Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Nemam internet od sinoć i ovo mi je odgovorila podrška da postoji problem na prenosnom linku do bazne stanice na koju ste asocirani. Šta to znači i koje bazne stanice nemaju internet?
 
Nemam internet od sinoć i ovo mi je odgovorila podrška da postoji problem na prenosnom linku do bazne stanice na koju ste asocirani. Šta to znači i koje bazne stanice nemaju internet?
pa sad koje su to moze jedino da ti se javi ako jos neko ima problem, ako je olaksavajuca okolnost da nije od bazne stanice do tebe problem, tako da to moraju hitnije da rese posto nisi samo ti tu na udaru
 
Sudeci po odgovoru i nedostatku informacija sa tvoje strane sta koristis, ti si verovatno na bezicnom internetu ili GPON light u boljoj varijanti pa ovo znaci da bazna stanica preko koje dobijas link ( internet) je ostala bez linka do centrale... Tacnu lokaciju ti moze reci samo korisnicki centar ili ako neko zna po tvojoj lokaciji gde Orion ima bazne stanice ali ti to ne menja mnogo stvar...

Dobra vest je da kao sto je napisao taranezy je to sto se brze resava kada je vise korisnika nego kad je rec o indivudalnoj prijavi ali je losija vest da moze da bude ozbiljniji kvar koji ce ipak zahtevati neko vreme pogotovo ako si na nekoj udaljenoj lokaciji...
 
Da se javim, od pre dva dana se stabilizovalo i uključivanje i isključivanje, sve radi normalno.
Kod mene još uvek problemi - na jednom uredjaju gasi se menijem, na drugom ne reaguje na dugme za gašenje na daljinskom.
A kontam ne vredi ih zvati šta mogu da urade :)
 
Ima li neko iskustva sa Orion optikom u Surčinu? Razvode po ulicama iz pravca Ledina i imaju primamljive ponude. Nude 6 meseci gratis + 50% popusta 24 meseca.
 
Ima li neko iskustva sa Orion optikom u Surčinu? Razvode po ulicama iz pravca Ledina i imaju primamljive ponude. Nude 6 meseci gratis + 50% popusta 24 meseca.
Imao sam ja optiku na Vila Mari ali sam raskinuo ugovor kod novog povećanja.
Net je stabilan. Dva puta sam nakon najavljenih radova imao brzinu od svega 100 mbps ali su onda, kako su mi rekli iz tehničke podrške “pustili opet paket” i sve je bilo kako treba. Slika kod kablovske televizije je malo lošija nego kod drugih operatera (supernova).
Iskreno ne bih pristao na tvom mestu na tu ponudu za ugovor od 30 meseci. Traži im 12+12 ako i dalje ima ta opcija :D
 
Nemaju takvu ponudu.Trenutno plaćam paket 3800din kod supernove, a ovaj orion paket bi me izašao oko 2300 din.Mislim da je to ok.
 
Konačno danas dobijem call centar, da registrujem mail, da pošaljem reklamaciju, kaže stići će vam konfirmacioni mail, vezala ga za moj nalog, reko' koji nalog, kaže po broju telefona. Mail nikada nije stigao
Ni u Spam, ni ostale foldere.

Mail adresa mi je ime i prezime na Gmail. Ako je to pogrešno ukucala, stvarno su raspad.
 
Pa na portalu imas web mail, jel si tamo proverio
 
Kod mene još uvek problemi - na jednom uredjaju gasi se menijem, na drugom ne reaguje na dugme za gašenje na daljinskom.
A kontam ne vredi ih zvati šta mogu da urade :)
Ako si odradio update ,izbacili su standby na njemu zbog nekih problema koji su pojedini korisnici imali nakon ponovnog budjenja .. Tako da ostaje samo totalno gasenje kao opcija :/
 
Ne reaguje na power dugme :poop:
 
Za taj portal su mi iz call centra na SMS slali neke lozinke, ali nijedna ne radi.
Kada razgovaram sa njima, svi su ljubazni, ali.imma utisak da uglavnom ne razumeju o čemu pričam.

Sad kad imam registrovanu mail adresu, nije ni bitno, ali poslaću im poruku da mi omoguće pristup portalu.
 
Za taj portal su mi iz call centra na SMS slali neke lozinke, ali nijedna ne radi.
Da li si možda probao da iskombinuješ tu lozinku koju su ti poslali SMS-om sa korisničkim imenom koje stoji na računu u gornjem levom uglu? Korisničko ime takođe oni dodeljuju, navedeno je i u ugovoru (meni je kombinacija slova imena i prezimena sa tačkom između). Meni ta kombinacija od početka funkcioniše za Moj Orion i eRačun.
 
Kako stojite sa konekcijom posle nevremena sinoć, kod mene nema od posle 9 uveče, pretpostavljam da se radi na popravci?
 
Poslednja izmena:
Odgovor za nemogućnost gašenja box-a:

Ovim putem želimo da Vas obavestimo da postoje manje tehničke smetnje sa gašenjem samih Laki uređaja.

Problem je prijavljen nadležnim kolegama i očekujemo da će u što kraćem roku biti otklonjen.

Zamolićemo Vas da ubuduće, dok se problem ne otkloni, Vaš uređaj gasite dužim klikom na dugme "power", za uključivanje/isključivanje uređaja, i odabirom opcije za gašenje.


Ukoliko i dalje imate poteškoće, zamolićemo Vas da nas kontaktirate na: 011/4100-100 opcija 4.
 
Da li si možda probao da iskombinuješ tu lozinku koju su ti poslali SMS-om sa korisničkim imenom koje stoji na računu u gornjem levom uglu? Korisničko ime takođe oni dodeljuju, navedeno je i u ugovoru (meni je kombinacija slova imena i prezimena sa tačkom između). Meni ta kombinacija od početka funkcioniše za Moj Orion i eRačun.

Nisam.

Zvali su danas, ponudili TV pretplatu uz internet paket po novoj ceni, meni nije potrebnsa pa su rekli da neće podizati cenu.
Nekoliko puta je ponovio da se razgovor snima i da se pozovem na taj razgovor, ako nešto ne bude po dogovoru.
 
Za taj portal su mi iz call centra na SMS slali neke lozinke, ali nijedna ne radi.
Kada razgovaram sa njima, svi su ljubazni, ali.imma utisak da uglavnom ne razumeju o čemu pričam.

Sad kad imam registrovanu mail adresu, nije ni bitno, ali poslaću im poruku da mi omoguće pristup portalu.
Interesantno je da sam im ja prvu reklamaciju uputio mailom sa registrovane adrese posto sam bio orion korisnik jos pre 15 godina, i kada sam se pobunio sto ne odgovaraju na reklamaciju dobio odgovor da ta mail adresa nije registrovana kod njih i ako jeste i imam pristup svim funkcijama i starim reklamacijama od pre vise od 10 godina.

Tako da su morali "ponovo da mi registruju mail" da bi primili reklamaciju i ako su primili i onu prvu i pravili se da nisu primili.

Zanimljiv sistem poslovanja :rolleyes:
 
Stigao je i mail kao odgovor na moju reklamaciju da mi neće podići cenu.
Zapravo, ta mail adresa, koju sam sada registrovao, mi je korisničko ime za logovanje na hosting portal, jer sam nekada imao kod njih server housing, a sada imam samo neke registrovane domene. Sada valjda imam 4 različita portala za Orion.....taj stari za reklamacije, panel za domene, eračun za račune za internet, i moj orion na koji se nisam nikada logovao.
 
Instalirao sam sinoc orion aplikaciju na teleofnu,koliko traje onaj promo period gledanja pojedinih kanala?
 
Ako si samo kliknuo try it for free - bez registracije - traje beskonačno.
 
Raskinuo danas ugovor sa orionom zbog poskupljenja, taman je trebalo da krene period bez popusta pa mi je odgovaralo. Uveo yunet na 6m, pa mi u decembru ističe ugovor za yettel mobilni i da vidim da možda objedinim sve usluge tada.

Rekoše mi da ne mogu odmah da predam opremu, tek mogu sutra (što je debilno, jelte), ali i da imam otkazni rok mesec dana za koji ću morati da platim što mislim da nije po zakonu. Oni se verovatno pozivaju na opšte uslove, ali ja smatram da se oni na mene ne odnose jer je ugovor koji smo zaključili ništavan. Kakva su vaša iskustva sa raskidom ugovora zbog povećanja cene, da li ste morali da odradite otkazni rok?
 
Raskinuo danas ugovor sa orionom zbog poskupljenja, taman je trebalo da krene period bez popusta pa mi je odgovaralo. Uveo yunet na 6m, pa mi u decembru ističe ugovor za yettel mobilni i da vidim da možda objedinim sve usluge tada.

Rekoše mi da ne mogu odmah da predam opremu, tek mogu sutra (što je debilno, jelte), ali i da imam otkazni rok mesec dana za koji ću morati da platim što mislim da nije po zakonu. Oni se verovatno pozivaju na opšte uslove, ali ja smatram da se oni na mene ne odnose jer je ugovor koji smo zaključili ništavan. Kakva su vaša iskustva sa raskidom ugovora zbog povećanja cene, da li ste morali da odradite otkazni rok?
Mora otkazni rok, a to za vraćanje opreme sutradan je ništa drugo nego iživljavanje i čista z…
 
Rok od 30 dne plus 8 dana rok za vracanje opreme plus navodno ne moze da se vrati oprema dok ne istekne tih 30 dana. Debilno prilično..
 
Ja sam u SBB odneo opremu, raskinuo ugovor, ona rekla da neće da uzme, ja rekao da neću opet da dolazim, ona rekla da mi ne da revers i onda se "dogovorimo" da ja ostavim opremu (imao samo PCMCIA karticu), a na one papire rukom napišem da sam ostavio opremu i fotografišem papir. To je bio treći u mesecu i rekla je da će mi stići još dva računa, ali nisu. Stigao je jedan, do kraja meseca. Za ta tri dana mi nisu poslali.
 
Vrh Dno