Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Пишем одговоре МТС-у, претим раскидом, молим за х месеци попуста или одлучно тражим ИДП или МИК. По потреби водим и преговоре са продајом, агентима, корисничким центром и Теледиректом

Цена повољна. Попуст на више захтева.
:cool:
 
Roditelji su na nesrećnom Box 4 Crveni Lite (bakar, 10/1) i pod ugovornom obavezom još 14 meseci. Nemaju neku drugu opciju, osim eventualno (ograničenog) mobilnog neta i satelitske... Sa ovim promenama cena sa 5599 ide na tričavih 6699 din. Kapiram da maksimalno što mogu izvući je da ostane stara cena :mad:
 
Roditelji su na nesrećnom Box 4 Crveni Lite (bakar, 10/1) i pod ugovornom obavezom još 14 meseci. Nemaju neku drugu opciju, osim eventualno (ograničenog) mobilnog neta i satelitske... Sa ovim promenama cena sa 5599 ide na tričavih 6699 din. Kapiram da maksimalno što mogu izvući je da ostane stara cena :mad:
Problem i jeste nama koji smo na bakru,jer drugu alternativu nemamo,i oni to znaju.Ja sam redak srećnik da sam VDSLUi imam protok 50 mbit. dva iptv uređaja i hd kanale, a takvih je malo,većina korisnika je na 10-20 mbita.
 
ipak zvuči primamljivo s obzirom da plaćam 3 računa pojedinačno!
interesuje me za mobilni paket, tu se verovatno nov ugovor potpisuje?
dal mogu da prenesem moj mixnet m na ovaj BOX ugovor?
Možeš dodati koji hoćeš tarifni paket kod BOX 4, samo od tvog izbora paketa zavisi završna suma koju ćeš plaćati...
 
Roditelji su na nesrećnom Box 4 Crveni Lite (bakar, 10/1) i pod ugovornom obavezom još 14 meseci. Nemaju neku drugu opciju, osim eventualno (ograničenog) mobilnog neta i satelitske... Sa ovim promenama cena sa 5599 ide na tričavih 6699 din. Kapiram da maksimalno što mogu izvući je da ostane stara cena :mad:
Ja sam u maju napravio nov ugovor (svake 2 godine isto sve produžujem) i baš me iznerviralo ovo povećanje a pošto imam na sve 3 linije (lokal i autoperionica, kuća i jedna manja kuća) koje koristimo 16godina jednu ja, drugu roditelji penzioneri i od proletos ćerka i muž za 1ipo mesec sa bebom i to su sad tri računa od po 5700+moji 1000 za pink😀 dosadno u penziji i samo to gledaju skoro i prešao bih kod nekog drugog ali u Rumi Glavna ulica u centru nema kablovsku i bukvalno nema neko drugi da izgura ovo sve, 3 tv kod mene i 3 kod mojih a 2 kod ćerke i svuda wi-fi ruteri. I na kraju nijedan operater ne može ovakve naše uslove da ispuni, ili ima al da nisam čuo za njega
 
Ima li potrebe da šaljem mts-u mejl u vezi sa ovim poskupljenjima, ako su mi vec poslali sms poruku u februaru (kad je bilo prvo poskupljenje ove godine) gde piše da će mi biti "nastavak korišćenja usluga u paketu Box4 Crveni biti omogućen u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka obaveznog perioda važenja ugovora"? Mislite da će ispoštovati ovo ili da im pišem ponovo?
 
… iskreno, ja sa njima ne bi eksperimentisao… pošalji im isti mail ili potvrdu od ranije da ti sve ostaje isto…
 
A dal im se neko naknadno obracao po pitanju razjasnjenja sms poruka koje salju, a koje mi shvatamo kao ostanak u ugovoru po istoj ceni!? Ja sem potvrde da im je email stigao jos uvek nikakvu rekaciju ne vidim, dan treci
 
Koje je sve ovo cimanje i smaranje...pisao sam već...sutra će biti dve nedelje od inicijalne poruke koju im uputih putem forme na sajtu, dan posle toga poruka sa njihove strane preko mejla da se strpim do poziva pa onda prošlog ponedeljka (pre 9 dana) propušten poziv pa onda ponovljeni poziv koji sam primio prošlog četvrtka (u tom periodu od 3 dana ih zvao i slao mejl ) posle kojeg se u mts app pojavilo da je prigovor prosleđen, od petka do nedelje je stajalo da je preuzet a u ponedeljak tokom dana i da je zatvoren ma šta to značilo ali još nemam nikakvu ''obavijest'' o tome i kako je zatvoren, odnosno da li je prigovor uvažen. Gledam skrinšotove vaših sms poruka i prosto sam ljubomoran :LOL: šta još, da čekam dan-dva da se smiluju pa i da mene tako obaveste ili jave pozivom ili mejlom mada pisani trag svakako je poželjniji ili pak da u roku od par dana opet ih kontaktiram na neki od načina. Bili su korektni prilikom svake vrste komunikacije počev od odgovora preko mejla do poziva ali dok ne vidim crno na belo ništa im ne verujem:)

I da, operaterka koja me zvala prošlog četvrtka reče da je rok 8 dana da odgovore iako je po njihovom slučaj zatvoren pre dva dana na mts app.
 
@Miki Ue ne boj se, nisi jedini.
I ja čekam još odgovor😂

6.12 pustio mail
11.12 me zvali
U web portalu piše da je 11.12 zahtev "prosleđen"
Pre neki dan dobio mail da se strpim i čekam i dalje
 
Samo i ja da obavestim, i ja sam dobio sms od njih, ocigledno neka generisana poruka kojima svima salju.Screenshot_2024-12-18-22-07-36-942.jpg
Cak se nisu ni udostojili da me ponovo nazovu, posle jucerasnjeg razgovora (i mojeg insistiranja da ne zelim nikakve popustre vec samo zadrzavanje iste cene pretplate).
 
Sta nude za stare korisnike koliko mogu meseci besplatno da izvucem. Imam BOX 3 Plus paket ili neka druga opcija na sta da predjem? Yettel?
 
Koji je sad najnapredniji ONT (ruter) koji daju uz Box pakete? Planiram kod produžetka ugovora da im tražim neki wifi6/e, valjda su dogurali toliko.
 
Koji je sad najnapredniji ONT (ruter) koji daju uz Box pakete? Planiram kod produžetka ugovora da im tražim neki wifi6/e, valjda su dogurali toliko.
Ja sam na VDSL-u već duži niz godina, nije prošla optika još uvek. Imam osećaj da je ovaj isti Huawei ruter već jedno 10 godina.
Crkla su jedno 3 komada dolazili menjali, očekivao sam neki bolji ali mrka kapa. 😂
Oni SBB-ovi ruteri izgledaju kao svemirski brod naspram ovog govanceta kod mene.
 
Писао пре 10 дана.Одговорили јавиће се неко ускоро и ништа....Јуче још једном писао....још ништа
 
Razmatra se i prelazak n Yettel optiku.

Koliko vidim MaxHbo bio bio besplatan, STB im je otkljucan android, za internet cujem da je NAT-ovan, ruter im je Wifi 6 - sve tacno?
 
Aha, ja svakako nemam taj benefit, pa sam pristao na to. A u martu 2026. ćemo videti koje akcije ćemo da radimo.
 
Zar ovo ne znači da ostaje ista cena za postojeći paket?
To sam i tražio. Da mi ostane ista cena kao do sada a ne da mi uvale novu cenu od januara veću za 1000 din
Moraju da deru narod da bi bacali pare na reklamu
Sta ce monopolisti reklama?
Još jedan razlog više da ih otkačim kad mi istekne UO u oktobru
 
Ja sam dobio da mi se nastavi ista cena kao što je u ugovoru, do kraja ugovorne obaveze.
 
Evo meni sad stigo sms da ce mi cena ostati nepromenjena do kraja ugovorne obaveze.
Primedbu sam podneo preko njihovog web portala.
 
I meni je stigao SMS da ostaje ista do kraja UO.
Moram da kazem da nisam pretio raskidom ili bilo cim, samo zamolio da ostane ista cena do kraja UO.
 
Nazad
Vrh Dno