ja dobih poruku da ce mi racun biti korigovan, al cale vec uplatio prvi racun koji je stigao. Valjda nece biti problema, valjda ce to negde uracunati kao pretplatu!?Meni konacno stigao nov racun za MTS, ukinut net boost i skinuto 300 dinara sa pretplate. To je nakon drugog prigovora.
Za koju hoces da kazes da je skandalozno, A1 ili mt:s?Posle 2 godine u A1 sam pravio mts od blata.
Tolike rupe u pokrivenošću, pucanja veze i slično je skandalozno za mobilnu mrežu u današnje vreme.
Tako da, imam potpuno suprotno iskustvo od kolege iznad.
Nisam siguran, ali mislim da nema odustajanja kad je prenos u pitanju. Čak i kad bi mogao da raskineš postpejd ugovor sa MTS-om, ne bi mogao da vratiš broj u A1, makar dok ne prođu dva meseca. Regulatorno gledano, pravo na odustanak od prenosa prestaje već kada operator davalac (u tvom slučaju A1) prihvati prenos broja, tj. pošalje odobrenje operatoru primaocu (u tvom slučaju MTS-u), nezavisno od toga što se tehnički prenos dešava tek dan ili dva ili nekad čak i kasnije. Svakako bi najbolje bilo da odgovori neko ko zna iz iskustva.Je l kasno da se odustane od ugovora pošto je već gotov prenos broja? Stigao ugovor na kućnu adresu kao i kartica, važi li onih 14 dana za odustanak?
Svakako ostaje da sve zavisi od konkretne lokacije. Možda MTS objektivno ima najbolju pokrivenost i kvalitet prenosa podataka, ali ako je kod nekoga Yettel ili A1 bolji, tako je kako je.Tolike rupe u pokrivenošću, pucanja veze i slično je skandalozno za mobilnu mrežu u današnje vreme.
Kaže za A1, jer je MTS pravio od blata, odnosno jako mu je nedostajao. I stvarno A1 ima probleme sa pokrivenošću na mnogim lokacijama van gradskih.Za koju hoces da kazes da je skandalozno, A1 ili mt:s?
Ima, uz onaj aktiviran dodatak MTEL, koji je koliko se secam po automatizmu aktiviran...godinama koristimo i ja i supruga nikada problema....Sto se Madjarske tice, u poslednjih 20 dana isao do Madjarske,do Rumunije sve uredno na oba broja skidao iz onog roming dodatka, sto je u okviru tarife.Je li ono Soko Max ima neograničen internet i u MTEL mreži u BiH i CG?
Izgleda da su stare tarife Soko do 05.11.2024 imale m:tel Plus 30 dodatak u okviru pretplate i zbog toga je bilo neograniceno,bez obzira na sadrzaj GB u Zoni 0, dok sada ne vidim da ove novije Soko tarife imaju taj dodatak.
Ja sam na osnovu ovog napisao da nije neogranicen bez net boosta, ali mozda ti imas neki spec slucaj kao sto je spomenuo @e46glogi
Mozda je neka greska kod njih u sistemu, ali bez obzira imas 400GB po max brzini, a sve neiskorisceno se prenosi, pa moze da se duplira. Zasto je otislo na 1TB, ko bi ga znao, ali svakako ti ne skodi.Ima li neke veze gašenje netboost-a na soko lite tarifi i pojavljivanje 999 gb? Ovi iz mts-a tvrde da imam neogradničen 400 po punoj brzini, a posle po smanjenoj?
Pogledajte prilog 482667
DaJe li ono Soko Max ima neograničen internet i u MTEL mreži u BiH i CG?
Net boost je po defaultu aktiviran i free na soko maxuMTEL net je neogranicen ako je aktiviran Net Boost, ovako je 22GB mesecno sto je svakako dosta.
Da, setio sam se to posle, samo nisam bio siguran da li je aktivan ili nema potrebe da se aktivira jer je neogranicen net po max brzini.Net boost je po defaultu aktiviran i free na soko maxu
Da li ima 4G signala?Prakticno nisu. Neces placati nista dodatno sve koristis sto imas u paketu. (Minuti poruke i internet) Pokrivenost ti je samo Severni deo i u Srpskim enklavama.
To je sada ponuda za prelazak iz A1. Ne moraš ništa da se plašiš, stvarno je tako.Da li je neko skoro prelazio iz A1 u MTS na Omorika S tarifu? Tata je isao da se raspita za svoj ugovor i kaze da su mu rekli da bi prvih 6 meseci placao 1012 dinara (plus 100 dinara popusta ako bi koristio e-racun), a ostalih 18 meseci 1350 dinara (plus 100 dinara popusta uz e-racun). Da li su tako jos nekome ponudili? Iskreno, deluje kao dobra ponuda, ali malo me strah da li je to sve tako kao sto su rekli.
Da li ima 4G signala?
Tražila sam obrazloženje odbijanja prigovora i poslali su mi mail koji verovatno svima salju da je istekao rok za zalbu za poskupljenje u decembru. Pozovem ja njih i objasnim da se moj prigovor ne odnosi na to već na ne ispunjavanje posebnih pogodnosti iz ugovora (24 meseca x1599 din), jer su posle 6 meseci podigli naknadu. Isti dan me je pozvala neka žena i rekla da mi je prigovor osnovan i da samo moraju da vide kako da to rese. Sutradan me zove i kaže da mi je istekao rok za zalbu, jer je rok 1 mesec ali da mogu da mi izadju u susret (!) da mi ponude da 2 broja kojima mi istice ugovorna obaveza produžim sa popustom od 50%! Pitah je da li zaista misli da ću ostati u njihovoj mreži, kaže razume moje nezadovoljstvo. Rekoh vi imate rok 10 godina ako ne i više da potražujete dugovanja, a ja mesec dana ako mi naplacujete više? I ne radi se o 50e koje su mi uzeli nego o principu, sad su izgubili 2 mobilna i 2 boksa koje ću preneti. Čekam i odgovor Ratela. Da li još ima onih 50% popusta za prelazak u A1?Zdravo svima,
27.02.2023. sam putem maila obnovila ugovor i dobila propratno pismo da će mi mesečna naknada biti 1599 dinara 24 meseca. Posto mama placa te račune u decembru sticajem okolnosti vidim na računu da je naknada 2299 dinara. Uložim prigovor i danas mi pošalju SMS da je odbijen kao neosnovan jer je promo period istekao. Sutra ću se zaliti dalje, ali me zanima da li je neko imao sličnu situaciju?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari