Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

@ekoguard
Javi ako uspeš. Ja isto ganjam za sina taj paket ističe mu uskoro.
Do sada se niko nije javio da je uspeo go extra+ pri obnovi već samo posle dužeg vremena na pripejdu
 
Probah preko X-twitera,da iskomuniciram za produzetak saradnje sa 50% popusta ali oni kao nemaju mogucnosti,tako da sutra odoh da prebacim broj na pripejd ,pa da cekam ponudu u okviru pripejda
 
Ovo je totalno beskoristan kupon, ja prvi put kad sam ga dobio oduševio se, otišao na sajt rešen da nešto se pocastim, kad ono međutim-kod ne važi za artikle sa oznakom šok cena i top artikal, a 95% su im takvi 😂
Do sad sam imao gomile ovih promocija nijednu do sad je iskoristih…
Nekada bude od koristi, ja sam kupio produžni kabl i iskoristio taj popust...
 
I ja Honor 100W punjač.
 
Te popuste sto nude da se predje kod njih su 50% na obe godine UO? Planiram da mozda celu porodicu prebacim sa A1 na Yettel, jer im je slab signal u ovom delu grada gde zivim a i ugasili su 3G pa sam morao od Pixela da odustanem.
 
Hvala!
kakav je Yetel sa racunima? Posle Telekoma gde je svaki racun bio iznenadjenje za sebe, u A1 je uvek bilo onako kako ocekujem da bude.
 
Kad prodje prvi racun naviknes se, pa posle ako ne ispratis poskupljenje, opet se iznenadis. U medjuvremenu je ok i bez šokova.
 
Jel ga i oni rade kao MTS pokvareno i zavuceno ili barem obaveste ljude kako treba?
 
Kod Telenora pa Yettela sam oko 8 godina i nikad nije bilo problema sa računom. Nisam do kraja upoznat šta sad radi MTS, ali neretko problemi sa računom budu zbog needukovanosti korisnika, propuštenog obaveštenja o povećanju cene, itd (ili fantomskog neta kod A1 ako ste blizu granice:ROFLMAO:). Tu je ultimativno kriva država što se nije potrudila i precizirala kako se mora dostaviti obaveštenje o povećanju cena. Pošto već živimo gde živimo, moramo uvek pratiti šta se dešava.
 
Niko ne obaveštava na jasan i transparetan način, sve je zavučeno i pod sloganom povećavanja cena da izađu u susret korisnicima.
Sve vidove nepoštene prakse je uveo Vip (A1), a Telenor i mts su oberučke prihvatili.
Uglavnom, dok država zakonom ne spreči takve zloupotrebe, biće sličnih priča sa računima.
 
Ne mogu da se pozalim na A1 u tom smislu (ja mislim da smo kod njih barem 7-8 godina). Apsolutno nikad nismo imali problema sa racunom, sve je uvek bilo kako sam i ocekivao. Stoji, ljudi nemaju pojma sta je roming, minuti, zapadni balkan i sta sve ne, pa se predju i bude racuna. Sve je i ovako napravljeno kao klopka. Mi smo dosta putovali i nikada nikakvih problema. Sa druge strane, dok sam nekada bio na MTS, nikada nisi znao sta ce na kraju meseca da ti stigne. Kod A1 mi je malo dozlogrdilo sto ipak kaskaju sa pokrivenoscu a narocito su losi tu gde ja zivim. Jos su skoro ukinuli 3G pa ne mogu Pixel da koristim.
Prosetacu se do Yettela ovih dana pa cu da vidim.
 
Niko ne obaveštava na jasan i transparetan način, sve je zavučeno i pod sloganom povećavanja cena da izađu u susret korisnicima.
Sve vidove nepoštene prakse je uveo Vip (A1), a Telenor i mts su oberučke prihvatili.
Uglavnom, dok država zakonom ne spreči takve zloupotrebe, biće sličnih priča sa računima.
Yetel barem mene je upozorio lepo i posteno,za druge ne znam,pozalio se dobio 50 posto i teraj dalje.
 
I ja sa Yettelom imam samo pozitivna iskustva po pitanju računa. U svakom trenutku preko aplikacije znam trenutno zaduženje, i to vrlo jasno razdvojeno šta je šta, a opet sve na jednom mestu: koliko košta paket (puna cena), koliki mi je popust (moja cena), koliko imam dodatnih zaduženja i kojih tačno: rata uređaja, SMS ka kratkim kodovima i slično. Jedini izuzetak je popust na elektronsku dostavu računa, koji se obračunava tek pri izdavanju računa, tako da ako mi poslednjeg u mesecu piše zaduženje x, znam da ću platiti x-100. Čak i ako bi bilo neko poskupljenje koje sam nekim čudom propustio, odmah bih ga video posle ponoći, nema nikad iznenađenja tek na samom računu. Sa MTS-om to nije slučaj, jedino se mogu videti dodatna zaduženja, a i to je raštrkano po aplikaciji. A1 ne znam kakav je po tom pitanju, pa ne mogu da uporedim.

Što se tiče najave poskupljenja, Yettelu je to dosad išlo preko računa. Čak i ako ne gledaš sam račun (kao ja, koji PDF ni ne otvaram), u okviru aplikacije postoje napomene, i tu se nalazila informacija o promeni cena. Čak je i bolja opcija gledati tu, jer na samom računu te napomene jesu napisane sitnim slovima, dok su u aplikaciji normalne veličine, pa još i boldirana. Što se tiče sadržaja obaveštenja, možeš ovde videti kako je ono izgledalo poslednji put kada je došlo do toga. Vrlo je jasan fokus bio na promeni cene, uz vrlo jasnu napomenu da je moguć raskid ugovora. Pritom su paketi menjani samo onima koji su više godina bili bez ugovorne obaveze, a i te promene su u dosta slučajeva uključivale čak i pojeftinjenje, tj. prelazak sa skupljeg ukinutog paketa na jeftiniji aktuelni. Tom prilikom su i podigli popust za elektronsku dostavu računa sa 50 din na 100 din, a bilo je i poklonjenih gigabajta u prvih šest meseci.

Ovo je, jelte, bilo prošle godine, pa nema garancije da će na isti način to odraditi i sledeći put, ali ne vidim kako bi mogli da odrade, a da bude gore od poslednjeg MTS-ovog poskupljenja, koje je stvarno loše prošlo. Opet, sa A1 baš nemam iskustva, pa ne mogu da uporedim, ali eto, makar sam naveo kako je Yettel to poslednji put odradio, što i jeste bila glavna tema.
 
@rovello
Pa nije baš da su menjani samo onima kojima je istekao ugovor. Meni je promenjen u toku ugovorne obaveze i bilo je poskupljenje. A to da su obavestili, jesu, na računu
 
Kako je to moguće? U obaveštenju su navedeni samo stari paketi, za koje uopšte ne bi trebalo da je postojala mogućnost da si pod ugovornom obavezom.
 
Kako je to moguće? U obaveštenju su navedeni samo stari paketi, za koje uopšte ne bi trebalo da je postojala mogućnost da si pod ugovornom obavezom.
Pa pre otprilike nešto manje od godinu dana je to urađeno. Svi paketi koji su bili aktuelni u tom trenutku su poskupeli i za.korisnike.pod UO.
Prelistaj temu, bilo je dosta govora o tome. Mnogi su to iskoristili da raskinu UO.
 
Inace hvala svima na pomoci danas smo ipak inicirali prenos broja u globaltel jer za manje para i za ono sto njoj treba dobije dosta vise u globaltelu.
Za soma dindzi dobije neo minute i sms i 209GB jednokratno neta i svakog meseca po 32GB koji se prebacuju ako sam ja dobro razumeo sta pise na sajtu i 1GB roaming neta..
Ovi bi mogli jedino yetel 6 ali i to ako bi dali za 50% bi bilo 1400 a dobije "samo" 6GB neta uz neo voice i sms nista vise.
Tako da je logicno da uzme vise za manje.
Sad valjda ce Yetel zvati sutra/prekosutra kad ovi njima budu rekli za njenu nameru a ja sam joj rekao da sve sto joj ponude odbije jer naprosto nemaju da hoj ponude vise od globaltela za 1000 din.
Do juce je placala 1800 a da nista fakticki nije ni koristila cak ni tu jednu app na koju ima pravo u paketu, ne treba joj.
 
Apropro priče o poskupljenju kod yettela, pre nekog vremena (1-2 godine), ne sećam se više kada, poskupeli su mi pretplatu, ali su me o tome obavestili unapred SMS-om uz napomenu o mogućnosti raskida ugovora, mislim da je bilo i obaveštenja u aplikaciji ili na mail. To je po meni ok.
 
Pa pre otprilike nešto manje od godinu dana je to urađeno. Svi paketi koji su bili aktuelni u tom trenutku su poskupeli i za.korisnike.pod UO.
Prelistaj temu, bilo je dosta govora o tome. Mnogi su to iskoristili da raskinu UO.
Aha, samo se nismo razumeli. To poskupljenje sam i opisao u svojoj poruci. Pod promenom paketa sam mislio na doslovnu promenu, kao što je npr. MTS promenio Moravu 300 na Zmaj. Koga je to zakačilo, cena mu je skočila sa 1299 na 2199, što je mnogo više od klasičnog poskupljenja, faktički mu je sve promenjeno usred ugovorne obaveze. Naravno, i ostale MTS-ove promene su bile veće od puke promene imena, ali mislim da je ova koju sam naveo bila najdrastičnija i nejneočekivanija. Yettel nije imao toga, svi pod ugovornom obavezom su ostajali na istim paketima (uz poskupljenje), a retki izuzeci su bili oni koji su imali određene prastare pakete, odavno bez ugovorne obaveze.

Apropro priče o poskupljenju kod yettela, pre nekog vremena (1-2 godine), ne sećam se više kada, poskupeli su mi pretplatu, ali su me o tome obavestili unapred SMS-om uz napomenu o mogućnosti raskida ugovora, mislim da je bilo i obaveštenja u aplikaciji ili na mail. To je po meni ok.
Da, o tom poskupljenju i ja pričam, sve je poskupelo poslednji put u martu 2024. SMS-a se iskreno ne sećam, ali dobro se sećam napomene iz aplikacije i sa računa, što je stvarno okej.
 
Poslednja izmena:
Inace hvala svima na pomoci danas smo ipak inicirali prenos broja u globaltel jer za manje para i za ono sto njoj treba dobije dosta vise u globaltelu.
Za soma dindzi dobije neo minute i sms i 209GB jednokratno neta i svakog meseca po 32GB koji se prebacuju ako sam ja dobro razumeo sta pise na sajtu i 1GB roaming neta..
Ovi bi mogli jedino yetel 6 ali i to ako bi dali za 50% bi bilo 1400 a dobije "samo" 6GB neta uz neo voice i sms nista vise.
Tako da je logicno da uzme vise za manje.
Sad valjda ce Yetel zvati sutra/prekosutra kad ovi njima budu rekli za njenu nameru a ja sam joj rekao da sve sto joj ponude odbije jer naprosto nemaju da hoj ponude vise od globaltela za 1000 din.
Do juce je placala 1800 a da nista fakticki nije ni koristila cak ni tu jednu app na koju ima pravo u paketu, ne treba joj.
Postoji velika sanca da ponude Go Extra plus za 900 din , Globaltel nemas ugovor mada oba paketa su dobri
 
Vrh Dno