Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ti si se izgleda juče uključio univu temu, jer bi inače znao da je 90% postova na ovoj temi bilo kukanje na kašnjenje sa isporukama, na refundaciju novca i slične stvari. Tema na benchmarku sigurno nije reper za ozbiljnost neke platforme. A u celoj ovoj priči najteže je organizovati logistiku, a shopster je to elegantno rešio kupivpi daily express, ali sumnjam da to tebi nešto znači ipak ananas imam 289 strana na benchmark forumu ;)

Između ostalih pisao sam i ja prošle godine, ali su se prekalkulisali, ne ide u pravcu kako su zamislili, zato je i tanka ponuda sa vaučerima ove godine. Ko je iole pratio priču oko ananasa zna da je planirana investicija 100 miliona evra u pet godina, ali isto se planira i prihod u tom periodu, a kako baš ne ide po planu i te investicije se prilongiraju.

Puno ljudi sa foruma je dobijalo nervne slomove i kupovinom na anansu, imaš linkove gde su linkovana iskustva korisnika (pljuvanje po ananasu do 101 i nazad) pa to opet ništa ne znači jer je to zanemariv broj u odnosu na ukupan broj kupaca na ananasu.
Imao sam ja likove i zbog Ananasa...
Ali kupovao sam na obe platforme i Ananas mi je neuporedivo bolji...
 
@delboy otkud znaš da su stali sa investicijama?

Što se vaučera i popusta tiče, siguran sam da taj trošak guraju na marketing, jer smo ovde imali dosta slučajeva da ljudi kupe proizvod ispod ulazne cene za Spark, koji čini najveći deo prometa Ananasa, jer je dobavljačima logistički jednostavnije.

Ananasu je bitno da platforma udje ljudima u naviku, a svakako je ideja razviti posao do odredjene mere i prodati ga dalje.
 
A odakle ti znaš da je ideja da razvijaju posao za prodaju ? I koji je to marketing bolji od direktnog marketinga ? Mastercard radi direktan marketing i to daje rezultata, isto kao što je to ananas radio u istom ovom periodu prošle godine. Dosta ljudi sa foruma sa kojima sam u kontaktu više i ne kupuje na ananasu od kada su promenili poslovnu politiku sa vaučerima, tako da nisam siguran da im ulaganje u druge vidove marketinga donosi rezultate.
 
Nisi mi odgovorio zašto misliš da su investicije stale, pomislio sam da imaš neku inside info.
A čim ti pitaš ovo za razvoj=>prodaja, jasno mi je i zašto nemaš odgovor na moje pitanje :)

Kako se na ova dva pitanja nismo razumeli, nema potrebe da širimo dalje.
 
Pročitaj ovo još jednom ovo:

"Ko je iole pratio priču oko ananasa zna da je planirana investicija 100 miliona evra u pet godina, ali isto se planira i prihod u tom periodu, a kako baš ne ide po planu i te investicije se prolongiraju."

Ovde nema ni jedne tvrdnje nego konstatacija uzročno posledične veze. Kratko, ako nema planiranog prihoda onda nema ni investicija. A sto se tiče ovog drugog, ja bih baš voleo da širimo dalje, pošto vidim da ti imaš informacije, a nadam se da se ne odnosi na priče sa ovog foruma o izgradnju tržišta i prodaju Amazonu već na neku ozbiljniju informaciju.
 
Naravno da čitam šta pišeš i predlažem da prvo guglaš razliku izmedju prihoda i profita (dobiti).

Nemam neku posebnu informaciju, osim što živim u ovoj zemlji od vremena kada je Delta nastala. Imaju vrlo jasan poslovni model i postoji nekoliko parametara koji ukazuju da li je biznis short ili long term.
 
Naravno da čitam šta pišeš i predlažem da prvo guglaš razliku izmedju prihoda i profita (dobiti).

Nemam neku posebnu informaciju, osim što živim u ovoj zemlji od vremena kada je Delta nastala. Imaju vrlo jasan poslovni model i postoji nekoliko parametara koji ukazuju da li je biznis short ili long term.

Hvala na predlogu, ali obzirom da sam 20 godina radio u prodaji i ozbiljno se bavio analitikom mislim da se obraćaš pogrešnoj osobi. Ostalo ne bih da komentarišem pošto su u pitanje puke pretpostavke, a kako pametni ljudi kažu, pretpostavka je majka svih zaj..a.
 
Ipak je shopster dosta zaokruženiji sistem u odnosu na ananas, imaju on line prodaju, marketing tv kanal i svoju logistiku koja spada u jednu od boljih u Srbiji.

A odakle ti znaš da je ideja da razvijaju posao za prodaju ?
Ovde na temi su vise puta linkovani clanci i intervjui gde se prica o tome. Izmedju ostalih Miskovic licno je pricao o prodaji u nekoliko navrata. Generalna strategija Delte je kupovina postojece (ili izgradnja firme od nule u slucaju Ananasa), investiranje, razvoj i ekspanzija, prodaja. To rade vec decenijama, i nisu pominjali menjanje te strategije.

I koji je to marketing bolji od direktnog marketinga ?
Onaj koji je pogodan za datu situaciju? :DJako je glupo reci da je direktni marketing najbolji marketing. :ROFLMAO:
 
Ajde pusti link gde je Mišković spomenuo prodaju Ananasa, propustio sam da to pročitam a interesuje me kako je složio tu priču.
 
Pisao sam pre par meseci da trenutno u Evropi vlada 'zakon jačeg' u e-commerce sektoru i da veća riba jede manju ribu. Amazon je krenuo da se širi za vreme pandemije u nove države i uzeo je deo kolača Poljskom Allegru. Allegro je zatim krenuo da širi biznis u države gde još uvek nije došao Amazon.

Within the next two years, Allegro plans to launch own-brand platforms in Hungary, Slovenia and Croatia, reports the Polish Press Agency (PAP).

Ananas ima za cilj da popuni e-commerce 'vakum' na Zapadnom Balkanu i da proda biznis Allegru kada pre ili kasnije zakuca na vrata, odnosno kada Amazon krene da se širi na nova tržišta centralne i istočne Evrope.

 
Shopster je na trzistu Slovenije jos od 2020., planirali su da otvore Hrvatsko trziste, ali jos nista od toga. Ne sporim ja nista oko ananasa, pa u istom periodu prosle godine svaki moj post vezan za ananas je bio popljuvan od strane nezadovoljnih korisnika kada su bile ozbiljne kupovine, a ne kao sada kada su glavne kupovine C&A krpice. Ja sam bio maksimalno zadovoljan kupac ananasa, prestao sam da kupujem iz razloga sto mi vise nisu interesantni sa cenama/akcijama, sve sto mi treba mogu da nadjem na drugom mestu povoljnije. Elem, moja konstatacija je bila da je shoppster zaokruzeniji sistem od ananasa, ljudi pored e-komerc televizije imaju i ozbiljnu logistiku, ananas jos uvek nema nista od toga.
 
Naručio par stvari, stoji mi da će biti dostava između 13-15.11, po statusu vidim da je kurir preuzeo pošiljku 08.11.
jel ima neke šanse da pošiljka stigne danas ili bar odmah sutra?
 
Naručio par stvari, stoji mi da će biti dostava između 13-15.11, po statusu vidim da je kurir preuzeo pošiljku 08.11.
jel ima neke šanse da pošiljka stigne danas ili bar odmah sutra?
Pa imas sanse desavalo mi se da stigne nesto jedan dan pre, ali to ti niko ne moze garantovati, to je do kurira.
 
Meni se čini da neće biti značajne promene na bolje po pitanju stanja e-komerca u Srbiji dok ne dođe Allegro.

Ananas je za sada "Over-Promise & Under-Deliver".

Manje vaučera, veći limit za besplatnu dostavu i naknada za plaćanje pouzećem.
 
Izvin
Shopster je na trzistu Slovenije jos od 2020., planirali su da otvore Hrvatsko trziste, ali jos nista od toga. Ne sporim ja nista oko ananasa, pa u istom periodu prosle godine svaki moj post vezan za ananas je bio popljuvan od strane nezadovoljnih korisnika kada su bile ozbiljne kupovine, a ne kao sada kada su glavne kupovine C&A krpice. Ja sam bio maksimalno zadovoljan kupac ananasa, prestao sam da kupujem iz razloga sto mi vise nisu interesantni sa cenama/akcijama, sve sto mi treba mogu da nadjem na drugom mestu povoljnije. Elem, moja konstatacija je bila da je shoppster zaokruzeniji sistem od ananasa, ljudi pored e-komerc televizije imaju i ozbiljnu logistiku, ananas jos uvek nema nista od toga.
Izvini, kakav je to zaokružen sistem i ozbiljna logistika kada kupim nesto i platim, piše neki rok koji ne ispoštuju, usput me kontaktiraju za paket koji nije moj, a za moj mi kažu da nije u magacinu u Mladenovcu kako meni piše već čeka za neku traku u BG i ne znaju kada će paket biti dostavljen?
Šta je tu ozbiljno?
U priču uključena i podrška i njihova kurirska služba i opšti utisak da je to raspad sistema šta su mi na pričali...
Ananas ovakav, poluraspadnut sa sve City Expresom I AKSom je za njih misaona imenica....
 
Zar taj allegro nije bio već u Srbiji pre nekoliko godina pa su se povukli?
 
Izvin

Izvini, kakav je to zaokružen sistem i ozbiljna logistika kada kupim nesto i platim, piše neki rok koji ne ispoštuju, usput me kontaktiraju za paket koji nije moj, a za moj mi kažu da nije u magacinu u Mladenovcu kako meni piše već čeka za neku traku u BG i ne znaju kada će paket biti dostavljen?
Šta je tu ozbiljno?
U priču uključena i podrška i njihova kurirska služba i opšti utisak da je to raspad sistema šta su mi na pričali...
Ananas ovakav, poluraspadnut sa sve City Expresom I AKSom je za njih misaona imenica....

Probaj da napravis razliku 'zaokruzen sistem' i 'ozbiljan sistem'. Kao sto sam napisao, i na ananas kukaju, kao sto kukaju i na shoppster, pricam o zaokruzivanju sistema. Kao sto postoji zaokruzen proizvodni proces tako postoji i zaokruzena distribucija prodaja-marketing-logistika, ananas to jos uvek nema i verovatno nece da ima u dogledno vreme.
 
Nešto što funkcioniše kako sam opisao nije sistem, ni zaokružen ni bilo kakav...
Moze se podvesti pod raspad sistema.
I ananas ovakav kakav jeste nije za porediti krajnjem korisniku sa tim tvojim sistemom.
Izvini, ali ovo što pišeš je domen botovanja..
Da nisam kupovao pa da poverujem.
 
Nešto što funkcioniše kako sam opisao nije sistem, ni zaokružen ni bilo kakav...
Moze se podvesti pod raspad sistema.
I ananas ovakav kakav jeste nije za porediti krajnjem korisniku sa tim tvojim sistemom.
Izvini, ali ovo što pišeš je domen botovanja..
Da nisam kupovao pa da poverujem.

U periodu kada si se ti registrovao na forumu ja sam vec imao preko sto kupovina na ananasu, ozbiljnih ne dzopke od par stotina dinara. I kad sam ovde pisao pohvale na racun ananas takvi kao ti su pisali da botujem za ananas. I tada kada su bacali drvlje i kamenje na ananas sam pisao da ce uvek da postoje nezadovoljni korisnici, kao sto si ti nezadovoljni korisnik shoppstera. Elem, nije ni bitno da li si zadovoljan sa njima ili nisi, bitno je da ne razumes sta hocu da kazem, i samo teramo temu u neki off i gubimo vreme na pisanje uz rizik da se pobrisu ove poruke. Nikada nisam kupovao na shoppsteru pa nemam ni razloga da ih hvalim, ali zahvaljujuci tebi sam malopre otvorio njihov sajt i video da je artikal kojije na akciji na anansu i koji sam stavio u korpu za kupovinu na shoppsteru jeftiniji 20% pa eto neka fajda i od ove nase diskusije. I da ne zaboravim, shoppster nije moj sistem.
 
Inace pohvala za ananas, odnosno spark prodavnicu.

Uzeo sam neko vox peglo kod njih, koje je crkno, nije htelo da greje uopste. Kada sam im poslao na reklamaciju, vox servis je odbio, iz nekog razloga, ali me je zena iz ananasa obavestila da je kvar ocigledan i da ce prodavac od kog sam uzeo da refundira (spark). Malo je duze trajao proces ali mi je novac vracen.

Tako sa eto i nesto pozitivno.
 
Šta je aktivno od vaučera?
Ne tražim da mi se da ili da menjam, samo pitam šta ima.
Video sam 5k za korpu 50k. Dobio sam na igri 500 za 5000. Probao sam i na prevaru da provalim spark2000, spark1000 i slično, ali bez uspeha :D
Sada se pitam da li da igram igru par dana da možda dobijem neki bolji vaučer. Korpa mi je tek iznad 10k.
 
Poslednja izmena:
Šta je aktivno od vaučera?
Ne tražim da mi se da ili da menjam, samo pitam šta ima.
Video sam 5k za korpu 50k. Dobio sam na igri 500 za 5000. Probao sam i na prevaru da provalim spark2000, spark1000 i slično, ali bez uspeha :D
Sada se pitam da li da igram igru par dana da možda dobijem neki bolji vaučer. Korpa mi je tek iznad 10k.
Mislim da će bolje vaučere da puste pred kraj, tamo u petak/subotu, bar je tako bilo do sada.
 
Baš o tome sada pričam sa kolegom da smo stekli takav utisak ranije. Poslednji dan krenu da pljušte dobri vaučeri.
Nego rekoh da nema neki aktivan javni vaučer koji je dovoljno blizu.
Ajd, čekam onda par dana i igram igru pa kad izleti.
 
Ako nekom treba 50% na izdvojenu ponudu

VX06eBou
 
Kada smo kod reklamacije, evo upravo je bio kurir da preuzme ROG Falchion NX tastaturu.
Dobio sam je pre nepune dve godine i ubrzo je wireless mod prestao sa radom, proban je dongle na više usb portova, ali bez uspeha.
Update FW je takođe nije prolazio, čitajući po internetu dosta korisnika se žalilo na isti problem.
Odgađao sam reklamaciju i nastavio da koristim tastaturu žično.
Onda je nastao novi problem jer je počela da brljavi, prvo je ENTER prestao sa radom, a zatim na jedan pritisak ESC, tastatura bi detektovala još par puta ESC i ubacivala ALT na kraju.
Korištena je u normalnim uslovima (radu) i sa minimalnim gejmingom, jer se i kupovina nove konfiguracije takođe odlagala (sve do nadam se ovog crnog petka :p).
Prvo sam Ananasu podneo reklamaciju sa obrazloženjem problema, dodao sam skrinove (sa keyboard testa) i snimio klip dotičnog problema koji sam uploadovao, pa sam dodao link.
Naravno zakačio sam im i sve one papire što nam šalju prilikom kupovine.
Ljubazna teta sa Ananasa me je u subotu nazvala da pita da li imam kutiju, jer je na kutiji nalepnica na kojoj piše ko je uvoznik.
Imao sam kutiju pa da sam joj prosledio fotku sa deklaracijom, to je bilo u Subotu, da bi me danas nazvala i rekla da će doći kurir pa da spakujem tastaturu i da na parče papira🤪 napišem koji je problem sa tastaturom kako bi servis znao šta da pokuša da popravi.
Sada mi je samo ostalo da čekammmmmm :unsure:
 
Da li je neko narucivao preko Ananasa mobilne telefone ili laptopove i kako su zadovoljni dostavom i proizvodom?

Za sada imaju najpovoljniju ponudu od svih, ali tehnicke stvari nisam do sada narucivala online.
 
Ja sam 2 Samsung A55 kad je bila akcija sa satom, svakako su bili najpovoljniji, a uz kupone, tek.
Brzo su stigli, jedan kurir doneo na vrata, drugi na paketomat.
 
Da li je neko narucivao preko Ananasa mobilne telefone ili laptopove i kako su zadovoljni dostavom i proizvodom?

Za sada imaju najpovoljniju ponudu od svih, ali tehnicke stvari nisam do sada narucivala online.
Uglavnom najbolje ispao Spark tj. oni sami jer sa abrzo oznakom mi cistac vazduha stigao za manje od 24h

Mikser reklamirao, dosao kurir sutradan, odneo, vracene pare posle dve tri sedmice
 
U periodu kada si se ti registrovao na forumu ja sam vec imao preko sto kupovina na ananasu, ozbiljnih ne dzopke od par stotina dinara. I kad sam ovde pisao pohvale na racun ananas takvi kao ti su pisali da botujem za ananas. I tada kada su bacali drvlje i kamenje na ananas sam pisao da ce uvek da postoje nezadovoljni korisnici, kao sto si ti nezadovoljni korisnik shoppstera. Elem, nije ni bitno da li si zadovoljan sa njima ili nisi, bitno je da ne razumes sta hocu da kazem, i samo teramo temu u neki off i gubimo vreme na pisanje uz rizik da se pobrisu ove poruke. Nikada nisam kupovao na shoppsteru pa nemam ni razloga da ih hvalim, ali zahvaljujuci tebi sam malopre otvorio njihov sajt i video da je artikal kojije na akciji na anansu i koji sam stavio u korpu za kupovinu na shoppsteru jeftiniji 20% pa eto neka fajda i od ove nase diskusije. I da ne zaboravim, shoppster nije moj sistem.
Ne znam čemu nadmenost pošto imam par stotina kupovina na Ananasu i 15ak na Shopsteru , a pri tome sam kupovao toliko toga i toliko sarenoliko da su mi na kraju rekli da treba da budem category manager pošto sam kupio sve...Toliko o mojoj kupovini...Reklamacija imam više nego 90% foruma porudžbina i sve je rešeno u moju korist jer su ispali korektni.
Nije zaokruženo, ne radi kao sat, ali je apsolutno sve u moju korist...
I jeste najvažnije čime je krajnji korisnik zadovoljan, jer smo mi ovde krajnji korisnici i treba da nas baš briga kako su oni ustrojili svoje sisteme...
I razumem ja šta ti teoretises ovde, šta brkas i totalno me mrzi da idem toliko u detalje jer ne vodi nikuda.
Što se tiče toga šta si kupio, ajde pa neka tebi prodje kako treba da ne bi sutra i ti pisao što i većina nas, da je ta zaokružena platforma u praksi loša...
 
Nazad
Vrh Dno