Šta je novo?

Supernova (2024)

Jel moguca registracija na moj mts app preko JMBG i šifre korisnika? Non stop mi izbacuje pogrešni podaci a znam da su tačni
Probao sam i sa mojim podacima i od burazera sa njegovim, i meni i njemu izbacuje isto
 
Da li vi pricate o smart aplikaciji ili o box u move ? Dok ne stigne na MTS mozete li da podelite kakva je slika na kanalima .Bolja losija nego pre .Bolji protok fludinija boje u odmosu na staru aplikaciju .
Vidim na sajtu MTS a da je to otvoreni android moze cast moze konacno i sortiranje kanala od broja 1 itd itd ...
 
Jel moguca registracija na moj mts app preko JMBG i šifre korisnika? Non stop mi izbacuje pogrešni podaci a znam da su tačni
Probao sam i sa mojim podacima i od burazera sa njegovim, i meni i njemu izbacuje isto
Da li imate novu sifru korisnika u mts bazi ili stare sifre iz supernova baze?
 
Da li vi pricate o smart aplikaciji ili o box u move ? Dok ne stigne na MTS mozete li da podelite kakva je slika na kanalima .Bolja losija nego pre .Bolji protok fludinija boje u odmosu na staru aplikaciju .
Vidim na sajtu MTS a da je to otvoreni android moze cast moze konacno i sortiranje kanala od broja 1 itd itd ...
Nema sortiranja u smislu numeracije.
Možeš da poređaš kanale kako želiš ali oni i dalje ostaju na istim brojevima.

Npr. možeš da staviš Arenu Premium 1 na ja početak liste, ali ako biraš putem brojeva moraš i dalje da kucaš 300, a ne 1.
U suštini to sortiranje kanala ima funkciju samo ako ideš sa tasterima CH+/CH-
 
Sto se tice move stb uredjaja jel ce biti i za njega apdejt ili mora novi uredjaj ?
 
Biće najverovatnije za Move i Iris Skyworth update na novi Move. Jedino Iris IPTV Huawei pretpostavljam neće dobiti, jer je to neki osakaćeni Linux i vrlo su skromne mogućnosti, isto kao kod prethodnog uređaja iz 2016. a nije isključivo da se taj IPTV protokol skroz ukida kao što je već bio slučaj sa Open IPTV.
 
Poslednja izmena:
Biće najverovatnije za Move i Iris Skyworth update na novi Move. Jedino Iris IPTV Huawei pretpostavljam neće dobiti, jer je to neki osakaćeni Linux i vrlo su skromne mogućnosti, isto kao kod prethodnog uređaja iz 2016. a nije isključivo da se taj IPTV protokol skroz ukida kao što je već bio slučaj sa Open IPTV.
Kako misliš da se skroz ukida IPTV?
Kad je bio prelazak sa Open IPTV na Huawei platformu, huawei platforma nije bila dostupna na starim STB uredjajima ali su oni jos uvek radili dok ih nisu u potpunosti svi zamenili prilikom obnove ugovora
 
Kako misliš da se skroz ukida IPTV?
Kad je bio prelazak sa Open IPTV na Huawei platformu, huawei platforma nije bila dostupna na starim STB uredjajima ali su oni jos uvek radili dok ih nisu u potpunosti svi zamenili prilikom obnove ugovora
Upravo tako, na isti način. Postojaće tranzicioni period gde će paralelno da rade stari i novi uređaji dok se ne obezbede nabavke (prioritet su novi korisnici), potom odrade zamene kroz obnove.
 
Ne možeš da kreiraš nalog na MojMts dok ti ne dodele novu šifru korisnika.
Da li je moguce da niko ( vecina ) ne cita ili nece da prihvati sta Џош pise i to ne jednom al ok da pokusavate vase pravo al sto i ovde to pisete i objavljujete da li stvarno verujete da to nekoga i zanima ( da ne mozete da se logujete sa pogresnim podacima ili da niste jos dobili podatke , nema pomoci tempo migracije naloga samo od njih ( supernova=mts ) zavisi kad ce neko to dobiti ) mi tu ne mozemo nista promeniti ili ubrzati
 
Poslednja izmena:
Ne možeš da kreiraš nalog na MojMts dok ti ne dodele novu šifru korisnika.
to ide što Miloš reče postepeno, tako da strpljivi trebamo bi ti tek je počela migracija.
ja jedino zbog pristupačnosti za slepe korisnike oću da testiram jer i sam koristim čitač ekrana i oko prijave na move.tv su zeznuli, ne mogu da pristupim poljima za unos korisničkog imena i lozinke.
 
Ljudi, gde žurite? Umesto 5 ureðaja, žgadija nam daje 3+1.
 
… da li neko može da potvrdi da mu ne rade ranije dostupni slotovi na staroj aplikaciji, a nakon logovanja na novoj...?!
 
Пре 10 дана сам добио измењен и умањен рачун јер сам се жалио и платио га.

Данас сам добио други рачун који је још више умањен (мислим да је скинут ХБО само).

Шта радити, претходни је био 1780дин а овај 1450? :) да их контактирам ил Иса се правим луд?
 
… ništa se nije promenilo po pitanju slotova na staroj, a imaš ih manje na novoj…?!
 
Пре 10 дана сам добио измењен и умањен рачун јер сам се жалио и платио га.

Данас сам добио други рачун који је још више умањен (мислим да је скинут ХБО само).

Шта радити, претходни је био 1780дин а овај 1450? :) да их контактирам ил Иса се правим луд?
Meni stigao malo pre cetvrti korigovani racun, koji je veci od svih prethodnih na koje sam se zalio...Oni su stvarno cirkus...
A u moj mts aplikaciji, stoji da su svi racuni placeni...
 
Nema sortiranja u smislu numeracije.
Možeš da poređaš kanale kako želiš ali oni i dalje ostaju na istim brojevima.

Npr. možeš da staviš Arenu Premium 1 na ja početak liste, ali ako biraš putem brojeva moraš i dalje da kucaš 300, a ne 1.
U suštini to sortiranje kanala ima funkciju samo ako ideš sa tasterima CH+/CH-
Da li može da se napravi profil sa desetak odabranih kanala da ostali kanali budu nevidljivi? Bitno mi je zbog starijeg člana porodice kome treba da uključi/isključi tv i da na ch+/ch- provrti te kanale dok ne nađe šta hoće da gleda.
 
Stigao korigovan račun sa ispravnim iznosom na mejl, u app samo vidim da je ovaj uvećan januarski storniran, valjda će pisati uskoro da je i ovaj novi januarski izmiren jer ga još ne pokazuje u app.
 
Evo danas su javili da ostaju uslovi iz ugovora do kraja,i da ce izvrsiti korekciju januarskog racuna...Inace po ugovoru je bilo 3800 din,da bi ga podigli na 5100..Posle pisanja prigovora njima i Ratelu uvazili su i ostaje isto do kraja ugovorene obaveze..
 

Prilozi

  • Screenshot_20250226_140338_Messages.jpg
    Screenshot_20250226_140338_Messages.jpg
    216.3 KB · Pregleda: 84
Nazad
Vrh Dno