ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
Šta si napisao kao razlog za raskid ugovora kada si podneo zahtev prvi put? I jesi uspeo kontaktirati Ratel u vezi ovoga?Meni ponisten zahtev za prekid ugovora kao nema dovoljno osnova za raskid 🙈 pa Sam morao da otvorim opet
Baš me zanima za one koje pozovu i ponude da do kraja ugovora plaćaju po staroj ceni, da li možemo jednostavno da kažemo da odbijamo, ili bi trebali citirati isto neka pravo za to kao što radimo sada za raskid ugovora?U subotu popodne sam podneo zahtev za raskid. Tip na šalteru mi kaže kako do sada nije imao praksu raskid zbog poskupljenja, i da ću plaćati penale. Rekoh, po članu 131 ZEK ne plaćam, on začuđen. Ništa, završi se to, kad danas sa broja 063 zove neka žena i nudi ispred SN da do kraja ugovora (18 meseci) plaćam staru cenu. Rekoh, gospođo, nismo na pijaci, rekli ste da podižete, ja rekao da raskidam i odmah ugovorio kod drugog operatera, tako da je to gotova stvar. Onda ništa, kaže ona, doviđenja- doviđenja. Sad čekam da istekne dvadeset i neki dan da vratim opremu, poplaćam dugovanja, pa se možda vidimo za dve godine.
@milirad Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
Kod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.
Vlasnik ugovora ode u bilo koju poslovnicu i podnese zahtev za raskid ugovor, nakon 30 dana ili ranije donese i vrati opremu koju je zaduzio.
to je modem, CAM moduli i kartice, STB i telefon ko je uzeo, kada to donesete dobijete razduzenje, i nakon toga stize jos jedan racun sa tim ostatkom.
Ako vam je istekla UO slobodno mozete i ranije da vratite opremu nece vam obracunati celih 30 dana vec samo koliko ste drzali opremu.
Jel su ti nudili da placas po staroj ceni ili odma otkazali ? Razmisljam da fejk otkazem da mi ponude po staroj ceni iako nemam alternativu.Piši im ili ih zovi. Onda ti oni na e-mail pošalju.
Što se tiče onih koji hoće da raskinu ugovor, SN će da vas muči još mesec dana od dana kada ste podneli zahtev za raskid ugovora. Ja im pisao i rekao da hoću da raskinem ugovor i pitao gde i kada treba da vratim opremu. Teta me zvala i rekla da može ona da odmah napiše zahtev, ali rekoh neka hvala ići ću sam da imam papir "crno na belo", tako da sada oni imaju otkazni rok od 30 dana do kada će mi puštati signal. Rekoh ali na taj način me držite još mesec dana u obavezi da vam plaćam što nije u redu, ali nije shvatila nego vrti neku svoju priču. Nema veze. Sad moram da nađem operatera kod kog ću imati optiku za 12 meseci po 1 din.
prvi put sam pitao doticnu tetu koja radi u Surcinu filijali dal treba razlog ona kaze ne treba pa nije ni napisala lol.... dal da odem da je tuzim? lol drugi put tj juce stavili su migracija paketa tj povecanje cenaŠta si napisao kao razlog za raskid ugovora kada si podneo zahtev prvi put? I jesi uspeo kontaktirati Ratel u vezi ovoga?
Baš me zanima za one koje pozovu i ponude da do kraja ugovora plaćaju po staroj ceni, da li možemo jednostavno da kažemo da odbijamo, ili bi trebali citirati isto neka pravo za to kao što radimo sada za raskid ugovora?
@milirad Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?
Kod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?
Poz, što se tiče hbo max, to kad se prebaciš na paket koji ima hbo dobiješ sve na mail, bar sam ja tako dobio i onda promenio lozinku i sve i štima kako treba.Kako se dobiju pristupni podaci za HBO Max?
Иако ме је звала нека тета да ми каже да имам месец дана отказног рока и да вратим опрему, малопре (након 5 дана од подношења) ме зове неки чика и нуди ИП фиксну ИП адресу да останем. Нисам прихватио и онда ме питао што раскидам и када сам му рекао због поскупљења, питао ме јел бих остао ако ми остави стару цену. И то сам наравно одбио јер би ми свакако за који месец дигли, када ми редовно истиче УО.8.фебр. сам поднео захтев за раскид због поскупљења и сутрадан су ми јавили да услугу имам до 8.марта и да до тада вратим шта треба од уређаја. Јел нема везе ако вратим тад почетком марта, битно да је у фебруару поднет захтев (мсм због пенала)?
Ne trebaKod mene je samo net paket. Pored modema, i kablova, da li treba i ova stvarčica da se vrati?
To te je prevario komercijalista sa kojim si verovatno dogovarao sve telefonom, a ugovor poslao postom.Sta mozemo da uradimo da se prekine ovo tj. da se prebaci na prvobitni paket? Ako ne moze nista, onda sam spreman i da totalno prekinem ugovor..
Sramota je sta rade...
Hvala,
Kristijan
Danas me je zvao drugi agent ili kako im se već zovu ti pregovarači. Ponudio je da se produži ugovor po novoj ceni uz HBO i statičku. Ali ja već u paketu imam HBO, a statička jeste bitna, ali je ipak povoljnija ponuda od drugog operatera od 12 meseci za po dinar.Jel su ti nudili da placas po staroj ceni ili odma otkazali ? Razmisljam da fejk otkazem da mi ponude po staroj ceni iako nemam alternativu.
Zahtev ću podneti sutra ili prekosutra. A o nameri da podnesem zahtev za raskid sam im pisao na e-mail. Zvali su me sutradan.Kada si podneo zahtev za raskid, i kada su te kontaktirali? Mene ne kontaktiraju danima pa gledam da li je bolje da ih ja pozovem, ili da nastavim da čekam?
To sam rekao zbog toga što ja smatram da bi trebalo da ako zahtev za raskid ugovora podnesem u toku meseca, onda oni pružaju uslugu do kraja tog meseca i naplate to. Ovako oni su obaveštenje poslali 5 februara. U prvi mah nisam ni reagovao na to, a kasnije kada sam proverio šta je - već je prošlo par dana. Oni to koriste i produžiće naplatu za tih 30 dana od dana podnošenja zahteva za raskid. Tako da 'ajde da tako kažemo i tu hvataju da produže što više i baš zato ću sada da raskinem ugovor. Tako je bilo i ranije sa SBB-om. Samo što sam njima odmah vratio opremu.ne muci te niko nista, otkazni rok stoji u svakom ugovoru 30dana kod svih operatera.
Vlasnik ugovora ode u bilo koju poslovnicu i podnese zahtev za raskid ugovor, nakon 30 dana ili ranije donese i vrati opremu koju je zaduzio.
to je modem, CAM moduli i kartice, STB i telefon ko je uzeo, kada to donesete dobijete razduzenje, i nakon toga stize jos jedan racun sa tim ostatkom.
Ako vam je istekla UO slobodno mozete i ranije da vratite opremu nece vam obracunati celih 30 dana vec samo koliko ste drzali opremu.
ovo nije bilo juce ?Ha Ha Ha 😃
Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve Supernova korisnike
mojasupernova.mts.rs
Sada garantuju prava, ne plaše više korisnike kao do sada. 😀Ha Ha Ha 😃
Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve Supernova korisnike
mojasupernova.mts.rs
mogli su malo sitniji font lolololololSada garantuju prava, ne plaše više korisnike kao do sada. 😀
zar ovo nije dovoljno?Obaveštenje je postavljeno danas, a na obaveštanju su postavili datum 31.1.2024.
I dalje ne piše eksplicitno u obaveštenju da će korisnicima poskupeti mesečna pretplata, čak i ako su pod ugovornom obavezom.
Znači najmanje moguće informacija, da bi se "ispoštovao" zakon.
Cccc 😬
Nije jer 99% ljudi ne zna sta ovo znaci.zar ovo nije dovoljno?
Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve Supernova korisnike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari