Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

pisao sam vec, vozio krajem septembra 2022.

postave mobilne granicne prelaze, imas odmah do biciklisticke staze kombi sa granicnom policijom. das pasos, lupe pecat i vozis dalje. prelazi su otvoreni od 07-19 (08-20 po rumunskom vremenu)
mi smo imali u grupi jednog Rusa, covek zivi u NS, ali ima ruski pasos (sa americkom vizom, tamo je radio dugo, skoro se preselio u NS) pa smo na ulasku u ROM cekali njega pola sata... procedure...

bilo je malo toplije za ovo doba godine, pa ono treba dosta tecnosti. usput ima da se skrene sa staze u Zitistu (500m od staze) gde se moze kupiti sta treba (Gomex, PerSu) posle toga do Temisvara nema prodavnice, samo uz Begej, ima sela ali su daleko i samo njive.
Prosli put sam isao u nedelju i nista skoro nije radilo (jeo na benzisnoj pumpi). Juce milion ljudi po centru, svratili u jedan restoran uz Begej, bukvalno mu biciklisticka staza prolazi kroz bastu. Parkirali bajseve, rucali. neki njihv rostilj, zove se Micu kao cevapi samo sto je jedan 100g mesa.
Bici staza u SRB je mnogo zanmljivija, krivuda se prelazi se i preko mosta. U ROM je monotoniije, ima bas delova koji su samo pravo i nema nicega :) ali je bilo mase na stazi, kod nas mozda desetak biciklista, tamo par stotina.

ti mobilni granicni prelazi nisu za stalno (iako bi trebalo da se napravi pravi granicni prelaz, Rumunija je dobila sredstva za realizaciju tog projekta od EU, sigurno su i nasi nesto dobili)

evo ovde ima spisak vikenda kada je moguce preci

edit: ova je bila solo

edit 2: e da, dok smo rucali, bicikl bio na suncu pariran, i pukne mi zadnja unutrasnja guma, najverovatnije od sunca :) TPU ona Ridenow ultra lagana... tako da cu preci na tubeless. iako sam probusio 4 gume za 15k km. presekao sam :)
 
Poslednja izmena:
Daj neke savete kako si uspeo da se ne nažuljaš na pređenih 270km :)
Mene posle 30-40 krene da žulja sedište (ramena takođe), menjao sam nekoliko sedišta i sve vreme izbegavam tapacirane gaće... :)
 
10h na sedistu ne moze da ne boli. sediste sto tanje, mora sorc sa uloskom. nije normalno ljudima da sede na tako malom sedistu i imaju atkivne noge
treba i navici guzicu.

sigurno ti nesto ne odgovara u geometriji bicikla, moguce da je sediste visoko pozicionirano, takodje razdaljina od sedista do kormana, sirina kormana, sve to utice na ramena. sediste gledaj da izmeris razdaljinu sedalnih kostiju (ima na netu kako se meri) i da ta razdaljina bude negde na najsirem delu sedista, ali ne pri krajevima da ne bi previse zuljalo. takodje mnogo znaci rupa na sredini (da li samo kanal ili bas cutout) za nas muskarce pogotovo

ja koristim ovo sediste

a sorc
imam i jedan Look, koji je malko skuplji (ali nema dzepove sa strane kao ovaj Scott :))
 
U Torku je prodavnica na 300-400 metara od prvog mosta kad se uđe od Žitišta, a ni u Itebeju nije daleko od znaka za restoran koji je postavljen uz stazu.
 
hvala a kako voz bg-ns sa bajsom?
znam sta pise ali neko iskustvo?
sranje to za granu dodje mi da predjem i izgubim pasos ja sam iz sirije/ukrajne daj eu licnu :)
 
ima mesto za bicikl u vozu, mislim da je 100din
 
Kako komunicirate dok vozite? Postoji li neki minijaturni radio uređaj poput onih za motoraše tako da se svako čuje kada govori ili se ćuti i vozi?
 
pa ono, ides u paru pa pricamo normalno, nisu to brzine kao na motoru. a kada smo jedan iza drugog onda ne pricas :)
 
Zbog bezbednosti mi je palo na pamet da se vozi u liniji iza, posebno gde ima i auta. Kratkom pretragom sam nasao da postoji dosta opcija za komunikaciju na biciklu.
SENA pi je $99. Mozda na ali expresu postoji nesto kao dosta bolja opcija za gradske uslove i vise vozaca, bas cu da istrazim kada stignem.
Screenshot 2024-04-01 at 08.11.40.jpg
 
grupa biciklista moze da vozi u paru, to sto nasim vozacima automobila to smeta je druga prica…
 
Pri grupnoj vožnji, mora se voziti jedan iza drugog, ne uporedo [89-4]
 
Bezbednije je voziti po dve uporedo, samo što našim zakonodavcima bezbednost nije bitna, pa je to zabranjeno.
 
Primarni problem je neadekvatna putna infrastruktura i opšta saobraćajna nekultura. Svih učesnika
Enivej - nije dozvoljeno
 
Drustvo, sada vec davne 2010. godine kupljena Capriolo Anaconda. Sada je doslo vreme da se malo osvezi vozni park pa me zanima, da li bi mogao neko da baci pogleda na sajt Capriola i da mi kaze koji je to bicikl dostojan naslednik ove masine :) Sto se mene tice, moze biti i potpuno isti ili malo bolji, samo da nije losiji. Kao sto se vidi, nisam zahtevan, obican bajs za rekreativnu voznju. Mora bas Capriolo jer imam neku kombinaciju za placanje na dosta rata...
 
izbacio unutrasnje...

viber_image_2024-04-02_17-19-17-283.jpg
 
Drustvo, sada vec davne 2010. godine kupljena Capriolo Anaconda. Sada je doslo vreme da se malo osvezi vozni park pa me zanima, da li bi mogao neko da baci pogleda na sajt Capriola i da mi kaze koji je to bicikl dostojan naslednik ove masine :) Sto se mene tice, moze biti i potpuno isti ili malo bolji, samo da nije losiji. Kao sto se vidi, nisam zahtevan, obican bajs za rekreativnu voznju. Mora bas Capriolo jer imam neku kombinaciju za placanje na dosta rata...
Možda ovaj https://www.capriolo.com/capriolo-bicikli/2020/trekking/roadster-man-trekking-zeleno
 
Kako vam se čini 28-38T napred i pozadi 11/42T?

Prelazim sa 3 x na 2 x, prvi put.

Rute su mi sve asfalt, negde dobar, negde loš.

Koju brzinu mogu da očekujem na ravnom? Za brda se ne brinem.

Bitno mi na ravnom da držim 27-34 a brda jurim što jače, 2x će mi dobro doći za njih.
 
Zavisi kolikom kadencom voziš, zavisi i od veličine točkova i guma. Evo pa vidi:
Edit: Šta imaš na 3x sada? Ako je 28/38/48, onda samo nemoj da koristiš najveći zupčanik. Ako pozadi imaš 11 zuba, to je to, ništa neće biti drugačije, tako će da proceniš brzinu.
Ako imaš drumaški tripl sa 39 zuba na srednjem, onda probaj da vidiš sa njim koja je maksimalna brzina, na 38 ćeš biti za nijansu sporiji. Ali na drumaša je prirodnije da staviš 50/34 napred (ali će brda ići teže.)
 
Poslednja izmena:
Super tabela. Šteta što aplikacija postoji samo za Apple.
 
Zavisi kolikom kadencom voziš, zavisi i od veličine točkova i guma. Evo pa vidi:
Edit: Šta imaš na 3x sada? Ako je 28/38/48, onda samo nemoj da koristiš najveći zupčanik. Ako pozadi imaš 11 zuba, to je to, ništa neće biti drugačije, tako će da proceniš brzinu.
Ako imaš drumaški tripl sa 39 zuba na srednjem, onda probaj da vidiš sa njim koja je maksimalna brzina, na 38 ćeš biti za nijansu sporiji. Ali na drumaša je prirodnije da staviš 50/34 napred (ali će brda ići teže.)

Tako je, 3x. 48x36x26T.

Iskreno, retko kada sam išao u 30 -tu brzinuna ravnom. Moj opseg je negde od 1 do 27.

U najjači prenos vozim tek kada hoću neku brzinu da dostignem nizbrdo ili u dobroj zavetrini.

Klasika, idem rute do 100 km gde mi nije jako važna brzina jer ne vozim drumaša pa da jurim nego da kako vozim rutu za rutom, da popravljam svoju fizičku spremu.
 
Porucio sam gume schwalbe hurricane 29x2.0 da zamenim trenutne schwalbe smart sam 29x2.1….

Nadam se da cu videti benefite s obzirom da mi je 99% voznji asfalt
 
Tako je, 3x. 48x36x26T.

Iskreno, retko kada sam išao u 30 -tu brzinuna ravnom. Moj opseg je negde od 1 do 27.

U najjači prenos vozim tek kada hoću neku brzinu da dostignem nizbrdo ili u dobroj zavetrini.

Klasika, idem rute do 100 km gde mi nije jako važna brzina jer ne vozim drumaša pa da jurim nego da kako vozim rutu za rutom, da popravljam svoju fizičku spremu.
Nemoj da razmišljaš o rednom broju brzine jer dvadeset prva brzina je dosta sporija od od dvadesete (na primer). Razmišljaj o tome da imaš tri lančanika napred i deset brzina pozadi. Vozi na srednjem napred i najmanjem pozadi (vać imaš 11t pozadi?) Nešto malo brže će biti kad budeš ima 38t kao najveći.
 

Koliko je ovo donje opasno dobro, uživanje je voziti bajs, toliko je ovo gornje loše, užasno. Gotovo ubija.
 
Ovo za sedište mi je nekako totalno individualno. Ono što je nekome udobno, nekome drugom je neupotrebljivo.

Bar meni tako deluje.
 
Nazad
Vrh Dno