Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Jasno, znači to je suštinski isti slučaj kao u moja dva navedena primera iz MTS-a i Yettela, gde je vlasnik pripejd broja promenjen neposredno pred zahtev za prenos u A1, i ti prenosi su prošli bez ikakve frke. Ako se ne javi neko drugi sa pametnijim ili proverenim rešenjem, evo šta bih ja uradio na devojčinom mestu. Prvo bih se kroz neki zvanični kanal (mora da postoji, a možda može i u poslovnici, valjda imaju neki mehanizam za podnošenje prigovora) obratio samom A1 sa zahtevom da odblokira prenos broja, uz citiranje pravilnika o prenosu, koji pominje samo da broj ne sme da se koristi manje od dva meseca kod operatora davaoca, bez ulaska u detalje korišćenja. Dodatni argument je to da je njihova krivica što su pogrešno ukucali JMBG prilikom registracije, a moglo bi i da se napomene da drugi operatori to ne gledaju. Ako bi oni taj zvanični zahtev odbili, usledio bi prigovor RATEL-u, sa istom argumentacijom. E, sad, sve je to procedura, može da potraje toliko da bi tih 60 dana isteklo, a i nema nikakve garancije da bi se išta time dobilo, ali makar je besplatno, nema previše cimanja, a iscrpeli biste sve razumne opcije.
 
Zna li neko koliko se čeka na odgovor RATEL-a posle obraćanja za vansudsko poravnanje?
 
Ako čita neki agent mts-a ovu temu, zamolio bih da mi se javi na pp. Imam u kući penzionera koji bi preneo broj iz A1 na Senior postpejd paket u mts. Zanima me da li postoji neki dodatni benefit-popust za prelazak u vidu nekih free meseci ili neki popust u % za određen period u toku ugovorne obaveze.
Hvala.
 
A kako si im se obratila uopšte? Htedoh to da te pitam još pre neki dan, baš kad si pitala za formu izjave, ali sam zaboravio. U međuvremenu sam pomogao jednoj starijoj osobi da popuni zahtev onlajn, i tu je pitanje da li je već pokrenut postupak deo formulara za prijavu, prosto izabereš između "da" i "ne". Shvatam onda da nisi preko tog formulara, ali kako onda jesi? Povezano pitanje, imaš li javni broj za praćenje statusa i dodavanje podnesaka? Onlajn se dobije, pa otprilike može da se prati šta se dešava, ali čuo sam da isto odgovori stižu isključivo poštom na kućnu adresu, što mi je čudno, kad već imaju mejl, ali dobro, tako je kako je.
 
Jesam preko njihovog sajta. Iskreno ne sećam se da li je bilo to pitanje i sad sam pogledala, nema ga na njihovoj potvrdi o prijemu..
 
Hmmm, pa čudno. Može svakako ovde da se vidi kako izgleda forma (eto ujedno i linka ako neko nije sam našao), i to je prvo pitanje.
 
Pa ne znam, možda su u međuvremenu menjali jer piše da je obavezno, ne bih mogla da preskocim taj korak.
 

Prilozi

  • IMG_3544.jpeg
    IMG_3544.jpeg
    148.4 KB · Pregleda: 64
Meni je stigao odgovor postom 11. dan, trazili su da dostavim izjavu da nisam pokrenula postupak vansudskog resavanja spora pred drugim nadležnim telom. Sad ponovo čekam odgovor.
Hvala. Pitam zbog plaćanja računa, onda ću morati da platim ovaj uvećan januarski račun da mi ne bi isključili pozive, pa ne znam da li će i to plaćanje smatrati pristankom na nove uslove. Na sajtu mi i dalje u statusu stoji "Pisarnica". Inače u trenutnom formularu na sajtu prvo ili drugo pitanje je to, da li je već pokrenut postupak, pretpostavljam da neće tražiti i pisanu izjavu sada kada su to ubacili.
 
Edit: update za moju žalbu, uvidom u SMS poruke koje ne čitam, a potpuno pi***rski su podvukli u poruci u kojoj obaveštavaju o visini računa (koju ne čitam!) i obaveštenje o menjanju tarifa, shvatih da su me ipak lično (iako pi***rski) obavestili o dešavanju i da je moj rok od 30 dana žalbe po Zakonu istekao. Sada mi ostaje samo da sačekam 6 meseci da istekne ugovor i nikada i ni pod kojim uslovima više ne budem deo bilo čega što ima veze sa uhlebljenom državnom hobotnicom. 😖
Inače taj SMS je od 9.12. pa proverite i vi.
Znaci ja sam u maju obnovio ugovor i od tada su prestali da mi salju poruke o iznosu mesecnog racuna (prebacio sam i racun na sebe ujedno posto de vodio na drugog). Nakon sto sam shvatio da mi ne stizu poruke trazio sam im u decembru (ali ocigledno nakon sto su poslali sms-ove ljudima za novembarski racun) preko mts chata da mi stizu i ukljucili su ponovo. Nakon toga mi je stigao smsom decembarski racun u januaru. To treba da znaci da sam se bezveze zalio i njima, a nakon sto su odbili prigovor, i RATEL-u da nisam dobio sms obavestenje (cekam odgovor) ? Ako mozes samo da mi posaljes ili objavis ovde tu poruku za iznos racuna u kome se nalazi i to obavestenje o promeni tarifa. Hvala.
 
Raskinuo sam postpaid ugovor, odnosno ugovornu obavezu, 23.1. zbog poskupljenja, prebacio broj u drugu mrezu i u racunu za januar mi nisu uracunali popust na osnovnu naknadu koji sam imao u ugovoru.

Podneo prigovor emailom 6.2. cim je stigao racun, 10.2. dobio email da je prigovor zaveten pod tim i tim brojem i od tada se video na portalu mojmts. 14.2 dobijam sms da je resavanje u toku i da su potrebne dodatne provere i mole za strpljenje.
Danas(20.2.) konacno dobijam sms u kojem pise da je naknada pravilno fakturisana i da prigovor ne mogu prihvatiti kao osnovan.
Na drugom broju na kom je isto raskinuta UO, popust je uredno uracunat... :rolleyes:

Ne znam dal' uopste ima svrhe da pisem nesto RATEL-u ili da platim ovaj racun?!:unsure:

mts prigovor.jpg
 
Znaci ja sam u maju obnovio ugovor i od tada su prestali da mi salju poruke o iznosu mesecnog racuna (prebacio sam i racun na sebe ujedno posto de vodio na drugog). Nakon sto sam shvatio da mi ne stizu poruke trazio sam im u decembru (ali ocigledno nakon sto su poslali sms-ove ljudima za novembarski racun) preko mts chata da mi stizu i ukljucili su ponovo. Nakon toga mi je stigao smsom decembarski racun u januaru. To treba da znaci da sam se bezveze zalio i njima, a nakon sto su odbili prigovor, i RATEL-u da nisam dobio sms obavestenje (cekam odgovor) ? Ako mozes samo da mi posaljes ili objavis ovde tu poruku za iznos racuna u kome se nalazi i to obavestenje o promeni tarifa. Hvala.
Ne nalazi se nikakvo obaveštenje o promeni tarifa, upravo o tome se i radi, već link ka sajtu koji vodi ka stranici koja i dalje postoji pa se svako može uveriti da ni tamo ništa jasno ne piše.
Neću kačiti screenshot poruke jer sadrži podatke vezano za moj račun da neko ne bi slao kao svoj dok sam u procesu, ali ću iskopirati deo poruke bez podataka:

"Postovani, Vas racun za novembar iznosi
****** Molimo Vas da iznos
uplatite do 15.12.2024. na racun
*****, poziv na broj ******. Brzo i lako platite
racun online u 3 koraka na
https://mts.rs/placanje-racuna***** Od 09.01.2025. vazice
aktuelni paketi iz komercijalne ponude
koji donose: vece brzine kucnog interneta
uz izjednacen upload i download na
optici, televiziju da kreirate po svojoj
meri, postpejd tarife sa neogranicenim
internetom u Srbiji, razgovorima i
porukama ka MTEL Zoni, i jos mnogo
toga. O primeni komercijalne ponude se
mozete dodatno informisati na sajtu
https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije. Vas mts"
 
Da ponovim po ko zna koji put. Glavno je pitanje da li je ovakva poruka i ovakav način direktnog obaveštavanja korisnika u skladu sa zakonom ili ne. Nažalost nisam pravnik pa da dam ovakvo ili onakvo mišljenje na tu temu.
 
Znaci ja sam u maju obnovio ugovor i od tada su prestali da mi salju poruke o iznosu mesecnog racuna (prebacio sam i racun na sebe ujedno posto de vodio na drugog). Nakon sto sam shvatio da mi ne stizu poruke trazio sam im u decembru (ali ocigledno nakon sto su poslali sms-ove ljudima za novembarski racun) preko mts chata da mi stizu i ukljucili su ponovo. Nakon toga mi je stigao smsom decembarski racun u januaru. To treba da znaci da sam se bezveze zalio i njima, a nakon sto su odbili prigovor, i RATEL-u da nisam dobio sms obavestenje (cekam odgovor) ? Ako mozes samo da mi posaljes ili objavis ovde tu poruku za iznos racuna u kome se nalazi i to obavestenje o promeni tarifa. Hvala.

To znači da o promeni cena nisi obavešten čak ni onim spornim SMS-om. Proveri da li si obavešten sitnim slovima na računu...

Prema Zakonu o elektronskim komunikacijama potrošač mora biti obavešten lično i nedvosmisleno, a mora biti obavešten i o pravu na raskid ugovora. Od momenta obaveštavanja teče rok od 30 dana u kome se ugovor može raskinuti bez penala.
Raskinuo sam postpaid ugovor, odnosno ugovornu obavezu, 23.1. zbog poskupljenja, prebacio broj u drugu mrezu i u racunu za januar mi nisu uracunali popust na osnovnu naknadu koji sam imao u ugovoru.

Podneo prigovor emailom 6.2. cim je stigao racun, 10.2. dobio email da je prigovor zaveten pod tim i tim brojem i od tada se video na portalu mojmts. 14.2 dobijam sms da je resavanje u toku i da su potrebne dodatne provere i mole za strpljenje.
Danas(20.2.) konacno dobijam sms u kojem pise da je naknada pravilno fakturisana i da prigovor ne mogu prihvatiti kao osnovan.
Na drugom broju na kom je isto raskinuta UO, popust je uredno uracunat... :rolleyes:

Ne znam dal' uopste ima svrhe da pisem nesto RATEL-u ili da platim ovaj racun?!:unsure:



Plati račun (da ne moraš da razmišljaš o dugovima, kreditnoj istoriji i sl.) i žali se Ratelu sa celom dokumentacijom o prigovoru koji ti nisu prihvatili.

Kada ti žalba prođe izdaće korigovan račun, a onda ćeš tražiti preknjižavanje viška. Ako nisi više pretplatnik višak će ti (ponavljam, pošto budeš zahtevao preknjižavanje) uplatiti na račun.

Nemoj da propustiš da se žališ!
 
Poslednja izmena:
Da ponovim po ko zna koji put. Glavno je pitanje da li je ovakva poruka i ovakav način direktnog obaveštavanja korisnika u skladu sa zakonom ili ne. Nažalost nisam pravnik pa da dam ovakvo ili onakvo mišljenje na tu temu.


Evo komentara Efektive na Zakon o elektronskim komunikacijama. Od interesa u ovom momentu je član 131.

Nije potrebno biti pravnikom da bi se razumelo:

Članom 131. stav 1. novog zakona je predviđena dužnost operatora da „krajnjeg korisnika najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.“ Zakon definiše trajni nosač podataka kao sredstvo koje krajnjem korisniku omogućava čuvanje informacija koje su mu lično upućene i kojima može naknadno pristupati tokom odgovarajućeg vremena u svrhe za koje su te informacije namenjene“, pa je jasno da će od sada za potrošača biti relevantno samo ono obaveštavanje koje je učinjeno lično.
 
Pozdrav svima.Istekao mi je ugovor u mts Omorika s.Mozete mi reci koji je postupak da dobijem vise meseci benefita posto bi ostala u mts.Hvala
 
Podneseš zahtev za prelazak u A1 i ubrzo će te zvati iz MTS-a da ti ponude 50% popusta na bilo koju tarifu. Prihvatanjem te ponude prenos se otkazuje, a ti prvom prilikom odlaziš u najbližu poslovnicu da potpišeš taj privilegovani ugovor. Može da se izvuče i jači popust, ali to potencijalno zahteva pregovaranje, i lično ne znam tačne detalje. Ali 50% je garantovano.
 
Dobih update na app, instalirah, udjoh, i dalje nema Supernove, a izricito pise da je iz tog razloga update. :D
 
Kako si prijavljen? Moraš preko naloga (korisničko ime i šifra). Ako si preko telefona, onda vidiš samo povezane usluge, što je, sudeći po temi u kojoj pišeš, zaseban postpejd priključak.
 
Podneseš zahtev za prelazak u A1 i ubrzo će te zvati iz MTS-a da ti ponude 50% popusta na bilo koju tarifu. Prihvatanjem te ponude prenos se otkazuje, a ti prvom prilikom odlaziš u najbližu poslovnicu da potpišeš taj privilegovani ugovor. Može da se izvuče i jači popust, ali to potencijalno zahteva pregovaranje, i lično ne znam tačne detalje. Ali 50% je garantovano.
Hvala puno na odgovoru.Da li mozda znate treba li otici do poslovnice za podnosenje zahteva ili moze i online?
 
Mora uživo, evo šta piše na njihovom sajtu: Ako prenosiš svoj broj na prepaid u A1 mrežu možeš da podneseš zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnom mestu. Nisam u prethodnoj poruci napomenuo, ali zahteva se prenos upravo na pripejd, jer je tako najjednostavnije i najčistije. Procedura je jednostavna: da se lična karta, kaže se broj telefona i podaci o njemu (MTS, postpejd), potpišu se neki papiri i to je to.
 
Mora uživo, evo šta piše na njihovom sajtu: Ako prenosiš svoj broj na prepaid u A1 mrežu možeš da podneseš zahtev za prenos broja samo na A1 prodajnom mestu. Nisam u prethodnoj poruci napomenuo, ali zahteva se prenos upravo na pripejd, jer je tako najjednostavnije i najčistije. Procedura je jednostavna: da se lična karta, kaže se broj telefona i podaci o njemu (MTS, postpejd), potpišu se neki papiri i to je to.
Hvala puno.
 
Podneseš zahtev za prelazak u A1 i ubrzo će te zvati iz MTS-a da ti ponude 50% popusta na bilo koju tarifu. Prihvatanjem te ponude prenos se otkazuje, a ti prvom prilikom odlaziš u najbližu poslovnicu da potpišeš taj privilegovani ugovor. Može da se izvuče i jači popust, ali to potencijalno zahteva pregovaranje, i lično ne znam tačne detalje. Ali 50% je garantovano.
Ako bi npr to bio Soko Lite, jel bi se racunalo 50% na 2.025 prvih godinu dana, a potom 50% na 3.749 ili je neka druga racunica u pitanju?
 
^ cene koje si naveo su sa e-racunom, dakle popust ide na 2125 i 3849 pa onda na kraju jos minus 100 din za e-racun
 
Istice mi ugovor za neki dan u mts,podnecu zahtev za prenos u A1 daju mi 50% na paket,koliki popust mogu da ocekujem u mts
 
Ako bi npr to bio Soko Lite, jel bi se racunalo 50% na 2.025 prvih godinu dana, a potom 50% na 3.749 ili je neka druga racunica u pitanju?
Da upravo tako. Prvih godinu dana izađe 960, drugih 1860 sa uračunatim e računom.

@rovello
Sve je kao što si napisao, samo ne mora da se ide u poslovnicu da se potpiše ugovor. Može i da se odgovori sms-om sa "DA". Pričam o mts-u, kad prihvatiš njihovu kontraponudu
 
Ja sam 26 decembra trazio prenos broja u Yetel , a do tada mi je broj bio u Box4 paketu - Soko lite . Sutradan me je zvala teta iz MTSa i pitala zašto hoću da predjem tamo , jer i Yetel im je poslao moj zahtev . Odgovor je bio cena . Ponudila mi je opciju koja je mnogooooo jeftinija nego ove zvanične . Zato podnesite zahtev za prebacivanje broja u drugu mrežu i dobićete mnogoooo povoljnije uslove , koji se nigde na sajtu ne navode .
Čisto da znate kako .
 
Zaista su divni kada nude popuste nakon uviđanja da je neko podneo zahtev za prenos. Isto tako su divni kada menjaju bez pristanka cene paketa i same pakete, jer tako su u mogućnosti. Obraz mora početi da ima cenu.
 
Vrh Dno