Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Realno je da sačekaš po meni jedan vaučer od 5000 dinara. Jedan nalog može jedan dnevno da iskoristi vaučer od 1000 dinara. Dakle ako bi hteo da naručiš sve 4 gume odmah, morao bi sa 4 naloga, ali može da ti se desi da ti stigne jedna ili tri gume npr. Naravno možeš da vratiš gume, ali po meni najbolje je vaučer od 5000 dinara.
Mada ovde su uzimali i gumu po gumu čini mi se neki, tako da odluka je na tebi.
 
Poslednja izmena:
Svaki nalog je jedan vaučer, morao bi na 4 naloga za četiri gume.
 
Tako i bi. Na 4 naloga po 1 guma, placeno. Sad samo da isporuce :) .

Hvala svima na pomoci.
 
Ja sam tako prošle godine sa vaučerima od 2500 :) Četiri gume 205/55 R16 me izašle oko 13000.
 
Ja sam naručio jednu gumu Falken, stigla stara godinu dana okruglo, tako da izgleda da kad se naručuje pojedinačno veće su šanse da se dobije stariji DOT, mozda je bolja situacija ako se kupuju prodavanije gume kod nas pa je lager svežiji.
 
Nece ovaj a1000 oko 11:30 sam probao, da li ima neki limit ili su ga iskljucili ranije (n) :unsure:
 
Ja sam ga iskoristio na dva naloga oko 15 sati. Probaj češće u toku dana, proradiće jednog trenutka.
 
Za koju kupovinu je a1000, jel 8000+?
 
Ja sam naručio jednu gumu Falken, stigla stara godinu dana okruglo, tako da izgleda da kad se naručuje pojedinačno veće su šanse da se dobije stariji DOT, mozda je bolja situacija ako se kupuju prodavanije gume kod nas pa je lager svežiji.
Gde nadje falken?:)
4 taurusa,sa 4 vaucera od 1000 ,u razmaku od mesec dana.Sept- okt.
Spark.Svaki dot isti.April 2024.
 
Kome treba nek iskoristi, 500 din. na korpu od 4000 din.
cqhR2F0o
 
Prvi veci problem sa Ananasom , ne direktni vec sa kurirskom sluzbom"Gebruder Weiss" , najavili su isporuku 3 Decembra ja uzeo slobodan dan , pokvarilo im se vozilo kazu prebacice za sutra ja im napomenem da sutra radim pre podne do 15h , kazu pozvace pre dostave i dogovorice se oko vremena , danas zovu i kazu nismo u mogucnosti da vam dostavimo nakon 13h , ja nazovem njihovu korisnicku podrsku izuzetno neljubaznu dodao bih , nabede me da mi niko nije obecao da ce dostava biti izvrsena nakon 15h (ovde vec gubim strpljenje ) pitam ih kad mogu ponovo da dostave oni kazu sutra pre podne ja im opet kazem da sam vec uzeo jedan slobodan dan i da nemam nameru da uzimam jos jedan zbog njihove greske , oni odgovaraju da nije do njih i da ce porudzbina biti vracena zbog odbijanja preuzimanja , e tu ja radim ono sto sam trebao odmah da uradim zovem Ananas podrsku objanjavam im problematiku oni me zovu nakon sat vremena i kazu da ce sve biti reseno , tako da cekamo razresenje situacije...
 
Prvi veci problem sa Ananasom , ne direktni vec sa kurirskom sluzbom"Gebruder Weiss" , najavili su isporuku 3 Decembra ja uzeo slobodan dan , pokvarilo im se vozilo kazu prebacice za sutra ja im napomenem da sutra radim pre podne do 15h , kazu pozvace pre dostave i dogovorice se oko vremena , danas zovu i kazu nismo u mogucnosti da vam dostavimo nakon 13h , ja nazovem njihovu korisnicku podrsku izuzetno neljubaznu dodao bih , nabede me da mi niko nije obecao da ce dostava biti izvrsena nakon 15h (ovde vec gubim strpljenje ) pitam ih kad mogu ponovo da dostave oni kazu sutra pre podne ja im opet kazem da sam vec uzeo jedan slobodan dan i da nemam nameru da uzimam jos jedan zbog njihove greske , oni odgovaraju da nije do njih i da ce porudzbina biti vracena zbog odbijanja preuzimanja , e tu ja radim ono sto sam trebao odmah da uradim zovem Ananas podrsku objanjavam im problematiku oni me zovu nakon sat vremena i kazu da ce sve biti reseno , tako da cekamo razresenje situacije...
Ma to im se vrv i nije pokvarilo vozilo nego su napravili gresku pa izmisljaju izgovor jer ko zna kakva je njihova organizacija (ocigledno losa) ako ne mogu ni da izadju u sustret kad nisu ispostovali dogovor a verovatno su u velikoj guzvi zbog black friday narudzba.
Mada to vrv nema veze sa Ananasom (ne direktno bar), ali moguce da ce oni da ih malo vrate na zemlju...
 
Ko da ih vrati..to su privatnjaci teski što voze pod "gebruder weiss".To su verovatno neka treca ruka transporta,ovi im daju cenu,ta firma pod kojom voze,ovi privatnjaci(čitaj ja imam kamionče i zvrji mi u dvorištu) maknu neki din po turi,i svi zadovoljni.
Da nece da ih ukore ovi iz te firme,možda..tipa "mile zale se kupci itd..."važi,nemojte vise da zovete,ionako teram drva sutra"...ne,ne,sve ok.
Jel ste vi videli kamion koji oni koriste,jel ste videli likove koji teraju taj kamion?
Pre podne vuču drva iz sume,popodne teraju veš mašine..
 
Ko da ih vrati..to su privatnjaci teski što voze pod "gebruder weiss".To su verovatno neka treca ruka transporta,ovi im daju cenu,ta firma pod kojom voze,ovi privatnjaci(čitaj ja imam kamionče i zvrji mi u dvorištu) maknu neki din po turi,i svi zadovoljni.
Da nece da ih ukore ovi iz te firme,možda..tipa "mile zale se kupci itd..."važi,nemojte vise da zovete,ionako teram drva sutra"...ne,ne,sve ok.
Jel ste vi videli kamion koji oni koriste,jel ste videli likove koji teraju taj kamion?
Pre podne vuču drva iz sume,popodne teraju veš mašine..
I takvi likovi, kako ti kažeš iz šume, nose stvari na spratove zgrada i unose preko praga, umeju da progovore prosto proširenu rečenicu i budu ljubazni i prijatni dok rade isporuku. Jedina kurirska služba sa kojom sam prijatno iznenađen. Meni mnogo više znači da mi roba stigne neoštećena, nego da li se vozi električnim ili brendiranim kombijem.
 
Likovi su ok,niko ne priča o njima i kakve su ličnosti,čime se bave itd..vec sam koncept te firme i načina poslovanja.
Sigurno neceš videti ispred kuće ovako nešto
 

Prilozi

  • csm_38611_GW_Kalsdorf_1637_cb8c71d3d4.jpg
    csm_38611_GW_Kalsdorf_1637_cb8c71d3d4.jpg
    114.3 KB · Pregleda: 158
Danas mi je napokon stigao paket na paketomat. Pošto mi je ovo prvi put da ovako kupujem, odlučio sam da platim karticom na pumpi a ne kao uvek do sada odmah pri naručivanju. U 10 dana koliko je trajalo sve, od naručivanja do putovanja paketa ka paketomatu, dobio sam mejl sa prikačenom specifikacijom i potvrdom o kupovini. U oba stoji UKUPAN IZNOS ZA UPLATU, VREDNOST VAUČERA (1000 din) i iznos ZA PLAĆANJE koji je umanjen za tih 1000 dinara. Danas mi u mejlu traže: "Pre preuzimanja pošiljke sa paketomata potrebno je da uplatiš (cena bez umanjenja od 1000din) dinara na bilo kojoj NIS-Gazprom benzinskoj stanici koja je opremljena paketomatom, tako što ćeš kasiru pokazati kod iz poruke." Ispod stoji broj pošiljke, sadržaj paketa i UKUPNA suma, koja nije umanjena za 1000din.
Da li ja sada treba da se ubeđujem sa NIS kasirom da mora da mi naplati taj račun umanjen za 1000din kolika je vrednost primenjenog vaučera, što mi je savetovala službenica na ananas telefonskoj podršci ili je ovo uobičajena stvar?
 
Placas po konacnoj specifikaciji u prvom mejlu, sve posle zanemari. Ne treba nista osim koda i nacin na koji placas da kazes prodavcu na pumpi.
 
Prvi veci problem sa Ananasom , ne direktni vec sa kurirskom sluzbom"Gebruder Weiss" , najavili su isporuku 3 Decembra ja uzeo slobodan dan , pokvarilo im se vozilo kazu prebacice za sutra ja im napomenem da sutra radim pre podne do 15h , kazu pozvace pre dostave i dogovorice se oko vremena , danas zovu i kazu nismo u mogucnosti da vam dostavimo nakon 13h , ja nazovem njihovu korisnicku podrsku izuzetno neljubaznu dodao bih , nabede me da mi niko nije obecao da ce dostava biti izvrsena nakon 15h (ovde vec gubim strpljenje ) pitam ih kad mogu ponovo da dostave oni kazu sutra pre podne ja im opet kazem da sam vec uzeo jedan slobodan dan i da nemam nameru da uzimam jos jedan zbog njihove greske , oni odgovaraju da nije do njih i da ce porudzbina biti vracena zbog odbijanja preuzimanja , e tu ja radim ono sto sam trebao odmah da uradim zovem Ananas podrsku objanjavam im problematiku oni me zovu nakon sat vremena i kazu da ce sve biti reseno , tako da cekamo razresenje situacije...
Ma kakvi pokvarilo vozilo nego izgovor, meni je jednim trebala biti isporuka sa njima od srede do petka, dosao petak nista zovem njihovu službu dobijam informaciju da su imali tehničkih problema i da je isporuka odložena za utorak kao najavice se oni, rekoh kakav je to način kao odložena je za utorak, I dobro posle je tako bilo ajde pogledah kroz prste stigli u utorak, a trenutno očekujem paket sa njima treba da bude od 4 do 6, ali po svemu sudeći danas nije, neće ni sutra pitanje i da li će biti 6 og 🙄🙄
 
Za ovakve potrošačke manifestacije tipa "crni petak" promet se multiplicira 3 do ko zna koliko puta i otuda i kašnjenja, ne postiže se na svim nivoima i treba biti realan i strpljiv. Čak i moderatori dignu ruke pa puste spam kuknjavu u potrošačkim temama na ovom forumu jer ne bi mogli da postignu da sankcionišu takve besmislene postove.
 
Merkam neki usisivač da kupim za oko 8000 uz naravno vaučer od 1000 ili 1500 din. Usisivač koji bih kupio košta 7999 din. Sa plaćanjem pouzećem račun bi bio veći za +150 din. I kada hoću da iskoristim vaučer piše da vaučer važi samo za kupovinu veću od 8000. Eto za jedno dinarče kako se oni zaštitili. Naredni prodavac ga nudi za 800 din. skuplje.
A ja misleo da i dostava ulazi u ukupnu cenu ali nije tako.

Nađoh rešenje, ubaci se nešto sitno od istog prodavca i onda cena dostave ostaje ista, u ovom slučaju besplatna.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241205_152233_Ananas.jpg
    Screenshot_20241205_152233_Ananas.jpg
    69.1 KB · Pregleda: 56
  • Screenshot_20241205_155637_Ananas.jpg
    Screenshot_20241205_155637_Ananas.jpg
    66.8 KB · Pregleda: 34
Poslednja izmena:
Gde nadje falken?:)
4 taurusa,sa 4 vaucera od 1000 ,u razmaku od mesec dana.Sept- okt.
Spark.Svaki dot isti.April 2024.
Ako moderatori misle da je previse potova o gumama neka brisu.
Falken je niza premijum klasa, a Tigar Riken Taurus Orium Kormoral Strial bi treblo da je ista guma za razlicita trzista, vlasnik je Michelin i vecina se proizvodi kod nas u Pirotu, i to su jedne od najgorih letnjih guma, a zimske njihove su ok za tu cenu.
Testovi se mogu videti na https://www.tyrereviews.com tu su i ADAC i Autobild testovi.
 
Pozdrav. Da li je neko imao iskustvo sa pogrešno dostavljenim proizvodom. Pokrenuo sam proces reklamacije ali evo već 4 dana kurir kojeg oni zakazuju nikakao da preuzme robu. Što je najgore, u firmi sve moguće kurirske službe u toku jednog dana dodju da obave šta treba a ovo zakazivanje od Anananasa ništa. Nisam pametan šta više činiti, da pokupe reklamaciju.
 
Vrh Dno