Šta je novo?

MTS Telekom ADSL

Pa vidi do sad sam i pored 2 stb za net po speedtestu imao 12-14 mb.
Probao sam svašta.... Čak sam kupio nov telefonski kabal jer je stari jadno izgledao, ali ipak ništa....Nasao sam printscreen od pre par meseci deluje da su ovi iz mts smanjili nešto u međuvremenu...?
Ako si ranije mogao, onda im prijavi kvar
Koliko si udaljen od centrale?
 
Kažeš da ti je paket 20Mbit, a na jednom skrinšotu ti je 12/1, a na drugom 24/4. Piši im, žali se, da ti to srede, objasne i ispeglaju račun za taj period.
 
Pa vidi do sad sam i pored 2 stb za net po speedtestu imao 12-14 mb.
Probao sam svašta.... Čak sam kupio nov telefonski kabal jer je stari jadno izgledao, ali ipak ništa....Nasao sam printscreen od pre par meseci deluje da su ovi iz mts smanjili nešto u međuvremenu...?
po ovom screenshotu imas mogucnost za 42/6 teoretski. Svakako bi trebao da im prijavis smetnju jer je ovo znacajan pad brzine
 
Kod mene je u jednom slučaju, nekad davno, bio problem u samoj utičnici u zidu. Dok je u drugom slučaju bio problem kod njih kada su nešto radili i pustili niži profil brzine nego onaj koji je ugovoren.
Kod tebe je pala potencijalno moguća brzina (na prvoj slici koju si okačio) pa je nešto do instalacije. Ako je to deo kod tebe na lokaciji onda je tvoj problem da središ. Utičnica je bila moj problem. Ostalo od objekta do centrala je njihovo. Nadaj se samo da nije neko kopanje ili slično u pitanju :)
Imaš pravo na umanjenje računa ili raskid ugovora jer ne isporučuju ugovoreno. Tako im formuliši prijavu kvara i trebalo bi da reaguju.
Proveri ipak i ostale delove instalacije. Meni je kabl isto bio krš od 15-20 metara pa je problem ipak bio u zidu. Oksidirali kontakti, očistio i sve lepo radilo.
 
Kod mene je u jednom slučaju, nekad davno, bio problem u samoj utičnici u zidu. Dok je u drugom slučaju bio problem kod njih kada su nešto radili i pustili niži profil brzine nego onaj koji je ugovoren.
Kod tebe je pala potencijalno moguća brzina (na prvoj slici koju si okačio) pa je nešto do instalacije. Ako je to deo kod tebe na lokaciji onda je tvoj problem da središ. Utičnica je bila moj problem. Ostalo od objekta do centrala je njihovo. Nadaj se samo da nije neko kopanje ili slično u pitanju :)
Imaš pravo na umanjenje računa ili raskid ugovora jer ne isporučuju ugovoreno. Tako im formuliši prijavu kvara i trebalo bi da reaguju.
Proveri ipak i ostale delove instalacije. Meni je kabl isto bio krš od 15-20 metara pa je problem ipak bio u zidu. Oksidirali kontakti, očistio i sve lepo radilo.
Drug jel misliš na ovu utičnicu? I to sam relativno skoro menjao mislim da je tu okej?
 

Prilozi

  • IMG_20250323_105356.jpg
    IMG_20250323_105356.jpg
    166.9 KB · Pregleda: 36
I ja mislio tada, pa je preskočio u proveri. Došao čovek, prvo to odvrnuo i kontakt u zidu skroz oksidovao :)
Ako si u kući, pod tvoje je i onaj deo gde ulazi u kuću linija od spolja. Za taj deo nisam siguran jer živim u stanu, meni je ta utičnica moja krajna tačka, bar mi je tako tada rečeno.
Moguće je da je i kod njih, negde do centrale, u centrali... Piši zahtev za smanjenje cene ili raskid, trebalo bi da poštenije provere gde je gubitak. U svakom slučaju manje platiš.
 
Mislim da brzina u ovom slučaju nema veze sa tim. Nema grešaka, čak i piše da mu je moguća duplo veća brzina, dakle linija je relativno ok. A u svakom slučaju su trebali da jave ako su nešto čačkali. Šalji im mejl, njihov je problem.
 
Mislim da brzina u ovom slučaju nema veze sa tim. Nema grešaka, čak i piše da mu je moguća duplo veća brzina, dakle linija je relativno ok. A u svakom slučaju su trebali da jave ako su nešto čačkali. Šalji im mejl, njihov je problem.
Mislim da si u pravu... Eto srecom imam taj screenshot sa parametrima od prosle god i trenutni...
Zvao sam ih jutros , navodno proverice..Ali i dalje sve isto. Lepo cu da sastvaim mejl sa svim parametrima i nadam se da cu uspeti. Najgore sto ovde kod mene u selu nemam alternativu :(
 
Srediće, samo budi uporan i traži umanjenje računa, tako da je njima u interesu da to što pre srede i da se ne ponavlja.
 
Mislim da brzina u ovom slučaju nema veze sa tim. Nema grešaka, čak i piše da mu je moguća duplo veća brzina, dakle linija je relativno ok. A u svakom slučaju su trebali da jave ako su nešto čačkali. Šalji im mejl, njihov je problem.
Imaš dve slike koje postavio, na novijoj (ako sam ga ja dobro razumeo), onoj iznad na prethodnoj strani, može da se vidi da mu je skoro duplo manja moguća brzinu na modemu. Znači da mu je linija daleko od OK prema onome kakava je bila.
Znači da postoji problem između modema i centrale. Na spliter sam potpuno zaboravio, ume i on da zeza.
Ako si proverio sve što je kod tebe, onda oni moraju da se pozabave sa time.

Inače sada vidim da tupimo u temi za ADSL a linija ti je VDSL :)
 
Da, ali kvalitet linije u toku korišćenja može da utiče na stabilnost konekcije, pucanje, gomilanje grešaka (što on sada nema), ali ne i na brzinu, koliko znam. A on ovde svakako ima mogućnosti za tih 20Mbit. Provajder mu je ograničio.
 
Pogledaj postove 7226 i 7230.
Attainable rate down mu je pao na oko 28k sa prethodnih 42k. Ima STB/STB-ove ako sam dobro razumeo. Tako da ne mogu da mu isporuče 20 Mbita na 28k sve i da hoće da isporuče.
Na potencijalnu brzinu, linija i kvarovi opreme u centrali utiču i te kako.
I sam sam imao gomilu grešaka na VDSL-u nekada,, daleko je on od toga da nema grešaka i ima ih tačno tamo gde ima i problem. Posebno za tu trenutnu brzinu od 10 Mbit koju su mu pustili. Na tih 28k sa STB uređajem nema šanse da mu puste profil od 20Mbit.

Treba da traži korekciju cene zbog duplo manje brzine od ugovorene ili raskid ugovora. Šta god mu odgovara.
 
Pogledaj postove 7226 i 7230.
Attainable rate down mu je pao na oko 28k sa prethodnih 42k. Ima STB/STB-ove ako sam dobro razumeo. Tako da ne mogu da mu isporuče 20 Mbita na 28k sve i da hoće da isporuče.
Na potencijalnu brzinu, linija i kvarovi opreme u centrali utiču i te kako.
I sam sam imao gomilu grešaka na VDSL-u nekada,, daleko je on od toga da nema grešaka i ima ih tačno tamo gde ima i problem. Posebno za tu trenutnu brzinu od 10 Mbit koju su mu pustili. Na tih 28k sa STB uređajem nema šanse da mu puste profil od 20Mbit.

Treba da traži korekciju cene zbog duplo manje brzine od ugovorene ili raskid ugovora. Šta god mu odgovara.
Da da VDSL je :) Imao sam i prethodih godina koriscnjea ovog paketa 2 stb i internet je radio sasvim okej..Oni su iz centrale prepolovili protok, ne znam zbog cega...Onaj screenshot sa posta 7230 je od pre 6-7 meseci mozda... Pisao sam mejl evo vec 2 dana nista... Ovi sto su dolazili po prijavi kvara su rekli da spliter i ruter rade okej proveravali su sa njihovim uredjajima... Ja sam na svoju ruku kupio i zamenio nov telefonski kabl iz rutera u spliter sto ide..
 
Ne znam kako je sada, odavno nemam problema. Tada su došli ili isti dan ili sutradan. Telefonom sam prijavljivao.
Pa nešto ne valja na liniji, ili kod njih u centrali od opreme, zato su ti pustili 10Mbit profil umesto 20Mbit.
Desilo se i mojoj tetki da neka gradnja prekine kabl i ostavi celu ulicu bez linije. Reše oni to ali prođe malo vremena :)

Prijavi opet kvar, priloži ta dva skrinšota, naglasi kako je bilo i kako je sada. I traži umanjenje cene paketa ili raskid ako imaš neku alternativu. Rade spliter i ruter tebi OK ali linija ima sada duplo manji protok pa očigledno da nije do te opreme što su je proverili :)
 
Pozdrav,
Da li neko zna ili je uspeo da otkrije novu šifru za admina na V3.5.0P4N1_SRB?
 
Hvala, ali nije ta, probao sam je već. Sve poznate sam probao i ni jedna ne radi
Probaj da izvučeš telefonski kabl iz modema pa da uradiš factory reset pa onda probaš da se uloguješ nekim od poznatih šifri, izmeniš u podešavanjima to što ti treba pa vratiš telefonski kabl
 
Probaj da izvučeš telefonski kabl iz modema pa da uradiš factory reset pa onda probaš da se uloguješ nekim od poznatih šifri, izmeniš u podešavanjima to što ti treba pa vratiš telefonski kabl
Ovo radi, ali mi je resetovao sva podešavanja nakon što sam priključio telefonski kabl i promenio je šifru. Video sam na nekom drugom postu da može da se promeni ACS URL na nešto što ne postoji i onda će ostati stara šifra i nakon povezivanja kabla, ali nisam isprobao
 
Ovo radi, ali mi je resetovao sva podešavanja nakon što sam priključio telefonski kabl i promenio je šifru. Video sam na nekom drugom postu da može da se promeni ACS URL na nešto što ne postoji i onda će ostati stara šifra i nakon povezivanja kabla, ali nisam isprobao
Možeš i tako, ali onda modem neće biti dostupan tehničkoj podršci, kad prijavljujes smetnje, kada proveravaju da li je sve ok i slično

Zanima me da li je neko probao da ostane ulogovan pa onda priključi telefonski kabl dok je ulogovan i ide na izmenu lozinke u podešavanjima modema nakon uspešne autorizacije sa PPPoE serverom?
 
Uspeo sam da je promenim ali zapravo je jako čudno kako je uspelo.

Pokušavao sam ovaj predlog iznad i ulogovao se sa admin:ztonpk bez kabla, priključio kabl, sačekao malo i onda pokušao na toj stranici da promenim šifru ali nije uspelo.

Ostavio sam ga na početnoj strani na 192.168.1.1 i tu otišao do rutera, sa ubodenim kablom resetovao ga i ostavio da stigne internet. Početna stranica se u međuvremenu izgubila jer je nestalo interneta, pa mi je Chrome automatski refreshovao kad je mogao da pristupi ruteru i dao mi početni ekran. Brzo sam otkucao admin i ztonpk, dao mi je pristup i pitao za novu šifru i potvrdu nove šifre, odmah je potvrdio i ušao sam u admin nalog, i sada je ta šifra koju sam postavio kao novu hahah.

Ne znam da li je bitno ali sam postavio novu da takođe bude ztonpk, ali vredi isprobati i igrati se sa resetovanjem dok ne uspe
 
Poslednja izmena:
Da li neko može da mi kaže koju brzinu otprilike mogu da očekujem na oko 500 metara udaljenosti od centrale, meni bi trebalo 50/8 i 3 HD STB uređaja pa me zanima da li je to izvodljivo na toj udaljenosti ili ipak mora 20/4?
 
Sa tolikim brojem STB a da za svaki "rezervišu" 6-8 Mbps kako bi trebalo, teško...

A i to ako si fizički 500m od centrale ne mora da znači da ti "parica" nije dužine tipa 1300m 😂😂😂
 
Sa tolikim brojem STB a da za svaki "rezervišu" 6-8 Mbps kako bi trebalo, teško...

A i to ako si fizički 500m od centrale ne mora da znači da ti "parica" nije dužine tipa 1300m 😂😂😂
Mejlom su mi rekli jednom prilikom kad sam se ranije raspitivao da može i Net 100 ali samo jedan HD odnosno 2 SD STB uređaja ali da je to samo pretpostavka i da se realne tehničke mogućnosti utvrđuju tek nakon podnetog zahteva jer nemam ni telefonsku liniju aktivnu
 
Imaš ili nemaš MTS?
Jedino parametri linije su merodavni ali to moraš iz modema da izvučeš.
Nekada davno je bilo nešto kao mesec dana probni period (možda je bilo i tri meseca probni bez obaveza). Ja sam tako prešao sa neke kablovske tada. Ima već puno godina od tada, ali pitaj za to u poslovnici ako ne koristiš njihovu uslugu. I trebalo bi da je VDSL, ne ADSL, za tu brzinu koju tražiš. Tako da si omanuo temu :)
 
Nazad
Vrh Dno