slavoljubf
Poštovan
- Učlanjen(a)
 - 09.02.2024
 
- Poruke
 - 286
 
- Poena
 - 55
 
Moja oprema  
				
					
						
						
							
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
	
		
			
			
				
			
			
		
		
	- Pristup internetu
 - Optički internet
 - Kablovski internet
 
@lale87,
ne shvatam kome to pretiš i pozivaš se na ratel i pravilnik, ako recimo (fiktivna situacija) prelazim iz a1 u yettel, podnosim zahtev u yettel i oni to sami rešavaju. Recimo da a1 odbije prenos, gde sam ja tu imao mogućnost da pretim i pozivam se na pravilnik? Ili to radiš nakon što su te jednom odbili ili kako?
				
			ne shvatam kome to pretiš i pozivaš se na ratel i pravilnik, ako recimo (fiktivna situacija) prelazim iz a1 u yettel, podnosim zahtev u yettel i oni to sami rešavaju. Recimo da a1 odbije prenos, gde sam ja tu imao mogućnost da pretim i pozivam se na pravilnik? Ili to radiš nakon što su te jednom odbili ili kako?
Korisnički staž ne bi trebalo da bude isto što i broj valjda? Valjda postoji neki mehanizam koji bi utvrdio u kojoj mreži, tj. kod kog operatera davaoca je bio broj u poslednjih 60 dana?Ako se prelaskom na pripejd resetuje korisnički staž, to znači da si ispočetka nov korisnik u istoj mreži i čekaš da se navrše 60 dana. Jednostavno, promenio si pretplatni model i to se može tumačiti tako, jer si raskinuo stari ugovor i zaključio novi (aktivacijom sim kartice prihvataš opšte uslove za pripejd i u tom smislu se postavlja novi obligacioni odnos).
	            