ip adrese, i sad sam dobio Cisco EPC3208 i kao radi bridge mode okej ali su mi nekako sklonili statičku ip adresu i sad imam CGNAT ponovo, pa mene zanima kako to da treba statićka ip adresa a meni su nekako uspeli da sklone, e i da još mi nisu aktivirali ugovor, tačno idem da se roknem. 🤦‍♂️
 
Pozdrav ljudi, da li znate možda kako da vratim move box na supernovin launcher posto mi je prepravljen box sa wolf launcherom, Da li može preko reseta sistema ili nekako može da se samo uđe u njihov launcher?
 
Pozdrav ljudi, da li znate možda kako da vratim move box na supernovin launcher posto mi je prepravljen box sa wolf launcherom, Da li može preko reseta sistema ili nekako može da se samo uđe u njihov launcher?
Zavisi od toga da li je brisan njiov launcher ili samo onemogucen.
Ako je onemogucen, onda reset resava.
 
Radi dobro, ali zato WEB( https://play.move.tv ) katastrofa. Nemam opciju za full screen, vracanje unazad je uzas itd.
Nije ti palo na pamet da pritisnes F11, standardni full scrreen za sve browsere?



Oni nas *****avaju? Meni treba bar 3 komada za SMART TV. I do sada to sasvim ok radi, sta sada, moracu 3 ugovora da imam?

Sigurno su mislili da bude super korisnicima, pa umesto 5 smart tv licenci, da podele 10 komada i jos toliko za mobilni.



Stigla nova platforma u Lazarevac pre neki dan ali nikako da pogledam ko covek. @djmirun bilo je bas onako kako si napisao ovde.
 
Pisao sam danas ali niko da mi odgovori.. 😁
Izlazi li jos nekom ovo obaveštenje? Gledam preko aplikacije LG WebOS1000006672.jpg
 
Јутрос су ме звали и успео сам да активирам MOVE на хајсенс тв и уопште нисам одушевљен. Апликација скоро иста као ИРИС. До душе од кад сам добио од другара СББ апликацију ништа друго и не гледам.

Је л зна неко како да избришем тв и додам нови, је л мора преко мој мтс апликације јер константно добијам грешку како ми овај сервис није доступан?
 
Јутрос су ме звали и успео сам да активирам MOVE на хајсенс тв и уопште нисам одушевљен. Апликација скоро иста као ИРИС. До душе од кад сам добио од другара СББ апликацију ништа друго и не гледам.

Је л зна неко како да избришем тв и додам нови, је л мора преко мој мтс апликације јер константно добијам грешку како ми овај сервис није доступан?
Ja sam uspeo preko move aplikacije koju sam instalirao na telefon, ušao u podešavanja-nalog- i tamo vidiš koji su uređaji registrovani odakle ih i brišeš.
 
Iako je ista app kako Iris, nova Move app ima mnogo više HD kanala u odnosu na Iris GO/Smart i staru Move app.
Ali ogroman minus je samo jedan TV slot.
 
Jel su pisali zvanicno obavestenje na sajtu da menjaju broj uredjaja?
 
Opet ja, sad su došli da mi zamene modem jer sam tražio bridge mode još pre mesec dana gde su mi rekli da ne može bez statičke ip adrese, i sad sam dobio Cisco EPC3208 i kao radi bridge mode okej ali su mi nekako sklonili statičku ip adresu i sad imam CGNAT ponovo, pa mene zanima kako to da treba statićka ip adresa a meni su nekako uspeli da sklone, e i da još mi nisu aktivirali ugovor, tačno idem da se roknem. 🤦‍♂️
Pozdrav, znači nisam ništa čačkao ali nekako sam dobio /27 blok za javnu IPv4 adresu na ruteru, svakako se ne žalim ali mi je malo čudno, takođe nekako su uspeli da mi obnove ugovor jer su verovatno ručno gledali kroz inbox kad sam im poslao 20 odgovora.
 
Јутрос су ме звали и успео сам да активирам MOVE на хајсенс тв и уопште нисам одушевљен. Апликација скоро иста као ИРИС. До душе од кад сам добио од другара СББ апликацију ништа друго и не гледам.

Је л зна неко како да избришем тв и додам нови, је л мора преко мој мтс апликације јер константно добијам грешку како ми овај сервис није доступан?
Uređaje brišeš i dodaješ preko MOVE aplikacije na mobilnom.

Podešavanja / nalog / mobilni ili TV uređaji
 
Јутрос су ме звали и успео сам да активирам MOVE на хајсенс тв и уопште нисам одушевљен. Апликација скоро иста као ИРИС. До душе од кад сам добио од другара СББ апликацију ништа друго и не гледам.

Је л зна неко како да избришем тв и додам нови, је л мора преко мој мтс апликације јер константно добијам грешку како ми овај сервис није доступан?
Cini mi se da je iris (za STB-ove, iris smart nisam koristio) bolja od ove MOVE, lakše je za premotavanje
 
Poštovani imam problem sa tehnicolor modemom, supernova/MTS nema na stanju već tri meseca i na kraju su mi utrpali polovan(nemam izbora) da li vi novi korisnici dobijate isti modem? Hvala
 

Prilozi

  • IMG_20250311_183038.jpg
    IMG_20250311_183038.jpg
    106.3 KB · Pregleda: 176
Obnovio ugovor i dobio podatke za Move n go koji naravno ne rade na novoj Move aplikaciji 🤣
 
Ne znam da li je neko od vas primetio. Nema na novoj Move opciju pamćenja. Na primer, na staroj Move, kada vratite unazad i tamo gde ste gledali,gde ste stali možete nastaviti drugi put . Ovde to nisam našao.
Sve bilo povezano ,Move n Go,Move Box i Move Smart tv.Krenes na jednom uredjaju a na drugom mozes nastaviti i itd
 
E pa prvi kontakt sa teh. podrškom 👎 Igrali se malo gluvih tel. Devojka me ubeđuje da nisam iza NAT-a (kolega iz podrške za net joj rekao) a pritom me ne prebacuje na podršku za net već im ona prosleđuje pitanja. O boze 🤦
 
Ne postoji odvojena tehnička podrška za internet... Nema ih dovoljno i svi rade podršku za sve. :D
 
Ne postoji odvojena tehnička podrška za internet... Nema ih dovoljno i svi rade podršku za sve. :D
Jedino što mi se ne sviđa, što nemožeš da kontaktiraš podršku koja je zadužena za movengo ili sad move, tj. jedino preko maila ali pišu različite osobe pa dok ti objasniš šta je problem...
 
Ovo je stvarno dobro pitanje sto je postavio bokistech. U poslovnici od skoro tvrde da sve mora licno osoba na cije je ime usluga sto nije moralo prosle godine, sto znaci da su ubacili i dodatno *****avanje korisnika koji zele da nesto brzo rese.
Biće ovo veselo jer se vodi na brata koji živi u Nemačkoj…
 

Prilozi

  • IMG_8071.jpeg
    IMG_8071.jpeg
    158.6 KB · Pregleda: 116
Nazad
Vrh Dno