Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Šta vam piše u Ugovoru? Jel se negde u onom prilogu pominje neograničeni net prvih 12 meseci?
 
Ja sam za poskupljenje čuo tek kad su me zvali da me ubede da ne menjam operatera, pre nedelju dana. Reče kolega da su njih iz A1 obavestili smsom i da mogu zbog poskupljenja da raskinu ugovor do 1. aprila.
Kako su krenuli, ljudi će masovno birati pripejd. Mrzim način poslovanja u Srbiji, skrivene stavke i ogroman trud da ti uvale nešto što nisi hteo i što ti ne treba.
 
I meni isto, total data sa 50% popusta bez uređaja, godinu dana neograničen net, a od jutros stoji 142gb kao i tebi.
Total data je oduvek ograničen paket, 100gb dobijaš po malsimalnim brzinama, preko toga ide nekom smanjenom brzinom...ne sećam se kada i gde sam to pročitao ali tako je. Svako kome treba preko 100gb mesečno ...
 
Proverite sad, kod mene stoji neograničeno, takodje je bilo 140. Dižete paniku bezveze, prvi je :ROFLMAO:
 
Total data je oduvek ograničen paket, 100gb dobijaš po malsimalnim brzinama, preko toga ide nekom smanjenom brzinom...ne sećam se kada i gde sam to pročitao ali tako je. Svako kome treba preko 100gb mesečno ...
Baš tako kako si napisao, moj sin koristi taj paket i u većini slučajeva mu nedostaje brzi internet kad je visok datum :ROFLMAO:
 
Kada je objavljeno obaveštenje o poskupljenju? Ako je 31.1, onda bi trebalo da može i danas da se otkaže jer je februar imao 29 dana. Zakonski rok je trideset dana.
 
Kada je objavljeno obaveštenje o poskupljenju? Ako je 31.1, onda bi trebalo da može i danas da se otkaže jer je februar imao 29 dana. Zakonski rok je trideset dana.
30.1. Je objavljeno.
 
Rešeno upravo 50% na Go data paket, već danas zvali iako sam juče podneo zahtev :D, samo izgleda da 50% daju na cenu bez popusta, neće da se ispuste... 😂
 
Па 50% увек иде на пуну цену пакета и онда умањење за е-рачун.
 
Velika je raylika kako mobilni net tro[imo mi matori i ove nove generacije - meni nikad za čitav mesec nije potrošnja prešla 4-5 GB a moj klinac bi to svukao za pola dana.
To je ali kod mene je obratno. Penzioneri trose više. Eon ide ceo dan. Tako da bude i 30GB dnevno... Nikad dosta interneta. Dok ja sa 100 GB prodjem mesečno. Bez problema. Jedino ako gledam HBO tu znam da stucem 4-5 GB za pola sata. Jer volim da fast forwardujem. Ali to isključivo radim na "apsolutno" neo internetu. Zato kazem HBO za sat vremena i 10GB zna pojesti... yettel i HBO plus neo neo A1 vrh kombinacija
 
Ma to je OK ali ja dok sam na poslu jednostavno nemam vremena da potrošim mnogo mobilnog neta a ponajmanje gledajući MAX, neki streaminf, filmove/serije kroz neku aplikaciju ili YT a kad to prođe i dođem kući onda je tu već WiFi tako da neta imam na pretek...
 
Da li neko ima problem sa Deezerom? Ne mogu da udjem u aplikaciju, ne znam da li to ima veze zato što sam u Italiji ali kada hoću da produžim registraciju, ne postoji nigde opcija da ukucam aktivacioni kod..
 
У пословници мора...
 
Znači u Yettelu rade sve sami idioti i sve mi je draže zbog toga što sam ih otkačio (mada još uvek nisam)!

Malopre mi iz mts kažu da mi je zahtev za prenos broja odbijen zato što imam neizmirenih dugovanja prema prethodnom operateru tj. Yettelu!

Pošto poslovnica u kojoj sam rešavao raskid ugovora radi samo do 20h skoknem do sledeće najbliže poslovnice da vidim o kakvim se neizmirenim dugovanjima radi i tamo mi kažu da je njihov kolega koji je radio sporazumni raskid ugovora zaboravio da mi skine ugovornu obavezu i da sam ja prema tome još uvek pod ugovornom obavezom (!) i da mi je stigao za plaćanje račun sa cenama svih uređaja kao i prethodnih meseci! Fakin anbilivbl!

Sad sutra moram opet kod gospodina koji ne zna svoj posao da ga uputim šta treba da radi i da vidim kako da rešim taj problem oko još jednog meseca za koji me duže za uređaj (faktički sad je 24/24 rata) a onda ponovo čitava priča oko prenosa broja u mts - jer zašto jednostavno kada može komplikovano!

Ispizdeh maksimalno!
 
Katastrofa. Mislim njihova je greška, neka rešavaju kako znaju i umeju.
 
Naravno da će rešavati i rešiti nego što ja gubim vreme i živce jer sad moram ispočetka čitave procedure i da čekam da se sve to evidentira i proknjiži!
 
Lično mi ne treba ali sam pitao zbog onih koji to nisu iz nekog razloga stigli da odrade do 29.02. a čitajući sestrinsku temu o Yettel podršci stičem utisak da ih je ne mali broj...
 
Nazad
Vrh Dno