Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Jel 4K paket integrisan u nekom Box paketu?
 
Doneli mi novi modem not vaj T6 ali sad ne mogu exencer da prikljuce na njega .Ne znam sta moze da bude problem ?Zna li neki strucan ovde da pomogne. Za novi box move mi rekli ima ga ali kao da je zlatan tesko do njega za postojece korisnike .I ne moze da se zameni jedan box moraju oba da se zamene .
 
Doneli mi novi modem not vaj T6 ali sad ne mogu exencer da prikljuce na njega .Ne znam sta moze da bude problem ?Zna li neki strucan ovde da pomogne. Za novi box move mi rekli ima ga ali kao da je zlatan tesko do njega za postojece korisnike .I ne moze da se zameni jedan box moraju oba da se zamene .
Назив новијег модем/рутера је HG8145X6-6Te. Мове бокс је једна а 4024 друга (ирис) платформа. Логично би било да могу одвојено али вероватно би морали да мењају пакет. Мени су на маил одговорили прво да мове бокса и понуде нема на мтс па потом да ће сви бити замењени али за сада стари корисници нису на реду.
 
Meni srećom nisu sad naplatili zamenu paketa što su naplatili prošlog meseca :D
 
Stigao prvi racun za box3 posle 18 meseci po dinar. Naravno uvecan za 700d iako sam u decembru dobio sms da nece biti povecana cena. Prigovorio momentalno .
 
Zašto nisi raskinuo ugovor kada su najavili povećanje cene? I otišao recimo na yettel ili kod nekog drugog na opet x meseci po 1din?
 
Ako je neko imao slicnu situaciju, gledam da vidim jel mogu da resim problem roditeljima na placu. Vec duze vreme koriste Box4 placaju 5499,00din. Medjutim problem je brzina interneta, setovana je 10/1, ali na zalost to kad se meri je tolko tuzno da dobijemo jedva 2mbit/0.2mbit

Da li mozemo da raskinemo ugovor i da predjemo na box3, bez placanja penala jer su se dosta puta zalili na taj problem i nikad ga nisu resili, cak mislim da su jednom prilikom tolko bili smoreni da su rekli da raskinemo ugovor ako im se njihove usluge svidjajui :D
Gledam da vidim da odrade migraciju na manji paket, a da uzmu mobilni internet kod MTS-a ili Yettel-a posto mislim da ce da im to biti bolje resenje za vecu brzinu i da imaju krsten internet.
 
Kad se počinje sa isključivanjem usluga zbog neplaćenog računa za mesec januar 2025,godine za BOX 3 paket (fiksni+internet+televizija)?
Hvala!
 
@fontana ako nisi vrsio korekciju racuna krajnji datum za placanje je bio 15.2. Ako jesi nakon korekcije racuna daju 15 dana rok. Iskljucenje ide sistemski pa kad se zalomi.
 
Opet moram da reklamiram račun jer su mi naplatili muzički paket koji sam krajem januara zamenio sa dečijim.
Isti slučaj. Samo sam ja zamenio neželjeni dečiji (valjda dodeljen po defaultu) u željeni dokumentarni. Naplatili mi dokumentarni, a izbacili dečiji. Tako da sada imam dva besplatna tv paketa, filmski i dokumentarni, od kojih su mi dokumentarni naplatili (n).

Podneo sam prigovor na račun preko aplikacije.
 
Znaci opet veselje sa MTSom i ovog meseca. Prebacivali smo Box3+mobilni u Box4 pocetkom februara. Rezultat: dodatno naplacen net boost za koji smo zahtevali odmah deaktivaciju, a takodje naplatili i promenu oba TV paketa. Znaci 525 dinara lepo u dzepic po principu APP.

Sad okrenuo podrsku i naravno ubrzo me izbacili sa obavestenjem da zovem kasnije jer nema slobodnih operatera.
 
meni su prosli put od 3 ugovora (obecana po starim cenama) na jednom isporucili racun po novim. Pisao prigovor koji su resili posle 3 nedelje, a u medjuvremenu cale platio prvi (povecan) racun. I sad recimo umasto da dobijem racun umanjen za tu pretplatu, ja ga dobih ponovo povecanog kao i prosli put. Da li to znaci da cu do kraja ugovora morati pisati prigovore? Dal su realni
 
Meni još nisu poslali korigovan box 4 račun za Januar koji su poslali na 2170 umesto 3050. Ali su zato danas poslali račun za Februar na 1600 dinara umesto 3050, apsolutno nejasno kojom logikom. Javili se posle pola sata, napisali prigovor ali nemaju pojma zašto dobijamo umanjene račune i šta se dešava, samo ponovili da nismo u obavezi da plaćamo račune dok ne izdaju korigovane, pa tek onda kreće rok za plaćanje.
 
Opet isto sa reklamacijom računa.
Naplatili opet neosnovano dva dodatna TV paketa i HBO+ :)
Nemoj da platiš dok ti se ne prikaže korektan korigovani račun u Moj MTS a oni sa prigovorom moraju da budu stornirani. Zakonski je valjda rok 14 dana od izdavanja korigovanog računa. Nisam baš siguran oko tih 14 dana ali piše ti nov datum dospeća u svakom slučaju na korigovanom.
 
A što biraš paket, kada su i dalje svi otključani, osim Hbo/Cinemax?
Ja sam konkretno zamenio filmski paket za dokumentarni posle 20.1. računajući i ne znajući da će ova promocija ući i u mart mesec...pa mi onda pre mesec dana pokušali naplatiti tih desetak dana za paket koji zamenio i išao naravno momentalni prigovor i posle korigovani račun. E sad je bez greške februarski račun ali evo kako ljudi pišu opet masovno šalju račune sa uvećanim stavkama kojima nije mesto.
 
Opet isto sa reklamacijom računa.
Naplatili opet neosnovano dva dodatna TV paketa i HBO+ :)
Nemoj da platiš dok ti se ne prikaže korektan korigovani račun u Moj MTS a oni sa prigovorom moraju da budu stornirani. Zakonski je valjda rok 14 dana od izdavanja korigovanog računa. Nisam baš siguran oko tih 14 dana ali piše ti nov datum dospeća u svakom slučaju na korigovanom.
Naravno da necu da platim. Vec sam se zalio za postpaid kad su mi naplatili net boost proslog meseca i sacekao da izdaju korigovan racun.
 
Ima na sajtu u mojmts a može da se vidi i u meniju Iris TV tamo gde su paketi i podešavanja.

Što se tiče mob app ima neka lista kanala ali nije im to tačno šta tamo piše.
 
Pa da, ja gledam u mob aplikaciji nema. Ima spisak kanala po kategorijama ali to je pregled ukupnih kanala, nije za moj nalog
 
Sad video racun za februar naplatili HBO i ako je deaktiviran 23.01 i kanali su od onda zakljucani. Poslat prigovor na racun.
 
Najlakše ti je na samom STB uređaju i podešavanja/moje kupovine... Dobra je istorija kupovine za probleme. Lepo se vidi da sam odjavio HBO+, kada sam ga odjavio, da su ga opet aktivirali/odjavili... isto i za dečiji. Sem te prve odjave HBO+su radili na svoju ruku šta su hteli. I to sve u jednom danu januara.
Imaš i u IRIS GO da pogledaš. Jedino što je prikaz za ovu godinu i nema istorije.

Nije sada problem u tehničkom delu, nisu više čačkali. Sada je problem kod njihove obračunske... Videću malo da se raspitam kada uhvatim vremena da li da preduzmem nešto oko ovoga. Jedno je greška, dešava se. Neosnovane naplate u kontinuitetu mogu da posmatram kao i pokušaj prevare korisnika, na primer.
 
Meni danas stigao račun uvećan za 500 din, i na onaj prethodni sam se žalio za uvećanje pa su ga kao nešto korigovali al ne kako treba pa me je mrzelo da se natežem s njima za tih 150 dinara jer im je trebalo 3 nedelje da ga koriguju. Al ovo sad stvarno postaje bezobrazluk i kriminal jer više ni ne znam zbog čega je povećan i šta je povećano, jer kad ih pitaš da mi objasne razloge povećanja prave se mutavi. Kontam da tako šalju svima, pa gde prođe prođe, lopurde najgore.
 
Vrh Dno