Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Da to je to onda. Na manje od kilometar ti je bila HR bazna stanica i telefon ju je izabrao jer si bio na automatskom biranju mreže. Nadam se da će uvažiti reklamaciju.
 
Da, Sitnica. Pisao sam reklamaciju, iako sam platio racun u celosti. Za nauk, nema vise auto network, dok se ne stigne na odredište.
Nema ni auto ako si na pograničnom delu odnosno da i u teoriji mozes uhvatiti stranu mrežu. Ručno zakljucas i ne razmišljaš. Ako napustis zemlju a nisi ugasio podatke i sa automatskim bi zaboravio pa bi nakarikao račun...
 
Pisali smo vec o ovome, gde Bh mobila i eroneta nema, ne preostaje nista drugo nego da se poveze na mtel. Mtel je uglavnom "zabranjena" ali nakon 6-12 pokusaja da se telefon poveze na kraju ipak dozvoli.
Upravo je tako. Na mtel će se povezati ako baš nema nikakve alternative u smislu Eroneta ili BH mobile. I vrlo često se na mtel mreži "spusti" na 3G.
Pisao sam za korišćenje mreže van graničnih područja. Kada je neko blizu državnih granica, obavezno treba da ručno bira mrežu. Poenta priče je da Yettel i A1 kao partnerske mreže u BIH imaju BH mobile i Eronet i da su te mreže prioritetnije za "kačenje".
 
Hvala Vladimiru sto mi je dao broj privatno od agenta.

Ja sam se cuo sa agentom, ali oni imaju promocije samo za nove brojeve koji bi presli kod njih i dao mi je
NEO surf - 6 meseci po 1 dinar, 18 meseci redovna cena
NEO NEO - 15 meseci na 50%, 9 meseci redovna cena

Nazalost, ja imam broj vec u prepaidu kod njih tako da cu verovatno preci u Yettel u slucaju da me ne pozovu i daju ovako neku ponudu za stare korisnike. Ako bi neko da predje kod njih na postpaid, a nije jos kod njih u prepaid nego negde drugde, neka mi se javi pa cu mu ostaviti broj agenta
 
Hvala Vladimiru sto mi je dao broj privatno od agenta.

Ja sam se cuo sa agentom, ali oni imaju promocije samo za nove brojeve koji bi presli kod njih i dao mi je
NEO surf - 6 meseci po 1 dinar, 18 meseci redovna cena
NEO NEO - 15 meseci na 50%, 9 meseci redovna cena

Nazalost, ja imam broj vec u prepaidu kod njih tako da cu verovatno preci u Yettel u slucaju da me ne pozovu i daju ovako neku ponudu za stare korisnike. Ako bi neko da predje kod njih na postpaid, a nije jos kod njih u prepaid nego negde drugde, neka mi se javi pa cu mu ostaviti broj agenta
Ovo boldovano plavo znači: sasvim nov broj iz A1 mreže za novog korisnika, ili može i preneseni, "stari" broj iz druge mreže u posedu novog korisnika?
 
Ako treba nekome broj neka mi pise :)
Ovo boldovano plavo znači: sasvim nov broj iz A1 mreže za novog korisnika, ili može i preneseni, "stari" broj iz druge mreže u posedu novog korisnika?
Trebalo bi kada moze i da prebacis broj, mogu ti dati broj od agenta pa da se cujes sa njim
 
Jel potpisivao neko skorije prvi put ugovor za tarifu i telefon u paketu ,da li moze u tom slucaju da se dobije neki popust nesto?
 
yettel istekao ugovor, sa 875 dinara digli mi cenu na 1991 dinar mesecno isti paket? vredi li sada nakon promene politike svih operatera zvati agenta u kol centru i traziti neki popust, jer tako sam i dobio 50% popusta na dve godine prosli put?
 
yettel istekao ugovor, sa 875 dinara digli mi cenu na 1991 dinar mesecno isti paket? vredi li sada nakon promene politike svih operatera zvati agenta u kol centru i traziti neki popust, jer tako sam i dobio 50% popusta na dve godine prosli put?
Podnesi zahtev za raskid pa će te zvati ili prelazak na pripejd i posle par dana ti se pojavljuje opcija za 50% popusta.
 
Jel ima neko problema sa placanje preko aplikacije, evo 10ak dana uvek izbaci gresku kada god probam da platim
 

Prilozi

  • Screenshot_20240605_084447_Moj A1.jpg
    Screenshot_20240605_084447_Moj A1.jpg
    30.5 KB · Pregleda: 65
Jel potpisivao neko skorije prvi put ugovor za tarifu i telefon u paketu ,da li moze u tom slucaju da se dobije neki popust nesto?
tesko bas, skoro pa nemoguce.
Ja sam uspeo da izboksujem sad kad je bilo poskupljenje uz zahtev za raskid.

Jel ima neko problema sa placanje preko aplikacije, evo 10ak dana uvek izbaci gresku kada god probam da platim
Ja sam odustao od aplikacije odavno, bas je smece tesko. Racune iskljucivo placam preko sajta
 
Meni radi ok svaki put ali ja to radim jednom mesecno pa nisam neki reper. Racunam da i drugi tako ali ,mozda,zavisi kada je presek.
 
Radila je do skoro ali evo zeza sada.

Na call centru kazu upalinugasi airplane mod pa restartuj telefon. Mislim se jel sam dobio Milana tarot ili call centra. Ludaci
 
Jedno vreme nije radilo plaćanje preko portala, niti kroz aplikaciju. Ono što mi je sigurno omogućavalo plaćanje je opcija Plati Online u pdf-u računa čiji link stiže sms-om. Ako i to nije funkcionisalo, onda je u tim situacijama sistem pao.
 
Ja plaćam isključivo preko sajta jer mi se dva puta desilo da uplata ne prođe preko aplikacije, negde zabaguje kada treba da učita sajt nakon procesuiranja uplate, i po nedelju dana mi stoji da račun nije plaćen a pare se uredno skinu, pa sam morao da intervenišem i u banci i kod njih. Na kraju smo našli rešenje da pošalju prvih 4 i zadnja 4 broja kartice i kada je izvršena uplata i sve bude ok, ali i opet prođe par dana dok to ne srede.
 
najsigurnije placanje mi je da skeniram qr kod sa racuna i samo stisnem dugme plati, naravno to radim preko aplikacije moje banke, nikad nije omanulo i uplata prodje za nekoliko sekundi
 
Jel mozete meni poslati broj agenta za A1 koji nudi popuste za prenos broja sa mTS/a
 
Nazad
Vrh Dno