Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Pokusao ponovo na 0800 100 100, momentalno me izbacio, pa sam otisao na formu i posla prigovor tim putem.
Sad mi je jos draze sto sam zapalio od njih sa mobilne mreze.
 
Meni prijatelj javio da mu povecali za 700din,stoga televizija ide cao,ostavlja samo net jer je kablovski.
 
Kako ne znaš zašto je uvečan račun?
U računu imaš tačno sve lepo napisano šta su obračunali. Evo konkretno moje stavke za februarski račun na koje se žalim:
Maxthon Snap20250305182617.jpg
HBO+ odjavljen i deaktiviran 11.01.2025.
TV dokumentarni i TV filmski su dva besplatna prema ugovoru za Box4 plavi. Nema ništa nejasno.
Za NetBoost se ne bunim, prihvatio sam. Takođe mi i dalje ne naplaćuju treći STB uređaj pa neka bude da se kompenzujemo :)
Inače, za majku je stigao račun za Omoriku M, i dalje značajno umanjen i odmah plaćen i ni slučajno reklamiran. Meni drago što je ostala na MTS, teško se takav paket nađe za 1300 dinara :)
 
Pa evo ja ne vidim ništa što bi mi ukazalo šta je konkretno naplaćeno....
Inače za prošli račun sam se žalio jer sam mislio da sam slučajno uključio ovaj filmski paket pa sam tražio da ga deaktiviraju, pa su me zvali iz mts-a i rekli da mi je to beplatno i da ne plaćam ništa dodatno, zato kažem više ne znam šta plaćam a šta mi je besplatno jer su tamo svi očigledno ludi
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    23.2 KB · Pregleda: 112
  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    38.9 KB · Pregleda: 127
Ima li neko od novih koji je dobio nove uređaje i kako to radi na Boksu 3 ili 4.Optika.
 
Ja moram da pišem reklamaciju za februarski račun iz razloga što su mi obračunali pun iznos paketa (nisu uvažili dogovor o 50% popusta). Ista situacija je bila i za januarski račun.
 
Do 10. februara sam plaćala BOX 3 M oko 3800, a od 10. sa popustom od 50% treba da bude oko 2500. Danas mi stigao račun za februar po starom. Strašno šta rade🤣
 
Naplatili mi muzicki paket, on je u mom paketu besplatan, imam box 3 L. Maznjavaju gde stignu. Proslog meseca zamenio deciji za muzicki.
 
Ne naplaćuje se zamena paketa ali oni prave greške po difoltu jer im sistem "podešen" tako da čim se izvrši zamena oni naplate taj novi paket koji je zamenjen starim. Sistem im prepozna taj zamenjeni paket kao dodati paket koji se naplaćuje :ROFLMAO: Pišite prigovore, nema druge.
 
Da li šalju SMS poruku na kontakt mobilni telefon u slučaju isključenja usluga zbog neplaćenih računa za BOX 3 paket (fiksni+intetnet+tv) i ako šalju koliko dana ranije šalju?

Hvala!
 
Meni još nisu poslali korigovan box 4 račun za Januar koji su poslali na 2170 umesto 3050. Ali su zato danas poslali račun za Februar na 1600 dinara umesto 3050, apsolutno nejasno kojom logikom. Javili se posle pola sata, napisali prigovor ali nemaju pojma zašto dobijamo umanjene račune i šta se dešava, samo ponovili da nismo u obavezi da plaćamo račune dok ne izdaju korigovane, pa tek onda kreće rok za plaćanje.
Ako su te prebacili na novu komercijalnu ponudu, zar nije logicno da placas tu manju cenu koju ti daju, jer ako pokusaju da ti naplate tu razliku kasnije, logicno je da se pozoves na novu komercijalnu ponudu na koju su te prebacili gde kazes da si platio po racunu i da nije tvoja greska sto ti naplacuju manje, racune cuvas naravno... Ja se ne bih bunio.
 
Nema čovek pametnijeg posla, nego da svaki mesec pomno prati mts/supernova račune i pise prigovore...Em svaki mesec moraš da ideš u poslovnicu, čekaš ogromne redove i pises prigovore, jer telefonom ne mozes da ih dobijes. Ja ovo nikada nisam doživeo, jbmu me za moje pare. Proći će još 9 meseci i onda ćao. Stižu uskoro Arene na Sbb Eon, i Sport klub na Yettel, neće Mts/Supernova da me vidi. Imao sam tako mobilni u mts-u, pa neke blokade neta, naravno sve se plaća...Preneo lepo broj u Yettel i uživam sa 50% popusta, em sve uvek tačno, em kada zovnem korisnički ne čekam ni 5 minuta, em digitalni servisi i nema nikakvih *******cija. Po mom mišljenju, tako posluje normalna kompanija. Isto iskustvo sa Eon van mreže. Ubedljivo najbolja platforma i android risiver.
 
Koja je ovo nula od firme, opet HBO+ puna cena iako ga odavno nemam i nisu vratili razliku za prošli račun koji je ispravljen..🤬
 
Apolon video klub, deaktivacija putem mejla, odlazak u poslovnicu, zvanje kc-a...
 
Na adresu već se ima BOX 3 paket-fiksni+internet+telefon (optika) na drugo ime....da li mogu ja na tu istu adresu da uvedem isto BOX 3 paket,jer će korisnik koji je već na istu adresu kad bude u mogućnosti da preseli ceo BOX 3 paket na drugu adresu?
-Uz napomenu da bih koristio isto optičko vlakno koje imam za instalaciju optike-

Hvala!
 
Apollon je striming servis u vlasništvu Pinka (ŽM), imaju saradnju sa teklekomom tako da njihov sadržaj mogu da gledaju mts / SN korisnici na svojim STB-ovima u okviru video kluba. Kako si @ficpiricko u ovoj papazjaniji oko migracije korisnika došao do toga da ti se taj servis dodatno naplaćuje, a da je ostao aktivan, to moraš njih da pitaš.
 
Oni na taj Apollon i slične stvari hvataju često starije ljude koji ne znaju ni da provere šta plaćaju. Skoro sam proverio za neke rođake slučajno i plaćali su ko zna koliko meseci/godina a da nisu ni znali.
 
Ako su te prebacili na novu komercijalnu ponudu, zar nije logicno da placas tu manju cenu koju ti daju, jer ako pokusaju da ti naplate tu razliku kasnije, logicno je da se pozoves na novu komercijalnu ponudu na koju su te prebacili gde kazes da si platio po racunu i da nije tvoja greska sto ti naplacuju manje, racune cuvas naravno... Ja se ne bih bunio.
Box 4 Plavi ni u kom slučaju ne izlazi 1600rsd mesečno kao što su sad poslali, nemam na šta da se pozovem jer je greška u sistemu. Lepo stoji cena u ugovoru, popust u dodatku 50%x24 i sms da do kraja ugovorne obaveze ostaje ista cena. Nema veze sa novom komercijalnom ponudom.
Box 2 sa druge strane plaćam 2400, stigao u Januaru isto nešto umanjen, korigovali kroz nedelju dana i evo stigao za Februar kako treba na 2400.
Znači prvo se treba natezati sa njima da uopšte dobijem ponudu tipa 50/24 da ne plaćam ove ludačke pune cene, onda pazim da mi ne promakne da bez obzira na ugovornu obavezu oni dižu cene svima pa se opet natežem. I onda im poludi sistem pa se svakog meseca natežem oko računa. o_O
 
Stigao prvi racun za box3 posle 18 meseci po dinar. Naravno uvecan za 700d iako sam u decembru dobio sms da nece biti povecana cena. Prigovorio momentalno .
Expresno usvojili prigovor. Dostavice korigovan racun. Ako sam platio traze da se izjasnim da li da mi vrate novac ili umanje sledeci racun za taj iznos.
 
Ako ima neki agent za Arenu pliz neka se javi u inbox.
 
Apollon je striming servis u vlasništvu Pinka (ŽM), imaju saradnju sa teklekomom tako da njihov sadržaj mogu da gledaju mts / SN korisnici na svojim STB-ovima u okviru video kluba. Kako si ficpiricko u ovoj papazjaniji oko migracije korisnika došao do toga da ti se taj servis dodatno naplaćuje, a da je ostao aktivan, to moraš njih da pitaš.
Ekspanzija Pink-a nema granica od kako je uvedena obavezna tv pretplata. Ocigledno je da svi mi finansiramo i RTS i Pink i ove ostale televizije i servise koji sluze da zamajavaju i lazu narod. Ako se neko seca pre 10ak i vise godina pre obaveze placanja za RTS i kompaniju, desavalo se da ima neka utakmica i da se RTS oglasi kako nemaju sredstva da obezbede prenos ili se jave sat-dva pred utakmicu i hvale se kako su dobili ekskluzivno pravo prenosa, a danas odjednom za sve ima para. Poslovna politika tih kompanija i zakoni im omogucavaju da imaju zaobilazne nacine da zeznu korisnike i da naplate nesto sto korisnici ne bi trebalo da placaju, narocito ako je dogovor za cenu da je fiksna do kraja ugovora, a opste je poznato da su nasim kompanijama glavne mete stariji gradjani ili neinformisani ljudi koji kad im se servira poskupljenje ili nesto uskrati i ne reaguju na to sto se desilo, dok za kompanije naravno nema penala za prevare koje cine.
Proci ce mi ceo ugovor u pisanju prigovora. Vise izmenjah mejlova sa njima nego TV kanala sto sam menjao za vreme ugovora
Bas to :rolleyes:
 
Pa evo ja ne vidim ništa što bi mi ukazalo šta je konkretno naplaćeno....
Inače za prošli račun sam se žalio jer sam mislio da sam slučajno uključio ovaj filmski paket pa sam tražio da ga deaktiviraju, pa su me zvali iz mts-a i rekli da mi je to beplatno i da ne plaćam ništa dodatno, zato kažem više ne znam šta plaćam a šta mi je besplatno jer su tamo svi očigledno ludi
Osim dodatnog STB uređaja za koji ti piše da je naplaćen 150 dinara, da li si proverio koliko ti je naplata celog paketa? Uporedi sa prethodnim računima i videčeš da li su naplatili po novim večim cenama.

Pa meni je svakako sasvim normalno da iscinculiram svaki račun koji mi stigne na kuću u detalje. Isto i u prodavnici itd... Zašto bi platio više i ono što nisam kupio?
Realno si u pravu za troškovve "javnog servisa", samo pogledaš račun za struju... Ali sve to je sasvim normalno, nažalost, u našim životima. Glupo je pričati o tome a ne mešati politiku. Bila je pretplata jedna od prvih stvari koja je demokratski ukinuta u pravcu neka sami zarade svoje plate. Isto je tako demokratski od bukvalno istih brže bolje vraćena :)
Uglavnom, u vezi Apolona, niko te ne tera da ga koristiš. Veliki problem je što ga dosta ljudi aktivira kao video klub a u box paketu je aplikacija besplatna. Dve različite stvari komercijalno perfektno upakovane sa "sad ću te zeznem" šemom.
Opet ja i dalje ne razumem ljude koji će da kliknu na to po svaku cenu, i pored upozorenja koja iskaču. A ne pitaju nekog, ako ne već ne umeju sami.
 
Zvao me je danas agent iz SU u vezi poslate reklamacije (juče sam kroz aplikaciju uputio reklamaciju) i kaže da će mi poslati novi račun sa 50% popusta kakav smo dogovor postigli, a ovaj račun će biti storniran.
 
Na adresu već se ima BOX 3 paket-fiksni+internet+telefon (optika) na drugo ime....da li mogu ja na tu istu adresu da uvedem isto BOX 3 paket,jer će korisnik koji je već na istu adresu kad bude u mogućnosti da preseli ceo BOX 3 paket na drugu adresu?
-Uz napomenu da bih koristio isto optičko vlakno koje imam za instalaciju optike-

Hvala!
Da li ima neki agent da mi odgovori na gore navedeno pitanje?
Ili neki mi napiše odgovor na pp.
Unapred hvala!
 
Nazad
Vrh Dno