Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2024) [nije tema za EON box i aplikacije]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kad u aplikaciji otvoris uredjaje, negde pri vrhu imas padajuci meni da odaberes prikaz Smart TV uredjaja. Nije ocigledno na prvi pogled, pa obrati paznju. To je aplikacija za iOS, a za android je pretpostavljam isto.

Televizija -> Eon -> Smart TV (padajuci meni)
 
Poslednja izmena:
Kad u aplikaciji otvoris uredjaje, negde pri vrhu imas padajuci meni da odaberes prikaz Smart TV uredjaja. Nije ocigledno na prvi pogled, pa obrati paznju. To je aplikacija za iOS, a za android je pretpostavljam isto.

Televizija -> Eon -> Smart TV (padajuci meni)
U pravu si
 
Softverski dunsteraj na sve strane, sad vise nije realno ocekivati da nesto ne bude bagovito, ili intuitivno.
 
Ma sve im zabagovalo juče, prvo mi se D3 risiver šlogirao, crveni ekran i kaže nema signala, iako znam da ga ima, radi eon i internet. Ajde reko možda je dvbc kabl negde u prekidu. Posle par sat proradilo ali EON na Firefox browseru ne dozvoljava da se gledaju svi signali, samo crn ekran.
 
Kod mene otkad korisim SBB unazad nekih 3 ugovora tj koristim Total Tv,televizija ide preko STB Satelitskog rrisivera u tv putem HDMI kabla.A na Androidu imam Moj SBB i EON aplikacije,i rade obe bez greske i dan danas,Svaka obnova ugovor je isla oni nazovu dogovorimo se puste mi sms sa aneksom,ja u odgovoru napisem broj ugovora i DA ili POTVRDJUJEM (zaboravih koje je,od ta dva),i miran sam iduce 2 godine
:)
 
Softverski dunsteraj na sve strane, sad vise nije realno ocekivati da nesto ne bude bagovito, ili intuitivno.
Bagovi ocigledno.2 sbb ugovora samo na mobilnoj app se moze resetovati smart slot.Jedan full jedan premium paket bas uzeo da proverim kad ovo procitao
 
Pored boxa, Imam Eon smart aplikaciju na jednom TV ( paket Eon premium ) . Sinoć upalim taj TV kad EON aplikacija mi ispiše kod, da ga upišem i da ga aktiviram ( mada je već bio aktiviran ) Odem u Moj SBB i vidim da više nemam tu opciju pod uredjajima. Dakle , vidim uređaje PC, phone, ali nema opcija za TV ( bila pre nekih nedelju dana ) Morao sam da zovem podršku da mi aktiviraju, ali i dalje ne vidim TV u Moj SBB. Pitam podršku od kada su onemogućili da sami možemo da aktiviramo aplikaciju na TV, ona devojka kaže ima godinu-dve, sto definitivno nije tačno. Moje pitanje je, da li je i kod vas tako, odnosno da li i vi ne možete da sami aktivirate/ deaktivirati TV aplikaciju?
Kod mene postoji ta opcija.
Verovatno te nije razumela podrška.
 
NI kod mene nema kad idem preko browsera, ima kad idem preko mobilne aplikacije
ja sam pre nekoliko dana menjao lozinku za ulaz u Moj SBB i to se nekako poklopilo, mada ne verujem da je promena lozinke inicirala da u browseru ukine mogucnost aktiviranja Smart TV :)... Dalje nekoliko puta sam ih drndao da mi aktiviraju smart box nakon fabrickog reseta, jer ovo njihovo g*v*o nece da se poveze sa GH...tako da sam im mozda postao sumnjiv;)
 
Šta trenutno može da se izboksuje za obnovu premium ugovora?
Najviše me interesuju meseci za dinar.
 
I kod mene se vratilo...oni su nesto zbingali..... ja ne znam sta je ovo, svima se nesto ovih dana poremetilo, a sto je imalo efekat i na mene ;) SBB, WV aplikacija ( i ta teta me je ubedjivala da nije do njih nego do mene 😄, da sam ja izbrisao auto😄 sa aplikacije ) Orion juce ( u stanu koji izdajem ).....svasta nesto....
 
Imam sbb optiku i Nokia ruter. Problem je što bežična kamera posle 4-5-6 dana bude van mreže.
Connect aplikacija ne radi sa ruterima na optici, ne mogu daljinski da ga resetujem, pa moram "ručno" da izvadim kabl za napajanje iz rutera i time rešim problem, pa opet u krug za nedelju dana.
Da li postoji neko rešenje za problem, neko podešavanje Nokia rutera ili dodavanje novog ili..?
 
Poslednja izmena:
Imam sbb optiku i Nokia ruter. Problem je što bežična kamera posle 4-5-6 dana bude van mreže.
Connect aplikacija ne radi sa ruterima na optici, ne mogu daljinski da ga resetujem, pa moram "ručno" da izvadim kabl za napajanje iz rutera i time rešim problem, pa opet u krug za nedelju dana.
Da li postoji neko rešenje za problem, neko podešavanje Nokia rutera ili dodavanje novog ili..?
Aplikacija "Connect" mnogo hvaljena, ali ne sluzi ama bas nicemu. Jos je i reklamiraju kao neki benefit uz "EON Full" i "EON Premijum" paket. U toj aplikaciji ne radi nist, npr optimizacija WiFi nije radila nikada, nikada ne pokazuje tacan broj uredjaja na mrezi...
 
podsetiću da ovo nije tema za EON aplikacije, kao što i piše u nazivu teme. poruke su prebačene u odgovarajuću temu a skorašnji off-topic je izbrisan
 
Jel neko uspeo neko da izboksuje popust za produzenje premium paketa.. ne trebaju mi dodatni uredjaji... samo veca brzina u igri ukoliko je moguca ili popust.
 
Ne znam situaciju za premium, ali za obnovu Full paketa sam dobio 6 meseci za 1 din.
 
Ističe mi Hipernet dvogodišnji ugovor uskoro i već mi nude sledećih 24 meseca pola tog perioda dinar, a druga polovina 3400, što mu dođe 1700 na dve godine. Da li SBB ili Total TV imaju neku sličnu cenovnu ponudu trenutno? Ako na istim cenama nude 6 meseci dinar a ne 12, to svakako nije isto 😄

Do pre dve godine sam koristio Total TV (mada bez neta, samo TV) i sasvim ok su bili ali kako nisu nudili nikakve popuste, prešao sam u yettel.
 
Podneo zahtev za raskid (pre toga nudili 5 meseci po dinar), nakon toga zvali nude 9 meseci za dinar. Iako sam uveo MTS optiku (14 meseci po dinar), okazao sam ( odustanak od ugovora u 14 dana) i uzeću SBB, ipak nije sve u parama...
 
Jesi li podnosio zahtev za raskid ili su ti ponudi 6 meseci za 1 din. i bez toga ?
Nisam podnosio zahtev za raskid.

Oni su me sami prvo zvali da mi ponude neku smesnu ponudu ako bih produzio ugovor, rekao sam im da mi ta ponuda nikako ne odgovara i da razmisljam ozbiljno da predjem u yettel koji nudi 11 meseci za dinar. Osoba mi je tad rekla da ce proslediti moj broj nekoj drugoj sluzbi i posle dan dva me je zvala ta sluzba, prvo su mi ponudili 4 meseca za dinar, rekao sam da zelim 11 kao kod yettela, pa su mi rekli da je max 6 meseci za dinar sto mogu da mi ponude i to sam i prihvatio.

Verujem da sam bio uporniji da sam mogao i bolju ponudu da dobijem, jos koji mesec, ali nisam imao zivaca za to.
 
6 meseci je skroz ok. I mene to čeka za mesec ipo dana. Mrsko mi da idem do poslovnice da tražim raskid.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno