Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Ja sam u SBB odneo opremu, raskinuo ugovor, ona rekla da neće da uzme, ja rekao da neću opet da dolazim, ona rekla da mi ne da revers i onda se "dogovorimo" da ja ostavim opremu (imao samo PCMCIA karticu), a na one papire rukom napišem da sam ostavio opremu i fotografišem papir. To je bio treći u mesecu i rekla je da će mi stići još dva računa, ali nisu. Stigao je jedan, do kraja meseca. Za ta tri dana mi nisu poslali.
I ja sam tako raskinuo sa SBB, odneo opremu, dobio revers, da bi mi posle dve godine poslali račun za dug za te dve godine, kao oni nemaju evidenciju da sam ja raskinuo ugovor. Celu kuću sam prevrnuo dok sam našao taj papirić, revers. i kada sam im odneo zaprepastili se. Tako da bolje da si uzeo revers.
 
Ja zato čuvam sve te papire, imam i dalje revers od SBB. Jedino sam izgubio ugovor od Oriona. :mad:
 
Oni su više puta gubili potpisane ugovore, za tebe nije strašno.
 
Oni stalno gube ugovore ali je problem sto oni tebe mogu da tuze a ne ti njih...

Inace, paradoks, mojoj baki istekao ugovor, sada sa svim poskupljenjima i popustom 50% 20 meseci ispadne joj skuplje nego da placa cenu bez ugovorne obaveze... Za produzetak nude wifi 6 ruter sto joj bas znaci :ROFLMAO:
 
Ja sam raskinuo dva ugovora, morao je taj otkazni rok od 30 dana, međutim pošto sam koristio svoj ruter, odmah sam odneo u poslovnicu njihovu opremu, a i tih 30 dana otkaznog roka je ionako zadnji mesec gratis, tako da ću platiti 3 dana za jul samo. Drugi ugovor sestra raskinula, takođe odmah predala opremu, i morao je taj otkazni rok od 30 dana. Meni su nudili staru cenu, a njoj nisu iako je produžila UO 10 dana pre poskupljenja po staroj ceni, pa su raskinuli bez problema. Inače cena je bila odlična, da su ostavili tu cenu ne bi bio problem,ali kao nisu mogli da izađu u susret, nudili su tv na 5 uređaja za to povećanje i 2 boxa😆 Ali mi se smučio njihov "Gpon light" svaka jača kiša, sneg, magla, komšija skida neki veći fajl, nema neta ili je spor.
 
Znaci ako se preda oprema, nece naplatiti od tog trenutka jer ne isporucuju uslugu interneta? A meni rekose da ne mogu da predam opremu, pa dripci da..
 
ne znam kako mogu da ne prime opremu i da ti izdaju potvrdu o tome?

To kada se konacno raskida ugovor nema nikakve veze sa vracanjem zaduzene opreme.
Vi opremu mozete da vratite a ugovorna obaveza i dalje da tece, to su dve zasebne stvari za koje ste zaduzeni i za koje treba da se razduzite.

tako da ne mogu da ne prihvate vracanje njihovih stvari a vasa je odluka da li ce te uslugu da koristite do zadnjeg dana ili necete.
 
To je logicno, ali uglavnom praksa je ocigledno da nece da prime opremu jer onda ne mogu da isporuce uslugu, tj internet a onda ne mogu ni da naplate. Nego tek kao da se vrati oprema kad istekne otkazni rok od 30 dana..
 
I ja sam tako raskinuo sa SBB, odneo opremu, dobio revers, da bi mi posle dve godine poslali račun za dug za te dve godine, kao oni nemaju evidenciju da sam ja raskinuo ugovor. Celu kuću sam prevrnuo dok sam našao taj papirić, revers. i kada sam im odneo zaprepastili se. Tako da bolje da si uzeo revers.

Dobio sam ja papir da sam raskinuo ugovor. Ali revers da sam vratio opremu je trebalo da idem da preuzmem nakon 30 dana tj kada zvanično prestane usluga/period naplate.

Te kartice i onako više niko ne koristi, tako da nema šanse da mi je potražuju.

Kada sam raskidao ugovor u Telekomu i vratim im opremu od optike i opremu od ADSL, koja se ne koristi od kada je uvedena optika. Prvo nisu znali odakle mi, a onda se ispostavi da nas zaista duže za taj ADSL ruter, napravili papir da sam vratio. Komentar je bio "to nikada nikome ne potražuju, i onako sve to gomilamo u nekom magacinu, jer nema više primenu". Stari modeli.
 
Ja sam pismeno zahtevao da mi se ugovor od 24 meseca ne produzava sa Orionom, jer sam popizdeo zbog njihovih povecanja u toku ugovorne obaveze.

MEdjutom sad mi opet pisu da imam otkazni rok mesec dana, i da posle toa vracam opremu.

NE razumem zasto imam otkazni rok, kad ja nisam raskidao ugovor, vec ne zelim da se isti automatski produzava.
Upravo isticu 24 meseca.

PS.Da li neko moze da mi predlozi neku alternativu, na koju bih sada mogao da predjem, ja sam na Novom BG, samo mi net treba.
 
ne znam kako mogu da ne prime opremu i da ti izdaju potvrdu o tome?

To kada se konacno raskida ugovor nema nikakve veze sa vracanjem zaduzene opreme.
Vi opremu mozete da vratite a ugovorna obaveza i dalje da tece, to su dve zasebne stvari za koje ste zaduzeni i za koje treba da se razduzite.

tako da ne mogu da ne prihvate vracanje njihovih stvari a vasa je odluka da li ce te uslugu da koristite do zadnjeg dana ili necete.
Mislim da možemo da zahvalimo nekom udruženju potrošača koji su uspeli da dobiju tumačenje (ili presudu) da provajder nema prava da naplati tih 30 dana otkaznog roka ako nije pružao uslugu u to vreme. Pa oni neće da uzmu opremu jer potrošač onda ima pravo da ne plati otkazni rok ...
 
Pa ne znam dal da im zahvalimo ili ne u ovom slucaju, opet nadjose rupu. Jedino da odes, vratis opremu i sam napises revers, kao sto je neko ovde uradio
 
Znaci ako se preda oprema, nece naplatiti od tog trenutka jer ne isporucuju uslugu interneta? A meni rekose da ne mogu da predam opremu, pa dripci da..
U mom slučaju tj u oba slučaja su prihvatili odmah opremu, ali su rekli da to inače nije praksa, i da će mi naplatiti tih 30 dana otkaznog roka. S obzirom da sam od samog početka koristio svoje rutere na obe lokacije, imao sam uslugu do 30og dana otkaza, jer nije u pitanju optika već "Gpon light" gde ide mrežni kabal sa krova, tj od antene i switch-a do stana i PPPoE konekcija. Tu sam im dao jedinu prednost u odnosu na ostale, jer sam faktički imao bridge mode,tj samo moj ruter gde sam dizao vpn na njemu i još dosta toga.
 
Da li neko moze da mi predlozi neku alternativu,
Yunet.
 
Pozdrav, interesuje me da li je neko imao sličnu situaciju i kako je rešio. Postao sam korisnik pre nekoliko nedelja i, iako je u ponudi stajalo da dobijam wifi 6 ruter, dobio sam Huawei HG8245Q2. To nije samo po sebi toliki problem, ali je ovaj modem izgleda nekompatibilan sa apple uređajima. Malo sam istraživao po netu i video da ljudi imaju sličan problem kao ja (random gubljenje konekcije na uređajima, iako ikonica pokazuje da je sve ok). Iz podrške sam dobio odgovor da su parametri osveženi, što bi trebalo da doprinese stabilnijoj konekciji. Međutim, nekako sumnjam da će to rešiti problem, jer nije problem konekcija sama po sebi, već kompatibilnost sa određenim uređajima. Pitanje o wifi 6 ruteru su potpuno izignorisali. Da li je neko imao sličan problem i da li je uspeo da dobije novi ruter? Hvala unapred.
 
zapreti raskidom ugovora obzirom da nisu ispostovali ono sto su obecali (iz ponude). Gledaj da imas sve napismeno
 
Ja sam menjao zbog tih problema Huawei HG8245Q2 za WiFi6 model.

Nisu hteli da mi daju ovaj noviji i ako mi sleduje, pa sam sad oko povećanja cene pripretio raskidom i onda smo se dogovorili takoreći na moju štetu. Oni će da mi daju taj WiFi6 koji mi sleduje, a ja ću da im plaćam 350din više mesečno.
Meni dodatni ruter nije bio opcija (jer ga nemam gde) i onda sam prošao kao što napisah.
 
Yunet.
Hvala, ali izgleda da nema teh mogucnosti, zvao sam ih....
 
Sinoć je i kod mene bio problem da su se dugo učitavale web stranice (optika, Ustanička, komp povezan kablom sa ruterom).
 
Da prijavim danas prvi put stucanje interneta za evo, skoro 3 godinje koriscenja. Lokacija NBG. Valjda ce da srede uskoro...
Na kablu ili na wifi imas prekide ?
Ako je samo na wifi, onda moze biti iz dva razloga. Jedan je variranje jacine signala rutera, a drugi moze biti previse wifi signala iz okoline. To se moze srediti dodavanjem AP ili ripitera, bolje sa wifi-6.
Treca mogucnost prekidanja je do mreze provajdera ili neispravnog rutera, ali to provajder moze proveriti i srediti. Ne treba za sve odmah nih optuziti, jer ruteri koje daju nisu savrseni ni kod jednog provajdera, pa moramo i sami da se prilagodjavamo.
 
Čovek 3 godine nema problema i sad odjednom, subotom uveče, krene štucanje zbog WiFi? Meni ne zvuči logično. Jedino ako je posle 3 godine krenuo da otkazuje ruter, pa da njegov WiFi pravi problem.
 
Juče uveče i kod mene isto, nije mogla utakmica da se gleda. Merio sam download 1,5Mbs.
 
Optika, komp i tv vezani kablom, ostalo na wifi. Do njih je sigurno, primetio sam i pre par dana da je ping u igricama bio kilav, znaci da su cackali nesto oko rutiranja. Zaista nisam imao problema za skoro tri godine, mora ponekad nesto da stucne.
 
isto juce navece, oborili brzinu na 2 mbps, posle par sati vratilo se sve u normalu. Stari Grad
 
Operator Orion telekom objavio je obaveštenje o povećanju cena za određene biznis korisnike od 1. avgusta 2024. godine.


Kako navode u obaveštenju, cene će biti povećane za oko 10%, a korisnici koji su obuhvaćeni promenom biće obavešteni kroz račun za mesec jun koji dospeva u julu.

Korisnici koji nisu zadovoljni promenom imaju pravo na raskid ugovora u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
 
Pozdrav, interesuje me da li je neko imao sličnu situaciju i kako je rešio. Postao sam korisnik pre nekoliko nedelja i, iako je u ponudi stajalo da dobijam wifi 6 ruter, dobio sam Huawei HG8245Q2. To nije samo po sebi toliki problem, ali je ovaj modem izgleda nekompatibilan sa apple uređajima. Malo sam istraživao po netu i video da ljudi imaju sličan problem kao ja (random gubljenje konekcije na uređajima, iako ikonica pokazuje da je sve ok). Iz podrške sam dobio odgovor da su parametri osveženi, što bi trebalo da doprinese stabilnijoj konekciji. Međutim, nekako sumnjam da će to rešiti problem, jer nije problem konekcija sama po sebi, već kompatibilnost sa određenim uređajima. Pitanje o wifi 6 ruteru su potpuno izignorisali. Da li je neko imao sličan problem i da li je uspeo da dobije novi ruter? Hvala unapred.
nzm sto se mucite oko njihovih rutera , moj komsija ima isto orion i resio tako kupovinom privatnog rutera uzeo je WIFI 6 platio ga debelo ali njegov je,

istice mu ugovor sa njima i sada u ugovoru pise od od 20 do 30mb ali nikad nije imao iznad 19 zvao ih skoro pa kao mora te imat nas ruter nema sta nije pokusavao stari covek prave ga budalom

sad navodno tehnicar mora dodji da on to izvidi vidi inace antena je na zgradi pefektno radi nema problema sa netom ali on placa vise nego sto treba za 20mb
 
Operator Orion telekom objavio je obaveštenje o povećanju cena za određene biznis korisnike od 1. avgusta 2024. godine.


Kako navode u obaveštenju, cene će biti povećane za oko 10%, a korisnici koji su obuhvaćeni promenom biće obavešteni kroz račun za mesec jun koji dospeva u julu.

Korisnici koji nisu zadovoljni promenom imaju pravo na raskid ugovora u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
Pa šta je ovo opet?
 
Nazad
Vrh Dno