Jasno, znači to je suštinski isti slučaj kao u moja dva navedena primera iz MTS-a i Yettela, gde je vlasnik pripejd broja promenjen neposredno pred zahtev za prenos u A1, i ti prenosi su prošli bez ikakve frke. Ako se ne javi neko drugi sa pametnijim ili proverenim rešenjem, evo šta bih ja uradio na devojčinom mestu. Prvo bih se kroz neki zvanični kanal (mora da postoji, a možda može i u poslovnici, valjda imaju neki mehanizam za podnošenje prigovora) obratio samom A1 sa zahtevom da odblokira prenos broja, uz citiranje pravilnika o prenosu, koji pominje samo da broj ne sme da se koristi manje od dva meseca kod operatora davaoca, bez ulaska u detalje korišćenja. Dodatni argument je to da je njihova krivica što su pogrešno ukucali JMBG prilikom registracije, a moglo bi i da se napomene da drugi operatori to ne gledaju. Ako bi oni taj zvanični zahtev odbili, usledio bi prigovor RATEL-u, sa istom argumentacijom. E, sad, sve je to procedura, može da potraje toliko da bi tih 60 dana isteklo, a i nema nikakve garancije da bi se išta time dobilo, ali makar je besplatno, nema previše cimanja, a iscrpeli biste sve razumne opcije.