Šta je novo?

Yettel Hipernet

Pozdrav ljudi,
Naime danas sam uveo yettel, i na jednom televizoru imam chromecast uredjaj 3 generacije. Kada udjem na telefonu u yettel TV app i ukljucim kanal neki ne izlazi mi opcija za castovanje ( cast ) ?
Na EONU sam to mogao bez problema samo chromecast i telefon moraju biti na istom wifi.
Zna li neko resenje.?
Hvala....
 
Yettel TV ne podržava casting.
 
Taj uređaj ima samo jednu namenu, da može da se gleda yettel tv na njemu i to radi.
Tu i tamo ima boljih boxova koji podržavaju više funkcija, ali sto su dodaci. Recimo yunet daje mi box s 2nd gen što je fenomenalno.
 
Ne priča čovek o uređaju, nego o aplikaciji za telefon preko koje je mislio da može da castuje sadržaj na svoj chromecast. :D
 
Jos jedno pitanje..
U kuci imam tri televizora, dobio sam dva boxa, oba sam instalirao na televizorima koji nisu smart, i na ovaj glavni koji je smart sam instalirao yettel tv aplikaciju.
Na portalu mi pise da mogu da registujem 6 uredjaja a da 3 rade istovremeno.
Zasto se boxevi uopste ubrajaju kao uredjaj, sa SBB-om to nije bio slucaj, imao sam dva boxa, i plus EON gde sam mogao 5 ljudi da registrujem ( uredjaja ), gde je moglo sve da radi u isto vreme :D
 
Takva im je politika iz nekog razloga, slažem se da njihovi stb-ovi ne trebaju da se ubrajajau na portalu.
 
Njihov TV je eventualno uporediv sa Eon van mreze uslugom u tehnickom smislu, jer su oba OTT (radi preko interneta). Eon tu daje samo 3 uredjaja registrovana a gledanje na jednom istovremeno.

Inace na yettel tv je u pocetku (pre dve godine) moglo 10 registrovanih i gledanje na 6 istovremeno, ja i dalje imam takav yettel nalog. Kasnije su to srezali za nove korisnike.
 
Eon daje 3 registrovana uređaja i gledanje na samo 1 (pc, telefon, laptop) +kod za smart tv + box(uz rentu ili stari ko ima bez rente). Znači 3 istovremeno.
Prekjuče dobih 12 meseci po 1 dinar, za obnovu ugovora. Pre toga 2 puta su me zvali sa smešnim ponudama od 3 meseci po 1 dinar, što sam glatko odbijao.
Koliko si plaćao pre toga a koliko je cena paketa sada, i da li imaš samo net ili net +tv paket?
 
Internet + TV, mesečna pretplata 3.299 dinara, uz e-račun, a prvih 12 meseci po 1 dinar.
Pre toga plaćao 22 x 2.499 dinara.
 
A kakve veze ima sbb i mts sa tim za koje yetel usluge je on dobio 12 meseci po dinar?
 
Dobro veče,ako neko bude zainteresovan da postane korisnik Yettel usluga(optičkog interneta i digitalne televizije)slobodno može da me kontaktira u privatne poruke,ne znam da li smem broj ovde javno da ostavim. Ja sam Svetlana hipernet savetnik/agent terenske prodaje u Yettelu. Slučajno sam videla ovaj forum pa eto 🙂
Sada je aktuelno 11 meseci po 1 dinar pa posle toga 3299 za nove korisnike,ili druga opcija koja pruža mogućnost besplatanog Tesla smart TV od 43" gde nemate opciju za grejs period(odnosi se na to da odmah plaćate punu cenu paketa od 3299 din). 😊
 
Dobro veče,ako neko bude zainteresovan da postane korisnik Yettel usluga(optičkog interneta i digitalne televizije)slobodno može da me kontaktira u privatne poruke,ne znam da li smem broj ovde javno da ostavim. Ja sam Svetlana hipernet savetnik/agent terenske prodaje u Yettelu. Slučajno sam videla ovaj forum pa eto 🙂
Sada je aktuelno 11 meseci po 1 dinar pa posle toga 3299 za nove korisnike,ili druga opcija koja pruža mogućnost besplatanog Tesla smart TV od 43" gde nemate opciju za grejs period(odnosi se na to da odmah plaćate punu cenu paketa od 3299 din). 😊
predpostavljam samo MTS optika supernova i to nista ostali.
 
Radi, osim u inostranstvu. Sve aplikacije, smart tv, i web player.

A mislim da radi i u inostranstvu pod uslovom da se koristi data roming na telefonu. A moze i wifi ako se konektujes na bilo koji srpski VPN.
 
Poslednja izmena:
Dobio kao stari korisnik za produzenje ugovora 12 meseci po dinar.
 
Nakon 6 meseci korišćenja Hipernet usluge, danas su kod mene prestali da rade kanali United Grupe sa EON naloga u mreži ... Jel' ima neko neki savet kako da ponovo prorade, a da nije VPN ? Pokušao sam i resetom rutera, da proba da povuče novu IP, međutim ništa ... Geoblok je tu ☹️
 
Koja je trenutno najbolja ponuda za prebacivanje mts optiku box4 u yettel?
 
50% popusta na Box4 i ostanak u mts-u.

Kad odes u mts da trazis IDP broj, dace ti ponudu za ostanak uz 50% popusta 24 meseca.
 
Za to sam se raspitao u mts delu ali hvala svakako na potvrdi. Al mi se drugar za koga i pitam i dalje premislja dal "propusta" neku bolju ponudu ako skroz predje kod drugog provajdera. Iskreno meni ne bi bilo vredno cimanja prelaziti na drugog provajdera zbog bonus 2-3 meseca po dinar (ako vec mts i dalje nudi tih 50%) al posto on nije bas tech savy a i uporan je u interogaciji mene plus ima taj luksuz da mu je dostupno sve mts yetel optike, sbb, orion itd. Pune mu akviziteri sanduce za ponudama i sad ima slobodu da trazi dlaku u jajetu al realno msm da treba svi da budemo zadovoljni dok nam je ovih ponuda 12(+2) meseci po 1 din ili 50% na UO za ostanak u mts
 
Od maja meseca se samo time bavi covek. Evo treci mesec za redom, on je opsednut hipernetom i sleep modom.
Druze, uzmi kupi sebi ovo, nabodi u box i uzivaj bez sleep moda
Pozdrav, da, imam problem koji traje već dugo i koji pokušavam da rešim sa Yettelom. Hvala ti na predlogu rešenja, ali ti si predložio nešto što nisi testirao, a ja sam upravo završio testiranje. Nije u redu da se neko ismejava kad ima problem, nego treba da pomogneš ako znaš. Nisam opsednut, kako kažeš, već pokušavam da rešim problem koji imam sa Yettel Hipernetom.

Kada se ubode taj 'Mouse Mover Jiggler', pojavi se velika strelica miša na ekranu koja ne može da se skloni, i opet se pojavljuje onaj dosadni prozor. Uređaj se doduše ne gasi, ali kad se prozor pojavi, mora da se pritisne dugme na daljinskom kako bi se nastavilo sa normalnim gledanjem. Tako da taj tvoj uređaj ne rešava problem.

Takođe, već imam prepisku sa Yettelom koja traje neko vreme, i ovo je njihov poslednji odgovor na moj dopis:

'Zdravo xxxx xxxx,

Kao što je u prethodnom odgovoru navedeno, pomenuta funkcija nema mogućnost beleženja koji sadržaj pratiš na TV uređaju, već je isključivo namenjena za očuvanje ispravnosti uređaja, kao i uštedi energiji.

Sve informacije koje si nam pružila su nam veoma značajne kako bismo zajedno kreirali najbolju verziju Yettel TV usluge i omogućili da u potpunosti uživaš u svim ponuđenim sadržajima. Tvoje sugestije i želje preneli smo nadležnim kolegama, kako bi iste bile uzete u razmatranje prilikom daljeg razvoja naših usluga.

Srdačan pozdrav,

xxxx xxxx,
Služba korisničke podrške.'

Dakle, problem i dalje postoji, iako ga aktivno pokušavam rešiti.

PS Da je Yettel ozbiljnija kompanija, rešenje mog problema ne bi trajalo mesecima. Ovo ne govori samo o tehničkoj poteškoći, već i o njihovom pristupu prema korisnicima i spremnosti da brzo reaguju na povratne informacije. Problem koji imam traje već duže vreme, a svaki put kada se obratim podršci, dobijam samo opšte odgovore bez konkretnih rešenja. Ozbiljna kompanija bi odmah prepoznala problem, aktivno radila na njegovom otklanjanju i pružila korisnicima jasne informacije o napretku. Nažalost, ovakvo odugovlačenje i neadekvatno rešavanje situacije samo pokazuje nedostatak posvećenosti prema korisničkom iskustvu, što zaista govori o njihovom nivou profesionalnosti i organizaciji.
 
Automatski prelazak u standby mod služi prvenstveno da bi yettel uštedeo na struji u svojim data centrima (serveri za slanje stream-a) i naknadi za povezivanje za telekomom - smanjuje količinu podataka prenetih između njih.
 
I na netflix i na spotify imam tu funkciju "are you still watching/listening"
Na spotify cak ide i objasnjenje i izvinjenje zbog poruke. Streaming servisi tako rade.
Ti si zbog jednog malog besmislenog problema cak optuzio yettel za kradju podataka.
Zao mi je sto jiggler ne radi. Prvenstveno je za mac, onda windows, najmanje za android uredjaje.
Naredni korak bi mogao da bude arduino nano na kome bi napisao program za emulaciju misa. Tu bi mogao da gasis emulaciju gde bu se nakon pomeranja misa, oinasao kao da se mis vadi iz slota pa ne bi imao taj problem sa strelicom
 
Ima i na youtube, i na njemu je najiritantnije, jer se pojavljuje u random vreme.

Elem, Yettel je tim poduhvatom resio problem globalnih prekida TV servisa zbog preopterecenja serverske strane.

Tako da oni nece to “resevati”, jer je problem vec resen.
 
Misliš "izazov"?
 
Nazad
Vrh Dno