Šta je novo?

Supernova (2024)

Da ponovim...

Telekom Srbija za korisnike mts i supernova ualuge radi sledeće:
  • Prebacuje sve korisnike na aktuelnuelnu komercijalnu ponudu
  • Poskupljuje usluga za one korisnike koji nisu na aktuelnim paketima.
  • Ne postoji poskupljenje kao takvo, već se poskupljenje manifestuje samim tim što vas prebace na aktuelni paket.

Ako sad potpišeš, time si na aktuelnom paketu i nema šta da se poveća u martu.

Ne znači da recimo najesen neće uraditi ponovo migracije, mora da se prati.
 
Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
 
Sračunao sam koliko bi me izašlo poskupljenje svega što imam kod njih. Oko 3k dinara, mesečno. 2 postpaid broja i Supernova neki plan. Plus imam dva fiksna, ne znam da li će to "migrirati".
Neprihvatljivo je, sve ću da raskinem i zauvek ih batalim.
 
Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.

Vlasnik ugovora ode u bilo koju poslovnicu i podnese zahtev za raskid ugovor, nakon 30 dana ili ranije donese i vrati opremu koju je zaduzio.

to je modem, CAM moduli i kartice, STB i telefon ko je uzeo, kada to donesete dobijete razduzenje, i nakon toga stize jos jedan racun sa tim ostatkom.

Ako vam je istekla UO slobodno mozete i ranije da vratite opremu nece vam obracunati celih 30 dana vec samo koliko ste drzali opremu.
 
Meni ekspresno odgovorili po pitanju povećanja cene na Omorika 12 , za Box4 telefonski
1707778540263.png
 
Meni ponisten zahtev za prekid ugovora kao nema dovoljno osnova za raskid 🙈 pa Sam morao da otvorim opet
Šta si napisao kao razlog za raskid ugovora kada si podneo zahtev prvi put? I jesi uspeo kontaktirati Ratel u vezi ovoga?

U subotu popodne sam podneo zahtev za raskid. Tip na šalteru mi kaže kako do sada nije imao praksu raskid zbog poskupljenja, i da ću plaćati penale. Rekoh, po članu 131 ZEK ne plaćam, on začuđen. Ništa, završi se to, kad danas sa broja 063 zove neka žena i nudi ispred SN da do kraja ugovora (18 meseci) plaćam staru cenu. Rekoh, gospođo, nismo na pijaci, rekli ste da podižete, ja rekao da raskidam i odmah ugovorio kod drugog operatera, tako da je to gotova stvar. Onda ništa, kaže ona, doviđenja- doviđenja. Sad čekam da istekne dvadeset i neki dan da vratim opremu, poplaćam dugovanja, pa se možda vidimo za dve godine.
Baš me zanima za one koje pozovu i ponude da do kraja ugovora plaćaju po staroj ceni, da li možemo jednostavno da kažemo da odbijamo, ili bi trebali citirati isto neka pravo za to kao što radimo sada za raskid ugovora?

Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
@milirad Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?

ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.

Vlasnik ugovora ode u bilo koju poslovnicu i podnese zahtev za raskid ugovor, nakon 30 dana ili ranije donese i vrati opremu koju je zaduzio.

to je modem, CAM moduli i kartice, STB i telefon ko je uzeo, kada to donesete dobijete razduzenje, i nakon toga stize jos jedan racun sa tim ostatkom.

Ako vam je istekla UO slobodno mozete i ranije da vratite opremu nece vam obracunati celih 30 dana vec samo koliko ste drzali opremu.
Kod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?
 
Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
Jel su ti nudili da placas po staroj ceni ili odma otkazali ? Razmisljam da fejk otkazem da mi ponude po staroj ceni iako nemam alternativu.
 
Pozdrav ljudi,

Molim za savet.

Uveden Supernova internet, najmanji paket u november (jedva docekasmo, fazon cekali 3 nedelje da dodju...) Sve se podesilo i radilo OK. I onda krajem Novembra nam stigne kao njihova ponuda da nam daju Televiziju i povecanje brzine (kao sa 50 na 150 a realno radi sa oko 85/9.5) bez ikakvaih promena sto se tiche cene.. Ja sam ovde podstanar i posle dogovara sa vlasnikom prihvaitli smo.. (nazalost nismo procitali ugovor, bio sam zauzet i kazem nama uopste ne treba ni televizija a ni brzi internet i kaze onaj sto izlazi na teren kao hajde onda brzo da resimo..)

Medjutim, kada je stigao januarski racun imali smo sta da vidimo.
Originalna pretplata je kostala 2000din i prva 4 meseca 50% popusta..
Na Januarskom racunu je stajalo 2250din (umesto 1000din). Popust od 50% je nestao i televizija se ipak naplacuje kao..
Dakle lagali su da sve ostaje isto.. 50% popusta vishe nema i sad je pogodnost ta da dobijamo Televiziju po nekoj kao jako povoljnoj ceni..

E sad, nama televizija ne treba, ne gledam preko 15 god...

Uputio sam zalbu i za sada je odbijeno ali pisao sam im opet.

Sta mozemo da uradimo da se prekine ovo tj. da se prebaci na prvobitni paket? Ako ne moze nista, onda sam spreman i da totalno prekinem ugovor..

Sramota je sta rade...

Hvala,
Kristijan
 
Da li i dalje važi da se može raskinuti ugovor u prvih 15 dana od priključenja? Nigde ne vidim tu stavku u ugovoru a i ne pronalazim zakon.
Inače raskidam jer usluga na mojoj adresi više ne radi nego što radi, 6 dana još nisu u stanju da poprave grupni prekid u zgradi u Novom Sadu.
 
@kiki_85 da isprepucaš toga što ti je doneo ugovor jedino, ništa drugo zato što nisi čitao.
Najveći problem sa njima je što su takvi mufljuzi da je to strašno, uvaljuju, podmeću...
Što se tiče dogovora oko promocija samo napismeno moraš da se dogovoraš sa njima, ništa usmeno.
 
… opasna su banda… kad god vidiš da insistiraju i kroz osmeh nude da ubrzaju, prekinuti razgovor i otkazati uvodjenje… ja izodbijao besplatnu televiziju i internet, uz fiksni koji i dalje koristim, samo zbog toga… i Supernovu i MTS… kada je meni trebalo nešto da se iradi i da mi izadju u susret, tad nije moglo… kada sam otakazao dva velika Boxa, Iptv na selu i par mob brojeva, sve je moglo… insistirali suctoliko, da sam morao da zovem prvo call centar da mi ne nude ništa i upisao na ‘Ne zovi’ ob fiksna broja…
 
Šta si napisao kao razlog za raskid ugovora kada si podneo zahtev prvi put? I jesi uspeo kontaktirati Ratel u vezi ovoga?


Baš me zanima za one koje pozovu i ponude da do kraja ugovora plaćaju po staroj ceni, da li možemo jednostavno da kažemo da odbijamo, ili bi trebali citirati isto neka pravo za to kao što radimo sada za raskid ugovora?


@milirad Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?


Kod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?
prvi put sam pitao doticnu tetu koja radi u Surcinu filijali dal treba razlog ona kaze ne treba pa nije ni napisala lol.... dal da odem da je tuzim? lol :p drugi put tj juce stavili su migracija paketa tj povecanje cena :oops:
 
Kako se dobiju pristupni podaci za HBO Max?
Poz, što se tiče hbo max, to kad se prebaciš na paket koji ima hbo dobiješ sve na mail, bar sam ja tako dobio i onda promenio lozinku i sve i štima kako treba.
Mojima sam ubacio na tv jer oni više koriste nego ja.
 
8.фебр. сам поднео захтев за раскид због поскупљења и сутрадан су ми јавили да услугу имам до 8.марта и да до тада вратим шта треба од уређаја. Јел нема везе ако вратим тад почетком марта, битно да је у фебруару поднет захтев (мсм због пенала)?
Иако ме је звала нека тета да ми каже да имам месец дана отказног рока и да вратим опрему, малопре (након 5 дана од подношења) ме зове неки чика и нуди ИП фиксну ИП адресу да останем. Нисам прихватио и онда ме питао што раскидам и када сам му рекао због поскупљења, питао ме јел бих остао ако ми остави стару цену. И то сам наравно одбио јер би ми свакако за који месец дигли, када ми редовно истиче УО.
 
jesam zastitu potrosaca pa su mi rekli da posaljem email ratelu i rekla je da ce me zvati danas :geek:
 
Kod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?
Ne treba
Sta mozemo da uradimo da se prekine ovo tj. da se prebaci na prvobitni paket? Ako ne moze nista, onda sam spreman i da totalno prekinem ugovor..

Sramota je sta rade...

Hvala,
Kristijan
To te je prevario komercijalista sa kojim si verovatno dogovarao sve telefonom, a ugovor poslao postom.
Oni rade od kuce i na procenat, i imaju sav interes da vam sto manje daju.
Kada se tako dogovarete ugovor obavezno morate da citate, jer lako moze da se desi da se dogovorite jedno a ugovor bude za nesto drugo.
u svakom slucaju imas 15 dana pravo na raskid.
 
Jel su ti nudili da placas po staroj ceni ili odma otkazali ? Razmisljam da fejk otkazem da mi ponude po staroj ceni iako nemam alternativu.
Danas me je zvao drugi agent ili kako im se već zovu ti pregovarači. Ponudio je da se produži ugovor po novoj ceni uz HBO i statičku. Ali ja već u paketu imam HBO, a statička jeste bitna, ali je ipak povoljnija ponuda od drugog operatera od 12 meseci za po dinar.
Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?
Zahtev ću podneti sutra ili prekosutra. A o nameri da podnesem zahtev za raskid sam im pisao na e-mail. Zvali su me sutradan.
ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.

Vlasnik ugovora ode u bilo koju poslovnicu i podnese zahtev za raskid ugovor, nakon 30 dana ili ranije donese i vrati opremu koju je zaduzio.

to je modem, CAM moduli i kartice, STB i telefon ko je uzeo, kada to donesete dobijete razduzenje, i nakon toga stize jos jedan racun sa tim ostatkom.

Ako vam je istekla UO slobodno mozete i ranije da vratite opremu nece vam obracunati celih 30 dana vec samo koliko ste drzali opremu.
To sam rekao zbog toga što ja smatram da bi trebalo da ako zahtev za raskid ugovora podnesem u toku meseca, onda oni pružaju uslugu do kraja tog meseca i naplate to. Ovako oni su obaveštenje poslali 5 februara. U prvi mah nisam ni reagovao na to, a kasnije kada sam proverio šta je - već je prošlo par dana. Oni to koriste i produžiće naplatu za tih 30 dana od dana podnošenja zahteva za raskid. Tako da 'ajde da tako kažemo i tu hvataju da produže što više i baš zato ću sada da raskinem ugovor. Tako je bilo i ranije sa SBB-om. Samo što sam njima odmah vratio opremu.
 
Ovo obaveštenje su bukvalno pre sati dopunili.
Ovo je zasluga svih nas koji smo gušili temu zadnjih dana, a ponajviše je zaslužan @Naci i jedan inspektor koji profesionalno obavlja svoj posao, je li tako @Naci?
 
Wink Yes GIF by A1 Slovenija
 
Obaveštenje je postavljeno danas, a na obaveštanju su postavili datum 31.1.2024.
I dalje ne piše eksplicitno u obaveštenju da će korisnicima poskupeti mesečna pretplata, čak i ako su pod ugovornom obavezom.
Znači najmanje moguće informacija, da bi se "ispoštovao" zakon.
Cccc 😬
 
Obaveštenje je postavljeno danas, a na obaveštanju su postavili datum 31.1.2024.
I dalje ne piše eksplicitno u obaveštenju da će korisnicima poskupeti mesečna pretplata, čak i ako su pod ugovornom obavezom.
Znači najmanje moguće informacija, da bi se "ispoštovao" zakon.
Cccc 😬
zar ovo nije dovoljno?

Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve Supernova korisnike​

 
To je pisalo i pre. Sad su dodali ostatak teksta.
Ali, naravno, ni za živu glavu ne objaviti da korisnici koji nisu saglasni imaju pravo na raskid bez penala.
Što se mene tiče i ne moraju.
 
Zasluzni su svi koji su ih zvali i pretili raskidom UO i raznim tuzbama i prijavama .
Sada sam pogledo taj njihov SuperPlan 4 Beli jeftiniji od Box 4 Beli i brzina neta na optici im je slabija
 
zar ovo nije dovoljno?

Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve Supernova korisnike​

Nije jer 99% ljudi ne zna sta ovo znaci.
Meni na Fejs odgovorili:
"Obaveštavamo Vas da se ostvareni benefiti neće menjati od 1.3.2024. godine."
Konkretno, za besplatan TV koji imam.
Pitanje, ako moj paket Super Net Plus nije menjan a meni kosta 2000din, da li to znaci da ne poskupljuje na 2600 uz Eracun ili? Nema migracije jer je paket isti.
 
Nazad
Vrh Dno