Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Istekao edit. Ja čekam tu drugu službu još uvek, ali kod Boxa sam već naučio da su prilično usporeni.
 
Dogovorih se i ja sa mts-om, na prvu sam ih odbio i trazio raskid ugovora ili eventualno da mi daju na sve brojeve 50%, 2x Soko lite, Omorika s, 2x Kontrola troskova...i javise se danas pitaju da li cu ostati ako mi daju tih 50% za sve brojeve, do kraja UO... I naravno, pristao sam.
Evo i potvrdise sms-om
 

Prilozi

  • Screenshot_20241226_134254_Messages.jpg
    Screenshot_20241226_134254_Messages.jpg
    161.1 KB · Pregleda: 89
Meni ističe ugovor 21.01.2025 za Soko lite tarifu. Da li se cimati sad ili čekati da istekne ugovor?
 
Na koji broj bih mogao da pozovem A1 da pitam za 50% na paket zbog prenosa broja?
Na 0601234 su mi rekli da im je istekla ta akcija.
 
Pitanje yvali su me iz korisnicke sluzbe mts-a ali nisam stigao da se javim danas sam podneo zahetv za prelazak u yetel pripejd, dali ce me zvati ponovo predpsotavljam da hoce zelim da cujem sta nude ako zele da me zadrze
 
Pitanje yvali su me iz korisnicke sluzbe mts-a ali nisam stigao da se javim danas sam podneo zahetv za prelazak u yetel pripejd, dali ce me zvati ponovo predpsotavljam da hoce zelim da cujem sta nude ako zele da me zadrze
Posaljite na online cet ili zovite call centar i recite da vas zovnu ponovo da su zvali ali se niste javili i zvace vas ubrzo
 
Evo iskustva od danas podneo zahtev za prelazak iz mts pripejd u yetel pripejd danas prepodne, danas popodne zvali iz mts pitali me omo klasika razloge bla bla i sta mi treba da bi ostao, trazio soko lite i dobio popust od 40% na svih 24 meseca, prihvatio sam nisam hteo dalje da se natezem znam da su neki dobili 50% i ovo je korektno
 
Samo da potvrdim ako moze pomoc. Zvali su me sada iz mts da nude da mi ostane ista cena do kraja ugovora. Ja hocu raskid. Da li mogu da raskinem ili ako mi se ne menja cena ne mogu da raskinem ugovor?
 
Ja sam uzeo i telefon na rate ( 3 rate platio ) . Vraticu telefon. E sada da li im ostavljam neki racun na koji ce oni.refudirati ili kako to vec ide?
 
Imam problem sa Mts -om .
Ugovor mi važi do 31.08.2025 godine .
Imam tarifni profil Omorika 25 koja zbog najavljene migracije treba preći u
Omoriku M.
Kako postoji mogućnost da za mnogo manji novac dobijem bolju uslugu kod A1 , zaželeo sam da pređem kod njih ...
A1 nudi do 31 .12.2024 Mega paket Pri Paid korisnicima 12 meseci besplatno .
A potom mogu da iniciram kredit i plaćam usluge , koje su iako Pri Paid jako povoljnije od cena kod MTS .
Zovem jednog operatera na 064 733 kažu može idite do poslovnice i završite .
Kako sam imao reprogram duga odem otplatim sve rate i uputim se u poslovnicu i dobijem odgovor : " Nije uplata proknjižema"
Danas konačno uplata proknjižena !
Ali danas menjaju stav , pozovem ja
0800 100 100 a oni kažu po Ustavu na Mitrovdan 2006 godine morate da platite penale pa tek onda raskine te ugovor i pređete kod drugog provajdera .
I šta sada imam pravo ili nemam !?!?😃
 
Imam problem sa Mts -om .
Ugovor mi važi do 31.08.2025 godine .
Imam tarifni profil Omorika 25 koja zbog najavljene migracije treba preći u
Omoriku M.
Kako postoji mogućnost da za mnogo manji novac dobijem bolju uslugu kod A1 , zaželeo sam da pređem kod njih ...
A1 nudi do 31 .12.2024 Mega paket Pri Paid korisnicima 12 meseci besplatno .
A potom mogu da iniciram kredit i plaćam usluge , koje su iako Pri Paid jako povoljnije od cena kod MTS .
Zovem jednog operatera na 064 733 kažu može idite do poslovnice i završite .
Kako sam imao reprogram duga odem otplatim sve rate i uputim se u poslovnicu i dobijem odgovor : " Nije uplata proknjižema"
Danas konačno uplata proknjižena !
Ali danas menjaju stav , pozovem ja
0800 100 100 a oni kažu po Ustavu na Mitrovdan 2006 godine morate da platite penale pa tek onda raskine te ugovor i pređete kod drugog provajdera .
I šta sada imam pravo ili nemam !?!?😃
Kakve penale ? Ako ti menjaju paket tj cenu paketa od 9 januara imas pravo da raskines ugovor po clanu 131.
 
Veruj te mi jedan operater kaže može a potom u drugom danu kaže može ali sa penalima .
Pitaj ih Ako menjaju ti cenu paketa od 9 januara a verujem da ti menjaju ne samo tebi nego svima nama imas pravo na raskid ugovora isto Sam prosao sa A1 pocetkom godine povecali cene Ali su obavestili za razliku od ovih bandita 😅 otisao do prve poslovnice I podneo zahtev za raskid ugovora I to je to kakvi penali na Mitrovdan hahahaha I svi sveci 😁😁😁
 
Pitaj ih Ako menjaju ti cenu paketa od 9 januara a verujem da ti menjaju ne samo tebi nego svima nama imas pravo na raskid ugovora isto Sam prosao sa A1 pocetkom godine povecali cene Ali su obavestili za razliku od ovih bandita 😅 otisao do prve poslovnice I podneo zahtev za raskid ugovora I to je to kakvi penali na Mitrovdan hahahaha I svi sveci 😁😁😁
Verujte mi ! Dok mi je to pričao ja sam pomislio da ja ludim da ne čujem lepo šta govori a on uzeo to i ponovio .
 
Verujte mi ! Dok mi je to pričao ja sam pomislio da ja ludim da ne čujem lepo šta govori a on uzeo to i ponovio .
Ma sve ok... Pitaj ih Jel dizete cene a dizete ok ja nisam saglastan sa novim cenama I hocu raskid ugovora momentalni. Samo se pozovi na Zakon clan 131 😁😅
 
Žalio sam se putem mejla na promenu cena. Zvali me i ubeđivali da je novi paket bolji, ja rekao ne interesuje me ako poskupljujete. Kaže zvaće vas druga služba. Nisu zvali evo već 10 dana.
Hoću sutra da odem u poslovnicu i podnesem zahtev za raskid da ne bi propustio 30 dana jer se mejl ne smatra zvaničnim zshtevom za raskid.
Muči me samo da li da tražim da mi broj ostane postejdu bez UO ili da tražim prelazak na pripejd? Da li ako tražim pripejd onda imam obavezu da ostanem 60 dana u mts-u?
 
@mlax37 bas tako ako trazis na pripejd moraces ostati 60 dana u mrezi, zato trazi da ostanes na postpejdu radi prenosa broja u drugu mrezu, sutra idem i ja ponovo da pisem zahtev jer se prave ludi kako cu imati bolji paket po staroj ceni.
 
Dobro veče svima, tokom ovih dana bih trebao dobiti mobilnu pretplatu, tarifa : Zmaj. Glavno pitanje : Da li ja mogu izabrati novi broj telefona u mt:s da numeracija / pozivni, bude 064 a da započinje 0 - 9 ( npr. 064/0, 064/1, 064/2, 064/3, 064/4 , ... ) ?
 
Poslednja izmena:
Dobro veče svima, tokom ovih dana bih trebao dobiti mobilnu pretplatu, tarifa : Zmaj. Glavno pitanje : Da li ja mogu izabrati novi broj telefona u mt:s da numeracija / pozivni, bude 064 a da započinje 0 - 9 ( npr. 064/0, 064/1, 064/2, 064/3, 064/4 , ... ) ?
Pokušaj te na 064:733
 
@mlax37 bas tako ako trazis na pripejd moraces ostati 60 dana u mrezi, zato trazi da ostanes na postpejdu radi prenosa broja u drugu mrezu, sutra idem i ja ponovo da pisem zahtev jer se prave ludi kako cu imati bolji paket po staroj ceni.
Ovaj uslov postavlja samo Yettel. Kod MTS-a možeš da pređeš na pripejd, pa sa tim brojem da radiš šta hoćeš, mada, ako ti je već plan da prenosiš broj u drugu mrežu, prebacivanje na pripejd ti je apsolutno nepotreban korak - onog trenutka kada ti je UO raskinuta, obiđi drugog operatera i to je to.

Dobro veče svima, tokom ovih dana bih trebao dobiti mobilnu pretplatu, tarifa : Zmaj. Glavno pitanje : Da li ja mogu izabrati novi broj telefona u mt:s da numeracija / pozivni, bude 064 a da započinje 0 - 9 ( npr. 064/0, 064/1, 064/2, 064/3, 064/4 , ... ) ?
Ako želiš da izabereš broj, onda ide 065 pozivni, ne mogu da se biraju 064 brojevi. A i tada, nisam siguran da broj može da počne bilo kojom cifrom. Najbolje ti je da se raspitaš kod njih.
 
Ovaj uslov postavlja samo Yettel. Kod MTS-a možeš da pređeš na pripejd, pa sa tim brojem da radiš šta hoćeš, mada, ako ti je već plan da prenosiš broj u drugu mrežu, prebacivanje na pripejd ti je apsolutno nepotreban korak - onog trenutka kada ti je UO raskinuta, obiđi drugog operatera i to je to.


Ako želiš da izabereš broj, onda ide 065 pozivni, ne mogu da se biraju 064 brojevi. A i tada, nisam siguran da broj može da počne bilo kojom cifrom. Najbolje ti je da se raspitaš kod njih.
U ugovornoj sam obavezi do 31 avgusta ali zbog promene cene tražio bi da ranije raskinem ugovor i pređem kod drugog provajdera.
 
^ moze da se bira 064 opet od pre par meseci :)
Ou, nisam znao. To je super onda :)

U ugovornoj sam obavezi do 31 avgusta ali zbog promene cene tražio bi da ranije raskinem ugovor i pređem kod drugog provajdera.
Onda pravac poslovnica / 0800 100 100 / mejl na [email protected] / porukica putem kontakt forme na sajtu, i kažeš im da zbog poskupljenja usluga želiš da ostvariš svoja prava shodno čl. 131 Zakona o elektronskim komunikacijama i raskineš UO i pređeš u drugu mrežu. Obrati pažnju da će im trebati par dana dok te ne pozove njihova služba za zadržavanje korisnika, a nakon toga, ukoliko odbiješ njihovu ponudu, još neko vreme kako bi finalizirali taj raskid ugovora (postavili su sebi rok od 30 dana za odgovor), a 9. januar je za dve nedelje.
 
Vrh Dno