Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Kakvi carevi. Nisam znao da to može da se uključi, odem sada da uključim. Kada sam štiklirao, kaže da zovem CC ili da pišem mail. Znači, napravili su prekidač da ti kaže da nekoga kontaktiraš. Vrhunski 🤣
 
Da li je neko primio onaj bonus/benefit od 500 din za februar (ili za neki od prethodnih meseci)? Bank Max račun je otvoren u februaru, zahtev za benefit je potpisan i podnesen prilikom otvaranja računa, uplaćena je zarada u februaru, imam Yettel post paid broj. Iz CC kažu da sačekam do kraja iduće nedelje, pa da opet zovem ako ne bude uplata.
 
Meni za ovaj mesec nije leglo. A prethodnih par puta uvek početkom meseca.
 
Kartice su poslate i pojavila se opcija za aktiviranje istih u aplikaciji. Pitanje da li je moguće aktivirati karticu, ubaciti je u Google novčanik i koristiti tako dok ne stigne i fizički?
 
Ali tako aktivirana, ako skrene negde na putu do tvog poštanskog sandučeta, može da se koristi.
 
Dva meseca od kako sam inicirao otvaranje računa, mesec dana nakon što sam konačno uspeo da otvorim kakav-takav račun, stigle su mi kartice. Upravo sam je isprobao, zapanjujuće - radi. To je prva stvar koja im je proradila iz prve (da je ne ureknem). Hajde da se nadam da sam u ova dva prethodna meseca odradio sve "izazove" i da sada mogu mirno da primam i trošim novac.
 
Dva meseca od kako sam inicirao otvaranje računa, mesec dana nakon što sam konačno uspeo da otvorim kakav-takav račun, stigle su mi kartice. Upravo sam je isprobao, zapanjujuće - radi. To je prva stvar koja im je proradila iz prve (da je ne ureknem). Hajde da se nadam da sam u ova dva prethodna meseca odradio sve "izazove" i da sada mogu mirno da primam i trošim novac.
Imam slično iskustvo, otvaranje računa je trajalo 4 dana, morao sam 2 puta da zovem CC i šaljem jedan mail. Kartice su mi stigle posle 35 dana, 2 dana nakon poziva CC i pretnje gašenjem računa. Traljavo, traljavo...
 
Evo moje iskustvo od danas:

Sinoc sam podneo zahtev za otvaranje racuna onlajn, odlazim u poslovnicu sa savetnikom, gde mi govore da je savetnik na bolovanju i Yettel prodavac nastalja proces otvaranja racuna, ja sam sve potpisao, dobio pristupne podatke i za mobi web i za yettel aplikaciju, ali ovlascenje nisam mogao tu da odradim posto nema savetnika, upucuju me u drugu prodavnicu sa savetnikom koja je blizu - tu mi savetnik govori nesto poput ja ne radim ovlascenja samo kredite i upucuje me na trecu poslovnicu. Odlazim u trecu poslovnicu sa detetom, trazim ovlascenje, pita dete koliko godina ima, on govori 16, savetnica mu kaze da nije moguce ovlascenje. Ja sam pre otvaranja samog racuna kontaktirao 3, 4 puta kontakt centar gde me uveravaju da moze od 14te godine, cak mi salju i listu sta treba poneti u tom slucaju - zena na standu kada je to cula, sva zbunjena zove menadzera koji joj kaze da ipak moze da se odradi ovlascenje, ali mora da se preko mobi portala podnese zahtev za ovlascenje. Ja se logujem na mobi gde ima opcija ovlascene osobe ali nema opcije dodaj ovlascenje, pokazujem savetnici ona sva zbunjena i upucuje me na ekspozituru u ponedeljak. Takodje na mobi web aplikaciji pise da mi racun nije ni kreiran, dok ga u Yettel aplikaciji normalno imam, kao i EUR i USD racun.

Uporedo se dopisujem na chatu sa agentom, koja je prvo pomislila da se nisam dobro ulogovao na mobi portal, salje nove privremene parametre, ponovo isti problem. Saljem joj skrinsotove, ona mi kaze da sa njene strane ni ne vidi da je racun kreiran do kraja. I posle 2h na chatu, ona salje kolegama u prodavnici nalog za proveru da li je otvaranje racuna sa njihove strane dovrseno, a u centrali salje na proveru sta se desava sa mobi aplikacijom. Odgovor bi trebalo da bude u ponedeljak.

Videcemo sta kazu u ponedeljak
 
Nakon koliko vremena ste dobili master karticu nakon apliciranja preko aplikacije sa lite paketa na max paket?
Da li se apliciranjem na max paket automatski otvara i devizni (multivalutni) racun?
Treba li dodatno ici u poslovnicu za neke usluge, ili se samim apliciranjem sve full dobija , aktivira i zavrsava?

Ako prenesem zaradu, da li treba da apliciram za kreditnu karticu (uz koju se dobija i uniqa osiguranje), ili je automatski izdaju kada vide po sifri uplate da je zarada u pitanju?
 
Poslednja izmena:
21.02 sam presao na max sa onom kampanjom, ali jos nije ni poslata
 
Ranije nije moglo da se aktivira jer treba da se unesu 4 broja sa same kartice koje dok ne stignu kartice naravno ne znas koji su,znaci to su isto promenili.
 
al takodje je nesto pisalo kao da mastercard ostaje po uslovima max paketa ako se predje na nizi jel se mislilo za start ili i za lite ili ce da je ugase?
 
al takodje je nesto pisalo kao da mastercard ostaje po uslovima max paketa ako se predje na nizi jel se mislilo za start ili i za lite ili ce da je ugase?
Neće, ostaje kad se vratiš na Lite.
 
Ranije nije moglo da se aktivira jer treba da se unesu 4 broja sa same kartice koje dok ne stignu kartice naravno ne znas koji su,znaci to su isto promenili.
I dalje je tako, ali sad još od prvog dana imaš sve podatke sa kartice dostupne, pa je donekle besmislen način aktivacije, jer njime ne dokazuješ da ti je kartica stvarno stigla.
 
Svakako ne može kartica da se aktivira sve dok banka ne promeni status u Poslata.
 
Svakako ne može kartica da se aktivira sve dok banka ne promeni status u Poslata.
Naravno, na to se i odnosilo pitanje. @Kesaa je nestrpljiv, razmišlja o opciji da u Guglov novčanik ubaci karticu koja mu je poslata pre nekoliko dana, ali još nije stigla. Odgovoreno mu je već da to sa sobom nosi rizik od zloupotrebe, a ja bih dodao da može da dođe i do problema sa poštom. Ako nekim slučajem ne stigne uopšte, mogao bi da traži besplatno reizdavanje. Ako je aktivira, onda ne verujem da bi mu to prošlo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Primetio sam da mi aplikacija Yettel bank nije glatka pri skrolovanju. I odem u developer options da ukljucim prikaz refresh rate koji je postavljen na 120hz. Kad se uđe u Yettel app pada na 60hz. Da li je neko primetio ovaj problem i da li je problem rešiv ?
 
YettelBank spustio dinarsku stednju sa 4% na 3% za nove korisnik, ne znam kakvo ce pravilo biti za nas koji smo otvorili stednju dok je bilo 4% pretpostvljam da ce biti neki mejl...
 
@seahorse prilikom otvaranja navedena je klauzula da 30 dana pre promene obaveštavaju korisnike o primeni nove promenljive bonus kamatne stope. Svakako, svima je ugovorena 0.01%
 
YettelBank spustio dinarsku stednju sa 4% na 3% za nove korisnik, ne znam kakvo ce pravilo biti za nas koji smo otvorili stednju dok je bilo 4% pretpostvljam da ce biti neki mejl...
Taman stavim štednju kod njih, kad oni ovaj potez. 😂
Treba videti dal je i dalje to najbolja solucija za stednju (cak i sa 3%), ili ima boljih ponuda... 💰
 
ima li boljih ponuda... 💰
Kod 3bank (ex Opportunity) je i daje 4% (EKS 4.05) samo što je kod njih šaltersko poslovanje i blagajne su zastupljene u samo 4 grada, dok ostale filijale su isključivo kreditne.
 
Direktor iz Aik banke mi je skoro napisao da ima ponuda od 4.5% na 6 meseci.
 
To je oroceno, ovo u Yettelu je neorocena stednja, 4.01% u celom paketu je bilo ekstra, sad na 3.01% vec upadaju u konkurenciju sa drugima...
 
Vrh Dno