Šta je novo?

Samsung Z Fold 4/Flip 4

Ja razumem da sam na unutrasnjem ekranu imao neko ostecenje ili na samoj sarci neko ulubljenje, ali da odbijes zbog tragova koriscenja nakon godinu dana koji su nastali 3 do 6 meseci je suludo. Evo ja bih njima dao pare za nov fold, da oni meni pokazu kako to padom bez ulubljenja moze da izadje lepljiva traka i pusti lepak. Vrlo dobro znaju da je to fabricka mana sa tom trakom koja se odlepi i napravi "zatvor".

Sad sam dosao jos jednom da im pisem, pa idem posle da uzmem telefon i onda cu dati advokatu dalje da preuzme. 4. put cimam samsung danas.
 
Jutros su mi u chatu rekli da ce neko nadlezni pogledati i odmah mi odgovorili na email sa tom informacijom. Na chatu su mi rekli da ostavim telefon u servisu da ne idem jos po njega dok traje proces. Naravno, blizi se kraj dana i vikend a onda opet ostajem bez telefona. Verujem da niko u petak popodne nece da uzme to da zavrsi.
 
Naravno da neće, a i zakonski mislim da imaju novih 8 dana od onog prvog odgovora gde su ti rekli da ne prihvataju reklamaciju...tako da ako mene pitaš, kupi si lepo novi (samsung) telefon koji ti se dopada, a taj kad ti vrate (popravljen ili nov) odma lepo u oglase i da vratiš deo (sve) pare...čisto da ne gubiš vreme i živce.
 
Naravno da neće, a i zakonski mislim da imaju novih 8 dana od onog prvog odgovora gde su ti rekli da ne prihvataju reklamaciju...tako da ako mene pitaš, kupi si lepo novi (samsung) telefon koji ti se dopada, a taj kad ti vrate (popravljen ili nov) odma lepo u oglase i da vratiš deo (sve) pare...čisto da ne gubiš vreme i živce.
Da, to mi je i prolazilo kroz glavu, jedino me jako smara kopletan setup telefona ako mi ovaj vec vrate setovan, onda mogu na drugi da odradim smartswitch. Isao sam do servisa da slikam telefon ja i snimak sam napravio pa sam im poslao i to. Sad cu opet probati da ih kontaktiram.
 
@DeonTuck nisi radio back up data na samsung cloud?...nekada je i odatle mogao restore da se radi. Srećno sa novim kontaltiranjem
 
Jesam, imam sve to, kontam da moze i odatle. Ako ne resimo do sutra uvece, moracu da pocnem da gledam alternative.
 
S23Ultra za male pare i da uživaš u životu 😇 Sređen fold bi trebao da možeš prodati za približno slične pare
 
S23Ultra za male pare i da uživaš u životu 😇 Sređen fold bi trebao da možeš prodati za približno slične pare
Da, to je jedina opcija osim folda. Razmisljao sam i o flipu ali oni su tek kriminalni sa crkavanjem.
 
Posteno.. Jos sam bio u fazonu, otvaran retko, ne otvaram iz toplog u hladno i obrnuto, al dzabe, jednostavno ima kratak vek trajanja.

Sad sam cekao skoro 40 min da se neko javi na chatu, ali posto imam sta radim drugo, nije bio problem da ostane prozor. Naravno, javice mi se neko u najkracem mogucem roku kada sam pitao da li bi pomoglo da preuzme advokatska kancelarija. Prosledili su nadlzenima slike koje sam sinoc poslao, pa da vidimo, mozda se i jave u toku dana. Samo mi treba da/ne odgovor i to je to.
 
Ako si kontaktirao samsung Hrvatska pomoci ce, imao sam iskustva sa njima, ako su bili nasi, onda nemam odgovor nazalost.
Dobro je sto si pomenuo da preuzme advokatska kancelarija, mozda pomogne.
Srecno i javljaj sta je bilo.
Nemoj flip da uzimas, prvo jos gora je folija, a drugo tel nije ni za sta, imas boljih tel.
 
Ako si kontaktirao samsung Hrvatska pomoci ce, imao sam iskustva sa njima, ako su bili nasi, onda nemam odgovor nazalost.
Dobro je sto si pomenuo da preuzme advokatska kancelarija, mozda pomogne.
Srecno i javljaj sta je bilo.
Nemoj flip da uzimas, prvo jos gora je folija, a drugo tel nije ni za sta, imas boljih tel.
Evo sad sam ipak zvao nase, kaze kolega iz reklamacija je na odmoru lol. Pitao sam i da li bi ubrzali proces da im se jave iz advokatske kancelarije pa je rekla "Ako budem imala odgovor, javicu vam". pa sam pitao sta ako nemate, ona ne zna sta da kaze. Rekao sam da mi se svakako jave da znam za dalje korake. Zvacu ih u 2pm opet.

Reci mi to za hrvatsku, neki njihov broj ili? Da li ce hteti da pogledaju slucaj posto je iz Srbije?
 
Očigledno da hoće pomoći ti iz Hrvatske, dok su i čoveku izlazili u susret. Inače neverovatno je koliko naših firmi ustvari ima support u hrvatskoj; erste me najviše iznenadila.
Sve u svemu, nemoj da pretiš advokatom, nego prepusti lepo slučaj i ćao. Čak šta više, ukoliko ti ne odgovore u zakonskoj obavezi lepo ih tuži, pa nek se češu i gde ih ne svrbi....takođe traži da ti kazu broj pod kojem ti je zavedena reklamacija ukoliko nisi dobio, ako nemaju to, onda tuži i za to!
 
Da, vidis, ja nemam broj reklamacije, moram to da im trazim da bih imao bilo sta da predam advokatu ako se ne jave. Probacu hrvatsku. Kontam da ce biti brze da ih danas i sutra iscimam da odgovore nego da resavam punomocje i ostalo sa advokatom, ali svakako im ide to ako odbiju.

Za ovo ne znam kako ide, meni je ProMobi odgovorio u zakonskoj obavezi, ne znam kakvu obavezu ima Samsung kada se posalje mail preko sajta
ukoliko ti ne odgovore u zakonskoj obavezi lepo ih tuži, pa nek se češu i gde ih ne svrbi....takođe traži da ti kazu broj pod kojem ti je zavedena reklamacija ukoliko nisi dobio, ako nemaju to, onda tuži i za to!
 
"Nažalost, nemam broj reklamacije, ali mogu upitati kolege imaju li oni." i naravno, kontaktirace me odmah cim pre itd. Ovo su iz HR. Cini mi se da su malo ozbiljniji, mozda ce i biti necega, hvala kolegi na ideji.
 
Kako nemas broj reklamacije? Ako je zavedeno kako treba mora da ima.
Koja glupost od samsunga za ceo slucaj, sta reci.
Dobro je sto si se snasao za HR, ozbiljniji su i resavaju slucaj i dobices odgovor, videcemo sta ce biti.
Kao sto je rekao kolega, nemoj da pretis advokatom i da ga pominjes u skoro svakoj recenici, samo ces gore da napravis.
Ako ne bude nista onda ubacujes advokata i on ce dalje da nastavi.
Nego, kakvo ti je realno stanje tel, imas neke slike?
 
Kako nemas broj reklamacije? Ako je zavedeno kako treba mora da ima.
Koja glupost od samsunga za ceo slucaj, sta reci.
Dobro je sto si se snasao za HR, ozbiljniji su i resavaju slucaj i dobices odgovor, videcemo sta ce biti.
Kao sto je rekao kolega, nemoj da pretis advokatom i da ga pominjes u skoro svakoj recenici, samo ces gore da napravis.
Ako ne bude nista onda ubacujes advokata i on ce dalje da nastavi.
Nego, kakvo ti je realno stanje tel, imas neke slike?
Imam, samo da vidim kako da okacim, nisam na privremenom mobu na benchu. Nisam pretio advokatom, nego samo pitam da li je brze ako oni preuzmu slucaj jer je ovo bas prevrsilo svaku meru. Samo jos treba iz ProMobi da mi jave da im platim lezarinu hahaha
 
Istekao mi limit za edit @Stefan1995":

Slike su tu, neki bedni telefon je pa ne moze bolje da slika, ali kad se ovako ceo telefon vidi, moze da se primeti da nisu znacajni tragovi (u dnu su dole sporni). Svakako, nastali su tri do 6 meseci pre ovog problema. Mislim da su topliji dani uzrok, telefon u dzepu, vruce, lepak popustio, traka ispala, blokirala, usla prljavstina, napravila jos gore i to je to.

1721140185356-png.450436
1721140310867.png

1721139975816.png1721139996736.png1721140009712.png 1721140096199.png
 

Prilozi

  • 1721140185356.png
    1721140185356.png
    762.3 KB · Pregleda: 112
Po slikama ne izgleda nista ozbiljno, ti kako si pricao ocekivao sam bas lose stanje. Ma njih ne zanima kad se sve ovo desilo, nebitno da li je pre 6meseci ili juce, gleda se trenutno stanje.
Ko zna zbog cega je lepak popustio, po specifikacijama trebalo bi da drzi ozbiljno visoke temp. Moze da se desi i da su videli sve ovo gore sto si napisao, popustio lepak, traka, itd...., plus po coskovima udarci i da su rekli "ovo mu je ispao i napravio ovakvo stanje".. Samo oni znaju..
Sta god da odluce imaces to napismeno na papiru u opisu kvara i resavanje problema.
Sta da ti kazem, srecno, ovo ti je nauk za ubuduce.
 
Fora je sto su oni dobili makro slike gde svaki trag izgleda jako tragicno, nemaju ceo telefon iz ruke da se vidi kako je to zapravi nebitno. Sve sto sam pisao ovde je u nadi da vide, da se ne glupiraju. NAznacio sam im da je izasla neka lepljiva traka i da je ostao neki lepak, sto im je fabricka mana i nema veze sa udarcima. Svakako, ako ne budu hteli normalnim putem, idemo drugacije pa aj svi da trosimo vreme i resurse :)
 
Samo da javim da nista od Samsunga, ni Hrvatska nije od pomoci. Fazon samo cekas i to je to. Gledam s23 Ultra da uzmem u medjuvremenu. Stoji odluka za advokata ako odbiju i posle ovoliko cekanja. Kontam da mi je limit da se jave do utorka, ako ne, onda predajem njima.
 
Da se i ja prijavim, pre 14 dana uzeo da se poigram sa Flip 4, u principu dopao mi se čisto za promenu... Posle tačno 14 dana mi se odlepila folija na mestu preklapanja... Ići ću u ponedeljak do servisa, nego me zanima opcija kod ovih u Mobile Outfitters, doživotno menjanje i slično, jel neko stavljao kod njih foliju?
 
Stavljam je ja na S23ultra.
Za Flip4 mislim da se ne isplati, jer je prva zamena originalne gratis u servisu, a posle druge zamene postoji šansa da zamene ceo ekran ako je telefon u garanciji.
 
Čovek pita za mobile outfiters koji daju valjda lifelong garanciju
 
Ta njihova garancija znači da se svaka zamena folije naplaćuje 1500din umesto početnih 5000din za skuplju, odnosno 3000din za jeftiniju foliju. Meni je ta njihova (skuplja) folija sasvim u redu. Potraje mi nekih 3-4 meseca, pa odem i zamenim za novu.
U konkretnom slučaju, kad je Flip u pitanju i ukoliko je u granciji, mislim da je bolje zameniti u servisu. Pisao sam, meni su posle druge folije (prva koju sam platio) zamenili ceo displej jer se folija odlepila nakon par dana.
 
Moj Flip 4 nema garancije, pa me zanimalo baš to, oko zamene posle prve... Svakako bih ga zadržao neko vreme, već sam poručio neke folije pa ću se sam igrati kad stignu... Preskup sport definitivno, verujem da je i sa sledećim generacijama flipa isti problem...
 
Nisam probao, ali se lako može desiti da te zamenske hidrogel folije potraju duže od originalne. Dosta su elastičnije , pa verujem da će manje smetati nabor na ekranu. Obično se tu odlepi originalna.
 
Da se i ja prijavim, pre 14 dana uzeo da se poigram sa Flip 4, u principu dopao mi se čisto za promenu... Posle tačno 14 dana mi se odlepila folija na mestu preklapanja... Ići ću u ponedeljak do servisa, nego me zanima opcija kod ovih u Mobile Outfitters, doživotno menjanje i slično, jel neko stavljao kod njih foliju?
Ne znam da li oni imaju tu foliju za glavni ekran, sve bih rekao da ne nude to. Meni je generalno njihova folija kao prezervativ, ima teksturu narandzine kore, pod prstom mi je gadna i kvari mi sliku, gubi mi poentu telefon. Staklo najtanje mi je ok i neka obicna tanka folija.

Ono sto je kod tebe moguc problem je sam ekran i da vise ne moze da stoji folija, zato ga valjda i menjaju celog u servisu. Proveri ti po IMEI dal je telefon iz Srbije, jer ako jeste, mozda ti je jos u garanciji i prihvatice ti i bez racuna, rekli su mi jednom u servisu da kao traze racun ali da moze preko SN/IMEI

Srecno
 
Vrh Dno