Šta je novo?

Supernova (2024)

Danas sam presao na supernovu, TV+fiksni+net, Koji je uopste njihov portal za logovanje? Salje me stalno na moj.mts.rs, a kada se tamo uloguejm imam samo podatke za mobilni, koji je nevezan sa kablovskom.
 
Danas sam presao na supernovu, TV+fiksni+net, Koji je uopste njihov portal za logovanje? Salje me stalno na moj.mts.rs, a kada se tamo uloguejm imam samo podatke za mobilni, koji je nevezan sa kablovskom.
Ako misliš na detalje usluga itd, nema, samo plaćanje računa i to je:
 
Narode, posle koliko vam je stiglo ono famozno pismo za raskid? Podneo zahtev za raskid oko 20-og decembra, dobio sam mail 2. januara da je rešen i ono rešenje da mogu da odem u poslovnicu radi ispunjavanja prava i obaveza itd, odem u poslovnicu - ne može, moraš da čekaš neko pismo da ti stigne. I tog pisma naravno nema evo već 20 dana od tad?!

Da stvar bude tužnija, video sam kako izgleda to pismo i bukvalno piše isto sve kao i u onom mailu koji sam dobio kao rešenje iliti odgovor.
 
Imam problem sa MOVE STB.
Povezan je HDMI kablom i na nekih 15-20 minuta poremete se boje na ekranu tj bude kao neka roze boja.
Kad se saceka vrati se u normalno stanje ili kad izvucem HDMI kabl i vratim ga. Probao sam i sa drugim kablom i ista situacija
 
Ja sam se žalio na povećanje cena i odobrili su mi da mi cena ostane ista tokom ugovorne obaveze. Sada vidim stoji ovako:
  • SUPERNOVA - L.R. - ALEKSINAC
  • Osnovni TV paket
  • Filmski
  • svod Osnovni TV Paket
  • svod Filmski
tamo gde dodajem uređaje. Lokacija je Sokobanja. Pre sam imao Osnovni paket.
 
Jel to znaci da na moj nalog Supernova ne moze da se vide detalji usluge vec samo placanje racuna a kako se vidi kod ostalih?
 
Jel to znaci da na moj nalog Supernova ne moze da se vide detalji usluge vec samo placanje racuna a kako se vidi kod ostalih?
Nema „tvog naloga Supernova“, već OTT je gledanje televizije na webu ili aplikaciji, a SelfCare portal služi za uvid u detalje paketa i upravljanje uređajima. Korisničko ime je e-mail prijavljen u sistemu, a password šifra korisnika, sa mogućnošću da se menja. Opcija plati račun je zasebna i vodi te ka stranici plaćanja preostalog ukupnog dugovanja, za šta ti je potrebno samo ime i prezime i šifra korisnika.
 
Nema „tvog naloga Supernova“, već OTT je gledanje televizije na webu ili aplikaciji, a SelfCare portal služi za uvid u detalje paketa i upravljanje uređajima. Korisničko ime je e-mail prijavljen u sistemu, a password šifra korisnika, sa mogućnošću da se menja. Opcija plati račun je zasebna i vodi te ka stranici plaćanja preostalog ukupnog dugovanja, za šta ti je potrebno samo ime i prezime i šifra korisnika.
Samo da dodam još da korisnici koji su potpisali ugovor od septembra 2024. godine i kasnije imaju novu šifru korisnika sa kojom se loguju na Moj mts ne mogu više uopšte da pristupe opciji plati račun i vide dugovanje sa novom mts šifrom korisnika jer su da kažem automatski već prebačeni u mts bazu.
Ta opcija plati račun je čini mi se samo za stare Supernova korisnike koji su pre septembra potpisali ugovor... bar je tako kod mene, ja više ne mogu da se ulogujem na plati račun sa mojom šifrom korisnika!
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
@zexoni70 zato me je i zbunio tvrdnjama da u Moj mts nema istaknute usluge za Supernovu, već samo za mts mobilnu i nema detaljan uvid. Verovatno da još uvek tamo nisu uvezeni Super paketi kao što se sve vidi za Box.
 
https://moj.mts.rs/Pregled-b2c^ racune sada mozes da placas putem moj mts aplikacije
Naravno da to znam, ali sam samo naglasio da korisnici sa novom mts šifrom korisnika više nemaju pristup servisu plati račun! ;)
@zexoni70 zato me je i zbunio tvrdnjama da u Moj mts nema istaknute usluge za Supernovu, već samo za mts mobilnu i nema detaljan uvid. Verovatno da još uvek tamo nisu uvezeni Super paketi kao što se sve vidi za Box.
Tako je, Supernovin račun na portalu Moj mts ili app vidiš samo dok ga ne platiš, a kada ga izmiriš on se faktički briše i više nemaš evidenciju, uvid ili da ga skineš kao što je slučaj sa računima za mts mobilnu telefoniju...
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
@zexoni70 zato me je i zbunio tvrdnjama da u Moj mts nema istaknute usluge za Supernovu, već samo za mts mobilnu i nema detaljan uvid. Verovatno da još uvek tamo nisu uvezeni Super paketi kao što se sve vidi za Box.
U moj mts aplikaciji se pokazuju samo paketi koji imaju fiksnu telefonsku liniju (Super PLAN 3) i dostupan je uvid u potrošnju kao i listing za fiksni telefonski broj. Za TV i Internet usluge nije dostupan nikakav uvid nego samo plaćanje računa
 
U moj mts aplikaciji se pokazuju samo paketi koji imaju fiksnu telefonsku liniju (Super PLAN 3) i dostupan je uvid u potrošnju kao i listing za fiksni telefonski broj. Za TV i Internet usluge nije dostupan nikakav uvid nego samo plaćanje računa
A to je malo bezveze, bar što se tiče uvida u račune...
 
Email ti je Koji si dao za ugovor a sifra ti je sifra korisnika tvoja u ugovoru.
Pa bravo!
Ja juče pitah za ovo ali si mi ti sada dao odgovor. Inače radilo logovanje sa starim kredencijalima koji su poslati na mejl pre skoro 2 godine. Kad su promenili box zbog kvara više nije radilo jer je umesto stare šifre trebalo ukucati šifru korisnika.

Znači nigde se ne mogu videti detalji ugovora, koji je paket, datum isteka ugovora itd.?
a SelfCare portal služi za uvid u detalje paketa i upravljanje uređajima.
Šta je SelfCare portal?
 
Poslednja izmena:
Ne bi trebalo da je to jer to služi za gledanje tv-a, a čovek kaže da je SelfCare portal za uvid u detalje paketa
 
Ne bi trebalo da je to jer to služi za gledanje tv-a, a čovek kaže da je SelfCare portal za uvid u detalje paketa
U detalje TV paketa, da budem precizniji, ali to se svakako vidi i u opcijama OTT portala gde se gleda televizija. S tom razlikom što tu brišeš suvišne uređaje ako si prekoračio 5 (zamenio mobilni/tv/tablet).
 
Pa bravo!
Ja juče pitah za ovo ali si mi ti sada dao odgovor. Inače radilo logovanje sa starim kredencijalima koji su poslati na mejl pre skoro 2 godine. Kad su promenili box zbog kvara više nije radilo jer je umesto stare šifre trebalo ukucati šifru korisnika.

Znači nigde se ne mogu videti detalji ugovora, koji je paket, datum isteka ugovora itd.?
verovatno pise u ugovoru.... ja mislim da meni radi i dalje logovanja na ott sajt i sa starom sifrom korisnika ja sam migriran valjda na novi mts nalog dobio sam i novu sifru korisnika ott sajt uglavnom gledam na poslu gde imam samo pc nemam tv na poslu.
 
Nemam pojma kada kreće kod svih korisnika. Znam da zaposleni u MTS koji imaju Supernovu već nekoliko meseci imaju novu platformu.
Skoro svi kanali su u HD i imaju vraćanje unazad.

Jel imas jos nesto oko te famozne nove platforme, jel vredi cekati? Ovaj manda94 slao neke slike ali se odjednom predomislio. Kaze sporije nego na irisu. Sve neki insajderi, a niko ne zna kako izgleda. :)
 
Vrlo moguće da su nam HBO+ otključali na zahtev, a u sklopu novogodišnje promocije, pa od 1. februara kreće naplata.
Treba to proveriti sa ovim lopurdama.
Da se nadovežem, proveru oko statusa HBO paketa možete izvršiti u 'moj mts' aplikaciji u delu 'moje porudžbine'.
 

Prilozi

  • IMG_20250121_231307.jpg
    IMG_20250121_231307.jpg
    51.5 KB · Pregleda: 85
123.jpg

Evo vam forme za prigovor, sa trazenjem a) raskida bez penala b) zadrzavanja stare cene, uz pozivanje na sve relevantne zakone:


Postovani,

Ulažem Prigovor/Reklamaciju vezanu za povećanje cena Telekom Srbija/mts/Supernova usluga koje nisu adekvatno i na jasan, nedvosmislen i razumljiv način predočene meni kao korisniku u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektronskim komunikacijama i Zakonom o obligacionim odnosima. Informaciju o toj nameri nisam dobio ni na jednom kanalu komunikacije – SMS porukom, e-mailom ili fizički dostavljenom računu/Obaveštenju na adresi stanovanja/priključka. Poskupljenje i nova bitno izmenjena komercijalna ponuda su objavljeni na vašem portalu, na sledeće navedenom linku: Od 9. januara 2025. aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike | Moja Supernova , u saopštenju iz kojeg se jasno i nedvosmisleno ne zaključuje namera Telekoma Srbije/mts/Supernove, a čime se ja kao potrošač dovodim u zabludu, suprotno Zakonu o zaštiti potrošača.

a) Pošto nisam saglasan sa promenom cene usluge za koju sam potpisao važeći Ugovor, sa jasno navedenom komercijalnom ponudom i cenama u okviru minimalne ugovorne obaveze, a sa druge strane vi ste samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu u odnosu na onu navedenu u Ugovoru – tražim raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

b) S obzirom na to da ste počev od 9.1.2025. samoinicijativno bitno izmenili komercijalne uslove i ponudu ukinuvši određene TV kanale, a pritom i povećali iznos mesečne pretplate za paket usluga u odnosu na onu navedenu u Ugovoru, za šta nisam saglasan, tražim od vas zadržavanje starog iznosa mesečne pretplate navedenog u aktuelnom Ugovoru. Ukoliko ishod reklamacije ne bude pozitivno rešen, tražiću raskid Ugovora bez obaveze naknade štete, prema zakonima navedenim u prethodnom pasusu.

Zamoliću vas da mi hitno obustavite migraciju paketa i usluga, i da me u što kraćem roku obavestite o rešenju navedenog Prigovora/Reklamacije. U suprotnom, biću prinuđen da se primarno obratim resornom telu RATEL za posredovanje u vansudskom rešavanju spora, a potom i nadležnom sudu.

Unapred hvala. Moje informacije su navedene niže:

Vlasnik ugovora:
JMBG:
Adresa:
Paket u aktuelnom ugovoru:
Šifra korisnika:
Kontakt e-mail:

Srdačan pozdrav,
Xxxx Xxxxxxxxxx
 
Jel imas jos nesto oko te famozne nove platforme, jel vredi cekati? Ovaj manda94 slao neke slike ali se odjednom predomislio. Kaze sporije nego na irisu. Sve neki insajderi, a niko ne zna kako izgleda. :)
U suštini nije nova, već se koristi u BiH, CG i u ovde kod Yunet korisnika.
To je ona Move aplikacija koja se može pronaći na Play Store (ne Move Smart).
U suštini skoro identična kao Iris, nema neke razlike u brzini. A svakako je bolja od trenutne Move Smart koja je katastrofa.

Evo nekoliko screenshotova. (Ima neku zaštitu pa umesto slike pokazuje crn ekran)

dimiSlA.png




MUQoD66.png


vL5ILF5.png


GZ2zSxj.png


F3fgRPS.png
 
Poslednja izmena:
Jel imas jos nesto oko te famozne nove platforme, jel vredi cekati? Ovaj manda94 slao neke slike ali se odjednom predomislio. Kaze sporije nego na irisu. Sve neki insajderi, a niko ne zna kako izgleda. :)
Nisam se predomislio nego nisam kuci samim tim ne mogu da saljem.
Isto je sve kao na Irisu, tako da ako vidis slike kako Iris izgleda onda znas kako izgleda i nova Move platforma…
 
… moj Superplan paket moguće je platiti u ‘Moj MTS’ aplikaciji… ali, cena nije umanjena za 100dinara uz e-račun…
 
Aktivirali su mi i Apollon, sedam dana nakon uloženog prigovora.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250122_141901_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250122_141901_Samsung Internet.jpg
    98.5 KB · Pregleda: 49
U suštini nije nova, već se koristi u BiH, CG i u ovde kod Yunet korisnika.
To je ona Move aplikacija koja se može pronaći na Play Store (ne Move Smart).
U suštini skoro identična kao Iris, nema neke razlike u brzini. A svakako je bolja od trenutne Move Smart koja je katastrofa.

Evo nekoliko screenshotova. (Ima neku zaštitu pa umesto slike pokazuje crn ekran)

dimiSlA.png




MUQoD66.png


vL5ILF5.png


GZ2zSxj.png


F3fgRPS.png


Hvala na fotkama. Pa sta je ovde novo onda, isti k. Jesi dobio samo aplikaciju ili si dobio uredjaj? Na sta si instalirao ovo?
 
Vrh Dno