Šta je novo?

Yettel Hipernet

Zdravo ljudi - sad mi bio tip iz yettela - nudi onajnpaket od 3300 i uzeo bih lg tv 55ur78003lk za 1400 dindzi rata.
6 meseci samo rata za tv ostatak 3300 plus rata za tv
Ono sto me zanima su iskustva sa njima. Koristim sbb i prilicno su korektni . Mene brine sto mi je stan na duz i imam potrebu za netom u jednom delu stana jer je tu radna soba. Naravno oni pricaju sve moze preko mesha, ali me zanimaju iskustva ljudi, narocito sto kod mene u kraju koriste infrastrukturu mts-a. Takodje me zanimaju iskustva ljudi sa gledanjme noves i n1 na yrttelu.
Hvala
 
Da li se vama desava da kad upalite tv, i naravno svaki put moram da izaberem HDMI na kom je yettel, prilikom ulaska opet naravno u sleep modu je, kad pritisnem ok da se probudi dobijem tv signal i sliku, ali ne mogu da prebacujem kanale pise da kanal 1 ne postoji a uredno iza ise slika… i onda svaki boziji dan moram da fizicki na stb ugasim i upalim uredjaj da bi tv profunkcionisao..
IMG_6362.jpeg
 
Da, meni se dešava to isto. Samo isključim TV Box i uključim ga, tako rešim problem... sutra se ponovo javi isti problem i tako u krug... isključim TV Box i uključim ga.

To mi ne smeta, sleep mod mi najviše smeta na njihovom TV Box uređaju, vole da kontolišu da li si kući i skupljaju logove, ti klikneš OK tj. Nastavi gledanje, oni znaju da si kući... nemaš zagarantovanu privatnost sa njihovim TV Box uređajem... šta oni rade sa tim logovima "da li si kući ili nisi" a vade se na štednju protoka... to je pitanje... jer nigde nismo potpisali štednju protoka niti smo se složili da mogu da proveravaju da li smo kući... Naravno ta njihova prvera "da li si kući", ne može nikako da se isključi (n)

PS "Gledaš TV još uvek"... kako je to licemerno... pa to nije poruka sa TV-a... trebali su da napišu "koristite li Yettel TV Box još uvek", mada bolje da su napisali "Da li ste kući, Yettel proverava?"...

sleep.JPG
 
Poslednja izmena:
Da, meni se dešava to isto. Samo isključim TV Box i uključim ga, tako rešim problem... sutra se ponovo javi isti problem i tako u krug... isključim TV Box i uključim ga.

To mi ne smeta, sleep mod mi najviše smeta na njihovom TV Box uređaju, vole da kontolišu da li si kući i skupljaju logove, ti klikneš OK tj. Nastavi gledanje, oni znaju da si kući... nemaš zagarantovanu privatnost sa njihovim TV Box uređajem... šta oni rade sa tim logovima "da li si kući ili nisi" a vade se na štednju protoka... to je pitanje... jer nigde nismo potpisali štednju protoka niti smo se složili da mogu da proveravaju da li smo kući... Naravno ta njihova prvera "da li si kući", ne može nikako da se isključi (n)

PS "Gledaš TV još uvek"... kako je to licemerno... pa to nije poruka sa TV-a... trebali su da napišu "koristite li Yettel TV Box još uvek", mada bolje da su napisali "Da li ste kući, Yettel proverava?"...

Pogledajte prilog 452260
Za taj bag moze i reset boxa preko portala daljinski da ne moras da cupas iz struje i proradice
 
Da, meni se dešava to isto. Samo isključim TV Box i uključim ga, tako rešim problem... sutra se ponovo javi isti problem i tako u krug... isključim TV Box i uključim ga.

To mi ne smeta, sleep mod mi najviše smeta na njihovom TV Box uređaju, vole da kontolišu da li si kući i skupljaju logove, ti klikneš OK tj. Nastavi gledanje, oni znaju da si kući... nemaš zagarantovanu privatnost sa njihovim TV Box uređajem... šta oni rade sa tim logovima "da li si kući ili nisi" a vade se na štednju protoka... to je pitanje... jer nigde nismo potpisali štednju protoka niti smo se složili da mogu da proveravaju da li smo kući... Naravno ta njihova prvera "da li si kući", ne može nikako da se isključi (n)

PS "Gledaš TV još uvek"... kako je to licemerno... pa to nije poruka sa TV-a... trebali su da napišu "koristite li Yettel TV Box još uvek", mada bolje da su napisali "Da li ste kući, Yettel proverava?"...
Možda proveravaju da li smo kući kako bi poslali "ekipu" ako nema nikog? :unsure::);)

Eto i nama novog kanala - Narodna TV.
Zapravo to je preimenovan Insta TV ali sa izmenjenim sadržajem koji će kad završe programsku šemu do kraja biti idealno sredstvo za ubijanje sivih moždanih ćelija.
 
Za nove trenutno 9 po dinar, uo 24 meseca.
 
Možda proveravaju da li smo kući kako bi poslali "ekipu" ako nema nikog? :unsure::);)

Onda moramo da pišemo pritužbu, da li je ovo ok:

Pritužba na prikupljanje podataka o ličnoj aktivnosti od strane Yettel TV uređaja

Poštovani,

Obraćam vam se kao korisnik Yettel TV usluge zbog zabrinutosti u vezi sa zaštitom moje privatnosti i potencijalnim kršenjem Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Naime, primetio sam da Yettel TV uređaj koji koristim redovno prikazuje poruku na ekranu svakih dva sata sa pitanjem "Gledaš TV još uvek?". Ako u tom trenutku ne pritisnem dugme za potvrdu, uređaj automatski prelazi u režim mirovanja (sleep mode).

Smatram da je ovaj postupak narušavanje moje privatnosti iz sledećih razloga:

1. Praćenje aktivnosti bez saglasnosti: Ova funkcionalnost uređaja efektivno beleži moje ponašanje i aktivnost pred televizorom. Nije mi data nikakva jasna obaveštenja ili mogućnost da izrazim saglasnost za prikupljanje ovih podataka. Smatram da ovo predstavlja prikupljanje podataka o ličnoj aktivnosti bez moje saglasnosti, što je u suprotnosti sa odredbama Zakona o zaštiti podataka o ličnosti.

2. Nedovoljno informisanje korisnika: Kada sam potpisivao ugovor sa Yettelom i prihvatio uslove korišćenja, nisam bio obavešten o postojanju ove funkcionalnosti niti o njenom uticaju na moju privatnost. Smatram da je Yettel propustio da me adekvatno informiše o ovoj važnoj funkciji, što može biti u suprotnosti sa zakonskim obavezama o transparentnosti.

3. Kontakt sa korisničkom podrškom: Kontaktirao sam Yettel korisničku podršku sa ciljem da ovaj problem rešim i zatražio sam da se ova funkcionalnost onemogući, jer smatram da predstavlja narušavanje moje privatnosti. Međutim, rečeno mi je da ova opcija ne može da se isključi. Smatram da mi na taj način nije pružena mogućnost da samostalno odlučim o prikupljanju i korišćenju mojih podataka.

4. Potencijalna zloupotreba podataka: Zabrinut sam da bi podaci o mom gledanju televizije mogli biti korišćeni na način koji nije u skladu sa mojim pravima ili interesima. Ne znam na koji način Yettel koristi ove podatke i da li ih deli sa trećim stranama.

U skladu sa gore navedenim, ljubazno vas molim da istražite ovaj slučaj i utvrdite da li su prava korisnika, uključujući moje, prekršena. Takođe bih voleo da dobijem informacije o tome kako Yettel postupa sa podacima o ličnoj aktivnosti svojih korisnika i da li postoje jasne i zakonite osnove za ovakvo prikupljanje podataka.

Hvala vam na vašem vremenu i razumevanju. Molim vas da me obavestite o daljim koracima u vezi sa ovim pitanjem.
 
Moguce je da se uopste ne radi o narusavanju privatnosti vec da je jednostavno podesen tajmer za sleep mode na 120 minuta.
Ja te tajmere imam na svakom TVu a imam ih i na nekim drugim uredjajima. Tako da ...
 
Njemu smeta što taj tajmer ne može da isključi po svemu sudeći. Nisam proverao može li ili ne ali imam podešen na TV-u da se gasi brže i od ovog na boxu.
A ako me i prate na taj način znaće da sam doma stalno pa neće moći da krenu u poharu.;) Zapravo, ima nas dosta i skoro uvek se nađe neko pred ekranom.
Ako je toliki problem, ima Efektiva pa se konsultujte. Mada je pojam "privatnosti" uopšteno govoreći danas postao najobičnija floskula.
 
"Njemu smeta što taj tajmer ne može da isključi po svemu sudeći."
Pa ako se radi smo o tome onda to nije narusavanje privatnosti vec samo los firmware.
 
Moguce je da se uopste ne radi o narusavanju privatnosti vec da je jednostavno podesen tajmer za sleep mode na 120 minuta.
Ja te tajmere imam na svakom TVu a imam ih i na nekim drugim uredjajima. Tako da ...
Tajmer za Sleep Mode je funkcija koja se obično nalazi na mnogim televizorima i uređajima, a koja automatski prebacuje uređaj u stanje mirovanja nakon određenog vremenskog perioda neaktivnosti. Tajmer ne zahteva nikakvu interakciju sa korisnikom i jednostavno se pokreće nakon što prođe unapred određeno vreme. Takođe, na većini televizora, ovaj tajmer možeš isključiti ili prilagoditi po svojoj želji, što ti omogućava kontrolu nad time kada i da li će uređaj preći u režim mirovanja.

Nasuprot tome, funkcionalnost na Yettel TV uređaju koja prikazuje poruku "Gledaš TV još uvek?" svakih dva sata je drugačija. Ova funkcionalnost zahteva aktivan odgovor korisnika, što znači da prati tvoje ponašanje kako bi odredila da li si prisutan i gledaš TV. Ako ne odgovoriš na pitanje, uređaj se prebacuje u režim mirovanja. Ovo može ukazivati na praćenje i beleženje korisničke aktivnosti, što postavlja ozbiljna pitanja u vezi sa privatnošću, posebno ako nemaš mogućnost da isključiš ovu funkcionalnost ili nisi bio unapred obavešten o njenom postojanju.

Za razliku od običnog tajmera, ova specifična funkcionalnost ne može se isključiti, što dodatno potvrđuje zabrinutost u vezi sa potencijalnim praćenjem korisničkih aktivnosti i narušavanjem privatnosti.
 
Kod mog TVa dobijem poruku da hoce da se ugasi ali ako pritisnem OK onda se tajmer resetuje na sledecih 2h ili vec koliko mi je podeseno ... Tako da TV ocekuje moju reakciju da bi mogao da nastavom da gledam. To sto je poruka drugacija predostavljam da imaju nekoliko programiranih koje se vrte u krug a box slucanim izborom selektuje koju ce da izbaci. E sad ako su poruke uvek drugacije tj koje oni mogu da menjaju bez da menjaju firmware eee onda je to vec sasvim nesto drugo!

U svakom slucaju firmware im je jadan jer ne moze da se iskljuci ta opcija i mene bi nerviralo i to strasno!
 
Nasuprot tome, funkcionalnost na Yettel TV uređaju koja prikazuje poruku "Gledaš TV još uvek?" svakih dva sata je drugačija.
Yettel TV je OTT servis - prenosi podatke preko interneta pojedinačno za svakog korisnika. Ja predpostavljam da su oni zaključili da bi prenos podataka 24/7 bez režima mirovanja njima trošio previše i protoka i struje (i kod korisnika, i kod njih za edge servere), pa su napravili tajmer za neaktivnost korisnika kako bi štedeli.
 
Yettel TV je OTT servis - prenosi podatke preko interneta pojedinačno za svakog korisnika. Ja predpostavljam da su oni zaključili da bi prenos podataka 24/7 bez režima mirovanja njima trošio previše i protoka i struje (i kod korisnika, i kod njih za edge servere), pa su napravili tajmer za neaktivnost korisnika kako bi štedeli.


Yettel je strana kompanija koja posluje u Srbiji i obavezna je da poštuje zakone koji važe u našoj zemlji, uključujući Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. Prema tom zakonu, svaka obrada ličnih podataka mora biti transparentna, uz jasnu saglasnost korisnika, a bilo kakvo praćenje aktivnosti bez te saglasnosti je protivzakonito.

Ako Yettel tvrdi da pruža uslugu sa brzinama preuzimanja do 300 Mbps i slanja do 150 Mbps, taj protok bi trebalo da obuhvata i uslugu televizije. Argument o "uštedi protoka" kroz uvođenje režima mirovanja je neosnovan, jer je korisnicima obećana određena brzina i kvalitet usluge bez dodatnih ograničenja ili skrivenih funkcionalnosti. Ja se nikada nisam saglasio da štedim za njih, niti sam potpisao bilo šta u vezi s tim.

Ovo ne samo da krši Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, već dolazi u sukob i sa Zakonom o zaštiti potrošača, konkretno sa stavkom o "dovođenju korisnika u zabludu". Naime, korisnici nisu bili adekvatno informisani o funkcionalnosti koja prati njihovu aktivnost i prisiljava ih na interakciju kako bi nastavili da koriste uslugu. Ovakvo ponašanje može se smatrati manipulacijom i uskraćivanjem korisničkih prava, jer Yettel nameće ograničenja koja nisu jasno definisana u ugovoru ili prilikom sklapanja usluge.

Stoga, Yettel je u obavezi da uskladi svoje poslovanje sa zakonskim normama Republike Srbije i obezbedi da korisnici budu jasno informisani o svim aspektima usluge, uključujući i one koje mogu uticati na njihovu privatnost i korišćenje usluge.

Yettel, kao strana kompanija, došla je u Srbiju sa ciljem da ponudi svoje usluge, ali čini se da je njihov fokus više na uštedi nego na poštovanju prava korisnika. Sada, ne samo da plaćamo za uslugu, već izgleda da se od nas očekuje da štedimo za njih, kao da smo mi dužni da brinemo o njihovim troškovima. To je neprihvatljivo, pogotovo kad uzmemo u obzir da smo mi ti koji plaćamo za taj protok podataka.

Ono što je posebno zabrinjavajuće jeste činjenica da čak ni običnu televiziju kod stranog operatera ne možemo da gledamo bez ograničenja. Doveli su nas u situaciju gde smo prisiljeni da trpimo režim mirovanja, sa porukama koje narušavaju naše pravo na privatnost, i sve to pod izgovorom da štede resurse.

Umesto da nam pruže punu uslugu za koju plaćamo, oni nam nameću ograničenja koja nisu jasno obelodanjena ni u jednom trenutku. Kao da nije dovoljno što moramo da se prilagodimo stranim pravilima i standardima, sad se suočavamo i sa dodatnim ograničenjima, kao da naš novac nije dovoljan da bi nam pružili uslugu bez kompromisa. Ovo nije samo pitanje lošeg poslovanja, već i osnovnog poštovanja prema korisnicima u Srbiji.
 
Poslednja izmena:
Yettel je strana kompanija koja posluje u Srbiji i obavezna je da poštuje zakone koji važe u našoj zemlji, uključujući Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. Prema tom zakonu, svaka obrada ličnih podataka mora biti transparentna, uz jasnu saglasnost korisnika, a bilo kakvo praćenje aktivnosti bez te saglasnosti je protivzakonito.

Ako Yettel tvrdi da pruža uslugu sa brzinama preuzimanja do 300 Mbps i slanja do 150 Mbps, taj protok bi trebalo da obuhvata i uslugu televizije. Argument o "uštedi protoka" kroz uvođenje režima mirovanja je neosnovan, jer je korisnicima obećana određena brzina i kvalitet usluge bez dodatnih ograničenja ili skrivenih funkcionalnosti. Ja se nikada nisam saglasio da štedim za njih, niti sam potpisao bilo šta u vezi s tim.

Ovo ne samo da krši Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, već dolazi u sukob i sa Zakonom o zaštiti potrošača, konkretno sa stavkom o "dovođenju korisnika u zabludu". Naime, korisnici nisu bili adekvatno informisani o funkcionalnosti koja prati njihovu aktivnost i prisiljava ih na interakciju kako bi nastavili da koriste uslugu. Ovakvo ponašanje može se smatrati manipulacijom i uskraćivanjem korisničkih prava, jer Yettel nameće ograničenja koja nisu jasno definisana u ugovoru ili prilikom sklapanja usluge.

Stoga, Yettel je u obavezi da uskladi svoje poslovanje sa zakonskim normama Republike Srbije i obezbedi da korisnici budu jasno informisani o svim aspektima usluge, uključujući i one koje mogu uticati na njihovu privatnost i korišćenje usluge.

Yettel, kao strana kompanija, došla je u Srbiju sa ciljem da ponudi svoje usluge, ali čini se da je njihov fokus više na uštedi nego na poštovanju prava korisnika. Sada, ne samo da plaćamo za uslugu, već izgleda da se od nas očekuje da štedimo za njih, kao da smo mi dužni da brinemo o njihovim troškovima. To je neprihvatljivo, pogotovo kad uzmemo u obzir da smo mi ti koji plaćamo za taj protok podataka.

Ono što je posebno zabrinjavajuće jeste činjenica da čak ni običnu televiziju kod stranog operatera ne možemo da gledamo bez ograničenja. Doveli su nas u situaciju gde smo prisiljeni da trpimo režim mirovanja, sa porukama koje narušavaju naše pravo na privatnost, i sve to pod izgovorom da štede resurse.

Umesto da nam pruže punu uslugu za koju plaćamo, oni nam nameću ograničenja koja nisu jasno obelodanjena ni u jednom trenutku. Kao da nije dovoljno što moramo da se prilagodimo stranim pravilima i standardima, sad se suočavamo i sa dodatnim ograničenjima, kao da naš novac nije dovoljan da bi nam pružili uslugu bez kompromisa. Ovo nije samo pitanje lošeg poslovanja, već i osnovnog poštovanja prema korisnicima u Srbiji.
U pravu si...ali šta sa tim?
Već ti je odgovoreno i dobio si savet i rešenje...
Od maja meseca se samo time bavi covek. Evo treci mesec za redom, on je opsednut hipernetom i sleep modom.
Druze, uzmi kupi sebi ovo, nabodi u box i uzivaj bez sleep moda
 
Koje dugme na daljincu kod yetela je za izlazak iz opcija,, kao exit dugme na daljincu kod D3 kod SBB
 
Zdravo drugari, imam jedno pitanje, pa ako je neko upucen bilo bi mi od pomoci, a mozda i beko od vas imas slican problem.
Ovako, koristim yettel paket sa tv i internetom, povremeno u vikendicu nosim stb uredjaj i do sada je sve funkcinisalo, tv je radio na mrezi koju imam u vikendici, to je telekom box sa netom. Obzirom da ne idem cesto u vikendicu, evo posle 3 meseca sam otisao, poneo stb yettel, prikacio na mts internet i dogodio se problem. Tv radi, ali posle nekog vremena zabaguje, pokazuje plavu boju na tv, slike nema dok tona ima, resetujem ga, nekada se pojavi odmah isti problem ili s pocetka radi, pa sa vremenom opet izbaci plavu boju ekrana bez slike sa tonom, takodje baguje mi i na youtube.
Da li zna neko sta se tu desilo, da li ke to trenutno problem ili su oni “ukinuli”, da korisnici ne bi zloupotrebljavali? Testirao sam 3 dana i uvek je tako bilo, molim vas za odgovor, hvala svima.
 
Nije do interneta, vec nesto drugo, ali ne znam tacno sta jer mi se dogodilo samo jednom i to dok je radio Plex il nesto slicno. Tako da to box nesto zabaguje.
 
Da li je bilo neko obavestenje za poskupljenje paketa? Imam ugovor od februara ove godine, i vidim da mi je ovog meseca skuplji paket za 100rsd.


Edit - moja greska, yettel app ne pokazuje popust od 100rsd kada placam racun online.
 
Poslednja izmena:
Ima li neko broj nekog darežljivog akvizitera, ako može u privatne poruke.
Ima li neko broj nekog darežljivog akvizitera, ako može u privatne poruke.
 
Sta je sa refresh rate-om na arenama, na mecevima kvalifikacija za LS? Nije 50hz
 
Meni je ponuđeno 11 meseci po dinar, kasnije 3300 (kablovska + internet) direktno preko korisničkog servisa. Verovatno mi se pao darežljiv agent.
Čim se budem uselio u stanu septembra, uzimam paket. :)
 
Prekjuče dobih 12 meseci po 1 dinar, za obnovu ugovora. Pre toga 2 puta su me zvali sa smešnim ponudama od 3 meseci po 1 dinar, što sam glatko odbijao.
 
Nazad
Vrh Dno