Ne bih to radio ako imas nas Steam ili nisi siguran da ces sa novim nalogom uvek pristupati preko VPN-a, a sa starim ne. Steam je mnogo ostriji sto se toga tice nego Soni za konzole, banovace ti nalog za cas.Jel ima neki vpn sa kojim bi se mogli provereno prebaciti na usa region i kupiti igru? I tako koristim psn sa usa
100% bi ti lockovali nalog i tražili dokaz da si se preselio u USA i onda kad bi se opet logovao u Srbiji opet bi morao da dokazuješ gde si. Drugo je kad se stvarno preseliš i tamo si neko duže vreme. Nije da će nekome da stvarno banuju nalog, ali je zezancija se cimati sa Steam support.A šta ako bi otišao na put u ameriku npr i probao tamo da aktiviram? Ili dam bratu nalog koji je tamo da mi to uradi?
Sve jasno, msm igracu je kao sto igram i GoT, ali je cimacina. Ponizavajuce je da, hvala bogu, imam novca za ovakve stvari, a moram da se snalazim kao kad sam bio student.GoW je singleplayer igra i tačka koji prokleti đavo treba PSN, pod kojim drogama su donosili odluku kad su odlučili da izabace igru na Steam za PC.
Razlika je sto, ako si u regionu koji ima PSN podrsku, ne moras da kreiras/linkujes PSN za GoT single player komponentu. GoW nema MP ni u tragovima, sto ovu odluku cini suludom.^
Pa zato što ih, generalno, zabole briga.
GoT je Sony igra sa najvećim brojem current players i pored obaveznog PSN-a, a verovatno će slično biti i sa GoW Ragnarok.
Da je lepo - nije, da su idioti - jesu, ali budimo realni Srbija kao tržište je na nivou statističke greške i sa aspekta koji njih najviše zanima (čitaj pare) nije neka šteta za kompaniju niti je ta odluka bitno umanjila zaradu.