Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Samo da potvrdim... :)
Monitor crkao posle 9 meseci, kupljen preko Ananasa, reklamirao i trazio povrat novca iako znam da je to moguce samo u prvih 6 meseci, ali tako mi rekla iz korisnicke sluzbe da napisem...
Naravno, odbili povrat, ali je reklamacija prihvacena i traze saglasnost za poravku.
Da li mogu da trazim da se uredjaj zameni novim ili je jedina opcija popravka?
Popravka, tek ako ne budu mogli da ga poprave, sami ce ponuditi resenje u vidu novca ili novog uredjaja.
 
U roku od 6 meseci možeš tražiti zamenu ili povraćaj novca.
 
Znam za zamenu ili povrat sredstava u prvih 6 meseci, ali sam na par mesta procitao da je nakon toga(prvih 6 m.) moguce traziti popravku ili zamenu... :unsure: :rolleyes:
 
Ti mozes da trazis i posle 23 meseca, sto ne znaci da ces dobiti nov uredjaj ili povrat novca :)
 
Tako je, nakon 6 meseci imaju pravo da pokušaju popravku
 
I sta sad da radim, da kazem: e, hocu zamenu, al' ako ne moze onda popravljajte...?! :LOL:
Traze moju saglasnost za popravku.
 
Ne znam zasto traze saglasnost za popravku kada je ona obavezna da se trazi samo u prvih 6 meseci od kupovine, posle toga im apsolutno nije potrebna.
 
Pa verovatno da odluči da li će popravku ili da vrate nepopravljeno. Kako ono beše ? Posle druge ili treće neuspešne popravke, tj da se opet pokvari (u garanciji), moraju da nude zamenu ili novac nazad.
 
Ne znam zasto traze saglasnost za popravku kada je ona obavezna da se trazi samo u prvih 6 meseci od kupovine, posle toga im apsolutno nije potrebna.
Zato što ako kupac nije označio popravku u reklamacionom listu, trebalo bi da pitaju i traže saglasnost.
 
Poslao sam TV Shopsteru po dogovoru, gde sam dobio odgovor da je reklamacija odbijena jer nije utvrđen nedostatak, a slika mi bukv ispoljava plave linije, imam i sliku, ali se ona ne vidi stalno, pojavljuje se random. Šta mi je dalje činiti? Znam da u prvih 6 meseci ako postoji nedostatak, računa se kao da sam dobio takvu robu, TV sam uzeo pre 5 meseci.
 

Prilozi

  • IMG_20240617_230046.jpg
    IMG_20240617_230046.jpg
    73.1 KB · Pregleda: 150
  • IMG_20240617_230019.jpg
    IMG_20240617_230019.jpg
    79.5 KB · Pregleda: 85
  • IMG_20240617_230013.jpg
    IMG_20240617_230013.jpg
    85 KB · Pregleda: 145
Jesi li taj odgovor dobio u roku od osam dana ili to njihova konačna presuda?
 
@lesalesa
Zavrsi tvoja reklamacija i na jednoj instagram stranici, interesantno 😀 ne znam jesi li im ti slao, ali ako ce da pomogne, sto da ne
 
U roku od 8 dana bukvalno sve odbijaju i to svakako nije konačno rešenje već samo kupovina vremena.
Odbijeno, TV vraćen, imam mrtvi piksel, bela tačka se vidi na crnoj pozadini ekrana, neverovatno. Šta mi je dalje činiti? Opet reklamacija? Zaštita potrošača mi je rekla to, ako i to odbiju, da idem na veštačenje, eto kolika pomoć od zaštite potrošača.
 
Vidi da preskocis Shoppster i da TV direktno odneses u najblizi ovlasceni servis i lepo im objasnis o problemu, najbitnije to da se problem ne javlja konstantno nego povremeno.
Da uzmu detaljnije (duze) istestiraju kako bi utvrdili problem.
 
Po zakonu reklamaciju prilazes onome ko ti je prodao nesto a on posle juri servis itdd
 
Probaj ovde [email protected], naslovi mejl ''Predlog za pokretanje postupka inspekcijskog nadzora'', kratak opis problema, naziv trgovca/proizvodjaca sa sedistem i sl., a kao prilog dostavi garantni list, prepisku koju si imao sa proizvodjacem i dr. Prijava se moze podneti i na ovu adresu: [email protected], u zavisnosti od sedista prodavca/proizvodjaca. Navedi da mejl/obavestenje o nepravilnosti u radu privrednog subjekta predstavlja inicijativu za pokretanje postupka inspekcijskog nadzora saglasno odredbama cl. 183. Zakona o zastiti potrosaca i cl . 18. Zakona o inspekcijskom nadzoru.
 
Poslednja izmena:
Odbijeno, TV vraćen, imam mrtvi piksel, bela tačka se vidi na crnoj pozadini ekrana, neverovatno. Šta mi je dalje činiti? Opet reklamacija? Zaštita potrošača mi je rekla to, ako i to odbiju, da idem na veštačenje, eto kolika pomoć od zaštite potrošača.
Nisam siguran da ce pomoci vestacenje, proveri u garantnom listu da li stoji broj "zaglavljenih" piksela koji ne podleze garanciji. Ako si kupio online, trebalo je odustati od kupovine i izbeci ovakve situacije. Kosta te malo postarina, ali zato nema stresa.
 
Jedna pohvala za Kengur, reklamirao sam tek kupljene kofere (par) koji su posle 1 avionskog leta oštećeni bacanjem na utovaru/istovaru. Odneo kofere u subotu, već danas mi stiže pozitivan odgovor (prodavačica je sastavila reklamaciju i poslala slike, napisala je i to da su oštećeni na aerodromu).
Da su me odbili, ništa ne bih mogao da uradim, jer faktički jeste fizičko oštećenje usled neadekvatnog rukovanja, mogli su me uputiti na avioprevoznika. Sutra idem po novac, pošto nemaju druge na stanju.
 
Bar su čitavi došli sa puta🤭

Mislim da imaš pravo na nadoknadu za oštećenje kofera
 
Nisu SKROZ citavi, zato sam ih i reklamirao, jednom je otpala nebitna pomocna nogica (ne verujem da bih reklamirao za toliko), ali drugom je pukla sama plastika, tj. samo kuciste tacno iznad tocka. Svakako nisam prijavio stetu u pola 6 ujutru kad sam sleteo, nisam siguran ni da sam odmah primetio (iz istog razloga).
Ispalo je dobro na kraju, jer je prodavnica korektna, ne verujem da bih bio ljut na njih da su me i odbili.
 
Crkla mi Philips masinica u produzenoj garanciji koja traje do oktobra 2025, kupljena je 2021. Imam sacuvan mail o potvrdi sa brojem ugovora i racun, ali ne fiskalni vec ovakav:racun1.png

Da li sa ovim mogu da ostvarim garanciju? Koliko znam, uz fiskalni imam zakonsku saobraznost od 2 god, sto je proslo, a posto je masinica kupljena u winwin/tehnomanija, znam da ce biti borba za ostvarivanje svojih prava. Da li uopste da nosim uredjaj u tehnomaniju ili direktno u servis, s' obzirom da je proslo 2god?
 
Ako imaš dokaz za tu produženu garanciju dovoljono je i ovo.
 
A dokaz za produzenu garanciju najverovatnije nema, jer su za to uvek neke specijalne procedure koje retko ko isprati do kraja.
 
Tehnomania, i da ima verovatno bi bio problem ali vredi pokušati.
 
Crkla mi Philips masinica u produzenoj garanciji koja traje do oktobra 2025, kupljena je 2021. Imam sacuvan mail o potvrdi sa brojem ugovora i racun, ali ne fiskalni vec ovakav:Pogledajte prilog 452743

Da li sa ovim mogu da ostvarim garanciju? Koliko znam, uz fiskalni imam zakonsku saobraznost od 2 god, sto je proslo, a posto je masinica kupljena u winwin/tehnomanija, znam da ce biti borba za ostvarivanje svojih prava. Da li uopste da nosim uredjaj u tehnomaniju ili direktno u servis, s' obzirom da je proslo 2god?
Ne nosiš u Tehnomaniju, kod njih ideš prve dve godine, dok traje saobraznost.
Verovatno imaš na mail u, kada si se registrovano za produženu garanciju, broj call centra na koji prijavljuješ kvar i dobijaš uputstva.
Zašto bi imao problema?
 
Nazad
Vrh Dno