Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ovo nije tačno. Može se proveriti u temi A1 postpejd. Stari korisnici se jako teško izbore da ostvare takvu pogodnost. Većina njih ne uspe čak i kada podnesu zahtev za prenos u drugu mrežu.
kad malo bolje razmislim vecina ljudi koji nisu dobili su mali potrosaci u smislu video sam da neki pisu da imaju jos preko 700 i nesto gb na mocnoj tarifi i nudili im neo surf (40gb+400 jedinica) ali kao okej to je razumno buduci da trose manje od 20gb mesecno, npr meni ostalo jos 501 mb do 10.6 zbog preseka :/
 
Da, ali smo mnogi otisli na pocetku poskupljenja (pre 2 meseca), pa nisu ni bili spremni, sad je mozda drugacija situacija...

Inace trazio sam istu akciju za ponesi net sto sam i dobio, i kada sam pitao za -50% neo neo za prenos broja, rekli su da ce mi se javiti u ponedeljak... Ode jos jedan broj u yettel...
 
Na dva mesta u Novom Sadu sam pokusao da prenesem broj u Yettel na prepaid i kao nemamo mi tih kartica pokusaj na drugom mestu. Koga da pitam,kome da se zalim?
 
Ovo nije tačno. Može se proveriti u temi A1 postpejd. Stari korisnici se jako teško izbore da ostvare takvu pogodnost. Većina njih ne uspe čak i kada podnesu zahtev za prenos u drugu mrežu.
Potvrđujem. Kada sam podnosio zahtev za prenos broja iz A1 u Yettel, njihova retention služba se nije udostojila da pozove da bilo šta pokuša da me zadrži (kod njih sam bio poslednjih šest godina), samo su mi poslali SMS da je za moj broj omogućen prenos. Sa druge strane, mojoj devojci koja je isto pokušala prenos broja, a kod njih je bila manje od šest meseci, nudili su joj da ostane na postojećoj tarifi po postojećoj ceni, tj. da se za nju ne računa ovo poskupljenje koje je došlo od aprila.
Tako da je njima fokus samo na novim korisnicima (uostalom, po njihovim kampanjama i reklamama, recimo, kada uvode nove tarife je to veoma očigledno).

Na dva mesta u Novom Sadu sam pokusao da prenesem broj u Yettel na prepaid i kao nemamo mi tih kartica pokusaj na drugom mestu. Koga da pitam,kome da se zalim?
Meni je najlaganije prošlo u Yettelu u Zmaj Jovinoj, osim ako to nije bilo jedno od ta dva mesta :D
 
Potvrđujem. Kada sam podnosio zahtev za prenos broja iz A1 u Yettel, njihova retention služba se nije udostojila da pozove da bilo šta pokuša da me zadrži (kod njih sam bio poslednjih šest godina), samo su mi poslali SMS da je za moj broj omogućen prenos. Sa druge strane, mojoj devojci koja je isto pokušala prenos broja, a kod njih je bila manje od šest meseci, nudili su joj da ostane na postojećoj tarifi po postojećoj ceni, tj. da se za nju ne računa ovo poskupljenje koje je došlo od aprila.
Tako da je njima fokus samo na novim korisnicima (uostalom, po njihovim kampanjama i reklamama, recimo, kada uvode nove tarife je to veoma očigledno).


Meni je najlaganije prošlo u Yettelu u Zmaj Jovinoj, osim ako to nije bilo jedno od ta dva mesta :D
Promenada i u Univerexportu na Futoskom putu.
 
Promenada i u Univerexportu na Futoskom putu.
Eto, probaj u centru ako ti nije cimanje. Radnica na koju sam naleteo je bila megapredusretljiva (mislim da se zove Sonja, čak mi je dala i vizitku, ali sam je zaturio negde), čak je i pretpostavila da želim 50% popusta na postpejd, čim sam tražio da u Yettelu budem na pripejdu, nudila se da me lično kontaktira čim vidi da mi je dodeljena promocija za 50%, itd. Znam da rade na određene bonuse, ali i pored toga, jako ljubazna žena. :)
 
Eto, probaj u centru ako ti nije cimanje. Radnica na koju sam naleteo je bila megapredusretljiva (mislim da se zove Sonja, čak mi je dala i vizitku, ali sam je zaturio negde), čak je i pretpostavila da želim 50% popusta na postpejd, čim sam tražio da u Yettelu budem na pripejdu, nudila se da me lično kontaktira čim vidi da mi je dodeljena promocija za 50%, itd. Znam da rade na određene bonuse, ali i pored toga, jako ljubazna žena. :)
Sutra pre posla cu otici do njih. Hvala.
 
U Univeru je njihov partner,nije ni cudo da nemaju.
 
Eto, probaj u centru ako ti nije cimanje. Radnica na koju sam naleteo je bila megapredusretljiva (mislim da se zove Sonja, čak mi je dala i vizitku, ali sam je zaturio negde), čak je i pretpostavila da želim 50% popusta na postpejd, čim sam tražio da u Yettelu budem na pripejdu, nudila se da me lično kontaktira čim vidi da mi je dodeljena promocija za 50%, itd. Znam da rade na određene bonuse, ali i pored toga, jako ljubazna žena. :)
Zavrsio u Zmaj Jovinoj. Kazu bice prenos gotov za 3 dana.
 
Postovani, vas zahtev za prenos broja u Yettel mrezu je odobren. Ocekujte prenos broja 08.06.2024. izmedju 02h-06h ujutru. Vas Yettel
Javili posle sat da je prenos odobren za sutra.
 
Ti si ubô premiju :D
Mada, sećam se da je i kod mene bio relativno brz rok, od podnošenja zahteva za prenos broja do samog prenosa prošlo je tipa dan i po. Doduše, ti si ujutru podneo zahtev, a svi zahtevi koji stignu do nekih, čini mi se, 14h radnim danom se realizuju praktično odmah.
 
Koristim Total 10, imam uključeno dve aplikaicje/dodatka i koristim Deezer i Max.

Sad vidim da u aplikaciji imam aktivan Facebook i 2gb interneta?!
Jel se desilo još nekome? Aha Facebook je od Yettel Petak, ali ova 2Gb ostaju enigma. Piše da važi do 1.9.2024.

Screenshot_20240607-113556_Yettel.jpg
 
@PJ tih 2GB ti je poklon jer nisi raskinuo ugovor nakon poskupljenja

@nstelep kad se prenese broj ujutru kao pripejd, pozovi 9000 na 5-10 sekundi da ti se broj aktivira i onda već od ponedeljka imaš 50% na bilo koji paket
 
Osećaj kao kada mi na Yettel Petak daju 50 minuta na 24h, a moj paket ima neograničene minuta 🙄
 
Ogrebao sam Viber 10 GB na 1 mesec ali ne znam da li će sledeći mesec automatski produžiti i naplatiti ako ne deaktiviram?
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-06-07-13-12-02-381_rs.telenor.mymenu.jpg
    Screenshot_2024-06-07-13-12-02-381_rs.telenor.mymenu.jpg
    104.3 KB · Pregleda: 25
Kada sam dobijao te gigabajte za insta, fejs, viber, nikad nista nisam aktivirao sam, sve je vec aktivno, tako da nista ne diraj...
@PJ
Od kada sam presao na Total 40, evo jos malo dve godine nisam dobio ni minute ni net, samo vaucere, kodove, popuste...
 
Već godinama imam 50% popusta, potrošnja mi je zanemarljiva... Pisao sam im da obnovim ugovornu obavezu, zvali su i sve što nude je Total 10 za 1900.

Vidim da ću morati da podnosim zahtev za prepaid ili selidbu kod drugog operatera, no pre toga da proverim: da li je neko skoro na taj način dobio Total 10 za 1400 odnosno 1300 dinara sa e-računom?
 
Total 10 za 1299.50 din. sa popustom za e-račun. Obnovio sam ugovor 14. maja. a pre toga u poslovnici podneo zahtev za prelazak na prepaid. Još neki članovi foruma su posle mene takođe dobili 50% samo što su uzeli drugi paket tako da ta opcija jošuvek funkcioniše.
 
Ja sam pre jedno 2 nedelje trazio prelazak u A1 i sutradan su me zvali iz YT iz sluzbe za “brigu” o starim korisnicima da vide sta mogu da urade za mene da ostanem u mrezi… posle jedno 10tak minuta natezanja sam pristao na go data za 50% popusta (pre toga sam imao total 25 sa 65% popusta). Naime rekao je strucnjak iz sluzbe da ce biti 950din/mesecno al sad vidim da stoji 1050 pa cemo videti u junu kada izadje racun.
Trazio sam telefon, ne daju, samo da se kupi kod njih, prvo su ponudili iphone 13 (znaci 2.5god star telefon) za 1150€, pa onda 15pro kada sam trazio za 1600€, kada sam im rekao da u prodavnicama isti kosta 1350 nisu ni pokusali da se dogovore, nego kao tako mozemo da ponudimo… inace za paket u a1 su mi dali 50% popusta na 15 meseci ali sam pristao da ostanem u YT jer me na 2god izadje nekih 5-6000 manje ova opcija. Eto im poslednja sansa, nadam se da sbb dobije licencu za 2god…
 
100 din. popusta za e-račun se ne vidi u aplikaciji već se obračunava kad pošalju račun.
 

Yettel odradio rebrendiranje svojih usluga. Više nema Hiperneta, i napravili su ponudu poput mts box-a
 
Nemaju vise gratis period po dinar 😑
 
Prenet mi je broj od jutros u Yettel na prepaid ali ne vidim neku ponudu na *111# i u aplikaciji. Ne znam kako da aktiviram neki paket min,sms,net bilo sta. Pokusao sam da kupim 50 min ali kazu da ne moze zato sto ne ispunjavam uslove korišćenja?!? Gde gresim?
 
^mislim da treba da prođe 48h da bi dobio bilo kakve ponude
 
Prenet mi je broj od jutros u Yettel na prepaid ali ne vidim neku ponudu na *111# i u aplikaciji. Ne znam kako da aktiviram neki paket min,sms,net bilo sta. Pokusao sam da kupim 50 min ali kazu da ne moze zato sto ne ispunjavam uslove korišćenja?!? Gde gresim?
Mora da se aktivira kartica, tako da pozovi tipa 063 9000 na par sekundi kako bi je aktivirao.
 
Nazad
Vrh Dno