Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Kakav je Yetel sa bankomatima, da li imaju recimu opciju kao OTP da na određenim bankomatima mogu da uplatim RSD/EUR na dinarski odnosno devizni račun bez odlaska u banku?
 
Da, zapravo svaki yettel bankomat prihvata uplatu i dinara i evra. A za dizanje dinara možeš besplatno koristiti i bankomate bilo koje banke (u okviru besplatnog paketa ako prebaciš platu na njih)
 
Da ne bude da ih samo hvalim, evo jednog neprijatnog iznenađenja. Juče me prvi put zvali da mi nude dozvoljeni minus. Iako me ne zanima hteo sam čujem ponudu. Nemam problem sa tim da me zovu i reklamiraju stvari, ali to kako je lik reklamirao proizvod je dosta sumnjivo, možda čak i protivno zakonu.
Dakle prvo je više puta rekao samo da je besplatan - verovatno mu je fora da zezne naivne jer je besplatno da ti odobre uslugu a naravno da će naplatiti kamatu kad si u minusu.
Onda na moje pitanje koliki su troškovi (verovatno ne bi ni rekao da ga nisam pitao) dao je primer, pa evo odete u minus 5,000 din i tako sedam dana dok vam ne legne plata i to će koštati samo 30 dinara (ne držite me za reč koje je tačno cifre rekao). I ja kao, pa dobro, a kolika je ta kamata koju računate na godinjem nivou i on se tu bog zna kako iznenadio i nasmejao kao pa ovo ćete koristiti dok vam ne legne sledeća plata, nećete godinu dana biti u minusu... i bukvalno nije hteo da mi kaže godišnju kamatu iako sam insistirao na tom pitanju.
Baš ljigave metode kojim mogu navuku ljude koje nemaju previše znanja o finansijama.
 
Ima tamo među tim prodajnim agentima klasične đubradi, ali ima i divnog sveta, stvarno. Uglavnom, prvo ti uvek dolazi poruka za ono što ti nude, i ako to odbiješ u aplikaciji, bar je to ranije moglo, niko te ne zove. Svima toplo preporučujem da to odbiju na vreme.
 
Svo moje iskustvo sa zaposlenima u yettel banci je do juče bilo iznenađujuće dobro.
Već sam ovde hvalio devojku koja je do nedavno radila u Ušću. Jer kad sam video da mi je lični bankar klinka koja radi u prodavnici mobilnih telefona u tržnom centru bio sam u fazonu kako sam se *****ao. A onda se ispostavilo da ta klinka ima znanje kakvim se nisam susreo u šatro ozbiljnoj intezi kod nijednog ličnog savetnika za vip klijente. Isto su tako vrlo profesoinalni bili i u filijali u airport city-u, kao i svaki put kad sam kontaktirao chat podršku.
I onda me juče zove ovaj bilmez koji je na moje pitanje pa kolika je kamata za minus na godišnjem nivou počeo da lupetara kako ne treba to da me zanima jer dobijam platu svakog meseca, jedino ako dobijem otkaz kao tehnološki višak. Ja ga pitam za konkretnu cifru a on mi govori o tehnološkom višku! Uh, koliko me iznervirala debilčina.
 
Da li je još nekome nakon poslednjeg ažuriranja ponovo resetovan naziv računa? Ubeđen sam da sam to sredio pre par nedelja.
Takođe, sada mi ne dozvoljava da izmenim nazive računa, izbacuje grešku.

Još jedna zanimljivost - legla plata danas i prevoz. Mejl (preferirani način komunikacije) za platu nije stigao, samo za prevoz. :LOL:
Ne znam kako su to uspeli. U aplikaciji inače stoji u obaveštenjima, obe transakcije.
edit: evo stigao sa zakašnjenjem od 25min)
 
Ne pokušavam ništa ni da sređujem ni da menjam, dok se oni sa sobom ne srede, ako ikad. Sva sreća je što imam i drugi račun, inače bih ovih dana mogao da izvisim za neke jako važne i neodložne kartične transakcije koje rade po principu oću neću. Danas na X-u vidim reklamiraju otvaranje računa preko aplikacije i taj njihov novi moderni pristup, gde je aplikacija iznad weba mi se uopšte ne dopada a vidim da baš to forsiraju. Znam naravno da nisu jedini koji to rade niti su oni to smislili..
 
Da li je još nekome nakon poslednjeg ažuriranja ponovo resetovan naziv računa? Ubeđen sam da sam to sredio pre par nedelja.
Takođe, sada mi ne dozvoljava da izmenim nazive računa, izbacuje grešku.

Još jedna zanimljivost - legla plata danas i prevoz. Mejl (preferirani način komunikacije) za platu nije stigao, samo za prevoz. :LOL:
Ne znam kako su to uspeli. U aplikaciji inače stoji u obaveštenjima, obe transakcije.
edit: evo stigao sa zakašnjenjem od 25min)
Jeste. I meni je ponovo Tekući račun 2 i Tekući račun 1. :ROFLMAO:
 
Ma da opet su zeznuli da nazivima tekucih. Vratilo se na ono podrzumevano, tekuci racun 1 i 2.
 
Ne radi ni upravljanje karticama opet uopšte...
Da... iznenadio sam kada sam hteo da aktiviram da platim nešto preko Interneta. Morao sam preko Web aplikacije.

Sad čekamo novo obaveštenje kako za vikend u nekom periodu, sistem neće biti dosupan zbog održavanja :)
 
Opcija za obraćanje ili neku vrstu slanja povratnih informacija u aplikaciji im se zove "zahtev za opštu uslugu". Evo opet im se nudim da im to prevedem kako treba. TO zvuči tako nejasno.
 
Jedan kuriozitet. Dobio sam fuel cashback i za punjenje tehničkih gasova kod Kryogasa. Odmah pored punionice tehničkih gasova kod Bogoslovije imaju i benzinsku pumpu, pa se vode kao ista firma verovatno. Tako da, možda nekome posluži informacija.

Sredili su kurs u menjačnici u novoj aplikaciji.
 
Imam jedno pitanje mozda znate, podigao sam novac na drugom bankomatu imam Lite racun posto je bio hitan slucaj i nisam imao izbora, kada skidaju proviziju za podizanje sa drugog bankomata, jer mi jos uvek nije skinuto.
 
Mogu opet da se menjaju nazivi računima, kreditima...
 
Ne bih znao, odavno sam Progresiv/Bank Max paketu pa mi nikad nije naplaceno podizanje.
 
Jedan kuriozitet. Dobio sam fuel cashback i za punjenje tehničkih gasova kod Kryogasa. Odmah pored punionice tehničkih gasova kod Bogoslovije imaju i benzinsku pumpu, pa se vode kao ista firma verovatno. Tako da, možda nekome posluži informacija.

Sredili su kurs u menjačnici u novoj aplikaciji.
Šta god da kupiš na pumpi, dobijaš cash back. Forsiram uplatu ENP, samo bije 😊
 
Kakav je Yetel sa bankomatima, da li imaju recimu opciju kao OTP da na određenim bankomatima mogu da uplatim RSD/EUR na dinarski odnosno devizni račun bez odlaska u banku?
Moze podizanje bez kartice na NFC. Bankomati su često prazni ako su na frekventnim lokacijama. Cesto puta me je ispalio. Pa sam morao da prebacim novac na RF koji je u blizini i uvek je pun.
 
Ради све нормално...
 
Proradila blokada različitih kanala plaćanja u novoj app.
 
Vrh Dno