Šta je novo?

Samsung Z Fold 4/Flip 4

Jel ima neko iskustva sa reklamiranjem Fold 4 jer nece skroz da se otvori? Kako sam pozvao da pitam, tako mi je rekla "To je fizicko ostecenje, ne vazi garancija". Telefon je radio normalno i nakon toplijeg dana u dzepu vise nije hteo da se otvori lepo i folija je skroz pustila, tj do pola ekrana. Neverovatno mi da bez gledanja telefona te unapred odbiju kao da je fizicko ostecenje. Citao sam po reditu da je tako preko ali rekoh nisu kod nas valjda isto takvi.
Telefon ima tragove koriscenja ali nema ogrebotina gde je sarka, onaj veliki deo, samo po lajsni malo.

Neki savet pre nosenja u servis? Popravka je 70000din
 
Имаш моје искуство пар страница раније. Исто као о код тебе једног дана почео да одбија да се отвори до краја. Све у свему мени су одобрили замену а с обзиром да нема више телефона за замену добио сам новац назад. Другару са готово истим случајем су одбили. Не знам у чему је разлика односно зашто за сличан/исти квар некима прихватају рекламацију а некима одбијају.
 
Jel ima neko iskustva sa reklamiranjem Fold 4 jer nece skroz da se otvori? Kako sam pozvao da pitam, tako mi je rekla "To je fizicko ostecenje, ne vazi garancija". Telefon je radio normalno i nakon toplijeg dana u dzepu vise nije hteo da se otvori lepo i folija je skroz pustila, tj do pola ekrana. Neverovatno mi da bez gledanja telefona te unapred odbiju kao da je fizicko ostecenje. Citao sam po reditu da je tako preko ali rekoh nisu kod nas valjda isto takvi.
Telefon ima tragove koriscenja ali nema ogrebotina gde je sarka, onaj veliki deo, samo po lajsni malo.

Neki savet pre nosenja u servis? Popravka je 70000din
Već 2 ili tri slučaja su bila ovde u temi. @SretenBG znam da je pisao da su mu gotovo ceo telefon zamenili...nije dobio novi ali bio je ko nov praktično. Kolega par postova ranije je takođe pisao isto. Sretno
 
@dramle pogledacu posle posla, samo mi reci da li si imao neke tragove korišćenja i koje? A drugar?
@Proday aj videćemo šta kažu, m3ni je u cilju samo da radi telefon, ne mora nov. Tj, ne mogu ni da ga dobijem jer nisam vlasnik ugovora pa samo mogu popravku :/
 
@dramle pogledacu posle posla, samo mi reci da li si imao neke tragove korišćenja i koje? A drugar?
@Proday aj videćemo šta kažu, m3ni je u cilju samo da radi telefon, ne mora nov. Tj, ne mogu ni da ga dobijem jer nisam vlasnik ugovora pa samo mogu popravku :/
Користио сам га готово 9 месеци тако да је имао мале знакове коришћења, пар огреботина по екрану и на једном месту микро удубљење које не знам како се десило јер је све време био у самсунговој масци. Што се тиче фолије милиметар два се одлепила при врху на средини пар дана пре него што се заглавио.
 
Користио сам га готово 9 месеци тако да је имао мале знакове коришћења, пар огреботина по екрану и на једном месту микро удубљење које не знам како се десило јер је све време био у самсунговој масци. Што се тиче фолије милиметар два се одлепила при врху на средини пар дана пре него што се заглавио.
Meni se malo odlepio nakon sto poceo da se ne otvara, i tako mesec i nesto i onda u isto vreme do pola ekrana folija i glavljenje sarke. Videcemo sta kazu, udubljenje nemam ali dobice mail od advokata dok bude bio na pregledu. Znam slucaj gde su za flip 1 odbili zamene ekrana jer je smece i advokat je resio stvar
 
Nosio sam bez maske telefon, imao je svuda nekih oštećenja, ispao mi je desetak puta, i odlepio sam foliju sa unutrašnjeg ekrana. Imao sam osiguranje od štete pa nisam puno obraćao paznju. Kada sam ga odneo na reklamaciju, računao sam da će me možda odbiti zbog tih stvari , i da ću morati preko osiguranja da popravljam telefon, ali nisu mi nikakav problem pravili. Zbog reklamacije na mehanizam otvaranja, menjali su celo kućište, ekran spoljni i unutrasnji, i stavljena je nova baterija. Imao je sve folije spolja kao nov telefon, čak i po kućištu.
 
Ista situacija kao kod Sretena. Nije se otvarao, sve su zamenili samo spoljni ekran nisu. Nije bilo problema, za jedan dan su završili. Došao kao nov telefon u folijama, kao što je napisano.
 
Hvala na informacijama. Otici cu popodne samo da se privremeno prebacim na drugi telefon i ukljucim maintenance mode.
 
Ne možeš maintenance mode da pališ, onda ne mogu da odrade disgnostiku. Napravi backup negde pa uradi factory reset.
 
@SretenBG @dzul Zvali sad da odbili kazu mehanicko ostecenje ekrana. Ekran mi nije bio ostecen, samo se odlepila folija. Ja ga takvog nisam otvarao, samo par puta i bio je ceo i radio lepo. Sad cu da idem da vidim da li su oni zatvorili i prelomili ga. Ja tad kada sam zatvarao, pritiskao sam foliju prstom da lepse legne pa onda zatvarao da nesto ne bih ostetio.

Jel ima neko iskustva oko slanja emaila preko advokata? Angazovao bih advokata koliko god kostalo.
 
Da dodam, otisao sam da uzmem i telefon nije spreman. Vozio sam pola sata na drugi deo grada a oni nisu pripremili telefon iako su me zvali. SMH.

Video sam slike koje su poslali samsungu, neki makro mod deluje kao da sam fudbal njime igrao, nema veze sa realnim stanjem telefona, tackice deluju kao krateri. Izlizano deluje kao da je ne znam sta bilo. Bukvalno nisam prepoznao da su slike sa mog telefona.
 
Mozda su pogrešili, možda nije tvoj. Jesi proverio?
Kakvi sve rade nije čudno da nije tvoj a nije čudno ds jeste ali su ga oštetili.
Sve što je dobro od majstora u bilo kom zanimanju je otišlo preko ili otvorilo svoje pa je i teško dostupno jer su zatrpani.
 
Ma jeste moj, samo ono, kao kad vidis mrava i nista specijalno, a kad vidis makro, onda je cudoviste. Svaka tackica od pola milimetra izgleda katastrofalno pod lupom, logicno. Nije sporno da ima tragove koriscenja koji ne izgledaju lepo, ali su nastali mesecima pre ovog problema, i nijedan nije na sarci i ekran je bio savrsen do pre koji dan kada je od toplote pocelo da se odlepljuje sve vise i da se vidi lepak ispod lajsne i ona lepljiva trakica.
 
Nekako, još je roskantno sa tim modelima. Zato sam i odustao, a bio poludeo za Foldom.
Nemam 1.000 evra od kojih bi lako mogao da se oprostim.
A i kad bude savršeno verovatno neće biti Samsung.
Ne želim da vredjam, meni ne lezi i to je to.
 
Meni je Promobi odbio zamenu ekranu na S9 plus, poslao mail Samsungu, malo ih iznapusavao, poslao slike telefona i da ovi iz Promobija lazu o stanju telefona, i jos par stvari u mailu, ne bas lepih, dobio mail da vratim telefon i da ce mi biti zamenjen ekran.
 
Nisu mi jasni ti servisi, kao da iz svog džepa daju. Oni posle šalje fakture Samsung ubili kome već i naplate. Ne znam sto toliko zatezu.
 
Meni je Promobi odbio zamenu ekranu na S9 plus, poslao mail Samsungu, malo ih iznapusavao, poslao slike telefona i da ovi iz Promobija lazu o stanju telefona, i jos par stvari u mailu, ne bas lepih, dobio mail da vratim telefon i da ce mi biti zamenjen ekran.
Ja sam sinoc sastavio email, jedno sat i po pisao, objasnio da ti tragovi koji su bili na slikama su nastali mesecima pre ovog problema, poslao i sliku torbice koja ima metalan snir koja unistava lajsnu, pa cekam odgovor. Bas me paralisalo ovo sto nemam telefon sa milion naloga i aplikacija za posao, al ajde. Samo cekam da mi odgovore pa da znam da li da dajem pare advokatu. Ne moze da mi se odbije garancija za ogrebotine koje su nastale pola godine pre ovog problema gde se zna da je fabricka mana. Zinula traka kao pupcana vrpca iz njega cim su krenule vrucine. Izgleda da mu je godinu dana neki limit, bez obzira na to sto ja nisam otvarao telefon sto puta dnevno i vodio sam racuna kad otvaram.
 
Možda prvo da probaš da ideš preko društva za zaštitu potrošača ako ti se ne cima sa advokatom. Mada i ja kada sam imao prošle godine situaciju sa stolicom toliko su me ispiz**** da bih direkt angažovao advokata da mi nisu zamenuli istu...već sam kontaktirao kolegu bio.
Sretno i nadam se što pre da okončaš agoniju uspešno...pratim!
 
Možda prvo da probaš da ideš preko društva za zaštitu potrošača ako ti se ne cima sa advokatom. Mada i ja kada sam imao prošle godine situaciju sa stolicom toliko su me ispiz**** da bih direkt angažovao advokata da mi nisu zamenuli istu...već sam kontaktirao kolegu bio.
Sretno i nadam se što pre da okončaš agoniju uspešno...pratim!
Mislio sam i Efektivu da angazujem, ali cini mi se da mi je brze sa advokatom iako kosta 100e. Nije stvar u sto evra, nego nema smisla da to rade. Razumem da mi je ispao, da ima ulubljenje neko na sarci i da je zato poceo da zeza, ali ovo je jasno kao dan da je fabricka mana bez obzira na ogrebotine.

Cimao sam ih opet preko chata danas i standard dobijem da ce me kontaktirati, pa se nadam da ce biti u toku dana.

Samo bih jos jednom rekao za ProMobi da se malo uozbilje. Osim sto me operatorka iscimala da idem za dzabe a telefon nije spremljen, nije mi rekla da treba da dobijem neki sms da bih pokupio telefon. prekjuce je to bilo, juce nisam dobio SMS, a 3 dana im sajt za proveru Work Ordera ne radi. Treci dan ja ne dobijam nikakvu poruku. Jos bolje, kada sam otisao prekjuce da pokupim telefon, momak na recepciji gleda i ne vidi nikakav komentar tako da oni tu nesto nisu iskomunicirali. Bitno da je pozurila sto pre da me zove da kaze da su odbili garanciju uz neki uzasan Eho da ne mogu da cujem sebe sta pricam.
 
Samo mejl Samsungu na sve moguce instance, mozes i na LinkedInu da nadjes lokalne glavesine koje rade u Samsung Srbija, svakom po mejl poslovno u cc, skroz fino i pristojno, bez tenzija, pomenes da si dugo u svetu telefona, poznajes jutjubere, aktivan si na forumima i redditima kako domacim tako stranim, i da si u najmanju ruku 'izbezumljen njihovom poslovnom politikom', i urgirace da se resi, najverovatnije.

S posebnim osvrtom na trosenje tvog vremena od strane ProMobija, neljubaznost/neazurnost, sajt da im ne radi, i ostalo. Voli svaka maticna firma da cuje kad im contractor zabusava.
 
Hvala na savetu. Sacekacemo da vidimo prvi odgovor, pa cemo onda dalje.
 
Javljaj sta je bilo, zanima me.
Znam da je konkretno samsung (u Srbiji) jedno vreme zabranio ovlascenim servisima zamenu ekrana usled burn in-a, ali su nakon nekog vremena popustili, posto je neko urgirao preko, sto je i dobro, posto ne smeju to da rade.
 
Posto je ProMobi-u pao sistem za proveru statusa, pozvao sam da vidim kakva je situacija pre koji sat. Ovoga puta se javila ljubazna zenska osoba, pa je prosledila dalje serviserima trenutnu situaciju i rekao sam ako nisu nista dobili od Samsunga da ih kontaktiraju da vidi o cemu se radi. Dalje cekam sta ce reci pa prenosim.

Jednostavno ako ovo odbiju, ja dalje fold necu gledati jer ne znaci nista uzeti tako skup uredjaj gde ce odbiti garanciju zbog tragova koriscenja koji su nastali mnogo pre prijavljenog problema koji je fabricka mana.
 
Zato sam ja moj Fold4 star 3 meseca , odmah prodao kad sam pročitao o tom ne otvaranju ekrana do kraja , da se ne bih nervirao ako se to desi , a i da ne igram kladionicu oće li ili ne da ga zamene . Kupio nov S23U i zadovoljan , a želja me prošla da probam Fold .
 
Zato sam ja moj Fold4 star 3 meseca , odmah prodao kad sam pročitao o tom ne otvaranju ekrana do kraja , da se ne bih nervirao ako se to desi , a i da ne igram kladionicu oće li ili ne da ga zamene . Kupio nov S23U i zadovoljan , a želja me prošla da probam Fold .
To je skroz validno. Ja sam koristio fold 4, sve savrseno radio, prodao ga i kupio samo nov pre godinu dana da bi duze trajao i dzabe, opet se desilo isto. Probao sam tad kratko S22u izmedju dva folda i nisam mogao da se vratim na taj format. Sad i ja cekam sta ce biti pa da odlucim da li da batalim taj koncept.

Sto se tice situacije, nema nista, zvao ProMobi, nije ih Samsung kontaktirao, pa sam cimnuo Samsung treci put, pa je sada obecano da preuzimaju email i da ce odgovoriti. REkao sam da mi jave ako ne mogu jer bih predao ipak advokatu da to radi dalje jer ne mogu da se mlatim. Dam 100e i nek resavaju oni.
 
Update: samsung mi odgovorio danas ono genericno i trazili neke informacije koje vec imaju, tipa datum kupovine, mesto, da bi malo prolongirali. Ne znam kako je to relevantno ako su vec u kontaktu sa servisom i kod njih je uredjaj i mogu da im traze bris mikrofona ako hoce.

Otici cu da uzmem telefon verovatno sutra ako ne stignem danas, pa cu naknadno preusmeriti na advokatsku kancelariju da posalje opomenu pred utuzenje. Neko i to mora da uradi.
 
Nemoj da odustaneš. Ok, meni je tel bio u savršenom stanju sva 3 puta puta kad su prihvatali reklamaciju, ali to što tebe odbijaju nema veze sa životom. Samo do kraja.... I traži da ti nadoknade troškove advokata ako budeš morao toliko daleko da ideš.
 
Update: samsung mi odgovorio danas ono genericno i trazili neke informacije koje vec imaju, tipa datum kupovine, mesto, da bi malo prolongirali. Ne znam kako je to relevantno ako su vec u kontaktu sa servisom i kod njih je uredjaj i mogu da im traze bris mikrofona ako hoce.

Otici cu da uzmem telefon verovatno sutra ako ne stignem danas, pa cu naknadno preusmeriti na advokatsku kancelariju da posalje opomenu pred utuzenje. Neko i to mora da uradi.
Stvarno uzas sta rade.

I posle neko kaze 'uzmi novo, uzmi sa garancijom', a svako interpretira kvarove na svoj nacin od servisera..uzas...bukvalno 4 godine su valjali proizvod kome ce kad tad nesto faliti, zbog uzasnog dizajna.
 
Vrh Dno