Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Da se nadovežem, ne može prenos bez MNP kartice, u obavezi su da očitaju barkod i u poslovnici mog grada im ne daju da u postupku upotrebljavaju kartice za komercijalnu prodaju.
 
Meni rade sms od banke za uplate, jedino ovo za Google wallet, ako je do toga, stihne sms, ali bez koda, već da je neuspešna transakcija.
 
Morao sam da zovem banku i kažem da je broj telefona isti, samo što je u drugoj mreži. Od danas mi stižu poruke za logovanje.

Aplikacija A1 ne ne radi ako je na teleonu uključen privatni DNS ( dns.adguard.com ). Neka me kolege isprave ako grešim, izbriši sa telefona sva interent podešavanja i instaliraj ponovo samo podešavanja za A1. Trebalo bi da proradi.
Meni radi A1 aplikacija sa adguard DNS-om 🤔
 
Posle koliko su ti proradile sms poruke banke i ostale OTP
Juče ujutru sam dobio poruku i prešao u A1. Nisam mogao da dobijem sms za logovanje na sajt banke i da uđem na aplikaciju.

Poslao sam banci nekoliko mejlova. Znali su u čemu je proble i zvali su me da isprave podatak o broju. Na X mreži (twitter) poslao dam poruku A1 korisničkom servisu. Svi su bili brzi i korektni.

Danas sve radi. Vidim malo više reklama, jer mi je isključan privatni DNS. Dobijam verifikacione poruke za logovanje. Jednu od kartica sam stavio u ruter i wi-fi radi.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250131_160033_X.jpg
    Screenshot_20250131_160033_X.jpg
    125.4 KB · Pregleda: 124
Данас је пријатељ ишао у А1 да пренесе број и рекли му да је касно. Да се завршава промоција за 12м бесплатан Мега план и да је требао да дође јуче… тако му је речено.🤔
 
Данас је пријатељ ишао у А1 да пренесе број и рекли му да је касно. Да се завршава промоција за 12м бесплатан Мега план и да је требао да дође јуче… тако му је речено.🤔
Ne znam šta da kažem majke mi...
Od 31 dan da reši on ide zadnji minut
Sve na vreme , kao i kod državnog doktora moras da znas fe ces biti za 3 meseca da zakazes
 
Иначе моје искуство са 2025GB на Мтс-у након регистрације броја. Потрошио око 200GB, нестаје нет на ЛТЕ рутеру. Провером видим да није уплаћиван кредит 3м и искључилии су одлазни + интернет саобраћај. Уплатом се активирао нет кога сам наставио да користим међутим провером стања квота од 2025GB се изгубила и пише да је стање 0MB иако нет ради. (уплаћени кредит није и даље утрошен за нет :) )
 
Ne znam šta da kažem majke mi...
Od 31 dan da reši on ide zadnji minut
Sve na vreme , kao i kod državnog doktora moras da znas fe ces biti za 3 meseca da zakazes
Bukvalno sam danas bio u poslovnici A1 oko 17h i bez problema podneo zahtev za prenos broja.
Juče kad sam dolazio radnica u poslovnici je tvrdila da je promocija završena 31.12.2024
Nemaju oni pojma ili namerno šire dezinformacije.
Uostalom na ovoj je temi skoro bilo reči da je promocija produžena do 28.2.2025
 
Bukvalno sam danas bio u poslovnici A1 oko 17h i bez problema podneo zahtev za prenos broja.
Juče kad sam dolazio radnica u poslovnici je tvrdila da je promocija završena 31.12.2024
Nemaju oni pojma ili namerno šire dezinformacije.
Uostalom na ovoj je temi skoro bilo reči da je promocija produžena do 28.2.2025
Iz kol centra mi je rečeno da u sistemu stoji da nije produžena. Saznaćemo šta je istina ovih dana.
 
Poslednja izmena:
Juče bio do A1 poslovnice, nisu imali pripejd kartica :) Danas otišao do druge i podneo zahtev za oba broja. Namerno sam otišao posle 18 h kako bih dao Globaltelu što više vremena da pozove :D
Ja sam podneo zahtev za prenos broja u 17:30...
Koja je to fora sa 18h i koji su rokovi?
Ne bih stvarno da me prebace sa Globaltela na A1....
 
Pre prošlogodišnjeg pravilnika je bilo do 14h, sad je do 18h za isti dan, a nakon toga se računa za sledeći. Zovu drugog dana odakle prelaziš, kažeš im da A1 nudi besplatan Mega plan godinu dana i pošto nemaju šta da ti ponude, zahtevaš prenos broja. Tada oko 18h dobijaš sms da je prenos odobren i na tu noć te A1 preuzima.
 
Takodje nisu spojili sve pripejd brojeve na jedan nalog :(
Najavili su to negde? Oduvek je bio princip da mora da im se to eksplicitno traži.

Aplikacija A1 ne ne radi ako je na teleonu uključen privatni DNS ( dns.adguard.com ).
Meni radi A1 aplikacija sa adguard DNS-om 🤔
Vidim malo više reklama, jer mi je isključan privatni DNS.
Radi i mom društvu (svi koriste baš AdGuard), zapravo sama aplikacija treba da radi nezavisno od načina pristupa. Jedino je neophodno privremeno isključiti privatni DNS kako bi bila moguća automatska prijava. Korisnička podrška ti je i rekla samo da ga isključiš pre prijave, mada nije napomenula da možeš posle opet da ga uključiš. Jesi li probao uopšte?

stihne sms, ali bez koda, već da je neuspešna transakcija
To je onda najverovatnije do neuspešne komunikacije Gugla i banke. Transakcija je u suštini dodavanje tvoje kartice u novčanik (eventualno i kao način plaćanja na Gugl nalogu), dakle Gugl šalje podatke banci na proveru, i to je banka odbila. Kod ti stiže naknadno i služi da tu dodatu karticu (token) aktivira za beskontaktna plaćanja.

Nemaju oni pojma ili namerno šire dezinformacije.
Najveći problem sa poslovnicama je neobaveštenost zaposlenih. Nije mi uopšte čudno što je neko mislio da je promocija završena 31. decembra, a nema razloga da bude zlonamerno, jer oni ionako privlače nove korisnike. Uvek je sigurnije pitati neku višu instancu.

Znači, ako sam podneo zahtev danas pre 18h mogu da očekujem poziv sutra?
Malo mi je frka jer juče kad sam podneo zahtev posle 18h, dobio sam poziv nakon dva sata...
Iako je po pravilniku presek u 18h, u praksi izgleda da nema pravila kad će te pozvati stari operater i kad ćeš tačno biti prebačen kod novog. Baš sam prethodnih dana pisao o dvema osobama koje su prešle iz MTS-a u A1. Jedna je podnela zahtev oko 17h, zvali su je istog dana oko 18.30, a prebacili tek trećeg dana. Druga je na istom mestu istog dana podnela zahtev oko 17.30 (znači pola sata kasnije), zvali su je tek sutra ujutru, ali su je prebacili već drugog dana (znači dan pre ove koja je podnela zahtev ranije i koju su zvali dan ranije).

U svakom slučaju, trebalo bi da i tebe pozovu danas, a ako se to ne desi, onda zovi ti njih da javiš da si odustao. Drugarici su iz MTS-a rekli da ima do 15h fore da se predomisli, pa se možda to odnosi i na Globaltel. Doduše, ti si pominjao i neki broj sa stažom kraćim od dva meseca. Ako je taj, možda te ni ne pozovu ako će prenos već biti odbijen.
 
Мене су звали након једног дана, све се договорили и гле чуда сутрадан стиже ми од А1 да је захтев за пренос броја одобрен и да ће технички пренос бити извршен од 02-06ч током ноћи!🫨

Звао сам подршку одмах након тога и у току дана су отказали пренос и доделили ми унапред договорено… Тако да иако ти се деси ова ситуација @CAMOPEJB немој да бринеш, имаш опцију да их зовеш.🙂
 
Što se tiče rada A1 aplikacije i DNS ( dns.adguard.com) situacija je sledeća:
Radi i mom društvu (svi koriste baš AdGuard), zapravo sama aplikacija treba da radi nezavisno od načina pristupa. Jedino je neophodno privremeno isključiti privatni DNS kako bi bila moguća automatska prijava. Korisnička podrška ti je i rekla samo da ga isključiš pre prijave, mada nije napomenula da možeš posle opet da ga uključiš. Jesi li probao uopšte?
  • radi sa dns.adguard.com ako je telefon povezana na bilo koji internet koji nije A1.
  • ne radi ni u jednoj varijanti ako je telefon povezan na A1 internet.

Meni je to najmanje važno. Kad isključim DNS mogu da uđem i sa A1 konekcijom. Bitno je da radi. Poklonu se u zube ne gleda.
 
Najveći problem sa poslovnicama je neobaveštenost zaposlenih. Nije mi uopšte čudno što je neko mislio da je promocija završena 31. decembra, a nema razloga da bude zlonamerno, jer oni ionako privlače nove korisnike. Uvek je sigurnije pitati neku višu instancu.


Iako je po pravilniku presek u 18h, u praksi izgleda da nema pravila kad će te pozvati stari operater i kad ćeš tačno biti prebačen kod novog. Baš sam prethodnih dana pisao o dvema osobama koje su prešle iz MTS-a u A1. Jedna je podnela zahtev oko 17h, zvali su je istog dana oko 18.30, a prebacili tek trećeg dana. Druga je na istom mestu istog dana podnela zahtev oko 17.30 (znači pola sata kasnije), zvali su je tek sutra ujutru, ali su je prebacili već drugog dana (znači dan pre ove koja je podnela zahtev ranije i koju su zvali dan ranije).

U svakom slučaju, trebalo bi da i tebe pozovu danas, a ako se to ne desi, onda zovi ti njih da javiš da si odustao. Drugarici su iz MTS-a rekli da ima do 15h fore da se predomisli, pa se možda to odnosi i na Globaltel. Doduše, ti si pominjao i neki broj sa stažom kraćim od dva meseca. Ako je taj, možda te ni ne pozovu ako će prenos već biti odbijen.

Zvali me u 11:44 danas. Bez veze sam se cimao sinoć :D
Hvala na svim informacijama, sigurno će koristiti i drugima.
 
radi sa dns.adguard.com ako je telefon povezana na bilo koji internet koji nije A1.
Au, biće da si u pravu. Zaboravio sam da napomenem ovima iz društva koje sam pitao da moraju da pristupe preko mobilnih podataka. Svi su sklopom okolnosti bili prikačeni na kućni Wi-Fi. Proverili su u međuvremenu tako kako si rekao, i to je to, ne radi im. Beskrajno vrti ona uvodna animacija. Verovatno ima veze sa tim što A1 posebno gleda pristup aplikaciji, tj. ne naplaćuju podatke koji se koriste prilikom njene upotrebe, pa im privatni DNS tu nešto remeti.
 
Ovo je trenutno imfo sa sajta. Važi do 31.1. Nije promenjeno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250201_174109_Chrome.jpg
    Screenshot_20250201_174109_Chrome.jpg
    160.6 KB · Pregleda: 55
Pitanje za one koji su registrovali mts broj i dobili 2025 GB.
Da li se ovih 2025 GB mogu produzavati (sabirati) nekim internet dodacima, promocijama, planovima i slicno?
 
Dok sam bio u mts-u koristio sam mesečni plan 200 koji je koštao 600 dinara. Na dan isteka plana, aktivirao bih internet dodatak za jedan dan (1gb za 100 dinara). Gigabajti bi se sabrali i važili bi dan duže. Sutradan bih (na dan isteka internet saobrćaja ) aktivirao novi mesečni plan, čime bih produžio njegovo važenje za 30 dana. Na osnovu toga zaklučujem da može.

Aktivacijom mesečnog plana pridužio bi važenje preostalog internet saobraćaja. Moraćeš da koristiš dodadak internet na dan i da sutradan aktivuraš mesečni plan, ( plan100 košta 500, a plan200 košta 800 dinara).

Sve ovo pišem kao dodatni razlog da se zahvalim A1 i Globaltel-u, što su me gotovo besplatno, na godinu dana spasli ovakvih MTS akrobacija.
 
Jel neko imao situaciju da nema opciju za aktivaciju 2025 bonusa posle registracije broja?
Proslo je 48h.
 
Jel neko imao situaciju da nema opciju za aktivaciju 2025 bonusa posle registracije broja?
Proslo je 48h.
Čini mi se da je kolega @uji spomenuo da se njemu (ili nekom drugom kolegi sa foruma) nije pojavila promocija, ali da može da se zovne i traži da dodele. Meni se pojavila posle otprilike 24 sata, u Moj mts, pod Dodaci, u odeljku Promocije (kao poslednja stavka).
 
Nazad
Vrh Dno