Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Na forumu uvek neko javi za poskupljenje . Tada im pošaljete mail i izjavite da se ne slažete sa time i da hoćete da raskinete UO . Odgovore Vam uvek da Vam ostaje cena po ugovoru do isteka istog . Plus obavestite prijatelje o tome .
Baš je teško i naporno ?
 
… bitikratska mašinerija, koja opstaje na ogromnoj neobaveštenosti svojih korisnika… šum koji proizvede manjina zatrpa gomila svakodnevnih dešavanja…
 
Na forumu uvek neko javi za poskupljenje .

Evo ga nebeski narod gutač svega što mu se servira kao normalno. Čuj, Na forumu uvek neko javi. U kom to Zakonu forum predstavlja trajni nosač podataka koji ja treba da imam da bi moja reakcija bila pravovremena? Gde u mojoj UO piše da moram biti forumaš da mi ne bi bila zgažena prava garantovana istom? Neka stisnu dugme i banuju me da se ne nerviram zbog ovakvih izjava čuvara plamena operatora koji je ojadio bar polovinu miliona korisnika zbog toga što nisu pratili podmetačke poruke i manipulativnu objavu na sajtu koju ni svaki pravnik ne bi ispravno shvatio jer se promene opisuju kao unapređenja, ne dranje kože.

"S obzirom na zakonsku definiciju „trajnog nosača podataka“ iz člana 4 ZEK, jasno je da obaveštavanje mora biti u pisanom obliku, lično i da mora sadržati pravnu pouku potrošaču-krajnjem korisniku da ima pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja naknade. Prema ZEK, obaveštavanje preko sajta nije obavezno ali lično obaveštavanje – jeste. U slučaju da operator nije na adekvatan način obavestio korisnika, kako je napred navedeno, takvo postupanje se smatra nepoštenom poslovnom praksom i ZABRANJENO je i NIŠTAVO, prema članovima 16, 17. i 18. Zakona o zaštiti potrošača. U tom slučaju, promena cene se ne sme primeniti." - ekeftiva.rs
 
Screenshot_20250225-104705_Messages.jpg
Spada li ovo u lično obaveštenje? Računam da je ljudima koji imaju papirni račun ovakav tekst stigao na poleđini računa...
A forum je tu, hvala Bogu, da omogući brži protok informacija, jer ja, prvi, po automatizmu, nisam pogledao ovu poruku detaljno dok nije počela priča ovde o poskupljenju.
 
Spada li ovo u lično obaveštenje?
Spada, SMS na kontakt telefon je prikladan način, ali ostaje problematika adekvatnosti samog obaveštenja. Ovo koje su poslali je prilično nejasno i selektivno, navodi samo poboljšanja.

Računam da je ljudima koji imaju papirni račun ovakav tekst stigao na poleđini računa...
Isključivo su slali SMS-ove. Ko je imao upisan pogrešan broj telefona u sistemu ili nijedan (npr. mnogi korisnici Supernove, koji imaju samo kablovsku TV), praktično nije ni obavešten.
 
Spada li ovo u lično obaveštenje?

Spada u lično obaveštenje po formi, po sadržaju ne spada ni u kakvo obaveštenje.

Naš Zakon je jasan kao dan, samo je njima omogućeno da ga tumače i oni drugi sprovode onako kako žele jer kontrole, morala, posledica za nepostupanje po "sve po Zakonu" u našoj zemlji nema.

"Uvedena je i jedna veoma korisna novina: obaveštenje o nameri jednostrane izmene uslova ugovora više neće moći da se okači samo na sajt i da se smatra izvršenim. Članom 131. stav 1. novog zakona je predviđena dužnost operatora da „krajnjeg korisnika najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.“

Nigde u tim SMS i sajt obaveštenjima nije jasno stajalo da će biti izvršena jednostrana izmena uslova UO, niti jasno stavljeno do znanja koji su to uslovi izmenjeni, niti jasno stavljeno do znanja da imamo 30 dana da odreagujemo. Sve i da smo videli njihov podmukli SMS u kojem pišu o unapređenju internet paketa, koji ja ne koristim, već usluge mobilne telefonije. Onaj deo sa neograničenim internetom već imam, tako da mi ni to nije lično obaveštenje koje ukazuje da će se bilo kakva promena desiti.

Jasno je kao dan,
Samo je pitanje da li ćemo se pobuniti, u kojoj meri, kao i na kraju da li će RATEL po Zakonu, ili po Kadiji.
 
Ja znam gomilu ljudi koji su ukorenjeni u MTS-u i pored poskupljenja Box i mobilnih usluga ludeli i urlali dva dana na sva usta smirili se i nastavili da žive kao i pre toga.

Ja da nisam dragu nagovorio da predje u A1, nikad ne bi prešla. Nagovarao sam je punih dve nedelje svaki dan i jedva je prešla, jedva...
 
Znamo svi takve, bundžije na sat, dva, da bi se bunili, bundžije na tastaturi, društvenim mrežama, a dela nigde, samo nastave da plaćaju svoje račune. Ima ih i ovde, opravdanja na sve strane jer tako je lakše. Dok se ne pobuni većina i zatrpa ih predmetima prosto im se može da rade šta im padne na pamet očigledno.

Hajde neka se javi neko ko je pisao da je uspeo da ih se ratosilja, kakav je redosled radnji ako mi prođe poravnanje i raskinem ugovor? Kada se obraćam drugom operateru za prenos broja, kako ide sve to?
 
Ako prelaziš u drugu mrežu, kontaktiraj nekog od agenata, dogovori se sve i oni će uraditi sve za tebe bez odlaska u poslovnica tj pokrenuće prenos broja.
 
Ja znam gomilu ljudi koji su ukorenjeni u MTS-u i pored poskupljenja Box i mobilnih usluga ludeli i urlali dva dana na sva usta smirili se i nastavili da žive kao i pre toga.

Ja da nisam dragu nagovorio da predje u A1, nikad ne bi prešla. Nagovarao sam je punih dve nedelje svaki dan i jedva je prešla, jedva...
Veliki razlog je jer takvi korisnici nisu pravno edukovani. Ne znam ko je vise kriv, mts ili korisnik? Svakako korisnik ima opciju da stekne novo znanje i posalje im detaljan prigovor, pozivajuci se na zakon :)
 
Naši ljudi jedva da su edukovani u svakom smislu ne samo u pravnom... Radim sa tehnikom dugo godina i ne mogu da se nacudim kad spomenem neke premium marke uredjaja, da ljudi pitaju šta je to nešto novo ili jesu to neki kinezi... I ne znam sto se vise čudim sa tim, ali ne mogu da se ne zacudim da ljudi stvarno nikad nisu čuli za kvalitet. Stvarno mislim da je 99% ljudi čulo samo za Gorenje i Golf dvojku...
 
Pitanje za korisnike mts-a da li je ista brzina za prepaid i postpaid? U postupku sam prenosa sa A1 na mts pa sam isprobao mts prepaid na mojoj lokaciji i internet je 3 puta sporiji od A1 pa me to pomalo brine da raskinem ugovor dok još nije kasno. Potpisao sam mts ugovor i zahtev za prenos pa sad očekujem poziv A1 da mi ponude bolje uslove... Nisam pametan šta da radim.
 
Pitanje za korisnike mts-a da li je ista brzina za prepaid i postpaid? U postupku sam prenosa sa A1 na mts pa sam isprobao mts prepaid na mojoj lokaciji i internet je 3 puta sporiji od A1 pa me to pomalo brine da raskinem ugovor dok još nije kasno. Potpisao sam mts ugovor i zahtev za prenos pa sad očekujem poziv A1 da mi ponude bolje uslove... Nisam pametan šta da radim.
I mene zanima kakva je brzina drugima u MTS-u. Evo upravo mi je prešao broj iz A1 u MTS i brzina je blago užasna, svega 15mbps, dok je u A1 recimo išlo i preko 100mbps. Ali ajde, da ne mračim, možda i dalje traje neki deo prebacivanja ili šta god već pa je zbog toga.

Inače, kako aktivirati besplatan Apolon? Imam Soko Max i kada uđem u moj mts nudi mi da aktiviram ali po ceni od 699 dinara mesečno?
 
Plati račun (da ne moraš da razmišljaš o dugovima, kreditnoj istoriji i sl.) i žali se Ratelu sa celom dokumentacijom o prigovoru koji ti nisu prihvatili.

Kada ti žalba prođe izdaće korigovan račun, a onda ćeš tražiti preknjižavanje viška. Ako nisi više pretplatnik višak će ti (ponavljam, pošto budeš zahtevao preknjižavanje) uplatiti na račun.

Nemoj da propustiš da se žališ!
Jos uvek nisam ovo resio, nisam se ni zalio, a nisam ni platio jos, kako vise nisam korisnik mobilnih usluga kod mts-a, svi prethodni racuni nece biti vidljivi na mojmts portalu, a kamata je sitna...

Ponovo sam procitao ugovor i vidim da ima stavka u kojoj pise da se gubi pravo na popust u slucaju prestanka vazenja posebnog ugovora, pa moguce da su mi odbili zalbu po tom osnovu i nisu obracunali popust na zadnjem racunu, pa mozda ni RATEL tu ne moze nista uraditi, nisam siguran... :unsure:

Screenshot 2025-02-26 033934.jpg
 
I mene zanima kakva je brzina drugima u MTS-u. Evo upravo mi je prešao broj iz A1 u MTS i brzina je blago užasna, svega 15mbps, dok je u A1 recimo išlo i preko 100mbps. Ali ajde, da ne mračim, možda i dalje traje neki deo prebacivanja ili šta god već pa je zbog toga.

Inače, kako aktivirati besplatan Apolon? Imam Soko Max i kada uđem u moj mts nudi mi da aktiviram ali po ceni od 699 dinara mesečno?
Samo ga aktiviraj, besplatan je iako pise da se placa, bezine su top idu bar meni preko 250 ali zavisi i od uredjaja i lokacije ali nigde u BG nisam imao problem, free ti je i dizer a i balkan music i ostale neke app.
Takodje imam soko max nama je neogranicen po max dostupmim brzinama dok drugi imaju ogranicenja po max brzini i neo po smanjenim.
Ako si iz BGa trebalo bi da nemas problema sa brzinom.
 
I mene zanima kakva je brzina drugima u MTS-u. Evo upravo mi je prešao broj iz A1 u MTS i brzina je blago užasna, svega 15mbps, dok je u A1 recimo išlo i preko 100mbps. Ali ajde, da ne mračim, možda i dalje traje neki deo prebacivanja ili šta god već pa je zbog toga.

Inače, kako aktivirati besplatan Apolon? Imam Soko Max i kada uđem u moj mts nudi mi da aktiviram ali po ceni od 699 dinara mesečno?
Toga sam se i plašio. Baš sam proveravao kod komšije njegovu brzinu na postpaid oko 50mbp što je po meni jako sporo za 4g+
Javi kakve su brzine danas i koji deo grada ako si BG.
 
Brzine na MTS su katastrofa u odnosu na A1. Bar što se tiče Novog Sada.
MTS ima bolju pokrivenost u gradu, dok A1 u pojedinom delovima grada na nižim spratovima gubi signal.
Ali tamo gde ima signala A1 ide i preko 100 Mbps dok MTS jedva izvuče 15 Mbps. Osim na nekim otvorenim lokacijama gde i MTS može da izvuče 100.
 
isprobao mts prepaid na mojoj lokaciji i internet je 3 puta sporiji od A1 pa me to pomalo brine da raskinem ugovor dok još nije kasno
I mene zanima kakva je brzina drugima u MTS-u.
Brzine na MTS su katastrofa u odnosu na A1. Bar što se tiče Novog Sada.
Po mom iskustvu, apsolutno sve zavisi od lokacije. Primera radi, u mojoj kući (blizu centra grada, ali znatno manjeg od NS) iz nekog razloga MTS i A1 postižu podjednako očajne brzine, a probao sam i pripejd i postpejd brojeve, baš kako bih ispitao šta se dešava. U dvorištu i na ulici je bolja situacija, oko 10 Mbps, ali u samoj kući često brzina bude i svega 200 kbps, a 10 Mbps ne može da dobaci nikako. S druge strane, Yettel se vrti u rasponu 20-50 Mbps i obrnut mu je princip – uglavnom je bolji protok u kući nego u dvorištu, trenutno 40 Mbps naspram 20 Mbps – što je opet daleko od idealnog, ali je jedino prihvatljivo kada mi zatebaju mobilni podaci u kući.

Na nekim drugim lokacijama koje su samo stotinak metara od moje kuće nema problema, i MTS i A1 uveliko prebacuju 100 Mbps, dok Yettel ostaje stabilan, uvek u svojih 20-50 Mbps, uz retka mesta na kojima dostiže 60 Mbps. Pritom ovo ništa nema veze sa jačinom i kvalitetom signala. Eto, baš na današnjem primeru Yettela, osetno je bolji signal u dvorištu nego u kući (pratio sam tačne parametre putem aplikacije NetMonster, mada je to i logično), a brzina duplo manja. Sve u svemu, uvek je najbolje testirati brzinu na svojoj lokaciji. Kod mene je to presudilo da svojevremeno ne pređem iz Yettela u A1, iako sam u A1 imao znatno bolju ponudu.

Ponovo sam procitao ugovor i vidim da ima stavka u kojoj pise da se gubi pravo na popust u slucaju prestanka vazenja posebnog ugovora
Nisam siguran šta su tačno mislili, tj. šta bi uopšte bio raskid posebnog ugovora uz nastavak trajanja osnovnog, ali čudno bi svakako bilo da ti retroaktivno ukidaju popust.
 
Ja imam bas suprotno iskustvo zato i pobegoh sa A1 tada Vip, ono katastrofa bio sto kod mene u kraju sto po BGu nisam 100ku ni u mislima video dal do 50 dodje i to ako sam na otvorenom i da imam srece. Ovo je unurra u kancu dok sam pa uradio merenje napolju jos bolje.
Sluzbeni mi je Yettel i tu imam neograniceno neta i za nijansu je losiji od mtsovog.
A1 katastrofa bar bio tada ali ne bi se na njih vratio da su jedini, ostao mi pozivni 060 kad sam prebacivao, mts je iz mog iskustva svetlosnim godinama ispred A1, dok se burazer kune u A1 i nece od njih iako realno vidi losije rezultate i u samom voice delu kao i u data.
Kaze meni dobro radi, eeeee koliko takvih ima koji se zadovoljavaju prosekom pa ti mislis to o cemu pricaju je dobro.
Ja volim da bude sto bolje, jace, vise.
Da lokacija Zemun da imas i tu informaciju.
Screenshot_2025-02-26-08-59-44-741_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
 
U zgradi gde sam, izvlaci do oko 50, mada ume da padne i na 20ak. Nisam previse obracao paznju na ovo, jer iskreno nisam ni primetio neki problem u radu. Secam se da sam svojevremeno izvlacio i vise na nekim lokacijama, tipa oko 100, ali bas cu ovih dana malo proveriti kako se krece brzina na drugim lokacijama.
 
Bitno da je stabilno brzo otvara i da ima signala,brzina je jedino bitna ako skidate nesto...
 
Može li neko da podeli koja su mu podešavanja za internet/MMS? Nailazim na 3 različita, a preko SMS-a nikako da dobijem, baguje nešto očigledno. Net doduše radi, ali i dalje očajno, od 3mbps pa do 15mbps, ne prelazi dalje. Meni je recimo to bitno jer i skidam fajlove i gledam strimove.

Btw, neko je pitao bio iznad, nije lokacija BGD, već Gornji Milanovac.
 
a preko SMS-a nikako da dobijem
Očekuješ da ti sami stignu ili si probao i ručno da ih iniciraš, npr. preko portala Moj mts ili preko vodiča (*797#)? Ja sam sad ručno inicirao preko vodiča i stigle su bez problema. Postavio sam svakako u prilogu, ali ne verujem da će ti pomoći, čim ti internet svakako radi. Evo, sa porukama ili bez njih, nema razlike kod mene u kući: MTS i A1 su praktično neupotrebljivi (test brzine ili ne može da se pokrene ili beleži vrednosti ispod 1 Mbps), dok je Yettel na minimumu (20 Mbps), duplo sporiji nego jutros, pretpostavljam zbog većeg opterećenja mreže.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250226-165924_Configuration message.jpg
    Screenshot_20250226-165924_Configuration message.jpg
    70.4 KB · Pregleda: 19
  • Screenshot_20250226-165928_Configuration message.jpg
    Screenshot_20250226-165928_Configuration message.jpg
    68.8 KB · Pregleda: 18
Probao sve moguće, od *797# do iniciranja preko MTS aplikacije, najviše što dobijem je poruka da će stići, ali ne stižu, pa reko da ukucam ručno. Mislim, net radi, ali ne mogu da poverujem da je ovoliko lošije od A1.
Ovo su mi trenutna podešavanja i kontam da je to to.

1000004687.jpg
 
Mislim, net radi, ali ne mogu da poverujem da je ovoliko lošije od A1.
Vidim, hahah, zato i ponavljam svoju situaciju sa kućom, koja je i drastičnija od tvoje. Prosto sve zavisi od lokacije. 😅 Kako sam i jutros napisao, neprijatno sam se iznenadio kad sam hteo da pređem sa Yettela na A1 (u igri je bio čak i KućniNet za "glavni", isto zasnovan na 4G mreži), samo da bih zaključio da bi mi njihov internet bio neupotrebljiv. A važno mi je da radi, jer su mi mobilni podaci rezerva kad "glavni" internet zakaže: smetnja, nestanak struje, itd. I onda sam faktički primoran da ostanem u Yettelu, jer samo od njega mogu da napravim upotrebljiv hotspot. Zbog takvih stvari i naglašavam da uvek treba proveriti performanse na svojoj lokaciji.

Ovo su mi trenutna podešavanja i kontam da je to to.
Biće da jeste. Kod mene jedino kao naziv stoji isto gprswap umesto internet, ali to je valjda nebitna stavka, čisto identifikator za tebe. Doduše, sumnjivo mi je što ti ne stižu poruke. Nije isključeno ni da su nešto zeznuli prilikom prenosa Znam za suprotan slučaj: prelazak iz MTS-a u A1 koji je rezultirao jednoipodnevnom blokadom broja (automat bi prilikom poziva javljao da je izabrani broj privremeno nedozvoljen). Predložio bih ti da se prošetaš gradom i da testiraš brzine na različitim mestima. Ako ti je svugde tako loša, onda je do tvoje kartice, ali verujem da će makar negde (trg i slično) prebaciti 100 Mbps, u kom slučaju je definitivno do lokacije. I suprotno, možeš probati da nađeš nekog starog MTS-ov korisnika da dođe do tebe i da testira.
 
Meni konacno stigao nov racun za MTS, ukinut net boost i skinuto 300 dinara sa pretplate. To je nakon drugog prigovora.
 
Vidim, hahah, zato i ponavljam svoju situaciju sa kućom, koja je i drastičnija od tvoje. Prosto sve zavisi od lokacije. 😅 Kako sam i jutros napisao, neprijatno sam se iznenadio kad sam hteo da pređem sa Yettela na A1 (u igri je bio čak i KućniNet za "glavni", isto zasnovan na 4G mreži), samo da bih zaključio da bi mi njihov internet bio neupotrebljiv. A važno mi je da radi, jer su mi mobilni podaci rezerva kad "glavni" internet zakaže: smetnja, nestanak struje, itd. I onda sam faktički primoran da ostanem u Yettelu, jer samo od njega mogu da napravim upotrebljiv hotspot. Zbog takvih stvari i naglašavam da uvek treba proveriti performanse na svojoj lokaciji.


Biće da jeste. Kod mene jedino kao naziv stoji isto gprswap umesto internet, ali to je valjda nebitna stavka, čisto identifikator za tebe. Doduše, sumnjivo mi je što ti ne stižu poruke. Nije isključeno ni da su nešto zeznuli prilikom prenosa Znam za suprotan slučaj: prelazak iz MTS-a u A1 koji je rezultirao jednoipodnevnom blokadom broja (automat bi prilikom poziva javljao da je izabrani broj privremeno nedozvoljen). Predložio bih ti da se prošetaš gradom i da testiraš brzine na različitim mestima. Ako ti je svugde tako loša, onda je do tvoje kartice, ali verujem da će makar negde (trg i slično) prebaciti 100 Mbps, u kom slučaju je definitivno do lokacije. I suprotno, možeš probati da nađeš nekog starog MTS-ov korisnika da dođe do tebe i da testira.
Testirao upravo sa kolegom na poslu, slična brzina, za nijansu možda malo brže mu bilo. U međuvremenu probao da odigram neku igricu na telefonu koja zahteva stabilan internet tj ping, blago rečeno katastrofa, malo je falilo telefon da razbijem iako mi on apsolutno ništa nije kriv. Čak i kad otvaram bilo koju stranicu, lupam google, benchmark itd skoro uvek postoji nekakav delay, učitava par sekundi pa onda otvori, nešto definitivno ne štima, nisam se sa ovim susreo nikad.

Posetiću sutra poslovnicu da vidim da mi eventualno zamene za e-sim ako slučajno kartica pravi neki problem, mada čisto sumnjam...taman da usput u centru testiram i samu brzinu.
 
Izvinjavam se na dva uzastopna ali prethodni ne mogu da editujem:

Testirao na još tri mesta kod tri različite osobe, svima slično i kukaju.
Je l kasno da se odustane od ugovora pošto je već gotov prenos broja? Stigao ugovor na kućnu adresu kao i kartica, važi li onih 14 dana za odustanak? Zaista sam imao dobru volju da budem kod njih ali ovo je blago rečeno užasno.

1000004691.jpg
 
Nazad
Vrh Dno