Šta je novo?

Banka Intesa

Pa ovo osiguranje uopšte ali uopšte ne utiče na raspolaganje tvojim novcem, kao što nije uticalo ni do sada - drugim rečima sve ostaje nepromenjeno osim što sada znaš za to. Da ne pominjem da su mogli i do sada da u skladu sa tvojim primerom iznenada počnu da ti naplaćuju osiguranje koje su već imao tako da se ni po tom pitanju ništa nije promenilo.
Jednostavno zaboraviš da ti je stigao mail i nastaviš da živiš srećno i zadovoljno kao i do sada, ako budeš sumnjao u sve i svašta i razmišljao šta sve mogu i da li će ikada onda ne znam šta da ti kažem...
 
Pa, sve sto si naveo je iz razloga sto zivimo u postenoj drzavi.
Sarkazam, naravno.
 
Ja te naiskrenije molim da sutra odeš u Intezu i kažeš "Znate šta, ne želim da imam besplatno osiguranje koje mi dajete uz paket račun i koje mi u slučaju amputacije, povrede, hirurške intervencije, teže bolesti itd. daje neku simboličnu ali opet ne i skroz zanemarljivu sumu novca. Želim da mi ukinete to".

I javi nam reakciju te šalteruše. Mislim zaista, ja znam da se u ovom narodu teorije zavere lako primaju ali negde postoji granica valjda.

I da: uzeo bih paradajz kad bi mi ga ponudili i u MTS-u i u banci i u Elektrovojvodini što se mene tiče. Sigurno ne bih uzeo da ih gađam tim istim paradajzom jer "oni meni nude a ja ne želim, kuku".
 
Gde kod nas moze da prodje American Expres kartica koju daje banke?
 
Bilo gde gde se koriste Intezini POS uređaji.
 
@twister potpisao si saglasnost sa tom uslugom. E sad, zašto te ne znaš, to je pitanje samo za tebe.
Sreća pa te ova usluga ne može koštati. A pristao si i na neku koja može da te košta (dozvoljeni minus, kreditna kartica...).
Pazi šta potpisuješ, paradajz nije uvek neprskan.
 
Gde kod nas moze da prodje American Expres kartica koju daje banke?
MC, Idea, Roda DA, Maxi, Tempo npr. NE. Eto kao jedan primer za trgovinske lance.
Ja sam se iznenadio na koliko mesta su mi rekli da je ne primaju. Tako da se na nju ne može osloniti. Mislio sam da se sve kartice primaju svuda, ali eto prateći teme o bankama sam naučio da nije tako. Čak ni naša nova nacionalna beskontaktna DINA ne prolazi svuda (beskontaktno).
 
Pa, sve sto si naveo je iz razloga sto zivimo u postenoj drzavi.
Sarkazam, naravno.
Mislim da samo treba da kreneš da čitaš šta potpisuješ prilikom otvaranja računa u banci ili stupanja u bilo koji drugi obligacioni odnos jer u papirima koje si sasvim sigurno potpisao nekada davno kada si otvarao račun itekako postoji i stavka o dodatnom zdravstvenom osiguranju, a u pitanju je vrlo standardna usluga koja se nudi i nije ništa specifično za Srbiju, banke i osiguravajuće kuće odavno nude "bundling" usluga i to je generalno odlična stvar, eto recimo otkad imam Intesa kreditne kartice ne moram ama baš nikad da razmišljam o putnom osiguranju, samo pokupim karticu osiguranja i odem gde već idem.

To dodatno zdravstveno osiguranje inače baš odlično funkcioniše, u smislu, dobićeš pare regularno ako nastane osigurani slučaj i imaš urednu dokumentaciju. Želim ti da nikad ne dođeš u situaciju da ga iskoristiš, ali eto, zlu ne trebalo, ne košta te ništa dodatno na mesečnoj bazi a ume da znači, plus su ti pokriveni i članovi porodice.
MC, Idea, Roda DA, Maxi, Tempo npr. NE. Eto kao jedan primer za trgovinske lance.
Ja sam se iznenadio na koliko mesta su mi rekli da je ne primaju. Tako da se na nju ne može osloniti. Mislio sam da se sve kartice primaju svuda, ali eto prateći teme o bankama sam naučio da nije tako. Čak ni naša nova nacionalna beskontaktna DINA ne prolazi svuda (beskontaktno).
Amex regularno prolazi u Idea marketima. Većina radnji u većini shopping centara takođe prima Amex bez problema. SBB i Generali osiguranje uredno primaju online za plaćanje računa i premije osiguranja. Nije uopšte toliko loš prihvat, mada je nekada davno bio i bolji.
 
@twister potpisao si saglasnost sa tom uslugom. E sad, zašto te ne znaš, to je pitanje samo za tebe.
Sreća pa te ova usluga ne može koštati. A pristao si i na neku koja može da te košta (dozvoljeni minus, kreditna kartica...).
Pazi šta potpisuješ, paradajz nije uvek neprskan.
Pazi sta pretpostavljas, jer pogresno pretpostavljas.

A moj propust jeste sto nisam znao da to 'dodatno zdravstveno' ide uz HIT plus racun.

O tome kako smatram da 'dodatno zdravstveno osiguranje' nema sta da trazi u ponudi 'banke' necu dalje pricati.
Ocigledno je da ima ljudi (koji su kako vidim u vecini i) koji ne dele moje misljenje. Slobodno nastavite da kritikujete moj stav.
Eto, nisam deo vecine.
 
Mislim da razmisljam drugacije od 10 ljudi. Ne smatram da sam pametniji od njih, ali takodje ni da sam ja 6lup. A cak i da mi je razmisljanje pogresno, na to imam pravo.
Ili bas svi treba da mislimo isto, jer je neko objasnjenje 'lakse' prihvatiti? Postoji naziv za to, ali...necemo u ovoj temi o tome.
 
Interesantno je da pricas i argumentujes nesto sto niko nije sporio. Nisam rekao ni da si glup ni bilo sta tako. Samo sam rekao da ako ti 10 ljudi kaze jedno a ti teras drugo,bar se zamisli da li si u pravu i da li razmisljas ispravno. Ti razmisljaj i dalje kako zelis ali se bar zapitaj. SVako ima pravo na svoje misljenje,niko ti ga ne brani.
 
Kao što svako ima i pravo da prihvati ili ne nešto što je politika banke, bez obzira smatrao da li nešto pripada tu gde jeste ili ne pripada.
 
Cim je covek pitao i bio zbunjen a gomila ljudi nije odmah shvatila ono sto je Rafiki rekao, ocigledno je da wording pravi problem.... nesto je zeznulo svet, mnogo se manje razumemo :)
Ja te naiskrenije molim da sutra odeš u Intezu i kažeš "Znate šta, ne želim da imam besplatno osiguranje koje mi dajete uz paket račun i koje mi u slučaju amputacije, povrede, hirurške intervencije, teže bolesti itd. daje neku simboličnu ali opet ne i skroz zanemarljivu sumu novca. Želim da mi ukinete to".
Zasto ti je ovo cudno? Znas da li ova osiguranja mogu da ti naprave problem? (ne kod nas gde niko ne uzima osiguranja ali mogu vani)
Konkretno, osiguranja ce traziti ko najmanje moze da isplati, i forsirati korisnika da tamo ode, ako imas vise osiguranja. A ovako ne znas da imas neko sitno, a nadas se da ce ozbiljno osiguranje ti pokriti nesto.

Mozes ti isterati nekako pravdu, ali to ce te kostati zdravlja na sudu i pitanje je koliko vremena...
 
I kao što svaka banka ima pravo da napravi paket usluga po svojoj meri i meri ciljne grupe klijenata, a ne da ga kroji za svakog ponaosob.
 
Ali ovde je banka u paket usluga ubacila ugovor sa trećim licem (osiguranjem). Koji god da su razlozi, čovek samo želi ugovor sa intezom o bankarskim uslugama a ne želi da ima ugovor sa osiguranjem i to bi banka morala da mu omogući. Pa kad sam otvarao račun u yettel banci službenica me pitala da li želim da mi uplacuju 400 din mesečno kao promociju jer sam prebacio platu i dala mi da potpišem ako želim. Ko ne bi uzeo besplatan novac, ali svejedno prvo te pitaju i potpišeš papir, bez obzira što je promocija koja ne može nikako da ti šteti.
 
E pa onda je čovek trebao da pročita šta potpisuje i šta sve dobija uz paket računa jer je dodatno zdravstveno osiguranje nešto što ide uz Intesa pakete računa godinama unazad i prilikom otvaranja računa se dobija dokumentacija na tu temu, samo treba sesti i pročitati, nešto što naši narodi i narodnosti uglavnom nemaju običaj da rade.

Usluga kao takva je dobra stvar, ne košta ništa dodatno a ume da znači, a ako nekome baš toliko mnogo smeta, može da se obrati banci za detalje oko raskida tog ugovora ili da napomene prilikom otvaranja računa da ne želi dodatnu uslugu. Nisam siguran koliko ima smisla to raditi pošto nema nikakve štete po krajnjeg korisnika, ali svakako mogućnosti su tu i postoje.
 
Uvek kad sam hteo da unapredim paket, istrazio sam sta sve nudi i mislim da je to logican potez a ne da odes tamo kao laik.
A i u vise navrata, savetnik nije bio upoznat sta koji paket stvarno nudi, i koje su kartice bez odrzavanja i slicno, pa pozove, proveri i kaze u pravu ste bili. :D

Osiguranje se gura vec godinama, ne kosta nista, tako da who cares..
 
Update sam app, ukucao prvi put pin, tražilo mi otisak prsta, ja i to uradio i samo izbaci greška i ne može da se login.
Sad samo traži prst kad uđem ali ne radi login.
 
Pazi sta pretpostavljas, jer pogresno pretpostavljas.

A moj propust jeste sto nisam znao da to 'dodatno zdravstveno' ide uz HIT plus racun.

O tome kako smatram da 'dodatno zdravstveno osiguranje' nema sta da trazi u ponudi 'banke' necu dalje pricati.
Ocigledno je da ima ljudi (koji su kako vidim u vecini i) koji ne dele moje misljenje. Slobodno nastavite da kritikujete moj stav.
Eto, nisam deo vecine.
Kada si potpisivao ugovor za Hit dobio si da potpišeš i ugovor za osiguranje, to si tada mogao da odbiješ i ne potpišeš i da tražiš uslugu bez osiguranja.
Ne znam zašto bi bilo ko pri čistoj svesti i zdravoj pameti odbijao uslugu koja je besplatna a može da znači u nekim nemilim situacijama. Ja sam bio svestan šta ide uz Hit i ova usluga mi je samo plus.
Ne shvatam zašto se traže teorije zavere tamo gde ih nema.
 
Intesina aplikacija ne radi, tj radi brzinom ranjenog puža.... katastrofa koliko su loši.
Bezuspešno pokušavam da uradim neka plaćanja, ali neće. Pitam se da li samo ne radi aplikacija ili imaju neki ozibljniji problem
 
Pa i bez apdejta se zakucala app.
Prvo mi pisalo da je biometrija onemogućena iz sigurnosnih razloga, morao da se ulogujem sa pinom a onda u app ne mogu ni račune da izlistam.
 
Meni radi na androidu ali supruzi na IOS neće nikako, mada ne verujem da je to nekako povezano.
 
Nazad
Vrh Dno