Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

samo kratko još jednom - da li imam pravo da bez dodatnih penala podnesem zahtev za raskid ugovora nakon ovih povećanja cena?
kod njih sam 16 godina, poslednji put ugovor produžen u junu prošle godine (na dve godine)
 
Na osnovu iskustva gde su me milion puta oni zvali sa nekim smešnim ponudama, kao i brdo postova ovde gde ljudi kažu da za bolju ponudu mora da se podnese zahtev za raskid, kako bi me oni kontaktirali kasnije sa nekom boljom ponudom. 6 meseci po dinar ne računam kao bolju ponudu.
Moja greška. Nisam video da si inicijalno pitao za obnovu. Videh prvo poruku od coda032, pa tvoju, tako da sam mislio da se odnosi na prelazak sa drugog provajdera.

Za tu situaciju poziv call centru radi bez problema.
 
A sta ćemo mi sa jeftinijim kartama bez Instagrama? 😅

I da, moguće da je od nove godine krenulo malo oštrije pošto na mesečnom nivou dobijaju promocije. Sećam se da sam od iste osobe u decembru dobio info da je 12 meseci.
Pusti pp ako ti treba, proslediću ti par brojeva različitih akvizitera pa iskušaj sreću.

Što se tiče uslova, agent ako je u pitanju prelazak tj novi korisnik, a ako je u pitanju obnova, onda zahtev za raskid i čeka se poziv, nikako drugačije. Ovo važi za sve provajdere uključujući i mobilne.
 
^ da, jasno mi je to, ali eto da kazemo da sam potvrdio jos jednom. VIse me je interesovalo kakva je situacija sada u februaru.

samo kratko još jednom - da li imam pravo da bez dodatnih penala podnesem zahtev za raskid ugovora nakon ovih povećanja cena?
kod njih sam 16 godina, poslednji put ugovor produžen u junu prošle godine (na dve godine)
Mislim da vise ne mozes jer je isteklo zakonsko vreme za zalbu nakon njihovog obavestenja o poskupljenju. Naravno, ti treba da proveris da li si na bilo kom racunu, emailu ili na bilo koji drugi nacin bio direktno obavesten o poskupljenju.
 
Za prelazak može i direktno call centar kao što rekoh. Ja sam svaki put išao tom rutom i izvlačio maksimalne benefite.
 
Maksimalni za prelazak u SBB je 12 meseci po 1 dinar. Pre nedelju dana potpisao jedan prijatelj. Njega zvali, kad je on zvao 6 meseci max.
 
Prošle nedelje sam obnovio ugovornu obavezu za EON FULL. Tačno je da nisu zainteresovani, poslao sam upit na Fejsu, niko me nije zvao. Bio sam u poslovnici, samo ubrzanje neta i Pink paket, ali su predložili da podnesem zahtev za raskid ugovora, što sam i uradio. Radnici u poslovnicama nemaju više velika ovlašćenja, sve se prebacuje na centralu. Nekoliko dana nakon zahteva za raskid su zvali i ponudili 8 meseci dinar, što sam i prihvatio.
 
samo kratko još jednom - da li imam pravo da bez dodatnih penala podnesem zahtev za raskid ugovora nakon ovih povećanja cena?
kod njih sam 16 godina, poslednji put ugovor produžen u junu prošle godine (na dve godine)
1. februar (ili 31. januar) je bio rok za jednostrani raskid za najnoviji cenovnik.
 
Što znači, ako mi je ostalo 15 meseci do isteka ugovora, da bih morao da platim 15x5000 da bih se otkačio od njih?
 
Nekada je na sbb nalogu postojala količina podataka ostvarena u prethodnom periodu. Da li znate da li se još uvek to može negde naći?
Pokušavam da saznam kolika mi je kućna potrošnja sa EON-om, Netflixom, HBO...
 
Nisam, plaćao sam punu cenu.
Pardon, lose sam procitao tvoju prethodnu poruku (tek otvorio oci).

Znam da po trenutnom zakonu u obracun ide odobren popust iliti beneficije, ali posto me mrzelo da trazim, ubacio sam u ChatGPT i evo sta kaze. Iskreno, ja sam mislio da se odnosi na broj meseci koji su utroseni, a ne koji su preostali. Svakako uzmi sa rezervom.

ChatGPT je napisao(la):
Prema Zakonu o elektronskim komunikacijama, operateri imaju pravo da naplate naknadu štete u slučaju prevremenog raskida ugovora na određeno vreme. Ova naknada obično obuhvata vrednost odobrenih popusta ili subvencija koje ste dobili prilikom sklapanja ugovora. Na primer, ako ste prilikom potpisivanja ugovora dobili određeni popust na mesečnu pretplatu ili uređaj po povoljnijoj ceni, operater može zahtevati da vratite proporcionalni iznos tog popusta za preostali period ugovora.

U vašem slučaju, sa preostalih 15 meseci do isteka ugovora, operater bi mogao da obračuna penale na sledeći način:
  1. Izračunavanje ukupnog odobrenog popusta: Ako ste, na primer, dobili popust od 1.500 dinara mesečno, za 24 meseca to iznosi ukupno 36.000 dinara.
  2. Proporcionalni iznos za preostali period: Za preostalih 15 meseci, proporcionalni iznos popusta bio bi (1.500 dinara x 15 meseci) = 22.500 dinara.
Dakle, operater bi mogao da zahteva da platite 22.500 dinara kao naknadu za prevremeni raskid ugovora.
 
Sve jasno, s tim što ja nikakve popuste nisam dobio, niti sam tražio, niti su mi ponudili. Bukvalno sam samo prešao sa jačeg paketa na slabiji jer je jeftiniji, uz produženje ugovora na 24 meseca.
 
Poslednja izmena:
Iako je prosao rok, insistiraj da ne mozes da 15 meseci placas skuplje od ugovorene cene, nemas sta da izgubis osim vremena…
 
Podneo zahtev za raskid 23. januara, jos uvek me niko nije zvao da ponudi nesto. Sta je najbolje raditi?
 
Podneo zahtev za raskid 23. januara, jos uvek me niko nije zvao da ponudi nesto. Sta je najbolje raditi?
Piši na FB sbbu da te niko nije kontaktirao i očekuj poziv u roku od pola sata.
 
Podnela sestra zahtev (ugovor je na njeno je ime), 27.01. za raskid ugovora, a do 08.02. je ugovorna obaveza, mogu li već da odnesem opremu (tj. mogu li ja uopšte umesto nje)?

Zna li se šta od kablova treba da im se vrati osim punjača, u pitanju je Ubee modem i D3 Box uređaj? Davno su ovo montirali, zaboravih šta je moje 👀
 
Uskoro treba da predjem u novi stan, a posto mi je ugovor istekao prosle godine.

Zvao sam agenta ciji je broj ostavljen na zgradi i ponudio mi je ugovor na 24 meseca, od tih 2 godine, 12 meseci po 1 din.

Kad sam otisao u poslovnicu da raskinem ugovor tj otkazni rok da najavim, nista mi nisu ponudili.

I sve se ovo svelo na to da je sve skuplje i skuplje, a svi daju identicne uslove

MTS mi je ponudio 14 meseci po 1 din, ali nisam pitao da li ke ugovor na 2 godine ili vise
 
 
Mene zanima za prodaju prava na sportske dogadjaje... Šta će se tu potencijalno dešavati?
 
Koliko sam razumeo sva prava prelaze Areni. Euroliga, F1 i MotoGP, sto je najvaznije. Bas super, jedino sto gledam od sporta i sad cu morati da se dovijam kako da gledam. Kad bi bar sklopili neki sporazum da Arena bude u ponudi SBB-a, ali to se sigurno nece desiti. Jedino nisam skontao kada ovaj prelazak prava stupa na snagu.
 
Ne znam samo kako će novi vlasnici zadržati korisnike, ako u ponudi nemaju sportske kanale sa ekskluzivnim sadržajima.
 
Koliko sam shvatio, ko ima SBB sada nece vise ni imati SK kanale koji se valjda gase i njihov trenutni sadrzaj prelazi na MTS (Arena).
Pofred toga nisam siguran kolikoi su Arapi (Etisalat) zainteresovani za nezavisnost N1 i NovaS, tako da je samo pitanje dana kada ce i tu stvari da se menjaju.
 
… povećanje cene sigurno sledi, još sigurnije izdvajanje sportskih paketa… pitanje da li su Telekomu prodali EON kao platformu, koju će implementirati na svoju raspadnutu ili će nastaviti paralelno pod njihovom kontrolom…
 
Ne znam samo kako će novi vlasnici zadržati korisnike, ako u ponudi nemaju sportske kanale sa ekskluzivnim sadržajima.
Pa dobićeš sigurno Arene. Yettel ih ima u ponudi, tako da se rasplet logički nameće.

Ako ne bude tako i ako ti je stvarno jedino do sporta u ovakvoj društvenoj situaciji, to će biti dovoljna osnova za raskid ugovora.
 
A sto mislite da Arene nece doci sada u SBB kao sto ih ima u Yettelu? Promenjena je vlasnicka struktura i Arapi bi bili spremni da plate koliko treba. Ne verujem da ce ostati skroz bez sporta.
 
Nazad
Vrh Dno